Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia yra visiškas siaubas...

    Comment


      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

      Čia labai panašu į standartinio projekto kreivą pritaikymą konkrečiai vietovei. Sprendžiant iš nuotraukos šioje pusėje nereikėjo pandusų raityti.
      taip, standartinis projektas nestandartinei vietovei. LAKD projektuose kur jie patys viską kuruoja dažniausiai pėsčiųjų infra būna tik varnelei padėti.

      Comment


        Vienintelis privalumas, tai lygių atskyrimas, kad nebūtų vaikštoma per autostradą. Kažkokių kosmosų ir nesitiki tokioje vietoje, tik atkreiptas dėmesys, kad prie Vilniaus, kur daugiausiai darnaus judumo entuziastų gyvena. Gal tik mažiau žvyro norėtųsi

        Plius, trūksta pėsčiųjų praėjimo nuo požeminės perėjos link sodų bendrijų, bent jau projekte nemačiau. Reiktų įrengti.

        Comment



          vien jau tai, kad nusileidimai yra bent dvigubai siauresni už patį tunelį, jau savaime kelia klausimą wtf...

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            vien jau tai, kad nusileidimai yra bent dvigubai siauresni už patį tunelį, jau savaime kelia klausimą wtf...
            Čia tam, kad žmonės vežimėlyje galėtų nusileisti. Jiems reikia pasiekti turėklus

            Comment


              Vargu ar neįgalusis rieda laikydamasis turėklais abejose pusėse. Juk sutikus kitą vežimą, turėtų užtekti pločio prasilenkti. Riedėdamas juk viena ranka laikytumeis už turėklo, kita prilaikytum vežimo ratą kitoje jo pusėje. Įdomu tai, kad tunelis tikrai labai platus ir aukštų lubų, tuo tarpu pačiame Vilniaus branduolyje, kur gausu pėsčiųjų, tunelius stato siaurus ir žemus. Prie Gariūnų saurutis, Molėtų pl. link Nemenčinėlės irgi toks pat siauras vamzdis, Grigiškėse dėl posūkio susiaurėja, Karoliniškių „Lidl” irgi siauresnis nei greta stovintys sovietiniai. Įdomu, kaip bus Pilaitės pr.

              Dėl betono sienų, tai nestatant jų, kur nereikia, turėklus galėjo įleist į žemę, būtų, kaip tvorelės principu, bet nesijaustų tokios klaustrofobijos. Tikrai buvo nejauku leistis žemyn.

              Comment


                Žemyn nuriedėti easy, bet turi būtinai laikytis turėklų abiem rankomis vežimėliu kildamas aukštyn

                Comment


                  Parašė liootas Rodyti pranešimą
                  Žemyn nuriedėti easy, bet turi būtinai laikytis turėklų abiem rankomis vežimėliu kildamas aukštyn
                  Niekas netrukdo sudėti turėklus vežimėlio pločiu ir dvigubai platesniame praėjime. Arba padaryti antrą įėjimą laiptais. Nu nes įsivaizduokim atveda į namą 10kw įvadą ir tada pastato vieną 16A rozetę ir liepia vyryklę jungti pakaitomis su skalbianke.

                  Comment


                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                    Kaip jums tokia idėja Antakalnio ir Sapiegos gatvių sankryžai?

                    Perdaryti sankryžą nutiesiant naują Sapiegos gatvės atšaką bei pakėlus gruntą pajungti Jauniaus gatvę. Tai leistų:

                    - Vietoje 2 šviesoforų palikti 1
                    - 2 asfaltuotos gatvės zonos, kurias pėstiesiems reikia pereiti, pasinaikintų, atsirastų 2 naujos. Bet naujos asfaltuotos zonos būtų kaip standartinės sankryžos dalis, todėl pėstiesiems nepatogumų nesudarytų, nes eismas sankryžoje būtų reguliuojamas šviesoforu. Pėstiesiems nebereikėtų gatvės kirsti net dvejose vietose ties vieta, kur dabar Sapiegos gatvė jungiasi su Antakalnio g..
                    - Jauniaus gatve būtų galima organizuoti privažiavimą į prie upės esančius sklypus, keisti, jei to reikia, transporto eismą palei upę. Galbūt net būtų galima panaikinti transporto eismą dalyje gatvės palei upę, nes susisiekti galima būtų Jauniaus gatve ir / ar kitomis greta esančiomis gatvėmis.
                    Ko reiktų pirmiausia, tai panaikinti tą tiesų įvažiavimą nuo Atakalnio g. į Sapiegos g., kurį tikrai nemalonu kirsti pėstiesiems. Posūkis į dešinę turėtų eiti pro šviesoforą.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Patvarkytas takas link požeminės perėjos po S. Batoro g. Taip pat betoninis užvažiavimas. Dėl visiškos tamsos viduje ne tik nebūtų įmanoma fotografuoti, bet vos pavyksta pravažiuoti tiesiai bijant neužkliūti už galimų kliūčių ar duobių. Pvz. tamsoje, bet dar ne visiškai aklinoje vakar apvažiavau vienkartinį maisto padėklą požeminėje perėjoje prie „Litexpo”. Atrodo, dar buvo nemažai makaronų. S. Batoro g., panašu, perėjos viduje yra ertmė į konstukciją, tarsi rūsio sandėliuko anga be durų. Galimai gyvena ten žmonės.

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162115.jpg
Views:	283
Size:	1,53 MB
ID:	1891465

                      Iš priešingos pusės laiptų / užvažiavimų nėra (tikra Olandija). Čia, su dviračiu galima užvažiuot, močiutės pavara. Gana nesunkiai.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162204.jpg
Views:	280
Size:	1,05 MB
ID:	1891466

                      Panašu, dar tvarko.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162248.jpg
Views:	283
Size:	1,52 MB
ID:	1891467

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162309.jpg
Views:	283
Size:	1,93 MB
ID:	1891468

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162325.jpg
Views:	281
Size:	1,57 MB
ID:	1891469

                      Comment


                        Košmaras. Su sutvarkymu kartu ir palaidojamos viltys kada nors sulaukti humaniškesnio sprendinio.

                        Comment


                          Bent jau vidų sutvarkytų ir tą ertmę tenais, įrengtų apšvietimą. Naktį verčiau eisiu per plentą nei ta perėja.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Ten kaip ir Laisvės pr. būtų galima įrengti stiklinį stogą tarp eismo juostų. Taupant, gal net to užtektų, dalinai. Visgi keista, kai kažkur toli už Vilniaus link Nemenčinėlės, kur tik keli vienkiemiai, trumpesnis tunelis pilnai apšviestas net vidury dienos, o čia, kur pats miestas ir normalaus dydžio mikrorajonas, nėra apšviesta.

                            Tiesa, S. Batoro g. yra antžeminė perėja visai greta. Nereguliuojama, su zebrais, bet baisu ten stabdyt mašinas.

                            Comment

                            Working...
                            X