Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šita perėja tai net ir visiškai nereikalinga, nes dauguma žmonių kerta gatvę šiek tiek toliau, prie įvažiavimo į garažus. Bet šitoj vietoj kažkada partrenkė žmogų, tai pastatė ženklus, nupiešė zebrą ir viskas, problemos nėra. Šiaip ta vieta tikrai pavojinga, automobiliai lekia didžiuliu greičiu, gatvė lygi, tiesi ir dar gerokai per plati. Žmonių srautas nedidelis, bet šioks toks yra nuo tų kelių daugiabučių + žmonės eina nuo Grikių, Sodžiaus, Rytų gatvių. Neseniai atliktas ištisinis perasfaltavimas palaidojo visas viltis, kad artimiausioje ateityje kažkas rūpinsis gatvės parametrų keitimu.
    Paskutinis taisė abruo; 2019.02.25, 22:30.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Įdomiai išsprendė Šveicarijos Bazelio mieste požeminių perėjų pritaikymą naujiems poreikiams. Galbūt kada nors Vilniuje kažką bus galima sugalvot. Pritaikyta į dviračių saugyklas, mokamos, o eilėje gauti vietą reikia luktelėti pusmetį. Nuo 11:23 iki 16:42 // Базель – здесь есть всё!

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Įdomiai išsprendė Šveicarijos Bazelio mieste požeminių perėjų pritaikymą naujiems poreikiams. Galbūt kada nors Vilniuje kažką bus galima sugalvot. Pritaikyta į dviračių saugyklas, mokamos, o eilėje gauti vietą reikia luktelėti pusmetį. Nuo 11:23 iki 16:42 // Базель – здесь есть всё!
        Bazelis
        Gyventojų (2007): 164 500
        Plotas: 22,75 km²

        Vilnių paliekam ramybėj, kad daugmaž atitiktų sąlygos - kraustom Kauną į Ukmergę

        Comment


          Bazelis pagal plotą yra mažas, bet visi priemiesčiai, t.y. ta vienalytė urbanizuota tąsa yra didžiulė kuri apima ne tik teritorija Šveicarijoje, bet ir Vokietijoje ir Prancuzijoje. ten net yra vietinis-tarptautinis viešasis transportas, bei tarnybos veikia kartu.

          Vienintelis dalykas, dėl kurio, man asmeniškai, Bazelyje nepatiko tai asfaltuoti daugumą šaligatvių. Aišku tai pagrindžiama lengvesniu judėjimu neįgaliems, kitiems mažai mobiliems asmenims, bet kartais gatvės su šaligatviais atrodo, kaip autostrados, vienalytės. plytelės man atrodo daug maloniau.

          Comment


            Norėjau pasiaiškinti, ar ne iš Rusijos perimtas ne tik geltonų skydų pėsčiųjų perėjose kabinimas , bet ir papildoma marazmiška naujovė: stroboskopinės šviesos su saulės baterijomis virš ženklų. Ilgai ieškoti nereikėjo https://youtu.be/-7XNpqlpleg . Rusijoje pakanka didelė tokių prietaisų pasiūla.
            Paskutinis taisė AudriusV; 2019.03.17, 21:51.

            Comment


              Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
              Norėjau pasiaiškinti, ar ne iš Rusijos perimtas ne tik geltonų skydų pėsčiųjų perėjose kabinimas , bet ir papildoma marazmiška naujovė: stroboskopinės šviesos su saulės baterijomis virš ženklų. Ilgai ieškoti nereikėjo https://youtu.be/-7XNpqlpleg . Rusijoje pakanka didelė tokių prietaisų pasiūla.
              Parašęs buvau dėl kelių vietų su perteklinių ženklinimo ir geltonų skydų. Atsakymas maždaug toks, kad taip buvo projekte. Čia reiktų kreiptis jau nebent į ministerija. Savivaldybė bejėgė.

              Comment


                Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                Parašęs buvau dėl kelių vietų su perteklinių ženklinimo ir geltonų skydų. Atsakymas maždaug toks, kad taip buvo projekte. Čia reiktų kreiptis jau nebent į ministerija. Savivaldybė bejėgė.
                Tiesiai į Putin.. pfu, Grybauskaitę! Visi žinome, kad sistema sklandžiai veikia tik telefoninės teisės principu.
                O čia vat kaip tik šviežias Gershman'o siužetas, (4:00 minutė) kas turi matytis perėjoje:
                https://youtu.be/T0EoarUUg7g
                Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.18, 10:45.

                Comment


                  Del salotiniu pereju zenklu backgroundu - mane biesina net tik ju naudojimas, bet ir tai kad jie kiekvienoje vietoje skirtingi! Vienur yra vienodas apvadas aplink zenklus, kitur apacioje daugiau zalio, kitur apacioje dar daugiau. Nors netgi tokiame bardake kaip Rusija, kiek maciau jie visur vienodi - zenklas tiesiai per zalio fono viduri.

                  Comment


                    Pėsčiųjų perėja Naugarduko/Švitrigailos. Ten perasfaltavo, tipo sutvarkė šaligatvius, padarė nuolydžius prieš gal kokius 2 metus, bet kaip Murmanskui pridera nebuvo pagalvota apie žmones per lietų (iš kitos pusės tas pats):

                    Click image for larger version

Name:	20190318_121834.jpg
Views:	0
Size:	185,0 kB
ID:	1707859

                    Comment


                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                      Pėsčiųjų perėja Naugarduko/Švitrigailos. Ten perasfaltavo, tipo sutvarkė šaligatvius, padarė nuolydžius prieš gal kokius 2 metus, bet kaip Murmanskui pridera nebuvo pagalvota apie žmones per lietų (iš kitos pusės tas pats):
                      Tau bet koks činovnikas pasakys, kad jei tau jau balos problema, tai tu zažralsia ir mes jau gyvenam kaip ponai ir išvis čia... Jau dėl balų skustis tai reik sazines turet.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        Del salotiniu pereju zenklu backgroundu - mane biesina net tik ju naudojimas, bet ir tai kad jie kiekvienoje vietoje skirtingi! Vienur yra vienodas apvadas aplink zenklus, kitur apacioje daugiau zalio, kitur apacioje dar daugiau. Nors netgi tokiame bardake kaip Rusija, kiek maciau jie visur vienodi - zenklas tiesiai per zalio fono viduri.
                        Kad jau ir Lietuvą pasiekė žymiai geresnis sprendimas - šviečiantys perėjos ženklai, bet žinoma jie yra brangesni, tai tik vieną Vilniuje ir bemačiau.

                        Click image for larger version

Name:	27d121a6bb23.jpg
Views:	2
Size:	106,1 kB
ID:	1708038

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                          Kad jau ir Lietuvą pasiekė žymiai geresnis sprendimas - šviečiantys perėjos ženklai, bet žinoma jie yra brangesni, tai tik vieną Vilniuje ir bemačiau.

                          Click image for larger version

Name:	27d121a6bb23.jpg
Views:	2
Size:	106,1 kB
ID:	1708038
                          Dar tarybiniais laikais bent Kaune tokių būdavo ir ne tik perėjų ženklai, bet ir pvz. trikampis „Duoti kelią“. Tai nėra kažkokia naujiena. Vokietijoje ir dabar naudojami. Tiesiog dabartiniai paprasti kelio ženklai gerai atspindi šviesą ir iš vidaus šviečiančių ženklų poreikis yra sumažėjęs.

                          Comment


                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                            Kad jau ir Lietuvą pasiekė žymiai geresnis sprendimas - šviečiantys perėjos ženklai, bet žinoma jie yra brangesni, tai tik vieną Vilniuje ir bemačiau.
                            Tuoj atsiras ir šviečiantys, geltoni skydai.

                            Comment


                              Gal kas galit paaiskinti kodel tiek zenklu yra sukista i viena pereja? Koks tikslas tokias nesamones daryti? Visiskas absurdas ir pinigu svaistymas, tuo labiau kad tokia vizualine tarsa tik daro neigiama poveiki eismo dalyviu saugumui.

                              Comment


                                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                Gal kas galit paaiskinti kodel tiek zenklu yra sukista i viena pereja? Koks tikslas tokias nesamones daryti? Visiskas absurdas ir pinigu svaistymas, tuo labiau kad tokia vizualine tarsa tik daro neigiama poveiki eismo dalyviu saugumui.
                                Dar nepažymėjai kraštinių stulpų antrų pusių, tai viso 8 skydai. Deja taip liepia naujausiai patvirtintos taisyklės, nes gal švogerių kraštas, o gal šiaip supersaugu.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Dar nepažymėjai kraštinių stulpų antrų pusių, tai viso 8 skydai. Deja taip liepia naujausiai patvirtintos taisyklės, nes gal švogerių kraštas, o gal šiaip supersaugu.
                                  Nuo rusų laikų likęs ženklų išdėstymas, perkeltas į naujausią kelio ženklų įrengimo dokumentą.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                    Nuo rusų laikų likęs ženklų išdėstymas, perkeltas į naujausią kelio ženklų įrengimo dokumentą.
                                    Kad kažkaip nepamenu, kad kada ankščiau saugumo salelėse būtų statomi 4 ženklai. Nebent tik plačioje skiriasmojoje juostoje.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Kad kažkaip nepamenu, kad kada ankščiau saugumo salelėse būtų statomi 4 ženklai. Nebent tik plačioje skiriasmojoje juostoje.
                                      179.1. Kelyje su skiriamąja juosta arba iškilia saugumo salele keturi ženklai Nr. 533 turi būti įrengiami ir skiriamojoje juostoje ar iškilioje saugumo salelėje (2 pav.).

                                      2 pav. Pėsčiųjų perėjos ženklų išdėstymo schema keliuose su skiriamąja juosta ar iškilia saugumo salele

                                      179.2. Jeigu skiriamosios juostos ar iškilios saugumo salelės plotis per mažas tam, kad jose įrengiami ženklai Nr. 533 neužstotų vienas kito, tuomet jie įrengiami ant dviejų atramų iš abiejų pusių ties salelės ar skiriamosios juostos išilgine ašimi (3 pav.).

                                      3 pav. Pėsčiųjų perėjos ženklų išdėstymo schema keliuose su siaura skiriamąja juosta ar iškilia saugumo salele

                                      https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418378

                                      Comment


                                        Šito man nereikia rodyti, parodyk tą "nuo rusų laikų".

                                        Comment


                                          "Rusų laikais" tiek daug ženklų tikrai nereikėjo. Ištrauka iš 1986 metų techninių eismo organizavimo priemonių GOST'o
                                          2.6.22. Знаки 5.16.1 и 5.16.2 «Пешеходный переход» должны применяться для обозначения мест, выделенных для организованного перехода пешеходов через проезжую часть.

                                          Знак 5.16.1 должен устанавливаться слева от дороги, знак 5.16.2 - справа. На дорогах с разделительной полосой, где каждая из проезжих частей имеет три или более полос движения, знак 5.16.1 должен устанавливаться слева от каждой из проезжих частей на разделительной полосе.

                                          При отсутствии на переходе разметки 1.14 знаки 5.16.1 и 5.16.2 должны быть установлены так, чтобы знак 5.16.2 относительно приближающихся к переходу транспортных средств находился на ближней границе перехода, а знак 5.16.1 - на дальней.

                                          Ширина неразмеченного пешеходного перехода, заключенного между створами установки знаков 5.16.1 и 5.16.2, должна определяться в соответствии с требованиями п. 3.2.17.

                                          Знак 5.16.1 допускается размещать на оборотной стороне знака 5.16.2.

                                          Допускается не устанавливать знаки на размеченных пешеходных переходах, расположенных на регулируемых перекрестках.

                                          На нерегулируемых перекрестках на неразмеченных пешеходных переходах при условии, что внутренняя граница перехода совпадает с краем проезжей части, знаки 5.16.1 и 5.16.2 допускается устанавливать только на внешних границах перехода.
                                          Pabrauktos dalies vertimas: "keliuose su skiriamąja juosta, kur kiekviena važiuojamoji dalis turi 3 ar daugiau eismo juostų, ženklas 5.16.1 statomas kairėje kiekvienos važiuojamosios dalies pusėje skiriamojoje juostoje."

                                          Dar patiko priešpaskutinė pastraipa, kad ženklai gali būti nekabinami šviesoforais reguliuojamose sankryžose. Dabar tai yra privaloma, nors prasmės nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X