Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kai neturėsime kur pinigų dėti ir bus visi šaligatviai atnaujinti, tada iškart 5x brangesnius tiltus statysime. O kol kas tenka gan smarkiai skaičiuoti. Ar nebent sugebėsi pateikti min 3 atvejus kai pinigus ištaškė Space Lituanica skrydžiams.
    O požeminė perėja Laisvės pr. skaitytųsi prie tokių projektų ar ne? O prieš metus apstatytas ir jau suniokotas šaligatvis Linkmenų g.? Ar čia tie "nesiskaito" atvejai?
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Ta požeminė per pusę finansuota Lidl'o ir tikrai reikalinga, nes buvo vienintelė vieta nuo Savanorių pr iki Spaudos rūmų, kur visas eismas turėjo sustoti dėl kelių pėsčiujų. https://sc.bns.lt/view/item/263761 Tikrai nelaikau, kad miesto skirti 291'000 pinigai ištaškyti veltui. Ir pats kartais ten pravažiuoju.
      Dėl šaligatvio tai nežinau apie ką šnekama, negaliu komentuoti nežinodamas visai.
      p.s. na ir smulkmeniškumas, kabinėtis dėl 0,3 mln ??? Nieko rimtesnio nėra? Tikrai nepastatysi 5 mandrų tiltų ir nepaleisi Space Lituanica.
      Kokią miesto biudžeto dalį sudaro tie niekingi 0.3 mln, kai jis >600 mln?
      Zuokas buvo "rimtesnis" tuo požiūriu, taškydavo su polėkiu x0 mln.
      Paskutinis taisė Arunasx; 2019.10.06, 08:35.

      Comment


        Aišku. Tai nesiskaito, žodžiu.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Ta požeminė per pusę finansuota Lidl'o ir tikrai reikalinga, nes buvo vienintelė vieta nuo Savanorių pr iki Spaudos rūmų, kur visas eismas turėjo sustoti dėl kelių pėsčiujų. https://sc.bns.lt/view/item/263761 Tikrai nelaikau, kad miesto skirti 291'000 pinigai ištaškyti veltui. Ir pats kartais ten pravažiuoju.
          Ta prasme specialiai tokiems pseudo-Vilniečiams kaip jūs pastatytas super brangus aplinkelis literally paraleliai. Vežkite savo smirdantį triukšmą keliantį metalo laužą ten ir nekiškite žmonių po žeme. Požeminės perėjos yra absoliutus pinigų švaistymas, kuris tik didina ateities kaštus kai reikės visą tą šlamštą griauti.
          Paskutinis taisė felar; 2019.10.06, 13:25.

          Comment


            Parašė felar Rodyti pranešimą

            Ta prasme specialiai tokiems pseudo-Vilniečiams kaip jūs pastatytas super brangus aplinkelis literally paraleliai. Vežkite savo smirdantį triukšmą keliantį metalo laužą ten ir nekiškite žmonių po žeme. Požeminės perėjos yra absoliutus pinigų švaistymas, kuris tik didina ateities kaštus kai reikės visą tą šlamštą griauti.
            Ko toks piktas? Gal trumpėjančios dienos veikia psichiką?
            Tai jei būtų perėja, visas transportas sustotų ir birbintų variklius bei dar labiau užsmirdina pradėdamas važiuoti, tai čia jau būtų OK? Kažkaip su logika ne kas. Nebent manai, kad reikėtų visas gatves uždaryti ir ten įrengti šuniukų vedžiojimo trasas?

            Comment


              Pereju griaut nereikes. Tiesiog tereiks padaryt antzemine papildoma pereja, kuria zmones, ne kaip ziurkes, gales pereiti per gatve. Sumoje ir pati pereja nieko neissprende - piko metu kamstis susiformuoja prie Spaudos rumu viaduko is vienos puses irrrr prie Litexpo nusileidus nuo kalno - is kitos puses.

              Comment


                Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                Pereju griaut nereikes. Tiesiog tereiks padaryt antzemine papildoma pereja, kuria zmones, ne kaip ziurkes, gales pereiti per gatve. Sumoje ir pati pereja nieko neissprende - piko metu kamstis susiformuoja prie Spaudos rumu viaduko is vienos puses irrrr prie Litexpo nusileidus nuo kalno - is kitos puses.
                Kas sakė, kad perėja turėtų spręsti kamščius piko metus kitose miesto dalyse?

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Kas sakė, kad perėja turėtų spręsti kamščius piko metus kitose miesto dalyse?
                  Oooh, atleiskite, pamirsau SAUGUMA Dabar tikrai niekas nepapuls po ratais.

                  Comment


                    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                    Oooh, atleiskite, pamirsau SAUGUMA Dabar tikrai niekas nepapuls po ratais.
                    Pagrinde buvo šnekama apie triukšmo ir taršos mažinimą kai nereikia stabdyt/gazuot. Saugumo prasme - sakyčiau dabar mažiau laksto viršuj nei seniau tingėdavo palaukt žalios. Būtų įdomu paskaičiuot kiek bobučių nusirideno žiemą laiptais ir palyginti.

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Ta požeminė per pusę finansuota Lidl'o ir tikrai reikalinga, nes buvo vienintelė vieta nuo Savanorių pr iki Spaudos rūmų, kur visas eismas turėjo sustoti dėl kelių pėsčiujų. https://sc.bns.lt/view/item/263761 Tikrai nelaikau, kad miesto skirti 291'000 pinigai ištaškyti veltui. Ir pats kartais ten pravažiuoju.
                      Dėl šaligatvio tai nežinau apie ką šnekama, negaliu komentuoti nežinodamas visai.
                      p.s. na ir smulkmeniškumas, kabinėtis dėl 0,3 mln ??? Nieko rimtesnio nėra? Tikrai nepastatysi 5 mandrų tiltų ir nepaleisi Space Lituanica.
                      Kokią miesto biudžeto dalį sudaro tie niekingi 0.3 mln, kai jis >600 mln?
                      Zuokas buvo "rimtesnis" tuo požiūriu, taškydavo su polėkiu x0 mln.
                      MELAS.
                      Del kokiu "keliu pesciuju"? Ten visada buvo pilna zmoniu kertanciu ta vieta. Tai viena judriausiu pereju apskritai vakaru Vilniuje, imant Karoliniskes, Lazdynus, Virsuliskius ir Pilaite. Sekanti panasi pagal zmoniu srautus turbut sankryzoje prie Mados.
                      Tai tame ir beda, kad dabar nebeliko tiesaus patogaus kelio kirsti Laisves prospekta nuo pat Spaudos rumu iki Savanoriu. Yra kelios vietos, kur kirsti galima, bet reikia arba zinoti kaip praeit aplinkui darant dideli papildoma lanka, kas daro keliones pesciomis nepatogias.

                      MELAS 2:
                      Niekingi 300k? Na visu pirma miesto biudzete 0.3mln tikrai nera maza suma. O antra, kodel jus skaicuojat tik tiek, kodel nepridedat dar 300 is Lidlo? Nes jei nebutu sitos perejos, Lidlas butu vistiek tuos pinigus daves, tik tie 600k butu investuoti i kita vieta. Pvz i bent kazkoki minimalu sutvarkyta taka nuo VT stoteles iki TV boksto, kad nebutu geda pries turistus.

                      MELAS3:
                      Toje vietoje, nors ir srautas sustodavo, kamsciu nebuvo. As gyvenu ten salia, o ne pravaziuoju kartais, kaip jus, ir zinau ka kalbu. Jei vaziuojant nuo Lazdynu puses piko metu apie 17-18 val tekdavo palaukti vieno sviesoforo ciklo, tai nebuvo joks kamstis ir tai niekaip neitakojo jusu keliones laiko. Tiesiog ta pati laika jus dabar praleidziate didesneje eileje prie sekancio sviesoforo - prie Laisves/Narbuto arba prie Spaudos rumu.
                      Visa likusi laika ir is vienos ir is kitos puses niekada nelauke daugiau nei kelios masinos eileje.

                      Tai, kas yra dabar yra nepatogu nei dviratininkams nei mamoms su vezimeliais, niekam. Tik zmogus net keliu metru nevaikstantis peskom gali teikti, kad ta urodiska pereja, i kuria net nemalonu uzeit yra geriau uz gatves kirtima viename lygyje.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Pagrinde buvo šnekama apie triukšmo ir taršos mažinimą kai nereikia stabdyt/gazuot. Saugumo prasme - sakyčiau dabar mažiau laksto viršuj nei seniau tingėdavo palaukt žalios. Būtų įdomu paskaičiuot kiek bobučių nusirideno žiemą laiptais ir palyginti.
                        Idomus matavimo vienetas - bobuciu nusiridenimo. Cia gal kazkoks SI sistemos? Kita vertus seni zmones, kuriems sunku lipti, zmones su vezimukais visada gali pasinaudot liftu, ar ne? Bandysim atrist Gordijaus mazga 115 karta?

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Pagrinde buvo šnekama apie triukšmo ir taršos mažinimą kai nereikia stabdyt/gazuot. Saugumo prasme - sakyčiau dabar mažiau laksto viršuj nei seniau tingėdavo palaukt žalios. Būtų įdomu paskaičiuot kiek bobučių nusirideno žiemą laiptais ir palyginti.
                          Pala pala tai triukšmą ir taršą Laisvės pr. turėjo sumažinti tas milijonus kainavęs aplinkelis? Oh wait, jis jau užsikimšęs. Ten turbūt irgi bobutės lakstančios kaltos, nes maišosi po ratais.

                          Comment


                            Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                            Idomus matavimo vienetas - bobuciu nusiridenimo. Cia gal kazkoks SI sistemos? Kita vertus seni zmones, kuriems sunku lipti, zmones su vezimukais visada gali pasinaudot liftu, ar ne? Bandysim atrist Gordijaus mazga 115 karta?
                            Faktas, kad tas liftas yra gėda. Bet miestui išmokt tvarkyt savo šūdą šiaip ar taip reikia. Nedaryt dviejų lygių perėjos nes nemokam prižiūrėt liftų yra biški... liūdna. Nu reikia kažkaip išmokt prižiūrėt viešąją infrastruktūrą. Ar tai būtų liftai, ar apšvietimas ar suoliukai ar šaligatvio plytelės. Esminė problema ta pati.

                            p.s. 1 nuridentas vežimėlis su vaiku = 100 bobučių, 1 bobutės nusiridenimas = 100 sudaužytų telefonų

                            Comment


                              Parašė felar Rodyti pranešimą

                              Pala pala tai triukšmą ir taršą Laisvės pr. turėjo sumažinti tas milijonus kainavęs aplinkelis? Oh wait, jis jau užsikimšęs. Ten turbūt irgi bobutės lakstančios kaltos, nes maišosi po ratais.
                              Abu triukšmą mažina. Ar atsiradus aplinkeliui reiktų perdaryti Laisvės prospektą į megadvirtakį?

                              Comment


                                Man apskritai keista kad forumo dalyviai metai is metu vel diskutuoja apie ta pati - ar gerai daryti pozemines perejas. Pasidomekit jus nors kiek minimaliai pas uzsienio urbanistus - blogai. Del daugelio priezasciu tai yra blogai.

                                Jei jau apie pinigus ir kaina:
                                Tai ko jus nepriskaiciuojat dar 800k investuotu praeitais metais i pesciuju pereju liftus, kad jie pagaliau pradetu veikti?
                                Ko jus neskaiciuojat prieziuros? Aisku lietuviska prieziura tokia visiskai minimalistine, bet ji vistiek yra - reikia taisyti elektros tinklus, valyti graficius, valyti nuoteku groteles, kad tos perejos nepatvintu per lietu, tvarkyti liftus tiesiog pastoviai, keisti ten kelis kart per metus dauzomos stiklus, nes turbut nemokamai pakabintos stebejimo kameros niekada nieko neuzfiksuoja? Viskas tai turbut nemokamai?

                                Kas cia per absurdas del tarsos... Tarsa padideja kai skatinamas naudojimas automobiliais paleidziant zmones laipioti laiptais lygioje vietoje, o ne naikinant perejas.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Faktas, kad tas liftas yra gėda. Bet miestui išmokt tvarkyt savo šūdą šiaip ar taip reikia. Nedaryt dviejų lygių perėjos nes nemokam prižiūrėt liftų yra biški... liūdna. Nu reikia kažkaip išmokt prižiūrėt viešąją infrastruktūrą. Ar tai būtų liftai, ar apšvietimas ar suoliukai ar šaligatvio plytelės. Esminė problema ta pati.

                                  p.s. 1 nuridentas vežimėlis su vaiku = 100 bobučių, 1 bobutės nusiridenimas = 100 sudaužytų telefonų
                                  Vel tas pats. Nedaryt. Ismokt. Butu. Butu jeigu butu. Tos pacios pasakos. Kam tie urbanistai. Mes zinom gereuu. O liftas tikriausiai ir dabar neveikia Ir tarsa sumazinom Ura

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Man apskritai keista kad forumo dalyviai metai is metu vel diskutuoja apie ta pati - ar gerai daryti pozemines perejas. Pasidomekit jus nors kiek minimaliai pas uzsienio urbanistus - blogai. Del daugelio priezasciu tai yra blogai.
                                    Blogai yra pats Laisvės prospektas su apylinkėm. Klausimas kaip tą blogybę ištaisyti be subombardavimo iki plyno lauko.

                                    Comment


                                      Jei tos trys požeminės perėjos (prie Merkurijaus, poliklinikos ir Laisvės st.) būtų įrengtos kažkaip panašiai į tą prie Litexpo, problemų būtų daug mažiau, nereikėtų liftų ir pan. Aišku, tam trukdo nepalankus reljefas, tačiau kažką sugalvoti, labai norint, būtų įmanoma. Kodėl nebandžius pagerinti tai, kas jau yra, užuot rėkus, kad reikėjo daryti kitaip? Tai aišku, kad reikėjo kitaip, nemanau, ar čia kas nors dėl to ginčijasi. Bet yra kaip yra.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Mirčių skaičius keliuose parodo, kad infrastruktūra yra neadekvati, o ne vairavimo kultūros lygį. Jeigu automagistralėje įvyks užvažiavimas ant pėsčiojo, tai 100 proc. jis žus. Todėl automagistralėje neturi būti jokio pėsčiųjų judėjimo, bet dėja pas mus dar yra stotelės automagistralėse ir ties jomis įrengti perėjimai žmonėms, kas "civilizuotose Vakarų šalyse" būtų neįsivaizduojamas dalykas. Lygiai taip, kaip ir pėsčiųjų perėjos "civilizuotose Vakarų šalyse" įrengiamos ten, kur įvairiomis priemonėmis užtikrinamas ne tik pėsčiųjų matomumas (apšvietimas, fiziniai ribojimai automobilių statymui, perėjos "ištraukimas" į važiuojamąją dalį ją siaurinant), bet ir fiziškai ribojamas važiavimo greitis. Ne taip kaip pas mus, varai 2+2 plentu 80 km/h, staiga ženklas 50 km/h ir ryškus perėjos skydas, nes ten "saugi" perėja su pirmumu pėstiesiems.
                                        Pas mus dar tik vietomis ima suprasti, kas negerai su esamom perėjom ir kažką pradeda piešti. Infrastruktūra pati turi aiškiai duoti suprasti kur kieno pirmenybė ir kur yra saugu. Deja mums dar ilgą kelią teks nueit, įsisavinant šią "technologiją", kad ne KET punktai lemia saugumą.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Pas mus dar tik vietomis ima suprasti, kas negerai su esamom perėjom ir kažką pradeda piešti. Infrastruktūra pati turi aiškiai duoti suprasti kur kieno pirmenybė ir kur yra saugu. Deja mums dar ilgą kelią teks nueit, įsisavinant šią "technologiją", kad ne KET punktai lemia saugumą.
                                          Prisegtoje nuotraukoje pavaizduotas žingsnis teigiama linkme, bet vis vien esminės problemos ten neišspręstos. Kadangi kuoliukais atribota dalis vis vien yra važiuojamoji dalis. Didžiausią efektą duotų, jei plotai būtų ne užbrūksniuoti ir atitverti kuoliukais, o juose įrengtos "salelės" iš guminių/plastikinių elementų. Tuo pačiu į šias saleles perkeliant ir ženklų atramas su perėjos ženklais, nes dabar perėjos ženklai įrengti apie 5 metrus į šoną nuo pačios perėjos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X