Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
    As paklausiau ar sita pereja tai kazkoks pokstas. Atrase:
    gal uzklaustum pas juos papildomai performuojant klausima, kodel irengiama pereja D kategorijos gatveje?

    Comment


      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
      Kol neskaičiau šios temos, tos geltonų skydų/ perėjų bet kur problemos taip masiškai nepastebėdavau...

      Šiandien einu ir galvoju, kaip dirba savivaldybės darbuotojai...

      MINTYS:
      1. Liepyno gatvė.
      2. Gatvė D kategorijos.
      3. Įrengti 2 greičio mažinimo kalniukai.
      4. Viena pusė - apstatyta automobiliais.
      5. Visoje gatvėje - nė vienos pėsčiųjų perėjos.
      6. Štai vieta, kur iki gatvės statmenai neveda joks pėsčiųjų takas.
      7. Jei įbetonuosim stulpą - šaligatvio plotis neatitiks STR reikalavimų.

      IŠVADOS:
      1. Įrengti pėsčiųjų perėją!
      2. Sudėti geltonus skydus!

      Salėje pasigirsta plojimai. Pėsčiųjų saugumas užtikrintas.


      Jei prireiks - prašom, dalinkitės nuotrauka.
      Ten už tos gyvatvorės dešinėje eina takelis tiesiai į Panoramą. Tai veikiausiai vis išlenda kas netikėtai priešais bamperį. Na o perėją įrenginėja tiesiog "kažkur šitoje zonoje" pagal žemėlapį. Anyway, čia ne perėjas reikia įrenginėti, o slopinti greitį. Tam kuo puikiausiai galima panaudoti iškilias sankryžas ties įvažiavimais. Gatvė kanalizuota, su vandens nuvedimu neturėtų kilti daug problemų.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Click image for larger version Name:	64778251_2306444609627433_6450687384342215945_n.jpg Views:	1 Size:	132,5 kB ID:	1729883
        Foto © vilnius.wtf

        Tęsiant šitos perėjos istorija prisiminiau ir tai, kad anksčiau ši perėja buvo iškili, bet dabar ją perdarė į paprastą. Reiškia kai kam atrodo, kad ryškūs skydai yra veiksmingesnė priemonė didint saugumui nei perėjos iškilumas!
        Tai visiška prieštarauja Vision Zero principams, įtraukiantys ir kelių projektuotojų atsakomybę išvengiant skaudžių nelaimių keliuose ir kurie teigia, kad tokiose vietose greitį reikia sumažinti iki 30 km/h. Tai visai kitas požiūris į saugumą. Beje Vilniuje 2018 metų gruodyje net vyko konferencija http://visionzero.lt/. Geltoni skydai aišku greičio nesumažina, jie tiesiog deklaruoja - mums svarbu parodyti, kad mes rūpinamės pėsčiųjų saugumu, o visa kita - tai ,neva, jau vairuotojų sąmoningumo reikalas.

        Senas straipsnis, bet ištrauka glaustai apibūdina kitokį Vision Zero požiūrį

        Tradiciškai, bandoma išspręsti avarijų problemą. Yra nustatyta, kad 90 procentų avarijų kaltės tenka žmogiškajam faktoriui. Tad tradiciškai visa atsakomybė už saugumą deleguojama žmonėms, kad nutikus nelaimei visada būtų ką apkaltinti. Tuo pačiu pripažįstama, kad žmonės natūraliai sąmoningai patys nesiekia saugumo, todėl kuriama bendra strategija, paremta samprata, kad juos reikia kažkaip priversti tuo rūpintis. Ir tradiciškai nemanoma, kad problemą apskritai galima išspręsti. Džiaugiamasi žingsnis po žingsnio gerėjančia statistika, bet iš esmės pripažįstama, kad visiškai išspręsti problemos neįmanoma. Taip savotiškai sukuriama samprata, kad nelaimės keliuose yra mūsų mokama natūrali kaina už mobilumą. Toks yra tradicinis požiūris. „Vision Zero“ bando spręsti problemas kitaip. Šioje sistemoje kaip problema išskiriamos ne pačios avarijos, o žmonių žūtys ar jų patiriamos sunkios traumos. „Vision Zero“ šių problemų esme laiko tai, kad žmonėms būdingos klaidos, tad nėra prasmės stengtis priversti visus tapti tobulais ir nebedaryti klaidų – tai neįmanoma. Vietoje to, šios sistemos tikslas sukurti tokią aplinką, kurioje eismo dalyviai tiesiog nepatirtų žalos, nepaisant visų jų netobulumų

        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=76208223
        Paskutinis taisė AudriusV; 2019.06.28, 11:15.

        Comment



          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Click image for larger version  Name:	image_88480.jpg Views:	1 Size:	210,5 kB ID:	1732619Click image for larger version  Name:	image_88481.jpg Views:	1 Size:	219,4 kB ID:	1732620

          Gražu net geltona akyse. Ir visi pagal dešimtmetį nebegaliojantį standartą. Jei kas tingi skaičiuoti, tai 16!
          Šioje sankryžoje dabar stato papildomas saugumo saleles. Prisideda dar 8vnt. geltonų skydų. Nejuokauju. Čia jeigu daroma prielaida, kad salelės bus tik Dzūkų gatvėje. Viskas labai ryšku.
          Paskutinis taisė Resutas; 2019.07.03, 07:59.

          Comment


            Parašė Resutas Rodyti pranešimą


            Šioje sankryžoje dabar stato papildomas saugumo saleles. Prisideda dar 8vnt. geltonų skydų. Nejuokauju. Čia jeigu daroma prielaida, kad salelės bus tik Dzūkų gatvėje. Viskas labai ryšku.
            Prašiau skydus pakeisti kitomis priemonėmis, tai pakeis į dar daugiau skydų? Ura, tovarischi! Visad norėjau atgal į matušką Rasiją!

            Comment


              Pakalnis, kaip miesto architektas galetu pakelti triuksma tokio barbarizmo atveju, kai visa gatve zaliuoja. Galim ir salotinius namus statyt, kodel ne salotinius stogus ar langus?
              Bet negi cia rupi

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Pakalnis, kaip miesto architektas galetu pakelti triuksma tokio barbarizmo atveju, kai visa gatve zaliuoja. Galim ir salotinius namus statyt, kodel ne salotinius stogus ar langus?
                Bet negi cia rupi
                Deja viename sakinyje su Pakalnio pavarde, žodį "gali" galima naudoti tik tariamaja nuosaka. Neaišku kaip tas neįgalus kažką padaryti klounas dar turi darbą po tokių perliukų kaip autoservisai miesto centre ir t.t.

                Comment


                  Istorijos tęsinys.
                  Gegužės pradžioje registravau problemą dėl to, kad ant naujo šaligatvio įrengia apšvietimo stulpus ir nelieka minimalaus 1,20 m pločio. Atsakė, kad: "Statytojas įpareigotas sustabdyti šaligatvio įrengimo darbus ir imtis priemonių, kad naujai įrengtas šaligatvis atitiktų STR"
                  Problema: https://tvarkaumiesta.lt/problem/101211

                  Nudžiugino - rangovas ištaisys savo klaidą Štai situacija prieš:


                  Na vakar mačiau komisija priiminėjo darbus. Rangovas pasistengė ir ištaisė - STR dabar atitinka

                  Comment


                    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                    Istorijos tęsinys.
                    Gegužės pradžioje registravau problemą dėl to, kad ant naujo šaligatvio įrengia apšvietimo stulpus ir nelieka minimalaus 1,20 m pločio. Atsakė, kad: "Statytojas įpareigotas sustabdyti šaligatvio įrengimo darbus ir imtis priemonių, kad naujai įrengtas šaligatvis atitiktų STR"
                    Problema:

                    Nudžiugino - rangovas ištaisys savo klaidą Štai situacija prieš:

                    Na vakar mačiau komisija priiminėjo darbus. Rangovas pasistengė ir ištaisė - STR dabar atitinka
                    Taip bet kokiu atveju pigiau, nei perstatinėt stulpus. Nors ir tai tikriausiai neapsidžiaugė tokiu darbeliu nei rangovas, nei užsakovas. Na gal kitą kartą pagalvos jau projektuojant.

                    Comment


                      Gaila, kad cia negalima uzdeti kokio jaustuko LOL ar pan..

                      Comment


                        Baisu. Nors iš kitos pusės geriau taip, negu, kaip buvo.

                        Comment


                          Parašė Resutas Rodyti pranešimą


                          Šioje sankryžoje dabar stato papildomas saugumo saleles. Prisideda dar 8vnt. geltonų skydų. Nejuokauju. Čia jeigu daroma prielaida, kad salelės bus tik Dzūkų gatvėje. Viskas labai ryšku.
                          Nu akurat, pravažiavau - jau stovi plastmasinė salelė su geltonais skydais. Jiem rašai rašai, kad gatvę siaurint reikia, o jie toliau mėšlą montuoja. Už šimto metrų irgi perėja su salele apkabinėta skydais. Buvo atakuota dėl jos, tai visai šalia toliau savo daro. Gal jiems rimtai kokią akistatą su Varlamovu surengti -iškoliotų rusiškais keiksmažodžiais. Rusiškai tikrai turi suprasti - gi viską nuo rusų kopijuoja.

                          Comment


                            Ziurejau naujus video apie Celiabinska. Ten viskas tvarkoj, visos su sankryzos su geltonais skydais. Visos iki vienos. Dirbama labai atsakingai

                            Comment


                              Atrodo kažkas kažkur į kažką atsižvelgė ir perkabino kai kuriuos skydus į paprastus ženklus. Ačiū bent ir už tokius pokyčius. Na bet visvien peregruzas, sutinkat?
                              Tuo tarpu antroje foto matome Šveicarijos pavyzdį su panašia sankryža. Pastebit skirtumą? Ten turbūt ypatingai nesaugu?

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                Atrodo kažkas kažkur į kažką atsižvelgė ir perkabino kai kuriuos skydus į paprastus ženklus. Ačiū bent ir už tokius pokyčius. Na bet visvien peregruzas, sutinkat?
                                Tuo tarpu antroje foto matome Šveicarijos pavyzdį su panašia sankryža. Pastebit skirtumą? Ten turbūt ypatingai nesaugu?
                                Pašalinti tvoras, pašalinti geltonus skydus. Pakelti visą sankryžą, susiaurinti važiuojamają dalį, nubraižyti horizontalų žymėjimą, pastatyti tik po vieną ženklą kiekvienai krypčiai

                                Comment


                                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                  Pašalinti tvoras, pašalinti geltonus skydus. Pakelti visą sankryžą, susiaurinti važiuojamają dalį, nubraižyti horizontalų žymėjimą, pastatyti tik po vieną ženklą kiekvienai krypčiai
                                  O ką jei padaryt 1:1 kaip foto iš Šveicarijos? Nieko nekelt, 0 skydų, žymėjimo minimaliai. Pločio pas juos lyg ir mažiau, bet neatrodo labai siaura.

                                  Būtų įdomus eksperimentas ar tokioje sankryžoje padidėtų avaringumas. Įtariu, kad nelabai...

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    O ką jei padaryt 1:1 kaip foto iš Šveicarijos? Nieko nekelt, 0 skydų, žymėjimo minimaliai. Pločio pas juos lyg ir mažiau, bet neatrodo labai siaura.

                                    Būtų įdomus eksperimentas ar tokioje sankryžoje padidėtų avaringumas. Įtariu, kad nelabai...
                                    plocio pas juos dvigubai maziau. Galetu ir pas mus dviraciu takus daryt siaurinant gatves su fiziniu atskyrimu o ne lipdant prie pesciuju taku, bent jau kur nors tokiose tankesnese vietose kaip Naujamiestis ar Naujininkai

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      O ką jei padaryt 1:1 kaip foto iš Šveicarijos? Nieko nekelt, 0 skydų, žymėjimo minimaliai. Pločio pas juos lyg ir mažiau, bet neatrodo labai siaura.

                                      Būtų įdomus eksperimentas ar tokioje sankryžoje padidėtų avaringumas. Įtariu, kad nelabai...
                                      Irgi variantas. Net labai įdomu būtų dėl eksperimento.

                                      Tik ar mūsų reglamentai tą leidžia?

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                        plocio pas juos dvigubai maziau. Galetu ir pas mus dviraciu takus daryt siaurinant gatves su fiziniu atskyrimu o ne lipdant prie pesciuju taku, bent jau kur nors tokiose tankesnese vietose kaip Naujamiestis ar Naujininkai
                                        Prisipažinsiu, kad toje Vilniaus sankryžoje turbūt gyvenime neesu buvęs. Arba kokį kartą pravažiavau ir neįsiminiau. Jei pločio pakankamai - būtų galima vienoje (abiejose?) pusėse padaryti lygiagretų parkavimą. Gatvė susiaurėtų ir kiemuose pagerėtų situacija.

                                        Dėl dviračių takų su fiziniu atskyrimu man kyla dvejopi jausmai. Viena vertus, esu visiškai už dviračių takus gatvėje. Kita vertus, kiek matau takų su fiziniu atskyrimu - Čeliabinskas 3000. Vilniaus gatvė po naujo šposo atrodo liūdnai. Islandijos su visais kuoliukais išvis šlykštu. Grynai estetine prasme man suparkuotos auto atrodė tikrai geriau nei plastikiniai kuoliukai.

                                        Comment


                                          Ups ne nu fizini atskyrima as turejau omeny zeldiniu juosta ar pan..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X