Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Vilnius šturmuoja naujas žemumas. Panoramos požeminėj perėjoj ties įėjimais įrengtos grotos.

    Ar tai reiškia, kad perėja bus rakinama naktimis (ant grotų yra spynos)? Kaip tada pereit gatvę? Ar gal visgi kartu su naujais dviračių takais nupjaus tvoras ir atstatys atgal normalias antžemines perėjas kaip civilizuotam pasaulyje? So many questions you give us VMS.

    Click image for larger version

Name:	IMG_4516.jpg
Views:	1
Size:	320,2 kB
ID:	1749559
    Jei būtų antras variantas, bent jau užmūrytų. Kitaip kaipmat atsiras gyventojų ir šiaip visokių įdomių užsukančių žmonių, tai bus baisu pro ten praeiti.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė felar Rodyti pranešimą
      Vilnius šturmuoja naujas žemumas. Panoramos požeminėj perėjoj ties įėjimais įrengtos grotos.

      Ar tai reiškia, kad perėja bus rakinama naktimis (ant grotų yra spynos)? Kaip tada pereit gatvę? Ar gal visgi kartu su naujais dviračių takais nupjaus tvoras ir atstatys atgal normalias antžemines perėjas kaip civilizuotam pasaulyje? So many questions you give us VMS.

      Click image for larger version

Name:	IMG_4516.jpg
Views:	1
Size:	320,2 kB
ID:	1749559
      Tai reiškia, kad Vilniaus požeminės perėjos labai tinka filmuoti kriminaliniams serialams. Veiksmui pasibaigus grotas turėtų išmontuoti.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Kai neturėsime kur pinigų dėti ir bus visi šaligatviai atnaujinti, tada iškart 5x brangesnius tiltus statysime. O kol kas tenka gan smarkiai skaičiuoti. Ar nebent sugebėsi pateikti min 3 atvejus kai pinigus ištaškė Space Lituanica skrydžiams.
        O požeminė perėja Laisvės pr. skaitytųsi prie tokių projektų ar ne? O prieš metus apstatytas ir jau suniokotas šaligatvis Linkmenų g.? Ar čia tie "nesiskaito" atvejai?
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Ta požeminė per pusę finansuota Lidl'o ir tikrai reikalinga, nes buvo vienintelė vieta nuo Savanorių pr iki Spaudos rūmų, kur visas eismas turėjo sustoti dėl kelių pėsčiujų. https://sc.bns.lt/view/item/263761 Tikrai nelaikau, kad miesto skirti 291'000 pinigai ištaškyti veltui. Ir pats kartais ten pravažiuoju.
          Dėl šaligatvio tai nežinau apie ką šnekama, negaliu komentuoti nežinodamas visai.
          p.s. na ir smulkmeniškumas, kabinėtis dėl 0,3 mln ??? Nieko rimtesnio nėra? Tikrai nepastatysi 5 mandrų tiltų ir nepaleisi Space Lituanica.
          Kokią miesto biudžeto dalį sudaro tie niekingi 0.3 mln, kai jis >600 mln?
          Zuokas buvo "rimtesnis" tuo požiūriu, taškydavo su polėkiu x0 mln.
          Paskutinis taisė Arunasx; 2019.10.06, 08:35.

          Comment


            Aišku. Tai nesiskaito, žodžiu.
            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Ta požeminė per pusę finansuota Lidl'o ir tikrai reikalinga, nes buvo vienintelė vieta nuo Savanorių pr iki Spaudos rūmų, kur visas eismas turėjo sustoti dėl kelių pėsčiujų. https://sc.bns.lt/view/item/263761 Tikrai nelaikau, kad miesto skirti 291'000 pinigai ištaškyti veltui. Ir pats kartais ten pravažiuoju.
              Ta prasme specialiai tokiems pseudo-Vilniečiams kaip jūs pastatytas super brangus aplinkelis literally paraleliai. Vežkite savo smirdantį triukšmą keliantį metalo laužą ten ir nekiškite žmonių po žeme. Požeminės perėjos yra absoliutus pinigų švaistymas, kuris tik didina ateities kaštus kai reikės visą tą šlamštą griauti.
              Paskutinis taisė felar; 2019.10.06, 13:25.

              Comment


                Parašė felar Rodyti pranešimą

                Ta prasme specialiai tokiems pseudo-Vilniečiams kaip jūs pastatytas super brangus aplinkelis literally paraleliai. Vežkite savo smirdantį triukšmą keliantį metalo laužą ten ir nekiškite žmonių po žeme. Požeminės perėjos yra absoliutus pinigų švaistymas, kuris tik didina ateities kaštus kai reikės visą tą šlamštą griauti.
                Ko toks piktas? Gal trumpėjančios dienos veikia psichiką?
                Tai jei būtų perėja, visas transportas sustotų ir birbintų variklius bei dar labiau užsmirdina pradėdamas važiuoti, tai čia jau būtų OK? Kažkaip su logika ne kas. Nebent manai, kad reikėtų visas gatves uždaryti ir ten įrengti šuniukų vedžiojimo trasas?

                Comment


                  Pereju griaut nereikes. Tiesiog tereiks padaryt antzemine papildoma pereja, kuria zmones, ne kaip ziurkes, gales pereiti per gatve. Sumoje ir pati pereja nieko neissprende - piko metu kamstis susiformuoja prie Spaudos rumu viaduko is vienos puses irrrr prie Litexpo nusileidus nuo kalno - is kitos puses.

                  Comment


                    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                    Pereju griaut nereikes. Tiesiog tereiks padaryt antzemine papildoma pereja, kuria zmones, ne kaip ziurkes, gales pereiti per gatve. Sumoje ir pati pereja nieko neissprende - piko metu kamstis susiformuoja prie Spaudos rumu viaduko is vienos puses irrrr prie Litexpo nusileidus nuo kalno - is kitos puses.
                    Kas sakė, kad perėja turėtų spręsti kamščius piko metus kitose miesto dalyse?

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Kas sakė, kad perėja turėtų spręsti kamščius piko metus kitose miesto dalyse?
                      Oooh, atleiskite, pamirsau SAUGUMA Dabar tikrai niekas nepapuls po ratais.

                      Comment


                        Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                        Oooh, atleiskite, pamirsau SAUGUMA Dabar tikrai niekas nepapuls po ratais.
                        Pagrinde buvo šnekama apie triukšmo ir taršos mažinimą kai nereikia stabdyt/gazuot. Saugumo prasme - sakyčiau dabar mažiau laksto viršuj nei seniau tingėdavo palaukt žalios. Būtų įdomu paskaičiuot kiek bobučių nusirideno žiemą laiptais ir palyginti.

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Ta požeminė per pusę finansuota Lidl'o ir tikrai reikalinga, nes buvo vienintelė vieta nuo Savanorių pr iki Spaudos rūmų, kur visas eismas turėjo sustoti dėl kelių pėsčiujų. https://sc.bns.lt/view/item/263761 Tikrai nelaikau, kad miesto skirti 291'000 pinigai ištaškyti veltui. Ir pats kartais ten pravažiuoju.
                          Dėl šaligatvio tai nežinau apie ką šnekama, negaliu komentuoti nežinodamas visai.
                          p.s. na ir smulkmeniškumas, kabinėtis dėl 0,3 mln ??? Nieko rimtesnio nėra? Tikrai nepastatysi 5 mandrų tiltų ir nepaleisi Space Lituanica.
                          Kokią miesto biudžeto dalį sudaro tie niekingi 0.3 mln, kai jis >600 mln?
                          Zuokas buvo "rimtesnis" tuo požiūriu, taškydavo su polėkiu x0 mln.
                          MELAS.
                          Del kokiu "keliu pesciuju"? Ten visada buvo pilna zmoniu kertanciu ta vieta. Tai viena judriausiu pereju apskritai vakaru Vilniuje, imant Karoliniskes, Lazdynus, Virsuliskius ir Pilaite. Sekanti panasi pagal zmoniu srautus turbut sankryzoje prie Mados.
                          Tai tame ir beda, kad dabar nebeliko tiesaus patogaus kelio kirsti Laisves prospekta nuo pat Spaudos rumu iki Savanoriu. Yra kelios vietos, kur kirsti galima, bet reikia arba zinoti kaip praeit aplinkui darant dideli papildoma lanka, kas daro keliones pesciomis nepatogias.

                          MELAS 2:
                          Niekingi 300k? Na visu pirma miesto biudzete 0.3mln tikrai nera maza suma. O antra, kodel jus skaicuojat tik tiek, kodel nepridedat dar 300 is Lidlo? Nes jei nebutu sitos perejos, Lidlas butu vistiek tuos pinigus daves, tik tie 600k butu investuoti i kita vieta. Pvz i bent kazkoki minimalu sutvarkyta taka nuo VT stoteles iki TV boksto, kad nebutu geda pries turistus.

                          MELAS3:
                          Toje vietoje, nors ir srautas sustodavo, kamsciu nebuvo. As gyvenu ten salia, o ne pravaziuoju kartais, kaip jus, ir zinau ka kalbu. Jei vaziuojant nuo Lazdynu puses piko metu apie 17-18 val tekdavo palaukti vieno sviesoforo ciklo, tai nebuvo joks kamstis ir tai niekaip neitakojo jusu keliones laiko. Tiesiog ta pati laika jus dabar praleidziate didesneje eileje prie sekancio sviesoforo - prie Laisves/Narbuto arba prie Spaudos rumu.
                          Visa likusi laika ir is vienos ir is kitos puses niekada nelauke daugiau nei kelios masinos eileje.

                          Tai, kas yra dabar yra nepatogu nei dviratininkams nei mamoms su vezimeliais, niekam. Tik zmogus net keliu metru nevaikstantis peskom gali teikti, kad ta urodiska pereja, i kuria net nemalonu uzeit yra geriau uz gatves kirtima viename lygyje.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Pagrinde buvo šnekama apie triukšmo ir taršos mažinimą kai nereikia stabdyt/gazuot. Saugumo prasme - sakyčiau dabar mažiau laksto viršuj nei seniau tingėdavo palaukt žalios. Būtų įdomu paskaičiuot kiek bobučių nusirideno žiemą laiptais ir palyginti.
                            Idomus matavimo vienetas - bobuciu nusiridenimo. Cia gal kazkoks SI sistemos? Kita vertus seni zmones, kuriems sunku lipti, zmones su vezimukais visada gali pasinaudot liftu, ar ne? Bandysim atrist Gordijaus mazga 115 karta?

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Pagrinde buvo šnekama apie triukšmo ir taršos mažinimą kai nereikia stabdyt/gazuot. Saugumo prasme - sakyčiau dabar mažiau laksto viršuj nei seniau tingėdavo palaukt žalios. Būtų įdomu paskaičiuot kiek bobučių nusirideno žiemą laiptais ir palyginti.
                              Pala pala tai triukšmą ir taršą Laisvės pr. turėjo sumažinti tas milijonus kainavęs aplinkelis? Oh wait, jis jau užsikimšęs. Ten turbūt irgi bobutės lakstančios kaltos, nes maišosi po ratais.

                              Comment


                                Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                                Idomus matavimo vienetas - bobuciu nusiridenimo. Cia gal kazkoks SI sistemos? Kita vertus seni zmones, kuriems sunku lipti, zmones su vezimukais visada gali pasinaudot liftu, ar ne? Bandysim atrist Gordijaus mazga 115 karta?
                                Faktas, kad tas liftas yra gėda. Bet miestui išmokt tvarkyt savo šūdą šiaip ar taip reikia. Nedaryt dviejų lygių perėjos nes nemokam prižiūrėt liftų yra biški... liūdna. Nu reikia kažkaip išmokt prižiūrėt viešąją infrastruktūrą. Ar tai būtų liftai, ar apšvietimas ar suoliukai ar šaligatvio plytelės. Esminė problema ta pati.

                                p.s. 1 nuridentas vežimėlis su vaiku = 100 bobučių, 1 bobutės nusiridenimas = 100 sudaužytų telefonų

                                Comment


                                  Parašė felar Rodyti pranešimą

                                  Pala pala tai triukšmą ir taršą Laisvės pr. turėjo sumažinti tas milijonus kainavęs aplinkelis? Oh wait, jis jau užsikimšęs. Ten turbūt irgi bobutės lakstančios kaltos, nes maišosi po ratais.
                                  Abu triukšmą mažina. Ar atsiradus aplinkeliui reiktų perdaryti Laisvės prospektą į megadvirtakį?

                                  Comment


                                    Man apskritai keista kad forumo dalyviai metai is metu vel diskutuoja apie ta pati - ar gerai daryti pozemines perejas. Pasidomekit jus nors kiek minimaliai pas uzsienio urbanistus - blogai. Del daugelio priezasciu tai yra blogai.

                                    Jei jau apie pinigus ir kaina:
                                    Tai ko jus nepriskaiciuojat dar 800k investuotu praeitais metais i pesciuju pereju liftus, kad jie pagaliau pradetu veikti?
                                    Ko jus neskaiciuojat prieziuros? Aisku lietuviska prieziura tokia visiskai minimalistine, bet ji vistiek yra - reikia taisyti elektros tinklus, valyti graficius, valyti nuoteku groteles, kad tos perejos nepatvintu per lietu, tvarkyti liftus tiesiog pastoviai, keisti ten kelis kart per metus dauzomos stiklus, nes turbut nemokamai pakabintos stebejimo kameros niekada nieko neuzfiksuoja? Viskas tai turbut nemokamai?

                                    Kas cia per absurdas del tarsos... Tarsa padideja kai skatinamas naudojimas automobiliais paleidziant zmones laipioti laiptais lygioje vietoje, o ne naikinant perejas.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Faktas, kad tas liftas yra gėda. Bet miestui išmokt tvarkyt savo šūdą šiaip ar taip reikia. Nedaryt dviejų lygių perėjos nes nemokam prižiūrėt liftų yra biški... liūdna. Nu reikia kažkaip išmokt prižiūrėt viešąją infrastruktūrą. Ar tai būtų liftai, ar apšvietimas ar suoliukai ar šaligatvio plytelės. Esminė problema ta pati.

                                      p.s. 1 nuridentas vežimėlis su vaiku = 100 bobučių, 1 bobutės nusiridenimas = 100 sudaužytų telefonų
                                      Vel tas pats. Nedaryt. Ismokt. Butu. Butu jeigu butu. Tos pacios pasakos. Kam tie urbanistai. Mes zinom gereuu. O liftas tikriausiai ir dabar neveikia Ir tarsa sumazinom Ura

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Man apskritai keista kad forumo dalyviai metai is metu vel diskutuoja apie ta pati - ar gerai daryti pozemines perejas. Pasidomekit jus nors kiek minimaliai pas uzsienio urbanistus - blogai. Del daugelio priezasciu tai yra blogai.
                                        Blogai yra pats Laisvės prospektas su apylinkėm. Klausimas kaip tą blogybę ištaisyti be subombardavimo iki plyno lauko.

                                        Comment


                                          Jei tos trys požeminės perėjos (prie Merkurijaus, poliklinikos ir Laisvės st.) būtų įrengtos kažkaip panašiai į tą prie Litexpo, problemų būtų daug mažiau, nereikėtų liftų ir pan. Aišku, tam trukdo nepalankus reljefas, tačiau kažką sugalvoti, labai norint, būtų įmanoma. Kodėl nebandžius pagerinti tai, kas jau yra, užuot rėkus, kad reikėjo daryti kitaip? Tai aišku, kad reikėjo kitaip, nemanau, ar čia kas nors dėl to ginčijasi. Bet yra kaip yra.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X