Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Į Šeškinę už maximytės praktiškai tas pats ar lipti ant viaduko iškart, ar perbėgt gatvę ir lipti į viršų po to. Vienintelė kryptis kur bėgant per gatvę susitaupo - į sodus ir iš jų.

    O kodėl nepaskelbia viso miesto pėsčiųjų zona kur galima eit kur nori, o greitis ribojamas iki 20km/h? Juk pėstieji turi turėti galimybę vaikščioti kaip tik nori kur nori. Bet matyt visgi turi būti balansas įvairių poreikių ir aplinkybių.
    As turbut jus labai nustebinsiu, bet tokia pesciuju zona yra bemaz visas senamiestis:

    Click image for larger version

Name:	68239921_2441451759422880_6847622748361981952_o.jpg
Views:	1
Size:	346,6 kB
ID:	1740621

    Po zenklo Gyvenamoji zona yra ribojimas 20 km/h bei pesciuju prioritetas.
    Taciau realybeje niekas to nepaiso, nes visu pirma vairuotojams giliai pH ant zenklu, visu antra infrastruktura bet kokiu atveju net musu senamiestyje sukurta isskirtinai automobiliams. Todel siu zenklu kabinimas nieko nepakeite. Bet kaip toks idomus faktas papasakoti turistams ir anukams - kaba zenklai, greicio ribojimas 20, pestieji gali eiti gatvemis.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
      As turbut jus labai nustebinsiu, bet tokia pesciuju zona yra bemaz visas senamiestis:
      Bet šnekam ne apie senamiestį, o apie magistralinę gatvę miegamuosiuose rajonuose

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        O kodėl nepaskelbia viso miesto pėsčiųjų zona kur galima eit kur nori, o greitis ribojamas iki 20km/h?
        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        Bet šnekam ne apie senamiestį, o apie magistralinę gatvę miegamuosiuose rajonuose
        Tikrai verta tęsti diskusiją?

        Comment


          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
          Visų pirma, balanso nėra, nes dabar miestas pritaikytas kelionėms automobiliais ir tam skiriama žymi finansų dalis. Ar su tuo nesutinkate? Antra, ką reikėtų vadinti balansu? Kas būtų suvokiama kaip visų interesų balansas? Nežinau, ar kas galalėtų apibrėžti. Tai nėra vairuotojų ir pėsčiųjų balansas, nes vairuotojai yra ir pėstieji, dauguma turėjo mažus vaikus, senus tėvus ar senelius, ateis visiems laikas, kai bus sunku vaikščioti ar nebegalės vairuoti. Tarp ko turėtų būti balansas?
          Jei jau apie balansą, tsi va pavyzdys, kur jau galima būtų iš vairuotojų pusės pradėti kažką apie jį kalbėti:
          https://youtu.be/pqQSwQLDIK8

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Štai Eišiškių pl. ką tik paasfaltavo, bet kelkraščių nesutvirtino, vandens nutekėjimo jokio nepadarė, tai po 3-4 metų vėl pradės viskas trupėti.
            Eišiškių pl. kronikos: šioje vietoje ( https://www.google.lt/maps/@54.64341...7i13312!8i6656 ) nusprendė, kad reikia čia padaryti iškilią (pakeltą, saugią) perėją. Nuėmė pagrindą, prisikasė iki bruko, tuomet padarė tą perėją. Už kokio mėn. prasidėjo gatvės asfaltavimas toje vietoje ir to iškilumo nedaug liko, bet įdomiausia, kad toje iškilusioje perėjoje žiaurios provežos. Darbų planavima "fantastiškas" + kokybė "fantastikška".

            Comment


              Parašė R.D. Rodyti pranešimą

              Eišiškių pl. kronikos: šioje vietoje ( https://www.google.lt/maps/@54.64341...7i13312!8i6656 ) nusprendė, kad reikia čia padaryti iškilią (pakeltą, saugią) perėją. Nuėmė pagrindą, prisikasė iki bruko, tuomet padarė tą perėją. Už kokio mėn. prasidėjo gatvės asfaltavimas toje vietoje ir to iškilumo nedaug liko, bet įdomiausia, kad toje iškilusioje perėjoje žiaurios provežos. Darbų planavima "fantastiškas" + kokybė "fantastikška".
              Galima kvailą klausimą? Kodėl gatvė yra 2 eismo juostų, bet perėja yra per 4 eismo juostas?

              Comment


                Medeinos g. Lupa bortus, senas plyteles. Gana judri gatvele, daug vezimuku prarieda, laukdavo 4 status bortai. Visus metus tvatinau seniunija. At last.

                Click image for larger version

Name:	4A39F5F7-EF7A-4331-B5DD-334417BFE0F9.jpeg
Views:	2
Size:	268,4 kB
ID:	1740779Click image for larger version

Name:	A3CE0C3A-8311-4BBC-A2F7-B3E5D3648603.jpeg
Views:	2
Size:	246,5 kB
ID:	1740780Click image for larger version

Name:	519437F8-7BDE-44C6-B956-7EE690AD1BDD.jpeg
Views:	2
Size:	278,9 kB
ID:	1740781





                Attached Files

                Comment


                  Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                  Medeinos g. Lupa bortus, senas plyteles. Gana judri gatvele, daug vezimuku prarieda, laukdavo 4 status bortai. Visus metus tvatinau seniunija. At last.
                  Tvatint reikėjo, kad iškilias sankryžas darytų, siaurintų gatvę ties perėjomis ir nuimtų tuos neveikiančius geltonus skydus.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Tvatint reikėjo, kad iškilias sankryžas darytų, siaurintų gatvę ties perėjomis ir nuimtų tuos neveikiančius geltonus skydus.
                    Uzsitvatinsi taip tvatindamas. Sitie skydai paskutinej eilej paprastam pesciajam, isvis to nekiekvienas supranta, cia gerai/blogai, ta dar reik suvokt. O is eiles 4-is bortus paragaut, tai jau kitas reikalas, kuris tikrai spirgina uzpakali ir kitas kuno dalis.

                    Comment


                      Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                      Uzsitvatinsi taip tvatindamas. Sitie skydai paskutinej eilej paprastam pesciajam, isvis to nekiekvienas supranta, cia gerai/blogai, ta dar reik suvokt. O is eiles 4-is bortus paragaut, tai jau kitas reikalas, kuris tikrai spirgina uzpakali ir kitas kuno dalis.
                      Jei nebūčiau čia skaitęs, kad skydai blogai, niekada apie juos nieko blogo ir nebūčiau pagalvojęs, nors ir domiuosi infrastruktūra

                      Netgi buvau sugalvojęs savo standartą kaip naudoti geltonus (kiti sako "žali", bet man jie neatrodo žali pirmoj vietoj ) apvadus ir skydus:
                      • Reguliuojama perėja. Jokių skydų
                      • Perėja atitinka dabartines naujai įrengiamų nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų taisykles (eina per 1-2 juostas, neviršija kažkiek ten metrų). Geltonas apvadas apie perėją
                      • Perėja neatitinka reikalavimų (pvz. eina per 3 juostas ir daugiau). Infamous geltoni skydai
                      Tiesą pasakius, kai kur skydai jau atrodo truputį per daug, net jei ir nebūčiau domėjasis šio forumo temomis, būčiau vis tiek mąstęs, kad užtektų apvado. O kad apvadų ar skydų visai nereikia, tai net nebūtų kilę minčių

                      Gražiose vietose taikyti išimtį ir nedaryti jokių geltonų skydų, pvz. Juodkrantė, Nida, Vilniaus Senamiestis
                      Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.08, 01:13.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Jei nebūčiau čia skaitęs, kad skydai blogai, niekada apie juos nieko blogo ir nebūčiau pagalvojęs, nors ir domiuosi infrastruktūra

                        Netgi buvau sugalvojęs savo standartą kaip naudoti geltonus (kiti sako "žali", bet man jie neatrodo žali pirmoj vietoj ) apvadus ir skydus:
                        • Reguliuojama perėja. Jokių skydų
                        • Perėja atitinka dabartines naujai įrengiamų nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų taisykles (eina per 1-2 juostas, neviršija kažkiek ten metrų). Geltonas apvadas apie perėją
                        • Perėja neatitinka reikalavimų (pvz. eina per 3 juostas ir daugiau). Infamous geltoni skydai
                        Tiesą pasakius, kai kur skydai jau atrodo truputį per daug, net jei ir nebūčiau domėjasis šio forumo temomis, būčiau vis tiek mąstęs, kad užtektų apvado. O kad apvadų ar skydų visai nereikia, tai net nebūtų kilę minčių

                        Gražiose vietose taikyti išimtį ir nedaryti jokių geltonų skydų, pvz. Juodkrantė, Nida, Vilniaus Senamiestis
                        Na, galimi įvairūs kompromisai. Yra vietų, kur perėjos tikrai nesaugios (neatitinka standartų) ir tie skydai pasitarnauja kaip indikatorius, pvz. Žirnių gatvėje Vilniuje. Bet kaip vyko iki dabar, kai jais apkabinėjamos visos iš eilės perėjos, tai praranda ir savo prasmę ir veiksmingumą ir dar prie viso to bjauroja panoramą. Tai vat tamstos siūlyme pataisyčiau tik vieną punktą - kam tas apvadas, jei perėja įrengta naujai pagal taisykles? Apvadas nėra perėjos būtinas atributas, o skirtas naudoti išskirtiniais atvejais, kai jokiomis kitomis priemonėmis nepavyksta pasiekti norimo saugumo. Bet kai painiojamos priežastys su pasekmėm, tai rezultatas gaunasi kaip foto žemiau

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Na, galimi įvairūs kompromisai. Yra vietų, kur perėjos tikrai nesaugios (neatitinka standartų) ir tie skydai pasitarnauja kaip indikatorius, pvz. Žirnių gatvėje Vilniuje. Bet kaip vyko iki dabar, kai jais apkabinėjamos visos iš eilės perėjos, tai praranda ir savo prasmę ir veiksmingumą ir dar prie viso to bjauroja panoramą. Tai vat tamstos siūlyme pataisyčiau tik vieną punktą - kam tas apvadas, jei perėja įrengta naujai pagal taisykles? Apvadas nėra perėjos būtinas atributas, o skirtas naudoti išskirtiniais atvejais, kai jokiomis kitomis priemonėmis nepavyksta pasiekti norimo saugumo. Bet kai painiojamos priežastys su pasekmėm, tai rezultatas gaunasi kaip foto žemiau
                          Skydas yra truputį aiškiau nei apvadas. Tada galima naudot tik skydus nepatogiose ne pagal Vakarų geriausias praktikas įrengtose perėjose, pvz. Žirnių g., perėjos per tris, keturias juostas. Kitur nereikia

                          Comment


                            Žvėryną irgi pradėjo vandalint

                            Comment


                              Parašė kutas Rodyti pranešimą
                              - Ties kalneliu paviršinis vanduo nuvedamas dengtu drenažiniu lataku, o ne grioviu.
                              Šiandien užsukau pažiūrėti gyvai. Tai mano nuomone pražioplino vieną momentą, kad vanduo stovės prieš pat kalniuką. Nors tuos latakus įstatė palei seną gatvės plotį, bet toje vietoje išilginis nuolydis yra didesnis už skersinį, todėl nuo vidurio į kraštus vanduo jau nenubėgs. Teks turbūt dar po vieną lataką montuoti kalniuko kraštuose.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Žvėryną irgi pradėjo vandalint
                                Kaip reaguoja savivaldybė, Poderskis, kiti dėl tų oranžinių/geltonų skydų? Problema tiesiog ignoruojama?

                                Comment


                                  Poderskis buvo rases, kad neturi det nauju skydu, nes jie tirs ju nauda ir gal cia ju visai nereikia. FB rase pries kokias 2-3savaites

                                  Comment


                                    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                    Poderskis buvo rases, kad neturi det nauju skydu, nes jie tirs ju nauda ir gal cia ju visai nereikia. FB rase pries kokias 2-3savaites
                                    O pries savaite vyko saugaus eismo komisijos posėdis, kur nuspręsta tirti ten tą naudą/žalą per artimiausius pora metų, o tuo tarpu juos toliau kabinti ten, kur buvo nukentėjusių pėsčiųjų, bet nekabinti, įrengiant naujas perėjas. Tai kažko esminio neįvyko.

                                    Comment


                                      Kaip tik sakyčiau esminis pokytis - ne kabinti visur, kaip iki šiol, o ten, kur buvo nukentėjusių pėsčiųjų.

                                      Comment


                                        Svarbu, kad būvo jau atkreiptas dėmesis. Svarbu dabar ir toliau primint apie tai.

                                        Comment


                                          Skydus dėčiau ne pagal dabartinius standartus įrengtose perėjose (perėja per tris ir daugiau juostų iki salelės ar kitos gatvės pusės arba per didelis atstumas iki jų).

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X