Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
    Iš kur ta kaina 50EUR? Man atrodo daugiau turėtų kainuoti. Pasiskaičiavau kad 150m šaligatvio prie daugiabučio galima būtų susitvarkyti susimetus vos po 60EUR nuo buto (jeigu savivaldybė prisideda per pusę). Sakyčiau labai nedidelė ir racionali investicija, tik nežinau kur kelti tą klausimą ir ar tikrai tiek nedaug kainuotų.
    Kaina mano uždėta į didesnę pusę.

    Kainos iš Rangos darbų techninės specifikacijos 2019 07 02.xlsx dokumento antrosios skilties. Šaligatvio įrengimas lentelės apačioje:

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=465574

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą
      Tai tik parodo, kad pas mus liftų tokiems dalykams geriau neįrenginėti. Reikia daryti stacionarius (ne judančios mechanikos) sprendinius, pvz pandusai. Nes sukišama ne pirmą kartą, manau, keli šimtai tūkst. o rezultatas va toks. Už 200 000 eur išeina apie 2,5 km 1,5 m pločio šaligatvio (1 kv m 50 eur).
      Su liftais tokiose vietose viskas ok. Bet čia pasirinktas netinkamas liftas, skirtas ne tokiam naudojimui. Jei įrengiamas ne tokiai paskirčiai skirtas daiktas, tai normalu, kad jis ir neveikia.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Šiaip su liftais / keltuvais yra pakankamai neapibrežtumų viešuose pirkimuose. Pirmiausia, nelabai įsivaizduoju aš pats, koks liftas tokiomis sąlygomis turetų būti? ir pirkimų techninėse sąlygose būna labai mažai aprašyta. Dar kai pigiausia kaina nugali, tai gero daikto labai sunku tikėtis. Turi labai tiksliai aprašyti technines sąlygas, o būna taip, kad perkantieji nežino/nemoka/negali. Tarkim kokio db reiktu lifto prie geležinkelio stoties viaduko?

        Comment


          Gavau atsakymą dėl lifto: "Ačiū už pranešimą. Informuojame, kad lifto atsarginės dalys yra gaminamos Italijoje, Veronos mieste. Šiuo metu gamykla dėl COVID 19 pandemijos uždaryta, todėl liftus remontuojanti įmonė neturi galimybės įsigyti komplektuojančių detalių."
          Lietuva visiems.

          Comment


            Lukšio g. perėja 2019.11.18-2020.06.19
            Praėjus tik 7 mėnesiams nuo remonto pradžios po dar vieno perdarymo Lukšio gatvės pėsčiųjų perėja vėl atidaroma.



            Trumpa šios didvyriškos infrastruktūrinės epopėjos santrauka

            I etapas 2019.11.18 - 11.19
            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Tvarkoma turbūt paskutinė mieste likusi nereguliuojama ir be saugumo salelės 4 juostas kertanti perėja.
            Asfalto blyną perėjoje rangovas "Autokausta" užtiesė per porą dienų.
            Iškart pasimatė, kad:
            - Verkių gatvės kryptimi pirmoe juostoje buvo į uba, kuri neužlyginta - buvo kabinami mašinų priekiai;
            - Palijus atsivėrė balos;
            - Gerai buvo tik tai, kad perėja buvo iškili ne tik mašinoms, bet ir dviračiamas.


            II etapas 2019.11.28 - 12.23
            Po 10 dienų rangovas grįžo:
            - Padarytas vandens nuvedimas;
            - Perėja pėstiesiems padaryta be kalniukų,
            - Duobė pirmoje juostoje liko nejudinta.


            Tie darbai truko beveik mėnesį, iki pat Kalėdų.

            Panaikinus aukščių skirtumą pėstiesiems per Lukšio gatvę nestabdydami dideliais greičiais pradėjo važinėti paspirtukininkai.
            Visą pusmetį toliau pirmoje juostoje buvo laužomos mašinų pakabos ir praižomi priekiai.



            III etapas 2020.06.19
            Vakar įvyko stebuklas - buvo užlyginama duobė
            Verkių gatvės kryptimi abipus perėjos išfrezuota ir išasfaltuota pirma juosta. Turbūt sumažintas aukščių skirtumas









            Lukšio g. perėja po kalnelių išlyginimo pasidarė labai nesaugi. Sudarytos visos sąlygos, kad ten būtų pervažiuotas koks nors gatvę skrodžiantis paspirtukininkas.
            Tuomet sulauksime tolesnių perėjos rekonstrukcijų:
            - galbūt bus pastatyti dviratininkų ir paspirtukininkų patekimą nestabdant ribojantys barjerai;
            - galbūt bus pastatytas ženklas"30" paspirtukams;
            - galbūt bus įrengtas pėsčiųjų šviesoforas.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              - galbūt bus pastatyti dviratininkų ir paspirtukininkų patekimą nestabdant ribojantys barjerai;
              - galbūt bus pastatytas ženklas"30" paspirtukams;
              - galbūt bus įrengtas pėsčiųjų šviesoforas.
              — galbūt prieš perėją bus pastatyti greičio mažinimo kalneliai automobiliams;
              — galbūt bus pastatytas ženklas „30” automobiliams;
              — galbūt bus susiaurinta, iškreivinta gatvė ir įrengtas vienkryptis eismas.
              Paskutinis taisė dondc; 2020.06.20, 15:32. Priežastis: gramatika

              Comment


                /\ Visos idėjos geros, kurios paskatins šio Lukšio gatvės megaprojekto IV, V ir tolesnius etapus.
                Svarbiausia, pirmiau padaryti, paskui perdaryti ir tik po to pagalvoti.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  /\ Visos idėjos geros, kurios paskatins šio Lukšio gatvės megaprojekto IV, V ir tolesnius etapus.
                  Svarbiausia, pirmiau padaryti, paskui perdaryti ir tik po to pagalvoti.
                  O kodėl manai, kad kažkuriame etape čia buvo galvota? Daryta bilekaip, o taisyta po baksnojimų į brokus.
                  Tik nesupratau iš kur tas potraukis daužyti paspirtukininkus?

                  Comment


                    Perskaičiau metų įrašus ir nepastebėjau klausimo „kodėl perėja sutapdinama su greičio mažinimo kalneliu“?
                    Mano manymu, greitis turi būti sumažintas IKI perėjos, kad kuo mažiau apkrauti vairuotojo smegenis pašaliniais dirgikliais ir ties perėja jis koncentruotųsi tik į pėsčiųjų praleidimą, o ne vien į savo automobilio pakabos ar bamperių saugojimą.
                    Panašiai juk rašo ir R ISEP 10, ką jau kalbėti apie Duurzaam Veilig.

                    Comment


                      Turbūt dėl to, kad darant kalniuką/gulintį policininką prieš perėją, kitoje kelio pusėje jis bus tik už perėjos, ir vairuotojai pradės stabdyti vėliau. Tokiu atveju reikia dviejų kalniukų, kas, mano nuomone, būtų šiek tiek too much.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        - Kodėl paliktas potencialus avarijų židinys dėl neribojamo perėją kertančių paspirtukų greičio.
                        O ką reiktų šioje perėjoje pakeisti šiuo klausimu?

                        Comment


                          Parašė gediminasz Rodyti pranešimą

                          O ką reiktų šioje perėjoje pakeisti šiuo klausimu?
                          Taigi rašė. Sustatyti atitvarus. Na žinai, kaip prie greitkelių ar geležinkelio bėgių sustato, kur ėjimo trajektorija paverčiama į S formą. Na ir aišku tramdyt reikia pėsčiuosius, nes jie nekontroliuojamai vaikščiodami kelia didžiausią pavojų automobilių vairuotojams ir jų privačiam turtui.

                          Dar šiaip variantas būtų kiekvieną pėstįjį įvilkti į oro burbulą. Tai irgi būtų mažai žalos automobiliams nuo jų vaikščiojimo.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Taigi rašė. Sustatyti atitvarus. Na žinai, kaip prie greitkelių ar geležinkelio bėgių sustato, kur ėjimo trajektorija paverčiama į S formą. Na ir aišku tramdyt reikia pėsčiuosius, nes jie nekontroliuojamai vaikščiodami kelia didžiausią pavojų automobilių vairuotojams ir jų privačiam turtui.

                            Dar šiaip variantas būtų kiekvieną pėstįjį įvilkti į oro burbulą. Tai irgi būtų mažai žalos automobiliams nuo jų vaikščiojimo.

                            Aš tai skaitau, kad ten nieko nebus be požeminės perėjos. Dabar gi nuolat kyla pavojus vairuotojų sveikatai ir gyvybei dėl sužvėrėjusių pėsčiųjų ir paspirtukistų Šiaurės miestelyje.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Maksimaliai frustracijai dar galėjo dviračių pervažą pažymėti

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                [B]
                                Visą pusmetį toliau pirmoje juostoje buvo laužomos mašinų pakabos ir praižomi priekiai.
                                Laužė ten tie kurie, kurie lėkė per perėją nei kiek nepristabdydami.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė gediminasz Rodyti pranešimą

                                  O ką reiktų šioje perėjoje pakeisti šiuo klausimu?
                                  Padaryti dar aukštesnę perėją ir dar gilesnę duobę už jos, tada tikrai nebūtų nei vieno nelaimingo atsitikimo su pėsčiuoju ar paspirtukininku.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    S.Neries gatvė. Net šviesoforinės perėjos nesaugios pėstiesiems
                                    Click image for larger version

Name:	20200628_220224.jpg
Views:	353
Size:	479,8 kB
ID:	1811895

                                    Comment


                                      Svarbesnis akcentas, kad gatvėje su 50km/h taip stipriai knežinami automobiliai ir stulpai.

                                      Toje pačioje S.Neries g. šį mėnesį dviratininką partrenkė sukdamas kairėn ir jei gerai pamenu joje praeitamet išlėkė auto į mamą su vežimėlu šaligatvyje ar stotelėje.

                                      Aiškiai reikia mažinti norą lėkti šia gatve. Psichiškai nestabilių vairuotojų per dažnai pasitaiko. Pasitaikė ir rėkiantis, kad trukdau eismui mindamas.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X