Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

    Nepamenu kaip dabar atrodo ta vieta, bet pažvelgus per Street View nepanašu kad einant siūlomu maršrutu įmanoma nepažeisti taisyklių
    sena foto, 2015 jau buvo ir suzymeta ir pereju zenklai:
    https://www.google.com/maps/@54.7105...!7i6144!8i3072

    Comment


      Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

      Nepamenu kaip dabar atrodo ta vieta, bet pažvelgus per Street View nepanašu kad einant siūlomu maršrutu įmanoma nepažeisti taisyklių
      Taisyklės techniškai nepažeidžiamos, nes netoliese nesimato perėjos ar sankryžos.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Taisyklės techniškai nepažeidžiamos, nes netoliese nesimato perėjos ar sankryžos.
        O kai perejos nera, nereikia ir bortu nuleist. Dvigubas profit, kitu miestu savivaldybes galetu imt pavyzdi. Uzteks padaryt kad pereju is niekur nesimatytu ir nereikes nei apsvietimo det, nei iskilias perejas, nei zymejo dazyt.. ir svarbiausia - vairuotojai numuse keglius visada bus nekalti! Fantastika, einu papasakosiu Olandams, kad taip galima buvo.

        Comment


          Patiko sprendimas Ouklende (N.Zelandija). Didesnėse sankryžose, kur pėsčiųjų srautai visomis kryptimis, įjungia tiesiog "pėsčiųjų režimą", tuo metu eina kaip nori, kad ir skersai. Išsivaikšto ir ramu. Kai mašinos važiuoja, tuo metu jokiems pėstiesiems eit negalima. Labai saugu. Beje, visi pėsčiųjų šviesoforai rodo kiek laiko liko signalui degti.

          Comment


            /\ Galbūt galima būtų tokį metodą išbandyti tarkim Gedimino pr. / V. Kudirkos g. sankryžoje?

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              /\ Galbūt galima būtų tokį metodą išbandyti tarkim Gedimino pr. / V. Kudirkos g. sankryžoje?
              Vilniuje jau yra tokių sankryžų ir gerai veikia. Tik dar nesusiprato supaišyti skersinių linijų. Bet kas dažnai vaikšto - greit perpranta kaip veikia šviesoforai. Pvz Skersinės-Molėtų plento sankryža. Dar bent viena buvo forume minėta, bet tiksliai nepamenu.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Vilniuje jau yra tokių sankryžų ir gerai veikia. Tik dar nesusiprato supaišyti skersinių linijų. Bet kas dažnai vaikšto - greit perpranta kaip veikia šviesoforai. Pvz Skersinės-Molėtų plento sankryža. Dar bent viena buvo forume minėta, bet tiksliai nepamenu.
                Naujininkuose Girėno-Šaltkalvių irgi taip pat padaryta. Ciklas šiek tiek pailgėja, bet užtat per fazę pasuka daugiau automobilių, nes nereikia praleidinėti pėsčiųjų, ir niekam nekyla stresas.
                Paskutinis taisė Ginthus; 2019.02.11, 19:27.

                Comment


                  Naujininkuose labai gerai veikia sistema. Visi įpratę, kad galima eiti skersai per vieną ciklą.

                  Comment


                    Dar ir Kalvarijų g. su Upės g./Žvejų g. būtų galima.

                    Comment


                      Lauksim atsakymo ar cia viskas gerai, kad betonas pradeda trupeti nuo dregmes. Puikios kokybes LIDL pereja:

                      Click image for larger version  Name:	20190216_134102.jpg Views:	1 Size:	222,3 kB ID:	1701074
                      Click image for larger version

Name:	20190216_134102_.jpg
Views:	0
Size:	187,9 kB
ID:	1701076
                      Ir tai ne tinkas. Cia nera tinko - itrukimas betone.

                      Kita puse:
                      Click image for larger version  Name:	20190216_134123.jpg Views:	1 Size:	238,7 kB ID:	1701075

                      apie situacija pranesta: https://tvarkaumiesta.lt/problem/88959

                      Puiku Šimašiau, tiesiog puiku, statom daugiau tokiu pereju! Jau laukiu nesulaukiu Pociuno / Pilaites pr. pozemines perejos sedevro!
                      Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.02.16, 15:03.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        Lauksim atsakymo ar cia viskas gerai, kad betonas pradeda trupeti nuo dregmes. Puikios kokybes LIDL pereja:

                        Puiku Šimašiau, tiesiog puiku, statom daugiau tokiu pereju! Jau laukiu nesulaukiu Pociuno / Pilaites pr. pozemines perejos sedevro!
                        čia Šimašius cementą maišė ar techninę priežiūrą atlikinėjo, kad į jį kreipiates?
                        Paskutinis taisė digital; 2019.02.17, 00:59.
                        projektavimo paslaugos:
                        www.rokmas.lt

                        Comment





                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          o dabar isivaizduokit sita nuotrauka be debilisku zaliu zenklu apvadu ir su juodais stulpais. Aplinkine infrastruktura iskart atrodytu solidziau, maziau vizualinio triuksmo..
                          Tikėjausi , kad ši beprotystė neateis iš Rytinių mūsų kaimynų, bet matau, deja, tai tapo Lietuvos standartu. Be to, pasižiūrėkit ,kiek vienai perėjai reikia pažymėti ženklų ir stulpų: keturių stulpų ir aštuonių ženklų (po keturis iš kiekvienos pusės) ! Įdomu, jei per vidurį du stulpai, kodėl kelkraštyje dar po vieną nepastatė ? Ir nesvarbu, kokio pločio tai bus perėja, visur tas pats. Man tai primena Varlamovo pašaipas, kokie taptų Europos miestai, jei jie atsidurtų Rusijoje.




                          Paimta iš čia: https://varlamov.ru/3195162.html

                          Comment


                            Parašė Briedis
                            Aš nesuprantu, kaip kas ką užstoja ar gali užstoti , jei ant kiekviekvieno stulpo iš abiejų pusių yra ženklai ? Per vidurį kelio privaloma matyti du ženklus, vieno nepakanka ?

                            Comment


                              Parašė Briedis
                              Kas blin rašė šias taisykles? Punktas akivaizdžiai prieštarauja pats sau. "Jei ženklą užstoja kitas ženklas, tai reikia dar daugiau ženklų". Niekas neįžvelgia nonsenso?
                              p.s. tiesa dar nuotraukoje matosi dalis kitos perėjos ant sankryžos. Kam ten irgi paryškintas apvadas? Vairuorojai nesitikės perėjos ant sankryžos? Really?
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.02.16, 16:18.

                              Comment


                                Taip reikia, nes pas mus, kaip ir pagal rusų GOST'ą reikia, nesvarbu, kad nesąmonė. Svarbu normatyvai. Galvų daug, bet mėšlas toliau daromas.

                                Comment


                                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                  Taip reikia, nes pas mus, kaip ir pagal rusų GOST'ą reikia, nesvarbu, kad nesąmonė. Svarbu normatyvai. Galvų daug, bet mėšlas toliau daromas.
                                  Mūsų standarto kūrėjai būtų ,matyt, šoke pamatę UK perėjos standartą :
                                  Zebra Crossing

                                  Comment


                                    Parašė Briedis
                                    Prieš mėnesį panašus nepasitenkinimas buvo kilęs ir Klaipėdoje, kai šviesoforais reguliuojamos sankryžos perėjoje (ir apskritai visame prospekte) skiriamojoje juostoje buvo prismaigstyta devynios galybės ženklų. Specialistų atsakymai - viskas normaliai, čia taip ir turi būti https://www.atviraklaipeda.lt/2019/0...-kelio-zenklu/
                                    Klaipėdos atveju, ten net ne saugumo salelė, bet skiriamoji juosta, per visą kelią vienai perėjai pažymeti jiems reikėjo šešių stulpų ir pakako šešių kelio ženkl. Negerai reikėjo 12 ir su ryškais apvadais.
                                    Paskutinis taisė AudriusV; 2019.02.16, 18:58.

                                    Comment


                                      Na tikrai nesąmonė.. Bet kaip suprantu tuos standartus tvirtina ministerija, o ne savivaldybė?

                                      Comment


                                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                                        Tikėjausi , kad ši beprotystė neateis iš Rytinių mūsų kaimynų, bet matau, deja, tai tapo Lietuvos standartu. Be to, pasižiūrėkit ,kiek vienai perėjai reikia pažymėti ženklų ir stulpų: keturių stulpų ir aštuonių ženklų (po keturis iš kiekvienos pusės) ! Įdomu, jei per vidurį du stulpai, kodėl kelkraštyje dar po vieną nepastatė ? Ir nesvarbu, kokio pločio tai bus perėja, visur tas pats. Man tai primena Varlamovo pašaipas, kokie taptų Europos miestai, jei jie atsidurtų Rusijoje.

                                        Paimta iš čia: https://varlamov.ru/3195162.html
                                        Čia ir yra grynai tas atvejis apie kokius kalba Varlamovai su Čeliabinsko urbanistais: kažkur gostuose parašyta, kad esant poreikiui saugumas gali būti didinamas tokiomis priemonėmis, na tai ir kala visur šabloniškai pagal paveiksliuką. O kam galvoti ir prisiimti riziką kažkur nedasisaugoti - darom planą maksimum. Pas mus ne kitaip.

                                        Comment


                                          Taip nutinka tada, kai darbus dirba nieko nesuprantantys debilai. Čia yra elementari dizaino problema: perteklinis ženklų ir stulpų kiekis nukreipia dėmesį nuo kitų dalykų, pavyzdžiui, žmonių. Mažesnis taršos lygis reikštų geresnį žmogaus matomumą, kas iš principo turėtų būti top priority. Tas pats, kas įžvelgti vorą džiunglėse ir įžvelgti vorą baltame kambaryje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X