Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tokiose mažose žvėryno, užupio gatvėse apskritai reikalingos perėjos? Turėtų būti tik ženklai gyvena zona su 30 km/h greičiu ir viskas. Jau užupyje padarė pornografiją, dabar daro žvėryne ir senamiestyje.
    O kur šiuo atveju visi "skansenistai" ir paveldo gynėjai?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Marukas Rodyti pranešimą

    Tokiose sankryžose iš viso galima būtų apsieiti be vertikalaus pėsčiųjų perėjų ženklinimo. Niujorke apskritai nei vieno pėsčiųjų perėjos ženklo nemačiau, tik horizontalus ženklinimas, o ten viskas daug didesniais mastais.
    Ar tokiose mažose žvėryno, užupio gatvėse apskritai reikalingos perėjos? Turėtų būti tik ženklai gyvena zona su 30 km/h greičiu ir viskas. Jau užupyje padarė pornografiją, dabar daro žvėryne ir senamiestyje.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Tai net ne kaimas - tai Rusija.
    Dvi savaites keliaves po Lenkijos, Cekijos ir Vokietijos mietus ir kaimus galiu pasakyt kad kiek didesniuose nei poros gatviu miesteliuose, kuriuos tiesiog kerta automobiliu trasa NIEKUR nemaciau jokiu geltonu skydu. Miestuose ju nera ir negali buti.
    Lenkijoje irgi yra. Bet viskas su protu. Vilnius su tais skydais nusprendė eiti full retard.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Tai net ne kaimas - tai Rusija.
    Dvi savaites keliaves po Lenkijos, Cekijos ir Vokietijos mietus ir kaimus galiu pasakyt kad kiek didesniuose nei poros gatviu miesteliuose, kuriuos tiesiog kerta automobiliu trasa NIEKUR nemaciau jokiu geltonu skydu. Miestuose ju nera ir negali buti.

    Komentuoti:


  • Marukas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	
Views:	1
Size:	287,4 kB
ID:	1743850 Parašysiu Poderskiui, prieš man fotografuojant, už vieno ženklo užkliuvo dviratininkė ir nugriuvo...
    Tokiose sankryžose iš viso galima būtų apsieiti be vertikalaus pėsčiųjų perėjų ženklinimo. Niujorke apskritai nei vieno pėsčiųjų perėjos ženklo nemačiau, tik horizontalus ženklinimas, o ten viskas daug didesniais mastais.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Click image for larger version

Name:	
Views:	1
Size:	287,4 kB
ID:	1743850 Parašysiu Poderskiui, prieš man fotografuojant, už vieno ženklo užkliuvo dviratininkė ir nugriuvo...
    Paskutinis taisė Garbanius; 2019.08.25, 18:28.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Beabejo aiškus - geltoni skydai tikrai geriau pastebimi. Kažkokia tai isterija dėl ju prasidejo čia. Kol pestieji neturi savisaugos instinktu,
    Ne kol pėstieji neturi, o kai nebeturi. Dabar taisyklės taip pakoreguotos, kad pėsčiajam nereikia būti nei atsargiam, nei atidžiam, nes jį jau nežinia nuo kur artėjantį prie perėjos privalo vairuotojas praleisti. Taigi viskas perkelta ant vairuotojų, kurie turi tik ir dairytis į pakeles, kad iš už kažkokio krūmo neišlįstu pėsčiasis. Taip ir gauname situacija, kad pėstieji labai "atsipūtę" ir varo į važiuojamąją dalį net neapsidairę, ko pvz. kokioje Lenkijoje nėra ir negali būti, dėl taisyklių reglamentavimo.

    vairuotojai neatidus
    Vairuotojų atidumas labai susijęs su fiziologinėmis žmogaus savybėmis pastebėti objektus, matymo kampu ir kt. Kuo daugiau vizualinio trukšmo ir daugiau objektų, kuriuos reikia pastebėti ir suvokti vienu metu (kaip pvz. įspėjamieji ženklai kabinami 10 m nuo perėjos ar dviračių pervažos), tuo prastesni žmogaus gebėjimai pastebėti tai ką iš tiesų svarbu pastebėti. Dabartinė tendencija yra ne "išryškinti" pėsčiąjį, kad jį būtų galima kuo paprasčiau pastebėti, o perkrauti vairuotojų akis ir smegenis krūvomis bereikalingų ženklų kritiniuose taškuose, kuriems "perskaityti" gaištamas brangus laikas.

    o infrastruktura nepritaikyta todel ir turim toki rezultata su skydais - nieks nenori prisiimt atsakomybes už užmušta žmogu ant perejos.

    P.S man irgi nepatinka tie skydai, bet pasirinkimas ar išsaugota gyvybe ar vaizdas i Gedimino kalna (buvo postas kažkada tai) aš už gyvybe.
    Infrastruktūros ir nesistengiama pritaikyti, o bukai kabinami skydai, kurių efektyvumas ar žala tokiose situacijose visai neištirta ir nepagrindžiama. Jeigu jau įrengiama normali perėja su salelėmis, tai vis vien kažkodėl pakabinami tie idiotiški skydai. Kai tokie skydai yra visur, tai jie praranda savo išskirtinumo prasmę ir tiesiog nebeveikia, o tik vizualiai šiukšlina miestą.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Beabejo aiškus - geltoni skydai tikrai geriau pastebimi. Kažkokia tai isterija dėl ju prasidejo čia. Kol pestieji neturi savisaugos instinktu, vairuotojai neatidus, o infrastruktura nepritaikyta todel ir turim toki rezultata su skydais - nieks nenori prisiimt atsakomybes už užmušta žmogu ant perejos.

    P.S man irgi nepatinka tie skydai, bet pasirinkimas ar išsaugota gyvybe ar vaizdas i Gedimino kalna (buvo postas kažkada tai) aš už gyvybe.
    Šitoje gatvėje gana nebloga situacija, manau. Įrengta gretimos perėjos saugumo salelė važiuojamąją dalį susiaurina bene iki mažiausio leistino pločio, automobiliai tikrai pristabdo. Tad tą patį galima būtų padaryt ir naujai įrengtoje perėjoje. Geltonų skydų ar raudonų perėjų čia tikrai nereikia.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Beabejo aiškus - geltoni skydai tikrai geriau pastebimi. Kažkokia tai isterija dėl ju prasidejo čia. Kol pestieji neturi savisaugos instinktu, vairuotojai neatidus, o infrastruktura nepritaikyta todel ir turim toki rezultata su skydais - nieks nenori prisiimt atsakomybes už užmušta žmogu ant perejos.

    P.S man irgi nepatinka tie skydai, bet pasirinkimas ar išsaugota gyvybe ar vaizdas i Gedimino kalna (buvo postas kažkada tai) aš už gyvybe.
    Juokingiausia, kad varianto tiesiog įrengti saugią perėją, nesvarsto niekas. Kažkodėl visi sutinka, kad vairuotojai neatidūs, bet niekas netiria, kiek prie to neatidumo prisideda perteklinis vizualinis triukšmas. O paskutinis argumentas su gyvybėm tai išvis Čeliabinsko lygio: panaikinam perėją per 8 eismo juostas nes "o ką, jūs norit, kad žūtų žmonės"?

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Būtų smagu padaryt vairuojančiųjų apklausą mieste ir paklaust ar yra pastebėję geltonus skydus perėjose. Manau atsakymas aiškus
    Beabejo aiškus - geltoni skydai tikrai geriau pastebimi. Kažkokia tai isterija dėl ju prasidejo čia. Kol pestieji neturi savisaugos instinktu, vairuotojai neatidus, o infrastruktura nepritaikyta todel ir turim toki rezultata su skydais - nieks nenori prisiimt atsakomybes už užmušta žmogu ant perejos.

    P.S man irgi nepatinka tie skydai, bet pasirinkimas ar išsaugota gyvybe ar vaizdas i Gedimino kalna (buvo postas kažkada tai) aš už gyvybe.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Būtų smagu padaryt vairuojančiųjų apklausą mieste ir paklaust ar yra pastebėję geltonus skydus perėjose. Manau atsakymas aiškus

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Per rangovų susitikimą šita tema nebuvo paliesta.
    Gaila. Reikėjo įtraukti. Gi koks susisiekimas pėsčiomis, be perėjų temos? Aišku formaliai rangovas teisus, dirbdamas pagal suderintą projektą. Bet gi galima gal buvo paderinti pakeitimus. Dabar eilinį kartą bus atsikalbinėjimai arba perdarinėjimai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Per rangovų susitikimą šita tema nebuvo paliesta.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jeigu kabins naujus geltonu skydus, tai rašykit į savivaldybę. Čia aiškiai Eika daro pagal seną suderintą projektą ir tiek.
    Ir ne per kokius tvarkaumiestus, o tiesiogiai, kad ir pačiam Poderskiui. Ir saugaus eismo komisijos posėdis buvo ir rangovų sukvietimas buvo ir visvien šita nesąmonė tęsiasi...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Jeigu kabins naujus geltonu skydus, tai rašykit į savivaldybę. Čia aiškiai Eika daro pagal seną suderintą projektą ir tiek.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Perėja vandalinima toliau: šiandien atsirado apšvietimas(kas nėra blogai iš principo), bei pakelėj sukrauti nauji skydai, laukit foto

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Kaip prieš tai jau buvau foto įdėjęs, prie Vytauto 35, ne tik apkabinėjo perėją skydais, bet papildomai dar vieną perėją įrengė ir raudonai nuspalvojo...
    Blin nu negaliu žiūrėt - kokie kaimiečiai priima tokius sprendimus? Primena kaimą baltarusijoje. Tik ten ryškiai ištepliotos tvoros bei stogai, o pas mus - perėjos.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.08.24, 16:44.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	259,3 kB ID:	1743727

    Kaip prieš tai jau buvau foto įdėjęs, prie Vytauto 35, ne tik apkabinėjo perėją skydais, bet papildomai dar vieną perėją įrengė ir raudonai nuspalvojo...
    Paskutinis taisė Garbanius; 2019.08.24, 09:43.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė tungustapi Rodyti pranešimą

    Važinėja. Ten dviejų krypčių bet vienos eismo juostos gatvė, nes viena atiduota parkingui. Ir dažnai vienintelė vieta prasilenti yra ta pėsčiųjų perėja. Kai neužparkuota. Ir atvažiuojant ne savo juosta reikia suspėti prašokti iki tos perėjos kad nereiktų atgal stumtis. Ir visas tas džiaugsmas prie vaikų darželio.

    Didesni skydai turėtų viska išspręsti, ar ne?
    Va čia tai kietai. Rimtai, pasirodo čia dar dvikryptis eismas. Bet tai juo labiau nereiktų tuomet tokių manevrų ant perėjos. Reiktų apsispręsti, kam naudojam erdvę - prasilenkimui ar parkavimui. Dabar palikta viskas vietinėms "panetkėms".

    Komentuoti:


  • tungustapi
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ir kaip keistai neskambėtų, bet šis siūlymas yra arčiausiai rekomenduojamos gerosios praktikos. Tik aišku stulpai turėtų būti ne ant asfalto, o tiesiog šaligatvis išplatėti. Kam reikalingas asfaltas ten, kur mašinos nevažinėja?
    Važinėja. Ten dviejų krypčių bet vienos eismo juostos gatvė, nes viena atiduota parkingui. Ir dažnai vienintelė vieta prasilenti yra ta pėsčiųjų perėja. Kai neužparkuota. Ir atvažiuojant ne savo juosta reikia suspėti prašokti iki tos perėjos kad nereiktų atgal stumtis. Ir visas tas džiaugsmas prie vaikų darželio.

    Didesni skydai turėtų viska išspręsti, ar ne?

    Komentuoti:

Working...
X