Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Gal gali kitą kartą foto padaryt?
    Gražu net geltona akyse. Ir visi pagal dešimtmetį nebegaliojantį standartą. Jei kas tingi skaičiuoti, tai 16!
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.03, 19:21.

    Comment


      Naujanai, Dzūkų, Panevežio g. sankryža. Bet pastebėsiu, kad šaligatviai nuleisti, bent tiek sugebėta padaryti.

      Comment


        Bent dizainas Kauno standarto. Tai nors kažkokia tvarka jaučiasi Skirtingi geltoni (man jie neatrodo žali ar salotiniai) rėmai tikrai sukuria bardako įspūdį.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Žinau iš kur galima nurėžti pinigų: nebestatyti visur 1,35m x 0,9m dydžio geltonų skydų po 8 vnt ant kiekvienos perėjos. Pinigus galima panaudoti ir racionaliau, pvz. šaligatviams.
          Problema, kad po to teisme vayrotojei gali išsivartyti, kad "nepastebėjo". Kol burden of proof yra ant pėsčiųjų pečių, o vairuotojus teismai traktuoja by default kaip visada dėl nieko nekaltus, tai dėl to ir yra tokia sistema.
          O sprendimas paprastas - griežtinti vairuotojų atsakomybę, nuobaudas, statyti kameras ir bausti, bausti, bausti. Kaip yra visose civilizuotose demokratijose. Lietuva šiuo požiūriu kažkodėl laikosi isikandusi Rusijos. ES bei demokratiją prisimena tik tada, kai prireikia.
          Paskutinis taisė John; 2019.04.03, 21:13.
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Problema, kad po to teisme vayrotojei gali išsivartyti, kad "nepastebėjo".
            Įdomu. Galima bent vieną konkretų išsivartymo pavyzdį?

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Įdomu. Galima bent vieną konkretų išsivartymo pavyzdį?
              Žinoma galima. Teismų informacija lyg ir nėra įslaptinta?
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Apdainuota ir apraudota mindauginės aikštelė. Geriau nei prieš tai, bet vis tiek nei estetiškas, nei labai praktiškas sprendimas. Gal ties čia nesibaigs darbai, RD gautame atsakyme berods didesni užmojai buvo.

                Comment


                  Sprendimas visiškai be ryšio. Jeigu jau naudojami kuoliukai, tai reikėjo praėjimą platesnį padarytį, tokį tarpą ir mašinos neretai palieka. Dabar tarsi apsaugotas tas perėjos ruoželis, o į kairę nuo kuoliukų tarsi galima vėl statyti.

                  Comment


                    Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                    Sprendimas visiškai be ryšio. Jeigu jau naudojami kuoliukai, tai reikėjo praėjimą platesnį padarytį, tokį tarpą ir mašinos neretai palieka. Dabar tarsi apsaugotas tas perėjos ruoželis, o į kairę nuo kuoliukų tarsi galima vėl statyti.
                    Būtent. Padarė chaliavą be ryšio. Mano laiške maximai buvo prašymas nupiešti pieščiųjų perėja per visą ilgį ir atsižvelgti į tai, kad toje vietoje (kairėje) automobiliai užima važiuojamąją dalį prisipakuodami. Kas jiems trukdė kuoliukus kairėję pusėje platesniame ruože padaryti? Bent du žmonės praeitų.
                    Ai, beprasmiška.

                    Comment


                      Tai dar ir sukalė net ne ant linijų (gi turbūt trukdytų automobiliams), taip dar labiau susiaurindami pėsčiųjų praėjimą.

                      Comment


                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                        Ai, beprasmiška.
                        Tik dabar supratai? Aš vat šiandien žiūrinėjau būsimos eilinės Lidl projektėlį ir negalėjau atsistebėti užsakovų ir projektuotojų sąžinės lygiu. Jokios infrastruktūros pėstiesiems net neplanuojama išskyrus perėją gatvėje (su geltonais skydais). Ir tokius projektus turbūt užsimerkę tvirtina. Kasdien rašinėti raštus savivaldybėn ir kasdien gauti atsakymus-atmazus? Tokiais tempais ne europon, o tik Novosibirskan. Reikia būtinai tiesioginių seniūnijų rinkimų, kad bent būtų kas atstovauja bendruomenių interesus tokiais klausimais.
                        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.09, 17:49.

                        Comment


                          Seniūnijos neturi jokios galios. Reikėtų pradėti nuo to.

                          Comment


                            Šiaip kalbant apie 'Lidl", tai daugumoje pėsčiųjų infrastruktūra yra 100x geriau negu tai, ką kada nors padarė koks kitas prekybcentris. Kalbu apie net nubrėžtus pėsčiųjų takelius, nupieštas perėjas, po stogeliu dviračių stovus. Toks turėtų būti standartas, o ne kuoliukai vieno žmogaus pločio...

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Seniūnijos neturi jokios galios. Reikėtų pradėti nuo to.
                              Jei ir turėtų, tai nieko nepakeistų. Reikia daugiau tokių žmonių kai Ginthus, bet jų bus kažkada vėliau, kai visuomenė patobulės. Kol kas turim ką turim.

                              Comment


                                Kitąmet Vilnius turės pirmąjį pėsčiųjų tunelį po geležinkeliu Kitąmet sostinės Iešmininkų gatvėje bus pastatyta pirmoji požeminė pėsčiųjų perėja po geležinkeliu – šiandien miesto Taryba pritarė tokio tunelio projektui. Planuojama, kad statybos darbai prasidės dar šiais metais. Tai bus pirmasis pėsčiųjų tunelis po geležinkeliu sostinėje. Projektui įgyvendinti skirta 789 tūkst. eurų ES ir savivaldybės lėšų. Požeminė perėja po geležinkeliu bus 7 m ilgio ir 5,6 m pločio. Projekte numatytos dvi eismo juostos – 2 m pločio juosta pėstiesiems ir 3 m pločio dviračių takas. https://vilnius.lt/lt/2019/04/10/kitamet-vilnius-tures-pirmaji-pesciuju-tuneli-po-gelezinkeliu/

                                Comment


                                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                  Šiaip kalbant apie 'Lidl", tai daugumoje pėsčiųjų infrastruktūra yra 100x geriau negu tai, ką kada nors padarė koks kitas prekybcentris. Kalbu apie net nubrėžtus pėsčiųjų takelius, nupieštas perėjas, po stogeliu dviračių stovus. Toks turėtų būti standartas, o ne kuoliukai vieno žmogaus pločio...
                                  Na, tame projekte, kurį žiūrėjau, tai vaizdelis labai panašus į tą Mindaugo Maximos nuotrauką. Tai gal degraduoja, o gal tiesiog pamanė, kad ai čia kažkokiam užkampyje sueis ir taip, o gal toks projektuotojas papuolė, bet žodžiu tradicijos išlieka viską taikyti tik automobiliams. O pėstiesiems dėl vaizdo paliktas tarpas tarp parkavimo vietų nuo gatvės patekti į aikštelę (beje nesuprasntamais stačiais kampais, taip pėstieji tikrai nevaikščios) ir ten per asfaltą kaip nors nesuvažinėtam dasigauti iki durų.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Na, tame projekte, kurį žiūrėjau, tai vaizdelis labai panašus į tą Mindaugo Maximos nuotrauką. Tai gal degraduoja, o gal tiesiog pamanė, kad ai čia kažkokiam užkampyje sueis ir taip, o gal toks projektuotojas papuolė, bet žodžiu tradicijos išlieka viską taikyti tik automobiliams. O pėstiesiems dėl vaizdo paliktas tarpas tarp parkavimo vietų nuo gatvės patekti į aikštelę (beje nesuprasntamais stačiais kampais, taip pėstieji tikrai nevaikščios) ir ten per asfaltą kaip nors nesuvažinėtam dasigauti iki durų.
                                    Girdėjau iš lenkų, kad kai pas juos atėjo Lidl irgi darė viską labai gražiai, tvarkė viską aplinkui, bet po kelerių metu viskas pasikeitė ir pradėjo viską pigiau daryti. Pirmą ispudį reikia gerą sudaryti, o vėliau galima ir paprasčiau.

                                    Comment


                                      Na, pas mus daug kas priklauso nuo miesto nurodymų. T.y. duodamų prisijungimo sąlygų ir reikalavimų soc. infrastruktūros plėtrai. O aikšteles padaryt labiau patogias pėstiesiems nieko per daug nekainuoja, tai tėra požiūrio reikalas.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Tik dabar supratai? Aš vat šiandien žiūrinėjau būsimos eilinės Lidl projektėlį ir negalėjau atsistebėti užsakovų ir projektuotojų sąžinės lygiu. Jokios infrastruktūros pėstiesiems net neplanuojama išskyrus perėją gatvėje (su geltonais skydais). Ir tokius projektus turbūt užsimerkę tvirtina. Kasdien rašinėti raštus savivaldybėn ir kasdien gauti atsakymus-atmazus? Tokiais tempais ne europon, o tik Novosibirskan. Reikia būtinai tiesioginių seniūnijų rinkimų, kad bent būtų kas atstovauja bendruomenių interesus tokiais klausimais.
                                        Kuriame rajone, gal adresas aiškus? Įdomu bus atkreipt dėmesį ir palygint.

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                          Kuriame rajone, gal adresas aiškus? Įdomu bus atkreipt dėmesį ir palygint.
                                          Trakų Vokė

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X