Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kai tenka sutikti didelį geltoną skydą, kaip tik tenka keiktis, nes jie kartais įrengiami taip, kad akina.
    Man tai įdomu kaip jus akina ženklai, kai automobilio šviesos sureguliuotos šviesti ne taip aukštai Gal su ilgosiomis važinėjate? Tada - suprantu - akina.

    O šiaip, nesu rusiško infrastruktūros stiliaus gerbėjas, tačiau niekada nesuprasiu žmonių, kurie yra ir prieš geltonskydžius ženklus, ir prieš LED perėjų apšvietimą (pastarasis - tai išvis bomba ir nučiuožimas). Įsivaizduokit, kokį lietingą vakarą važiuojant, pilka ir niūria Šeškinės gatve (Šeškinės lanku), neoninės spalvos skydai (ir jie ne pilnai geltoni, o tik apvadai) kaip tik įspėja, jog artėjama prie perėjos, ir atkreipia dėmesį ne tiek, kad visiškai dėmesį atitrauktų, o pakankamai, jog būtų įspėjamasis poveikis.

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Šiaip perėjoje turi matytis pestysis(dviratininkas) o ne ženklai. Pagalvokite, kas geriau puikiai matoma pereja kur nematomi pestieji, ar pereja kuri nekaip nepažymeta, net neaišku ar tai pereja, bet žmonės kertantis ją iš karto puikiai matomi?

    Ženklų ir žymėjimų perteklius nukreipia vairuotojo demėsį į juos, o ne pestyji kuris pasislepia po taip didziuliais ženklais.
    Nesuprantu, kaip ženklai, su ryškiaspalviu apvadu gali leisti nematyti vairuotojui perėjos. Kaip minėjau, gi lempos nešviečia tiesiogiai į ženklą, priartėjus prie perėjos. Kadangi jos sureguliuotos šviesti žemiau į kelią, ir neakinti kitų eismo dalyvių (nekalbu apie tuos ultra naujoviškus LED'inius Lexusų žibintus, kurie ir kitus vairuotojus nemaloniai akina). O apie ženklų perteklių - tiesos yra. Puikus pavyzdys kaip nereikėtų to daryti - upės g. sankryža prie Forum Palace: https://www.facebook.com/676368405/p...598938406/?d=n

    Comment


      Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
      Man tai įdomu kaip jus akina ženklai, kai automobilio šviesos sureguliuotos šviesti ne taip aukštai Gal su ilgosiomis važinėjate? Tada - suprantu - akina.

      O šiaip, nesu rusiško infrastruktūros stiliaus gerbėjas, tačiau niekada nesuprasiu žmonių, kurie yra ir prieš geltonskydžius ženklus, ir prieš LED perėjų apšvietimą (pastarasis - tai išvis bomba ir nučiuožimas). Įsivaizduokit, kokį lietingą vakarą važiuojant, pilka ir niūria Šeškinės gatve (Šeškinės lanku), neoninės spalvos skydai (ir jie ne pilnai geltoni, o tik apvadai) kaip tik įspėja, jog artėjama prie perėjos, ir atkreipia dėmesį ne tiek, kad visiškai dėmesį atitrauktų, o pakankamai, jog būtų įspėjamasis poveikis.

      Nesuprantu, kaip ženklai, su ryškiaspalviu apvadu gali leisti nematyti vairuotojui perėjos. Kaip minėjau, gi lempos nešviečia tiesiogiai į ženklą, priartėjus prie perėjos. Kadangi jos sureguliuotos šviesti žemiau į kelią, ir neakinti kitų eismo dalyvių (nekalbu apie tuos ultra naujoviškus LED'inius Lexusų žibintus, kurie ir kitus vairuotojus nemaloniai akina). O apie ženklų perteklių - tiesos yra. Puikus pavyzdys kaip nereikėtų to daryti - upės g. sankryža prie Forum Palace: https://www.facebook.com/676368405/p...598938406/?d=n
      Bullshit. Niekas nieko ten neįspėja, nes niekas net neketina mažinti greičio, kol nėra pėsčiųjų. O būtent juos ir reikia pastebėti, o ne pačias perėjas. O skydai kuo puikiausiai šviečia net nuo dviračio lemputės, jei jo neblokuoja pats gatvės apšvietimas. O jei apšvietimas ir yra, tai kaip matom paties pateiktame pavyzdyje, juodai apsirengusi moteriškė visvien išblunka geltoname fone. Įsivaizduokite, kaip ji matytusi be apšvietimo.

      Comment


        Pernelyg daug ženklų turi neigiamą efektą, nes sukuria didelę vizualinę taršą. Daug ryškiaspalvių ženklų tą neigiamą poveikį tik sustiprina. Nežinau kaip jums, bet man gatvėje matant tą ryškiaspalvę makalynę kaip tik norisi akis nusukti kuo toliau nuo jos, nes tiesiog matai tik kažką ryškaus, bet sudėtinga aiškiai matyti pačius ženklus.
        Ryškiaspalvis skydas visų pirma yra skirtas užmiesčio keliuose, kur monotoniškoje aplinkoje būtų galima išskirti tam tikrus ženklus. Ir tai veikia, kai iš vieno apžvalgos taško matai tik porą tokių ryškių ženklų, jie į save atkreipia didesnį dėmesį ir gali būti tinkamai identifikuoti. Tuo tarpu mieste, kai iš vieno apžvalgos taško matai 10 tokių ryškiaspalvių skydų ir dar 10 kitų pakankamai svarbių ženklų, neįmanoma jų visų per tas porą sekundžių identifikuoti.

        Comment


          Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
          Nesuprantu, kaip ženklai, su ryškiaspalviu apvadu gali leisti nematyti vairuotojui perėjos. Kaip minėjau, gi lempos nešviečia tiesiogiai į ženklą, priartėjus prie perėjos. Kadangi jos sureguliuotos šviesti žemiau į kelią, ir neakinti kitų eismo dalyvių (nekalbu apie tuos ultra naujoviškus LED'inius Lexusų žibintus, kurie ir kitus vairuotojus nemaloniai akina). O apie ženklų perteklių - tiesos yra. Puikus pavyzdys kaip nereikėtų to daryti - upės g. sankryža prie Forum Palace: https://www.facebook.com/676368405/p...598938406/?d=n
          Nekalbu apie akinimą atspindinčio ženklo. paprastai kuo daugiau ženklų ir ko jie didesni ir kontrastingesni tuo labiau vairuotojas kreipia demėsį į juos, o ne į aplinką. O pravažiuojant sankryžą turime tik porą sekundžių viską įvertinti.

          Ryškus ženklai yra tinkami tik tada, kai važiuojama daug kilometrų už meisto ir staiga atsiranda perėja. Tokioms perejoms ryškus ženklai tinka. Mieste ir taip sudėtinga į viską atkreiptį demėsį. Svarbu matoma ir aišku kas vyksta aplinkui. Vokeitijoje dažnai miestuose perėjos net neįrenginejamos. Tiesiog žmonės pereina kur reikia, o infrastruktūra pritaikoma, kad tokios vietos gerai matytusi.

          Comment


            Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
            Man tai įdomu kaip jus akina ženklai, kai automobilio šviesos sureguliuotos šviesti ne taip aukštai Gal su ilgosiomis važinėjate? Tada - suprantu - akina.
            Kai kurie miestai vis dar neišlipo iš 2009-ų krizės ir juose gatvių apšvietimas vėliau vakare išsijungia. Tada tenka važiuoti su ilgosiomis, ir privažiavus perėją matosi tik skydo atmušama šviesa, o ne tamsiai apsirengęs pėstysis.

            Comment


              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
              Ėjau pro šalį ir negalėjau nenufotkinti eilinį kartą šito perlo Upės g. Klasika:

              Click image for larger version

Name:	upės g..jpg
Views:	1
Size:	467,7 kB
ID:	1741334
              kažkas paprotino

              Comment


                Kas mane labiausiai domina ženklų aspektu:

                1. Ar bus nubausti tie, kas prastumė savus geltonus skydus ir veltui iššvaistė mokesčių mokėtojų pinigus ant jų ir ant papildomo darbo juos kabinant/nukabinant?
                2. Ar jie atlygins nuostolius už visą šitą nesąmonę?

                Hah, juokauju, čia juk Vilnius, žinoma, kad kaltų nebus, o už visą balių susimokėsim mes, mokesčių mokėtojai.

                Comment


                  Parašė Lrs
                  Labai ačiū už tai, bet ar galima kažkaip dar paprotinti, sumažinti tų ženklų skaičių.
                  Tam reikia keisti perėjų įrengimo taisykles. Ir rodos ne tik jas vienas, nes dar kažkur mačiau šitą atkartotą. Bet čia dar ne rekordas, būna ir taip:
                  https://m.facebook.com/story.php?sto...00000754643394
                  Paskutinis taisė digital; 2020.02.15, 15:36. Priežastis: citavimas

                  Comment


                    Naujoji požeminė perėja Karoliniškėse prie Lidl gavo upgreidą:

                    Click image for larger version

Name:	20200501_114430.jpg
Views:	2
Size:	151,5 kB
ID:	1800085
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                      Naujoji požeminė perėja Karoliniškėse prie Lidl gavo upgreidą:

                      Click image for larger version

Name:	20200501_114430.jpg
Views:	2
Size:	151,5 kB
ID:	1800085

                      Tikiuosi ten Šimašiu uždarė

                      Comment


                        Paminklas nekompetencijai, galimai korupcijai ir neefektyviam lėšų panaudojimui.

                        Comment


                          Taigi karantinas - nėra čia ko bandyti pereiti gatvę.

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            9. Pėsčiųjų viaduko rekonstrukcija Aukštuosiuose Paneriuose
                            Kur šitas daiktas yra?

                            Comment


                              Čia turbūt šis per bėgius, daugiau nesugalvoju. (Vienintelis adekvatus susisiekimas iki VT link miesto)
                              Paskutinis taisė Riedis; 2020.05.06, 19:23.

                              Comment


                                Matyt, pritaikys užkylimą ratuotiems (kaip Grigiškėse, Moletų pl.), nes dabartinis viadukas tik iš laiptų.

                                Comment


                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                  Čia turbūt šis per bėgius, daugiau nesugalvoju. (Vienintelis adekvatus susisiekimas iki VT link miesto)
                                  Kad viadukai virš geležinkelių yra LG nuosayvbė. Nebent mesis per pusę su LG ir rekonstruos kartu.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Naujoji požeminė perėja Karoliniškėse prie Lidl gavo upgreidą:
                                    Tai dar kiek laiko tas liftas neveikė... O nuo atidarymo praėjo tik 2 metai, nice.

                                    Comment


                                      Tai tik parodo, kad pas mus liftų tokiems dalykams geriau neįrenginėti. Reikia daryti stacionarius (ne judančios mechanikos) sprendinius, pvz pandusai. Nes sukišama ne pirmą kartą, manau, keli šimtai tūkst. o rezultatas va toks. Už 200 000 eur išeina apie 2,5 km 1,5 m pločio šaligatvio (1 kv m 50 eur).

                                      Comment


                                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                        Tai tik parodo, kad pas mus liftų tokiems dalykams geriau neįrenginėti. Reikia daryti stacionarius (ne judančios mechanikos) sprendinius, pvz pandusai. Nes sukišama ne pirmą kartą, manau, keli šimtai tūkst. o rezultatas va toks. Už 200 000 eur išeina apie 2,5 km 1,5 m pločio šaligatvio (1 kv m 50 eur).
                                        Iš kur ta kaina 50EUR? Man atrodo daugiau turėtų kainuoti. Pasiskaičiavau kad 150m šaligatvio prie daugiabučio galima būtų susitvarkyti susimetus vos po 60EUR nuo buto (jeigu savivaldybė prisideda per pusę). Sakyčiau labai nedidelė ir racionali investicija, tik nežinau kur kelti tą klausimą ir ar tikrai tiek nedaug kainuotų.

                                        Comment


                                          Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                                          Iš kur ta kaina 50EUR? Man atrodo daugiau turėtų kainuoti. Pasiskaičiavau kad 150m šaligatvio prie daugiabučio galima būtų susitvarkyti susimetus vos po 60EUR nuo buto (jeigu savivaldybė prisideda per pusę). Sakyčiau labai nedidelė ir racionali investicija, tik nežinau kur kelti tą klausimą ir ar tikrai tiek nedaug kainuotų.
                                          Grubiai tariant: plytelės 20eur, atsijos 5eur, skalda 15eur, smėlis 10eur, iškasimas 5eur. Dar reikia bordiūrų kraštuose po 15eur ploni arba po 25eur gatviniai.
                                          Jei kalbam apie seno remontą, tai vietoje iškasimo bei smėlio su skalda, gali būti ardymas ir pagrindų pataisymas už kokius 15eur.
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2020.05.08, 06:53.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X