Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas galite, parašykite į delfį ar į 15min. gazą bet kokį straipsnį apie šituos geltonus blynus ir tarnautojų kompetenciją. Bet koks problemos viešinimas yra gerai.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Su tokiu apibendrinimu nenorėčiau sutikti, nes pats esu paminėtos katedros absolventas. Aišku buvo/yra ir prijaučiančių "senąjai mokyklai" su GOST'ais ir SNIP'ais, bet dauguma besiremiančių šiuolaikiniais pavyzdžiais iš vakarų Europos valstybių.


      Studentai tai niekur nevažiuoja stažuotis Nebent doktorantai, bet kiek žinau, tai jų kelionės kryptys tikrai ne į Rytus būdavo, o Švedija, Olandija, Vokietija ir pan.
      O, tuomet labai idomu pakalbeti, jei ten studijuojate. O kaip zinote kas kam prijaucia, kai jus moko destytojai, kurie visa gyvenima kure automobiliams, o ne zmonems? Is kur jie ima informacija, savo patirti, kai visa laika bendradarbiavo su rytu institutais? Galima imti vakaru pavyzdzius, bet nelabai suprasti principus ir siekius kodel buvo daryta butent taip.
      Suprantu, kad yra tarptautines literaturos, zinomu vakaru autoriu, nera taip kad stovi dede ir pasakoja visa laika apie Maskvos aplinkkeli.
      Galbut galite papostinti nuorodu ar pavadinimu pagal ka desto teorija. Bei kas lieka Lietuvoje dirbti - ar doktorantai su uzsienio patirtimi ar dvejetukininkai be jokios patirties?

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        O, tuomet labai idomu pakalbeti, jei ten studijuojate. O kaip zinote kas kam prijaucia, kai jus moko destytojai, kurie visa gyvenima kure automobiliams, o ne zmonems? Is kur jie ima informacija, savo patirti, kai visa laika bendradarbiavo su rytu institutais? Galima imti vakaru pavyzdzius, bet nelabai suprasti principus ir siekius kodel buvo daryta butent taip.
        Suprantu, kad yra tarptautines literaturos, zinomu vakaru autoriu, nera taip kad stovi dede ir pasakoja visa laika apie Maskvos aplinkkeli.
        Galbut galite papostinti nuorodu ar pavadinimu pagal ka desto teorija. Bei kas lieka Lietuvoje dirbti - ar doktorantai su uzsienio patirtimi ar dvejetukininkai be jokios patirties?
        Jei jau klausiate, tai atsakysiu, nors tema turbūt ne visai tam skirta ir jau 6 metai kaip nebestudijuoju.
        Šiek tiek klaudingą požiūri turite, nes destančius universitete tapatinate su tais, kurie priima sprendimus, kuriuos matome miesto gatvėse. Nes bent jau Vilniaus atveju, tai sprendimus priima tikrai ne paskutinių metų absolventai. Kaip pvz. galiu pasakyti, kad tokia programa kaip "Kelių eismo saugumo inžinerija" (magistras) atsirado tik berods 2010 m., o pirmoji absolventų laida ją baigė 2012 m.
        Jeigu kalbant apie eismo organizavimo, eismo saugumo ir pan. temas liečiančias pėsčiuosius, dviratininkus ir kt., tai dėstė doc. dr. kurie disertacijas buvo apsigynę tik prieš kelis metus (šiai dienai tai apie 10 metų atgal), todėl tikrai niekas apie Maskvos aplinkkelius ar TSRS laikus nekalbėdavo ir tų šalių literatūros nenaudojo. Galite pasižvalgyti po katedroje dirbančių nuotrauką, tai tokių, kurie galėtų dėstyti pagal senų laikų vadovėlius ir praktikas nedaug pamatysite Aišku buvo dėstančių ir ne pačią naujausią medžiagą, bet ten labiau apie kelių ir geležinkelių konstrukcijas, kas iš esmės nedaug pasikeitę ir šiomis dienomis.
        Konkrečių literatūros šaltinių dabar neprisimenu, bet daug medžiagos ir pavyzdžių būdavo iš Švedijos, Nyderlandų ir pan., kas turbūt nėra tos šalys, kuriose infrastruktūra padaryta tik automobiliams negalvojant apie žmones.
        O jei dėl dirbančių absolventų, tai turbūt didžioji dauguma dirba Lietuvoje, nes darbą (ir gerai apmokamą) susirasti pakankamai lengva. Tuos, kuriuos žiniau išvykusius į užsienį, tai jie dirba ne pagal specialybę. Tik tas dalykas, kad turbūt nežinau nei vieno, kuris dirbtų būtent su eismo organizavimo klausimais, nes Kelių katedra pagrinde ruošia inžinierius pačiai kelių/geležinkelių statybai ar projektavimui.

        Comment



          Birželio 23 ir Statybininkų g. sankirta. Tesėjo savo žodį ir pakėlė asfaltą iki šaligatvio aukščio. Ginthus dėl skydų, kol kas dar ne visose naujose sankryžose juos įrenginėja.

          Comment


            Parašė rmss Rodyti pranešimą
            dėl skydų, kol kas dar ne visose naujose sankryžose juos įrenginėja.
            Neįtikėtina. Tik labai įdomu, ar čia kokie nauji vėjai paputė, ar "skydų fanas" atostogavo ir pražiopsojo.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Neįtikėtina. Tik labai įdomu, ar čia kokie nauji vėjai paputė, ar "skydų fanas" atostogavo ir pražiopsojo.
              Kiek žinau tai šiame objekte aktyviai kišosi tiek forumiečiai tiek kiti veikėjai, tai gal tiesiog įtikino daryti civilizuotai? Čia net perėjų apšvietimas padarytas iš viršaus, o ne horizontaliai, kaip mėgsta taupukai.

              Comment


                Na, bet vistiek ženklų ženkliai per daug. Užtektų vien iš vairuotojo pusės ir per vidurį ženklo su rodykle. Ir tuos mažesnius.

                Comment


                  Nelabai suprantu kokio plocio ten juostos ir kiek ju isvis yra. Kazkodeli i vienos juostos ploti telpa ir parkavimas ir vaziuojanti masina. Reiskia prie perejos galima legaliai sutalpinti dvi masinas viena prie kitos, nors jos abi bus vienoje juostoje. Tai yra kolchozas ir Uganda.

                  Tai yra labai nesaugus variantas. Kazkas pristabdys vaziuojant desiniau, o ji lenks is kaires galvojant kad tas tiesiog suka desinen be posukio, nors tas praleidzia zmogu. Tai butu legalu ir pronozuojama kai juostos dvi, bet kai tokia misraine ivyksta VIENOJE juostoje, lai susikisa jie tokia sankryzu rekonstrukcija...
                  Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.05.21, 09:31.

                  Comment


                    Ties salele plotis - 5 metrai. Per daug, bet dviem prasilenkt jau sunkokai.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Ties salele plotis - 5 metrai. Per daug, bet dviem prasilenkt jau sunkokai.
                      Aš realiai pagalvojau, kad ten 2 eismo juostos. Beje nemažiau 5,5m. Ir dar įkalė ženklą sustoti draudžiama, kurį jau matome kažkas ignoruoja. O galėjo tiesiog palikti 3,5 m ir išspręsti iškart kelias problemas.

                      Comment


                        Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-05-21 120439.jpg
Views:	1
Size:	303,2 kB
ID:	1723463

                        Comment


                          As tai nesuprantu sitos logikos, nu kodel! Gi saligatvi padaryti pigiau nei asfaltuoti kelia, ypac dar tokiu storu sluoksniu kaip iskilioji pereja. Tai kodel nesusiaurinus vaziuojamosios dalies normaliai, kodel?!

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-05-21 120439.jpg
Views:	1
Size:	303,2 kB
ID:	1723463
                            Tai arba plotis neatitinka plano arba ženklinimas nenormatyvinis. Nuotraukoje matome 5 juostas ir 6 tarpus po 0,5m - matematiškai 5,5m.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Tai arba plotis neatitinka plano arba ženklinimas nenormatyvinis. Nuotraukoje matome 5 juostas ir 6 tarpus po 0,5m - matematiškai 5,5m.
                              Tai gal tamsta nueik ir išmatuok, kad toks gudrus. Ką tik, prieš 30 min. ten pravažiavau - nei pro kur netelpa dvi normalios eismo juostos ties perėja. Nuotraukoje vaizdas iškreiptas.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Tai gal tamsta nueik ir išmatuok, kad toks gudrus. Ką tik, prieš 30 min. ten pravažiavau - nei pro kur netelpa dvi normalios eismo juostos ties perėja. Nuotraukoje vaizdas iškreiptas.
                                D kategorijos gatvėje eismo juostos plotis turi būti 3 metrai, o ne 5,5.

                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  D kategorijos gatvėje eismo juostos plotis turi būti 3 metrai, o ne 5,5.
                                  O aš kažkur sakiau kitaip?

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Tai gal tamsta nueik ir išmatuok, kad toks gudrus. Ką tik, prieš 30 min. ten pravažiavau - nei pro kur netelpa dvi normalios eismo juostos ties perėja. Nuotraukoje vaizdas iškreiptas.
                                    Nesuprantu, ko nervuojiesi. Tu pamatavai žemėlapyje, aš pagal horizontalųjį ženklinimą. Jei tikrai principinis reikalas - galiu penktadienį specialiai nuvažiuoti išmatuoti su rulete arba lazeriu.

                                    Comment


                                      Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                      Birželio 23 ir Statybininkų g. sankirta.
                                      Eilinis pinigų švaistymas - ženklus "Sustoti draudžiama+30metrų" galima buvo pakabinti ne atn atskiro stiebo, o kartu su kitais.
                                      Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Nesuprantu, ko nervuojiesi. Tu pamatavai žemėlapyje, aš pagal horizontalųjį ženklinimą. Jei tikrai principinis reikalas - galiu penktadienį specialiai nuvažiuoti išmatuoti su rulete arba lazeriu.
                                        Nereik, nevark. Patikėsiu

                                        Comment


                                          Net nesugeba tokius pacius pereju skydus pakabinti prie perejos.


                                          Click image for larger version

Name:	lollll.png
Views:	1
Size:	372,2 kB
ID:	1724094

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X