Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Click image for larger version  Name:	 Views:	3 Size:	288,9 kB ID:	1745065Click image for larger version  Name:	 Views:	2 Size:	280,0 kB ID:	1745066 Gal ir užp**sau, bet mano bumbėjimai nuėjo kažkam į ausį, suvienodino į mažesnius!!!! kelio ženklus. Galėtù dar tà raudonà perėja panaikint pilnam komplektui

    P.S. yra ir kritikos, skambina šiandien iš Policijos, “patraukit mašina, trukdo asfaltavimui” Veiksmas prie minėto Vytauto 35. “Jei nepatrauksit po 30min, nutempsim”. Mol, kaip man per iš darbo išeit, atšaukt pacientus ar kaip? Kodėl vakar nebuvo jokiù ženklù!!!! Kad taip su tikrais pažeidėjais kovotu!
    Paskutinis taisė Garbanius; 2019.08.30, 13:21.

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Click image for larger version Name:	 Views:	3 Size:	288,9 kB ID:	1745065Click image for larger version Name:	 Views:	2 Size:	280,0 kB ID:	1745066 Gal ir užp**sau, bet mano bumbėjimai nuėjo kažkam į ausį, suvienodino į mažesnius!!!! kelio ženklus. Galėtù dar tà raudonà perėja panaikint pilnam komplektui

      P.S. yra ir kritikos, skambina šiandien iš Policijos, “patraukit mašina, trukdo asfaltavimui” Veiksmas prie minėto Vytauto 35. “Jei nepatrauksit po 30min, nutempsim”. Mol, kaip man per iš darbo išeit, atšaukt pacientus ar kaip? Kodėl vakar nebuvo jokiù ženklù!!!! Kad taip su tikrais pažeidėjais kovotu!
      Nesuprantu. Perėjų ženklai skirtingų dydžių?

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

        Nesuprantu. Perėjų ženklai skirtingų dydžių?
        Ženklai berods turi 4 dydžių grupes. Paprasti ženklai gali būti mažesni 0,1,2 ar 3dydžio grupės, tuo tarpu su geltonais skydais numatyti tik 2 ir 3 dydžiai, nes skaitoma, kad nėra prasmės ryškinti mažus ženklus, skirtus ramaus eismo gatvėms. Tai taip ir gaudavosi, kad genijai dėdavo 0 ar 1 dydžio paprastus ženklus šalia prie 2 dydžio - geltonuose skyduose.
        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.08.30, 14:03.

        Comment


          Buvo ženklai "stovėti draudžiama" didelio formato ir mažo(kaip senamiestyje). Dabar suvienodino iki mažo.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Ženklai berods turi 4 dydžių grupes. Paprasti ženklai gali būti mažesni 0,1,2 ar 3dydžio grupės, tuo tarpu su geltonais skydais numatyti tik 2 ir 3 dydžiai, nes skaitoma, kad nėra prasmės ryškinti mažus ženklus, skirtus ramaus eismo gatvėms. Tai taip ir gaudavosi, kad genijai dėdavo 0 ar 1 dydžio paprastus ženklus šalia prie 2 dydžio - geltonuose skyduose.
            Kažkaip Kaune tiek paprastus, tiek geltonuose skyduose deda vienodus, tai nesupratau

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

              Kažkaip Kaune tiek paprastus, tiek geltonuose skyduose deda vienodus, tai nesupratau
              Tikrai neteko man matyti pamažintų ženklų geltonuose skyduose, tai gal Kaune tiesiog stato visus didelius?

              Comment


                Turime gerą precedentą. Siūlau dabar visiems kas netingi registruot tokias sankryžas kur tie geltoni skydai nereikalingi. Gal kažkas gausis.

                Comment


                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                  Turime gerą precedentą. Siūlau dabar visiems kas netingi registruot tokias sankryžas kur tie geltoni skydai nereikalingi. Gal kažkas gausis.
                  Kai perėja tokia ryški ir yra saugumo salelė, tuomet taip. Bet jei tai 6 juostų kelias be saugumo salelių ir niekuo neišsiskiriančia perėja, tai tikrai ne.

                  Tik nesuprantu, kodėl kitoje sankryžos pusėje, nėra saugumo salelės.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Kadangi tema apie pesciuju perejas, tai stai keleta nestandartiniu:

                    Laisves pr. ties TV bokstu. Perejos nera, bortu nuleist nereikia. Bet statant atmuseja gi paliko praejima, reiskia pereja yra.

                    Click image for larger version  Name:	20190831_195328.jpg Views:	1 Size:	223,5 kB ID:	1745895
                    © https://www.facebook.com/vilnius.wtf/

                    Kita vieta, Kavoliuko g. Kazkada cia buvo reguliuojama pereja, ja panaikino. Remontuojant saligatvi priesingoje puseje padare vel nauja nuleidima prie gatves. Reiskia pereja yra, tik nepazymeta:

                    Click image for larger version  Name:	20190902_154047.jpg Views:	1 Size:	233,2 kB ID:	1745896

                    Comment


                      Galėtų daug kur taip daryti, kur nereguliuojama pėsčiųjų perėja. Šaligatviai paruošti vežimėliams, viduryje yra sustojimo salelė, bet jokio zebro ar vertikalių ženklų. Taip būtų saugiau pėstiesiems, nes pats pėstysis turėtų įsivertinti ar nėra automobilių ir nesitikėti, kad automobiliai sustos ir praleis.
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Bet man galva neišneša, kokie bomžai tą Vilnių projektavo... Random pievų plotai, eismo juostos belekokio dydžio, perėjos - "perbėk, jeigu pasiseks".

                        Comment


                          Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                          Bet man galva neišneša, kokie bomžai tą Vilnių projektavo... Random pievų plotai, eismo juostos belekokio dydžio, perėjos - "perbėk, jeigu pasiseks".
                          Sovietinė gigantomanija, mąstymas, kad plačiau - tai geriau. O jei tankui prireiks pravažiuoti
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą

                            Sovietinė gigantomanija, mąstymas, kad plačiau - tai geriau. O jei tankui prireiks pravažiuoti
                            Darai plačią gatvę - reikia daugiau asfalto. Reikia asfalto - reikia daugiau darbuotojų. Visi turėjo darbo.

                            Comment


                              O, bet tai visi skūndžiasi, kad nėra dabar kur parkuot mašiną kiemuose, o prie ruso niekas nesitikėjo, kad tiek mašinų bus, kiek dabar yra. O, bet tai kam tada reikėjo tokius plačius kelius daryt??

                              Comment


                                Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                O, bet tai visi skūndžiasi, kad nėra dabar kur parkuot mašiną kiemuose, o prie ruso niekas nesitikėjo, kad tiek mašinų bus, kiek dabar yra. O, bet tai kam tada reikėjo tokius plačius kelius daryt??
                                Tankams, be abejo

                                Comment


                                  Lyg ir buvo planuota (pataisykit, jei klystu), kad automobiliai bus laikomi garažuose, iki kurių ryte tarybinis žmogus pasivaikščiodamas per kokį 15 min. nukulniuotų. Tik kad ne visi garažai buvo pastatyti, arba buvo atvežti ir sugrūsti jų pigūs geležiniai pakaitalai. Neatmesčiau, kad platūs keliai buvo tiesiami ir dėl ideologinių paskatų,
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                                    Siūlau pigų infrastruktūros projektą, kuris ryškiai pagerintų pėsčiųjų ir dviratininkų eismą toje Žveryno dalyje - atkurti pėsčiųjų perėjas Narbuto g. sankryžoje ties "Panorama".
                                    Projekto kaina - pėsčiųjų šviesoforas, kibiras dažų, ir Grindos vyrų kelios valandos su "bolgarke" tvorų nupjaustymui.
                                    Ir aukso medalis šuniui ant uodegos.

                                    „LIETUVOS METŲ GAMINIO 2010“ AUKSO MEDALIS už Požemines perėjas prie „PANORAMOS“!

                                    UAB „Vilniaus rentinys“ konkurse „Lietuvos metų gaminys 2010“ už Požeminių pėsčiųjų perėjų komplekso po Narbuto ir Saltoniškių gatvėmis Vilniuje įrengimą pelnė aukso medalį. Siūlydami šį gaminį apdovanoti aukso medaliu, ekspertai pažymėjo, kad apdovanojimas teikiamas už svarbą eismo saugumui ir ekologijai, įvertinus atliktų darbų sudėtingumą, panaudotas technologijas, inovacijas, svarbą požeminės statybos vystymui ir transporto spūsčių problemų sprendimui. Ekspertai taip pat pabrėžė šio racionalaus sprendimo replikavimo galimybes kitose intensyvaus eismo vietose.

                                    Šiuo metu pėstieji įprato naudotis požemine perėja ir tai viena iš nedaugelio vietų Vilniuje prie stambaus prekybos – pramogų komplekso, kur dėl jų srautų nestabdomas transporto eismas. Tuo pačiu sumažinta aplinkos tarša ir maksimaliai užtikrintas pėsčiųjų saugumas kertant gatves. Kompleksas teigiamai įvertintas užsakovų ir naudotojų.
                                    http://www.rentinys.lt/lt/metu_gamin...o_medalis_2010
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Ir aukso medalis šuniui ant uodegos.



                                      http://www.rentinys.lt/lt/metu_gamin...o_medalis_2010
                                      Ramiai dėl aukso medalio, požeminės perėjos infrastruktūrą bus galima panaudoti Vilniaus metro pirmosios linijos statyboje

                                      http://vilniausmetro.lt/files/Image/...tro_liniju.jpg

                                      Comment


                                        Vilnius šturmuoja naujas žemumas. Panoramos požeminėj perėjoj ties įėjimais įrengtos grotos.

                                        Ar tai reiškia, kad perėja bus rakinama naktimis (ant grotų yra spynos)? Kaip tada pereit gatvę? Ar gal visgi kartu su naujais dviračių takais nupjaus tvoras ir atstatys atgal normalias antžemines perėjas kaip civilizuotam pasaulyje? So many questions you give us VMS.

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_4516.jpg
Views:	0
Size:	320,2 kB
ID:	1749559

                                        Comment


                                          Parašė felar Rodyti pranešimą
                                          Vilnius šturmuoja naujas žemumas. Panoramos požeminėj perėjoj ties įėjimais įrengtos grotos.

                                          Ar tai reiškia, kad perėja bus rakinama naktimis (ant grotų yra spynos)? Kaip tada pereit gatvę? Ar gal visgi kartu su naujais dviračių takais nupjaus tvoras ir atstatys atgal normalias antžemines perėjas kaip civilizuotam pasaulyje? So many questions you give us VMS.

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_4516.jpg
Views:	0
Size:	320,2 kB
ID:	1749559
                                          Jei būtų antras variantas, bent jau užmūrytų. Kitaip kaipmat atsiras gyventojų ir šiaip visokių įdomių užsukančių žmonių, tai bus baisu pro ten praeiti.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X