Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts




    Kam gi reikia matyti koks šviesoforo signalas dega, juk svarbiau, kad vairuotojas matytų jog reguliuojamoje sankryžoje yra perėja (atkreipkite dėmesį į antrame plane už pirmojo esantį kitą perėjos ženklą, kurio išvis nesimato). Vairuotojas gali apsidairyti ir iškišęs galvą per langą. Belieka džiaugtis, kad nepakabino didžiulio ryškaus skydo (kaip reguliuojamose sankryžose Pilaitės pr.), nes tada tektų ne tik galvą per langą iškišt, bet ir išlipti, norint pamatyti koks šviesoforo signalas dega.
    P.s. po sankryžos įrengimo kažkas ženklą "sustoti draudžiama" sumontavo ne ta kryptimi, tai taip ir kabo informuodamas vairuotojus, kad sankryžoje sustoti draudžiama Nors pagal KET, šioje vietoje ir taip draudžiama sustoti, bet juk vairuotojai durniai ir be ženklo to nesupranta.
    Paskutinis taisė sleader; 2019.06.18, 13:52.

    Comment


      Yra puiki, pripažinta pasaulyje kelių saugumo didinimo programa "Vision Zero" , kuri ir remiasi įvairiais tyrimais. Kam VMS reikia išradinėti savo kelią ?
      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5219975/

      Comment


        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
        Yra puiki, pripažinta pasaulyje kelių saugumo didinimo programa "Vision Zero" , kuri ir remiasi įvairiais tyrimais. Kam VMS reikia išradinėti savo kelią ?
        https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5219975/
        VIsion Zero VMS turbut supranta kaip "Nulinis Matymas" - kai nematai nei sviesoforu, nei pesciuju.

        Comment


          Click image for larger version  Name:	64778251_2306444609627433_6450687384342215945_n.jpg Views:	1 Size:	132,5 kB ID:	1729883
          Foto © vilnius.wtf

          Tęsiant šitos perėjos istorija prisiminiau ir tai, kad anksčiau ši perėja buvo iškili, bet dabar ją perdarė į paprastą. Reiškia kai kam atrodo, kad ryškūs skydai yra veiksmingesnė priemonė didint saugumui nei perėjos iškilumas!
          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.06.19, 15:08.

          Comment


            Ir va, prie patobulintos Smolenkso ir Statybininku sankryzos, perejos zenklu perteklius spejo isdygti kaip herpes po sexo su stoties naktine peteliske. Idomu kodel tokio plocio gatve turi saugumo saleles? Paejus pora metru link Rimi, ta pati gatve - Smolenkso - turi dar viena pereja be jokiu saleliu. Ir kodel viena perejos "saugumo" salele turi du stulpus su 4 pesciuju pereju zenklais, o kita turi tik viena stulpa? Musu infrastrukturos "wunderkindai" net nesugeba irengineti tokiu paciu pesciuju pereju zenklu, nes mazdaug vieno kilometro ilgio Smolenkso gatves atkarpoje, yra 3 skirtingi pesciuju pereju zenklu variantai. Kokie cia schizofrenikai atlieka tokius darbus? Net geda i sita nesame ziureti...ir cia aisku tik viena trumpa gatves atkarpa...tokiu debilisku darbu gali rasti visur.

            Kartais naujas suniukas kuris nebuvo potty trained gali prisisioti ant kilimo. Ji savininkas atves prie "ivykio" vietos itrins jo snukuti i myzala ir pasakys kad taip negalima. Po keleta kartu dazniausiai sunys supranta ka padare blogai. Musu "nuostabus" savivaldybes "gudruciai" net neturi suns kompetencijos - juos gali taginti i visokias FB grupes, aiskinti kad cia durni sprendimai, baksnoti su pirstu i ju myzala ir sakyti "cia ne taip turi buti daroma" bet jie vistiek apsisuks ir prades myzti ant kilimo.


            Click image for larger version

Name:	IMG-20190622-WA0008.jpeg
Views:	1
Size:	236,3 kB
ID:	1730541

            Click image for larger version

Name:	fucking lol.png
Views:	1
Size:	339,3 kB
ID:	1730542Click image for larger version

Name:	lolololol.png
Views:	1
Size:	423,1 kB
ID:	1730543

            Comment


              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
              Click image for larger version

Name:	fucking lol.png
Views:	1
Size:	339,3 kB
ID:	1730542
              ​​​​​
              Šitas variantas bent atitinka 2012 metais patvirtintas taisykles. Kai kur vis dar stato pagal senesnius dokumentus. Na su Poderskio įsikišimu tikiuosi bent standarto klausimas netrukus išsispręs. Bet dabar žiūriu, kad ima populiarėti tie stroboskopai. Kai kur europoje jie yra uždrausti, nes veikia dar blogiau už geltonus skydus. Jų perteklius net gali paskatinti epilepsijos priepolius. Kažin vėl prireiks kelis metus kovoti?
              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.22, 18:22.

              Comment


                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                Ir va, prie patobulintos Smolenkso ir Statybininku sankryzos, perejos zenklu perteklius spejo isdygti kaip herpes po sexo su stoties naktine peteliske. Idomu kodel tokio plocio gatve turi saugumo saleles? Paejus pora metru link Rimi, ta pati gatve - Smolenkso - turi dar viena pereja be jokiu saleliu. Ir kodel viena perejos "saugumo" salele turi du stulpus su 4 pesciuju pereju zenklais, o kita turi tik viena stulpa?
                Kad perėjos su saugumo salelėmis tai labai gerai. Išvis, jeigu sugebėtų visas perėjas įrengti su salelėmis, tai ryškūs skydai prarastų bet kokią prasmę, nes nežinau kokiu aklu reikia būti, kad nepamatyti salelės ir perėjos ženklų joje. Saugumo salelė čia kaip 3-čiasis STOP žibintas automobilyje: lyg ir užtenka dviejų, bet tas trečias žiauriai patogu ir žymiai saugiau.
                O vieną stulpą jau kažkas tikriausiai "nuskynė", nes ten trūksta ir būtino ženklo "apvažiuoti iš dešinės", kuris veikiausiai buvo ant to paties stulpo.

                Mūsų specialistai galėtų apsilankyti bent Šiauliuose ir pasimokyti iš jų, kaip įrengti ir pažymėti perėjas, dviračių takus/dviračių eismo juostas, taip pat pažymėti stovėjimo vietas gatvėse bei siaurinti važiuojamąją dalį dažais pažymint "skiriamąją juostą" platesnėse gatvėse. T.y. yra gyvų pavyzdžių kaip spręsti visas kasdien akis badančias problemas ir netgi ne taip toli

                Comment


                  Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                  Ir va, prie patobulintos Smolenkso ir Statybininku sankryzos, perejos zenklu perteklius spejo isdygti kaip herpes po sexo su stoties naktine peteliske. Idomu kodel tokio plocio gatve turi saugumo saleles? Paejus pora metru link Rimi, ta pati gatve - Smolenkso - turi dar viena pereja be jokiu saleliu. Ir kodel viena perejos "saugumo" salele turi du stulpus su 4 pesciuju pereju zenklais, o kita turi tik viena stulpa? Musu infrastrukturos "wunderkindai" net nesugeba irengineti tokiu paciu pesciuju pereju zenklu, nes mazdaug vieno kilometro ilgio Smolenkso gatves atkarpoje, yra 3 skirtingi pesciuju pereju zenklu variantai. Kokie cia schizofrenikai atlieka tokius darbus? Net geda i sita nesame ziureti...ir cia aisku tik viena trumpa gatves atkarpa...tokiu debilisku darbu gali rasti visur.

                  Kartais naujas suniukas kuris nebuvo potty trained gali prisisioti ant kilimo. Ji savininkas atves prie "ivykio" vietos itrins jo snukuti i myzala ir pasakys kad taip negalima. Po keleta kartu dazniausiai sunys supranta ka padare blogai. Musu "nuostabus" savivaldybes "gudruciai" net neturi suns kompetencijos - juos gali taginti i visokias FB grupes, aiskinti kad cia durni sprendimai, baksnoti su pirstu i ju myzala ir sakyti "cia ne taip turi buti daroma" bet jie vistiek apsisuks ir prades myzti ant kilimo.


                  Click image for larger version

Name:	IMG-20190622-WA0008.jpeg
Views:	1
Size:	236,3 kB
ID:	1730541
                  Sutinku su kritika, bet bent jau ženklai be geltonų skydų, kaip iškart pagerėja vaizdas...

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    Kad perėjos su saugumo salelėmis tai labai gerai. Išvis, jeigu sugebėtų visas perėjas įrengti su salelėmis, tai ryškūs skydai prarastų bet kokią prasmę, nes nežinau kokiu aklu reikia būti, kad nepamatyti salelės ir perėjos ženklų joje. Saugumo salelė čia kaip 3-čiasis STOP žibintas automobilyje: lyg ir užtenka dviejų, bet tas trečias žiauriai patogu ir žymiai saugiau.
                    Salelės reikalingos ten, kur reikia pereiti daugiau, kaip 2 eismo juostas. O tokiose gatvelėse, kur dar ir parkuojama, daug labiau tinka susiaurinimas. Tuomet ir pėstieji nebesislėps už priparkuotų auto ir bus eliminuotas parkavimas per arti perėjos ir didesnėms mašinoms nereiks manevruoti bandant išsisukti.
                    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.22, 19:43.

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                      Sutinku su kritika, bet bent jau ženklai be geltonų skydų, kaip iškart pagerėja vaizdas...
                      Pencijoj kalbėsim kad va kažkada tai ir žolė buvo žalesnė, ir dangus mėlynesnis ir net salotiniai skydai ne kiekvienoj perėjoj buvo

                      Comment


                        Kalbant apie tą kvartalą, tai štai vieta, kur Birželio 23-oji g. susikerta su Naugarduko g. man lieka nesusipratimu, turint omeny, kad visai neseniai sutvarkė visą Naugarduko g. ir šaligatviuose keitė dangą, darė nuolydžius, tačiau šioje vietoje liko taip kaip ir senoje google nuotraukoje: https://www.google.com/maps/@54.6719...7i13312!8i6656
                        Nei salelės, nei perėjos.
                        O dėl foto, kurią įdėjo MindesAcc tai buvau labai nustebęs, ad skydų nėra, bet, BET, perėjos ženklų kiekis tai...
                        Galiu tik įsivazduoti, koks pelningas verslas ženklų gamyba.
                        Paskutinis taisė R.D.; 2019.06.22, 20:36.

                        Comment


                          Verslas be abejo labai pelningas. O kaip jis gali buti kitoks kai visus zenklus gamina dvi imones, kurios viena salia kitos ir abidvi ikurtos dar 90s. Suprast kazkoks akiu dumimas, matyt abi padalyvauja viesuosiuose pirkimuose del konkurencijos ir visada kuri nors laimi.

                          Jau isivaizduoju kas detusi spaudoj, nusprendus valdziai daryti konkursus itaraukiant gamintojus is uzseinio.

                          Visada galima rast prie ko prikibt, tad mano 5ct del Smolenkso ir Statybininku sankryzos - visiskai perteklinis nereikalingas zenklas su uzrasu "statybininku g". Kam jis toks didelis? Gi padarytas pagal vienoda standarta ar prie greitkelio vaziuojant 100 ar cia sustojus ties sankryza. Eilinis absurdo teatras.

                          Comment


                            Manau kaip ateina laikas rasti "gerus" ir "kokybiskus" infrastrukturos sprendimus Lietuvoje (ir kas liecia pesciuju perejas), derybu posediziai atrodo mazdaug taip -


                            Click image for larger version  Name:	fucking hehe.jpg Views:	1 Size:	95,7 kB ID:	1730661

                            Comment


                              Kol neskaičiau šios temos, tos geltonų skydų/ perėjų bet kur problemos taip masiškai nepastebėdavau...

                              Šiandien einu ir galvoju, kaip dirba savivaldybės darbuotojai...

                              MINTYS:
                              1. Liepyno gatvė.
                              2. Gatvė D kategorijos.
                              3. Įrengti 2 greičio mažinimo kalniukai.
                              4. Viena pusė - apstatyta automobiliais.
                              5. Visoje gatvėje - nė vienos pėsčiųjų perėjos.
                              6. Štai vieta, kur iki gatvės statmenai neveda joks pėsčiųjų takas.
                              7. Jei įbetonuosim stulpą - šaligatvio plotis neatitiks STR reikalavimų.

                              IŠVADOS:
                              1. Įrengti pėsčiųjų perėją!
                              2. Sudėti geltonus skydus!

                              Salėje pasigirsta plojimai. Pėsčiųjų saugumas užtikrintas.


                              Jei prireiks - prašom, dalinkitės nuotrauka.
                              Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.06.26, 15:54.

                              Comment


                                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                Kol neskaičiau šios temos, tos geltonų skydų/ perėjų bet kur problemos taip masiškai nepastebėdavau...

                                Šiandien einu ir galvoju, kaip dirba savivaldybės darbuotojai...

                                MINTYS:
                                1. Liepyno gatvė.
                                2. Gatvė D kategorijos.
                                3. Įrengti 2 greičio mažinimo kalniukai.
                                4. Viena pusė - apstatyta automobiliais.
                                5. Visoje gatvėje - nė vienos pėsčiųjų perėjos.
                                6. Štai vieta, kur iki gatvės statmenai neveda joks pėsčiųjų takas.
                                7. Jei įbetonuosim stulpą - šaligatvio plotis neatitiks STR reikalavimų.

                                IŠVADOS:
                                1. Įrengti pėsčiųjų perėją!
                                2. Sudėti geltonus skydus!

                                Salėje pasigirsta plojimai. Pėsčiųjų saugumas užtikrintas.

                                Jei prireiks - prašom, dalinkitės nuotrauka.
                                Čia tai geras... Visiškas absurdas ir sveiko proto stoka, norėčiau gyvai pamatyt už šiuos sprendimus atsakingus žmones, labai smalsu kas jie tokie, ar turi bent kažkokį išsilavinimą ir kaip jie vis dar turi darbą.

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                  Čia tai geras... Visiškas absurdas ir sveiko proto stoka, norėčiau gyvai pamatyt už šiuos sprendimus atsakingus žmones, labai smalsu kas jie tokie, ar turi bent kažkokį išsilavinimą ir kaip jie vis dar turi darbą.
                                  Man rodos šis priima:
                                  Eismo valdymo poskyrio vedėjas Eduardas Garbovskis.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Man rodos šis priima:
                                    Eismo valdymo poskyrio vedėjas Eduardas Garbovskis.
                                    Čia ne jį kai kurie vadina taksistu , dirbusiu prie visų VMS valdžių ?

                                    Comment


                                      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                      Kol neskaičiau šios temos, tos geltonų skydų/ perėjų bet kur problemos taip masiškai nepastebėdavau...

                                      Šiandien einu ir galvoju, kaip dirba savivaldybės darbuotojai...

                                      MINTYS:
                                      1. Liepyno gatvė.
                                      2. Gatvė D kategorijos.
                                      3. Įrengti 2 greičio mažinimo kalniukai.
                                      4. Viena pusė - apstatyta automobiliais.
                                      5. Visoje gatvėje - nė vienos pėsčiųjų perėjos.
                                      6. Štai vieta, kur iki gatvės statmenai neveda joks pėsčiųjų takas.
                                      7. Jei įbetonuosim stulpą - šaligatvio plotis neatitiks STR reikalavimų.

                                      IŠVADOS:
                                      1. Įrengti pėsčiųjų perėją!
                                      2. Sudėti geltonus skydus!

                                      Salėje pasigirsta plojimai. Pėsčiųjų saugumas užtikrintas.


                                      Jei prireiks - prašom, dalinkitės nuotrauka.
                                      Yra vietų, kur įrengtos "pėsčiųjų perėjos" gyvenamojoje zonoje (su ženklais). Šiaip įdomu, kodėl jie taip daro? Kad ir kaip žiūrėsi, reikia būti visiškam debilui, kad daryti tokias nesąmones. Turbūt net girtas bomžas iš gatvės kvestionuotų tokius sprendimus prieš dėdamas savo parašą ant projekto.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                        Čia tai geras... Visiškas absurdas ir sveiko proto stoka, norėčiau gyvai pamatyt už šiuos sprendimus atsakingus žmones, labai smalsu kas jie tokie, ar turi bent kažkokį išsilavinimą ir kaip jie vis dar turi darbą.
                                        Reikia manyti, kad turi tą išsilavinimą, kokio reikalavimas skelbiamas savivaldybės kontaktuose prie kiekvienos pareigybės. Tik bėda, kad dažnu atveju tas išsilavinimas yra socialinių mokslų kryptis.

                                        Comment


                                          As paklausiau ar sita pereja tai kazkoks pokstas. Atrase:
                                          Dėkojame Jums už laišką ir savalaikiai suteiktą informaciją. Liepyno gatvėje yra įrenginėjama pėsčiųjų perėja ir darbai tik pradėti ir neužbaigti. Šiandien rangovai uždengė kelio ženklus, ir įpareigoti atlikti visus numatytus darbus, ir tik tuo atveju įvesti eismo organizavimo tvarką. Bus įrengiami nuleidžiami bortai, važiuojamosios dalies ženklinimas „zebra“, atidengti ženklai.

                                          Tomas Kamaitis
                                          Vilniaus miesto savivaldybės administracijos
                                          Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjas
                                          Konstitucijos pr. 3–233

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X