Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kitąmet Vilnius turės pirmąjį pėsčiųjų tunelį po geležinkeliu
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/k...-gelezinkeliu/

    Kitąmet sostinės Iešmininkų gatvėje bus pastatyta pirmoji požeminė pėsčiųjų perėja po geležinkeliu – šiandien miesto Taryba pritarė tokio tunelio projektui. Planuojama, kad statybos darbai prasidės dar šiais metais. Tai bus pirmasis pėsčiųjų tunelis po geležinkeliu sostinėje. Projektui įgyvendinti skirta 789 tūkst. eurų ES ir savivaldybės lėšų. Ir tai tik pradžia visų suplanuotų pokyčių pietinėje Vilniaus dalyje, kurie padės sujungti Stoties ir Naujininkų rajonus, o netolimoje ateityje įgyvendinus visus sumanymus, stoties rajonas taps neatpažįstamu šiuolaikinės miesto kultūros centru. Požeminė perėja po geležinkeliu bus 7 m ilgio ir 5,6 m pločio. Projekte numatytos dvi eismo juostos – 2 m pločio juosta pėstiesiems ir 3 m pločio dviračių takas.
    Kaip suprantu kalbama apie šitą vietą:
    Click image for larger version

Name:	tunelis.jpg
Views:	1
Size:	174,4 kB
ID:	1714093

    Comment


      Pabandžiau tokią iniciatyvą per tvarkaumiestą užregistruoti:
      ---
      Dalyje sankryžų yra ganėtinai prastas automobilių pralaidumas bei nesaugi pėstiesiems situacija dėl to, kad automobiliams tenka kirsti kryptis, kuriomis eina pėstieji, dažniausiai darant dešiniuosius posūkius. Tvarkingai sustojus, dažniausiai beveik visai šviesoforo fazei užsiblokuoja dešinioji gatvės juosta.

      Kai kuriose šalyse tokiose sankryžose, kur piestieji gali eiti įvairiomis kryptimis, pakeista tvarka: pėstieji eina visomis kryptimis, tame tarpe ir skersai sankryžą, per TIK PĖSTIESIEMS skirtą šviesoforo fazę. O kai važiuoja automobiliai, tuo metu, niekada pėstieji neturi teisės eiti. Taip sprendžiamos kelios problemos: 1) pėsčiųjų saugumas 2) geresnis sankryžų pralaidumas dėka nesikertančių su pėsčiaisiais srautų.

      Prašau įvertinti tokio principo panaudojimą keliose Vilniaus sankryžose:

      1) Kalvarijų/Konstitucijos pr/Šeimyniškių
      2) Kalvarijų/Ozo/Kareivių
      3) Kareivių/Žirmūnų
      4) Lukšio/Verkių/Ulonų
      5) Žalgirio/Apkasų/Rinktinės
      6) Žalgirio/Kareivių
      7) Šeimyniškių/Rinktinės
      8) Švitrigailos/Basanavičiaus
      9) Kauno/Švitrigailos

      Galbūt verta ir kitas pasižiūrėti.
      Gavau atsakymą:

      Atsakingas padalinys

      Eismo organizavimo skyrius

      Atsakymas2019-04-16 16:39:54
      Dėkojame už kreipimąsi.

      Atsakydami į kreipimąsi dėl pėsčiųjų eismo organizavimo Vilniaus miesto sankryžose informuojame, kad Jūsų pateiktas siūlymas organizuoti pėsčiųjų eismą visose sankryžos kryptyse atskyrus nuo transporto priemonių eismo buvo svarstomas komisijoje su Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriumi, SĮ "Susisiekimo paslaugos" Miesto eismo organizavimo departamentu bei Vilniaus apskrities Vyriausiojo policijos komisariato atstovais. Pažymėtina, kad esant tokiam eismo organizavimo būdui sankryžose ženkliai išauga pėsčiųjų laukimo laikas, o tai prieštarautų patvirtintam Vilniaus miesto darnaus judumo planui, kuriuo siekiama skatinti ekologiškesnius keliavimo būdus, pėsčiomis, dviračiais ir kt.

      Taip pat atkreipiame dėmesį, kad taikant siūlomą eismo organizavimo būdą, priklausomai nuo sankryžos specifikos, sumažėtų transporto priemonėms skirto žalio šviesoforo signalo trukmė, dėl ko atskirų krypčių pralaidumas transporto priemonių pralaidumas nepadidėtų. Norime atkreipti dėmesį, kad kiekvienoje sankryžoje parenkamas optimaliausias eismo organizavimo variantas įvertinus įvairius parametrus (transporto srautų intensyvumas kiekvienai krypčiai, pėsčiųjų srauto intensyvumas, eismo dalyvių prastovų laikas ir kt.). Pažymime, kad eismo situacija Vilniaus miesto sankryžose stebima nuolat, o šviesoforų reguliavimo ir valdymo programos, eismo organizavimo būdas koreguojamas pagal aktualiausią eismo situaciją. Papildomai informuojame, kad didinant pažeidžiamiausių eismo dalyvių saugumą ir vadovaujantis Europos Sąjungos direktyvomis, per šiuos metus bus numontuotos visos papildomos lentelės su žalia rodykle, leidžiančios atlikti dešinįjį posūkį esant įjungtam raudonam šviesoforo signalui. Taip pat dalyje sankryžų bus atliktos rekonstrukcijos, šviesoforų reguliavimo ir valdymo programų pakeitimai, kurie padidins eismo dalyvių saugumą sankryžose.

      Dėkojame už bendradarbiavimą gerinant Vilniaus miesto susisiekimo sistemą.

      Comment


        Vilniaus savivaldybė teisi. Pridėsiu, kad Vokietijoje fazė „visiems pėstiesiems žalia“ naudojama, kai didelis pėsčiųjų srautas, o automobilių mažas.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Vilniaus savivaldybė teisi. Pridėsiu, kad Vokietijoje fazė „visiems pėstiesiems žalia“ naudojama, kai didelis pėsčiųjų srautas, o automobilių mažas.
          Kame teisi? Nei viename teiginyje nėra nei kruopelytės teisybės. Koks dar laikas kam pailgės? Kaip pralaidumas sumažės? Yra jau taip įrengta Dariaus Girėno ir Kapsų sankryžoje. Matau kad pralaidumas puikus, nes sukantys į kairę ir dešinę neturi praleidinėti pėsčiųjų, tad per fazę pravažiuoja ne 2-3, o trigubai daugiau automobilių. O pėstiesiems laukimo laikas kompensuojasi tuo, kad daugumai nereikia laukti dviejų ciklų einant įstrižai.
          Aišku kiekvieną atvejį reikia vertinti individualiai, pagal susiklosčiusius srautus. Bet iš atsakymo panašu, kad niekas nevertinta, o atsisakyta tiesiog principu "Ėėė... taigi pralaidumas..."
          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.17, 10:59.

          Comment


            Paprašyk komisijos protokolo, jį išanalizuok, dar kartą teik siūlymą su prašymu kviesti tave į Saugaus eismo komisijos posėdį.

            Comment


              Click image for larger version

Name:	20190417_143157.jpg
Views:	1
Size:	267,5 kB
ID:	1715912
              Click image for larger version

Name:	20190417_142422.jpg
Views:	1
Size:	240,6 kB
ID:	1715913
              Click image for larger version

Name:	20190417_142804.jpg
Views:	1
Size:	246,2 kB
ID:	1715914
              Click image for larger version

Name:	20190417_143222.jpg
Views:	1
Size:	234,8 kB
ID:	1715915
              Click image for larger version

Name:	20190417_143043.jpg
Views:	1
Size:	233,4 kB
ID:	1715916
              Click image for larger version

Name:	20190417_142914.jpg
Views:	1
Size:	214,2 kB
ID:	1715917

              Comment




                Iš Geršmano twitterio (kažkur Rusijoje):

                Click image for larger version

Name:	D4M_MKTWwAAW-_l.jpg
Views:	1
Size:	343,5 kB
ID:	1715920
                Click image for larger version

Name:	D4M_MKYWwAANv86.jpg
Views:	1
Size:	358,5 kB
ID:	1715921

                Comment


                  Nežinau ar jie taip plauną pinigus, ar šiaip nenormalūs, bet tokios perėjos, bent jau mane, vairuojant kaip tik blaško, jau nekalbant apie vizualinę taršą. Iki Rusijos lygio trūksta tik pradėt dažyt zebras, kaip dažoma pas juos...

                  Comment


                    LOL kaip tik šitą vietą bandžiau vakar fotografuoti, bet po to numojau ranka, nes nepavyko gerai sukomponuoti. Nebligas ženklų miškas.

                    Šiaip įdomu, kada savivaldybė ims komentuoti šitą sritį, nes priekaištai jau reiškiami gana seniai.
                    Paskutinis taisė digital; 2019.04.21, 17:29. Priežastis: ištrintos cituojamos nuotraukos
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Ką ji gali pakomentuoti? Viskas atlikta pagal GOSTą dėl pėsčiųjų saugumo.

                      Comment


                        nezinau kur maciau, neatsimenu source'o, bet kazkas is atsakingu asmenu sake, kad buvo darytas testas - perejoje pastate siuos skydus ir sumazejo jos avaringumas. Nuo to laiko tai pas mus skaitosi gera praktika ir skatinami ryskus skydai.

                        1. niekas negalvoja, kad kai tie zenklai puseje miesto yra o puseje nera, tai perejos zenklas be skydo psichologiskai jau nebenuskaitomas ir nebetraktuojamas kaip rimtas. Reiskia prie pereju be geltonu skydu galima buti ne tokiems atsargiems.
                        2. Viskas tai veike tol kol buvo pazymeta tik keletas pereju visam mieste. Turejo buti ivesti apribojimai, pvz negalima zymeti daugiau nei 1% nuo visu pereju.
                        3. Cia jau stipriai perlenkiama lazda. Jei dar galima kazkaip pateisint skyda prie zenklo prie tos gatves puses kur turetum praleist pestiji, tai protu nesuvokiama kam reikalingas skydas kaireje, skydas pakartotiniame zenkle saugumo saleleje. Taip pat visiskai pertelklinis reikalavimas deti 4 zenklus vienoje saugumo saleleje.
                        4. Isvaziuojant is kiemo, kai yra nupaisyta pereja, pakeltas gatves lygis jie deda zenkla Duoti kelia ir dar Pesciuju pereja ir dar geltona skyda. Cia apskritai nereikia jokiu zenklu. O uzdiejus vien zenkla Duoti kelia jau automatiskai reikia praleist visus (nors ir taip reiketu, bet tegul buna du kart aisku) - ir auto ir pesciuosius ir dviratininkus. Bet paskutineje foto matos kiek visko prikabinta is abieju pusiu.

                        Is tikruju kovotu pries siuos zenklus nes tai yra negrazu, vizualinis triuksmas, miestas tampa panasus i kazkokia kudikiu zaidimo aikstele. Darkiama visa architektura.

                        Kur paziureti viesuju pirkimu konkursus zenklu gamybai? Kokia imone gamina?
                        Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.04.18, 14:47.

                        Comment


                          Kiek pamenu, visais laikais juos kepe UAB Svytejimas ir Zona optima

                          Comment


                            Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                            Kiek pamenu, visais laikais juos kepe UAB Svytejimas ir Zona optima
                            Kaip suprantu Svytejimo (veikia nuo 1995) direktorius Giedrius Cvilikas, tas pats kuris Kauno tiltu buves vadovas? Nuorodoje google nuotraukos su ivairiais politikais. Jau tokios stambios imones tai rysiu tikrai turi.
                            o Zona optima (veikia nuo 1992), vadovas Arvydas Prašmutas, apie ji nieko nerandu.
                            abi imones is Nemencines. Koks sutapimas.

                            Bet tos imones kur veikia nuo pat nepriklausomybes, isikurusios 90's... teko susidurt..
                            Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.04.18, 14:47.

                            Comment


                              Kaip Prancūzijoje yra tramvajų lobizmas, tai greičiausiai čia yra kažkoks ženklų lobizmas, nes toks masinis debiliškų ženklų statymas, orientuojantis ne į saugumą, o į Rusijos trendus, kitaip nepaaiškinamas.
                              Norėčiau pamatyti tyrimą, kuriame aiškiai įrodoma, kad tai naudinga praktika ir ji turi analogų vakarų Europoje.

                              Comment


                                Dirbama pagal senus GOSTus ir tiek, bent jau as manau. Kas nesidomi urbanistikos subtilybem, tai isivaizduoja, kad cia absoliutus geris. Cia John irgi i opusa galetu itraukt, koks musu platus naujausiu urbanistikos tendenciju akiratis. Nes be Rusijos, to nesu niekur mates. Net Citoj tie salotiniai skydai figuruoja, Maskvoj tikriausiai jau nuimineja.

                                Comment


                                  Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                  Dirbama pagal senus GOSTus ir tiek, bent jau as manau. Kas nesidomi urbanistikos subtilybem, tai isivaizduoja, kad cia absoliutus geris. Cia John irgi i opusa galetu itraukt, koks musu platus naujausiu urbanistikos tendenciju akiratis. Nes be Rusijos, to nesu niekur mates. Net Citoj tie salotiniai skydai figuruoja, Maskvoj tikriausiai jau nuimineja.
                                  Čia kelių direkcija tą madą įvedė, nes užmiestyje tikrai yra vietų, kur labiau atkreipia dėmesį. Po truputį ligą pasigavo ir miestai ir dabar jau deda visur iš eilės. Čia rašiau argumentus prieš tokią madą. Atsakymo dar negavau:
                                  https://tvarkaumiesta.lt/problem/96418
                                  https://www.miestai.net/forumas/foru...33#post1712133
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.18, 15:07.

                                  Comment


                                    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                    Dirbama pagal senus GOSTus ir tiek, bent jau as manau. Kas nesidomi urbanistikos subtilybem, tai isivaizduoja, kad cia absoliutus geris. Cia John irgi i opusa galetu itraukt, koks musu platus naujausiu urbanistikos tendenciju akiratis. Nes be Rusijos, to nesu niekur mates. Net Citoj tie salotiniai skydai figuruoja, Maskvoj tikriausiai jau nuimineja.
                                    Teko pastebeti NL ryskius remelius. Bet be fanatizmo. Tai kas mano nuotraukose tai tiesiog absurdas, net Rusijos fotografijose nemaciau tiek skydu vienoje gatveje.

                                    Comment


                                      Blin. Nu prisiekiu Dievu, tik ilindau i Praha Pabluke tik
                                      https://www.google.com/maps/@50.0365...7i13312!8i6656

                                      2009m ju nebuvo. 2012m jau atsirado. Galima istorija paziuret.
                                      Paskutinis taisė Milwaukee; 2019.04.18, 15:10.

                                      Comment


                                        Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                        Blin. Nu prisiekiu Dievu, tik ilindau i Praha Pabluke tik
                                        https://www.google.com/maps/@50.0365...7i13312!8i6656

                                        2009m ju nebuvo. 2012m jau atsirado. Galima istorija paziuret.
                                        Na bet 4 skydai tai ne 16. Ir gerokai mažesni. Iš šalutinių gatvių net nėra perėjos ženklų išvis, nes ir taip privalu praleisti pagal KET.

                                        Comment


                                          Tik jau nepradėkit svaigti apie lobizmus. Tiesiog savivaldybės (ne tik Vilniaus) mano, kad taip saugiau. Teisės aktai rekomenduoja skydus, tai dabar ir stato beveik visur.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X