Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    del to automobiliu ir daugeja, nes sukuriamos salygos kuo patogiau jais vaziuoti vardan keliu sekundziu bloginant salygas pestiesiems.
    Ir kol kas dar daugės, nes manančių, kad reikia jų mažinti, nepaisant savivaldybės deklaracijų, yra tikriausiai kokie 5 proc. max. Tačkė yra tačkė ir negali būti kalbų apie sąlygų joms bloginimą. Aišku?

    Comment


      Tai, kad pačioje savivaldybėje, panašu, kad nėra vieno konsensuso. Sprendžiu iš to, kaip dirba viešosios tvarkos skyrius, lengva ranka glostydamas statančius kur tik nori.

      Comment


        Maršrutas iš Laisvės pr. į Centra bet kuriuo atveju nebus masiškai įveikiamas pėstute, netgi dviratis (ypač šaltuoju metų laiku) nėra alternatyva, todėl dauguma ir važiuoja automobiliu arba viešuoju transportu. Aš bandau įsivaizduoti logiką, kodėl reikėjo pereiti gatvę BŪTENT toje vietoje - iš sporto klubo ar iki ar Sodros į kita laisvės prospekto pusę - tada jau tikrai durnam reikia būt, kad eiti per tokią gatvę kai šalia požeminė perėja. Iš Impulso į TV bokštą - tada jau per tilta nei aukščio, nei atstumo skirtumo nebelieka. Čia net logiškai žiūrint nėra iš kur pėsčiųjų srautams atsirasti...

        Comment


          Parašė mskapss Rodyti pranešimą
          Maršrutas iš Laisvės pr. į Centra bet kuriuo atveju nebus masiškai įveikiamas pėstute, netgi dviratis (ypač šaltuoju metų laiku) nėra alternatyva, todėl dauguma ir važiuoja automobiliu arba viešuoju transportu. Aš bandau įsivaizduoti logiką, kodėl reikėjo pereiti gatvę BŪTENT toje vietoje - iš sporto klubo ar iki ar Sodros į kita laisvės prospekto pusę - tada jau tikrai durnam reikia būt, kad eiti per tokią gatvę kai šalia požeminė perėja. Iš Impulso į TV bokštą - tada jau per tilta nei aukščio, nei atstumo skirtumo nebelieka. Čia net logiškai žiūrint nėra iš kur pėsčiųjų srautams atsirasti...
          Čia kalba eina apie rajono vidinį susisiekimą pėsčiomis. Ir taip, yra poreikis vaikščioti iš gyvenamųjų namų vienoje prospekto pusėje į Impuls, Iki, Buga, Maxima kitoje pusėje. Ir perėjimas ten ganėtinai komplikuotas ir nemalonus. Daug kartų teko eiti. Pasirinkimas arba nepatogus viadukas, arba požeminė perėja prie Sodros. Todėl nenuostabu, kad daliai marginalinių džigitų tvora skiriamojoje juostoje - ne kliūtis.

          Comment


            Gal ir nieko turėti vidinį miesto greitkelį, Vakarinio aplinkkelio dublerį:
            1) gatvei reiktų atsisakyti troleibusų stulpų.
            2) iškeldinti autobusų stoteles. Įrengti spec. aikštelėse, kur telpa.
            3) uždaryti įvažiavimus iš Laisvės pr., o paliktoms įvažoms sudaryti greitėjimo/letėjimo juostas.
            4) šiek tiek praplatint gatvę, panaudojant vidurio žalią veją.
            5) atkirsti šaligatvių prieigas prie važiuojamosios gatvės dalies.

            Viskas būtų gerai, išskyrus, pėsčiuosius ir dviratininkus.

            Užmiesčio autostrados principai tiktų Lazdynams, pėstieji gal ir susitaikytų:
            1) Litexpo požeminė perėja. Geriausia situacija, kas liečia laiptus. Galima palikti.
            2) Erfurto g. požeminė perėja. Perėją užkasti. Stoteles iškeldinti, sutvarkyti Erfurto g. sankryžą, įrengti ten iškeldintas stoteles ir nuvedant šaligatvius. Tektų truputį toliau eiti. Kelią izoliuoti.
            3) Architektų g. požeminė perėja. Perėją užkasti. Suformuoti stoteles pačioje sankryžoje, įrengiant patogią infrastruktūrą autobusams.
            4) Vairovykštės stotelės tiltas. Suformuoti normalius nusileidimus. Stoteles įrengti toliau nuo tilto spec. aikštelėse, su greitėjimo/letėjimo juostomis (150 m ilgio)

            Sorry, toliau jei Karoliniškėms daryt miesto automagistralę, tai jau įsijungia mano galvoje Soviet Union:
            5) Karoliniškės. Stoteles panaikinti, iškeldinti autobusų maršrutus į lygiagrečias gatves. Seną perėją rekonstruot, panaikint laiptus ir padaryt ilgus nusileidimus (jeigu taip galima padaryti). Tą naują požeminę perėją palikti, tačiau nesirūpinti liftais ir neįgaliaisiais, nes lengva rinktis alternatyvius maršrutus, tačiau šaligatvių infrastruktūra turi būti sutvarkyta kaip UK'uose.
            6) Požeminė perėja arčiau Narbuto gatvės. Naikinti laiptus ir įrengti ilgus nusileidimus. Nežinau ar taip galima...
            7) Avtomagistralės pabaiga.
            Paskutinis taisė PoDV; 2019.01.09, 17:32.

            Comment


              Turiu omeny Pietinio arba Vakarinio aplinkkelio analogą, o ne meždunarodnaja avtomagistrala Berlynas-Maskva.

              Comment


                Kažkokie čia mėtymaisi tarp kraštutinumų arba nesėkmingas sarkazmo bandymas.

                Comment


                  Būčiau entuziastingai nusiteikęs, jei Laisvės pr. Lazdynuose ir Karoliniškėse, Ukmergės g. Šeškinėje ir visą Geležinio Vilko g. perdarytų į kažką panašesnio į Tūkstantmečio g.

                  Neliktų jokių pusiau-greitkelių pusiau-gatvių, o būtų beveik normalūs miesto greitkeliai. Ir vien dėl to, kad jau turi beveik visą infrastruktūrą tam, tik reikia sutvarkyti smulkias prieigas ir pėsčiųjų susisiekimą.

                  Comment


                    Jei nebus kazkokios mega-super ekonomines krizes tramvaju anksciau ar veliau paleis. Ir (vel kas gi galėjo pagalvot) paleis ji per Laisves pr viduri, kur sovietmeciu ir planavo, ir kad pasiekti stoteles teks vistiek pereidineti gatve viename lygyje. Taip gatve-greitkelis taps normalia gatve. Bet jauciu reikes dar kokiu 15 metuku palaukt..
                    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.01.10, 06:00.

                    Comment


                      Tuo tarpu tęsiant pozemines perejos prie Sodros (ar prie Impuls) tema:

                      Click image for larger version  Name:	Karoliniškės.png Views:	1 Size:	3,4 kB ID:	1693690

                      Idomu butu paziureti statistika, kur partrenke daugiau zmoniu - ar prie Norfos, kai dar reguliavo sviesoforas, ar prie Sodros, kur yra pozemine. Blogiausia, kad musu inovatyvioj saly ivykiu istorijoje neraso GPS koordinaciu, o tik adresa, todel daznai neimanoma nustatyti tikslios ivykio vietos.

                      Comment


                        Man tai kažkiek keista matyti tokius radikalius siūlymus, kaip požeminių perėjų užpylimas. Ar neužtektų tiesiog padaryti esamas perėjas patogesnes? Įrengti normalias rampas, kad pravažiuotų ir neįgalusis, ir dviratininkas, sutvarkyti estetinį vaizdą. Galbūt trūksta visai nedaug. O lendančių pro tvorą pasitaikys visada, kaip kad pasitaikydavo bėgančių per raudoną šviesoforo signalą prie Lidl (ir tokių visai nemažai būdavo).
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                          Man tai kažkiek keista matyti tokius radikalius siūlymus, kaip požeminių perėjų užpylimas. Ar neužtektų tiesiog padaryti esamas perėjas patogesnes? Įrengti normalias rampas, kad pravažiuotų ir neįgalusis, ir dviratininkas, sutvarkyti estetinį vaizdą. Galbūt trūksta visai nedaug. O lendančių pro tvorą pasitaikys visada, kaip kad pasitaikydavo bėgančių per raudoną šviesoforo signalą prie Lidl (ir tokių visai nemažai būdavo).
                          Kad daznai ten jau nebera tiek vietos kad irengti tokio ilgio nusileidimus, kad jais galima butu naudotis be laiptu. Del tos pacios priezasties neiseis ir ilgam sutvarkyti vaizda - vistiek apipaisys ir apmyz kampuose, nes tai bus uzdara erdve. Tik ten kur nelygus reljefas pozemine pereja gali tinkamai egzistuot - kai prie jos nebus 3 metro aukscio aklinu sienu.
                          Begti per raudona toje vietoje kur pereja reguliuojama nera tas pats kaip begti pro tvora - net kai vairuotojui dega zalia jis idemiau ziuri i kelio vieta kur yra pereja. Kai zmogus bega ten kur yra tvora ir nera perejos vairuotojai vaziuoja atsipalaidave budami isitikine savo ir kitu saugumu, todel gali nepastebeti net jau ant vaziuojamosios dalies isejusi pesciaji.

                          Comment


                            Bet bėgt kur tvora ir šiaip neskirta yra daug mažiau noro nei "ai spėsiu" per perėją per raudoną.

                            Comment


                              Jeigu yra perėja, o žmogus specialiai lenda po mašina kitoje vietoje, tai čia nesvarbu kokią perėją statysi, jis vistiek iki jos nedaeis.

                              Comment


                                Parašė tomtom Rodyti pranešimą

                                Aš tai vaikščiojimą priimu kaip sportą bei malonumą ir niekad nėra problema paeiti toliau. labai erzina žmonės, kurie eina ne šaligatviu, o kerta kampą per žolę ir išmyna taką, nes taip sutaupo kelias sekundes laiko, kurį po to iššvaisto sedėdami prie TV. Galiausiai nutiesiamas šaligatvis ir per ta taką, nes tipo žmonės nepatenkinti, kad purvynė, o jau su nauju šaligatviu atsiranda dar keli nauji shortcutai ir t.t.
                                Šitoje vietoje kaltinti galima tik šaligatvio projektuotojus. Esu girdėjes kad skandinavai prieš projektuodami pasižiuri kur pasnigus būna ištrypta, ten ir tiesia šaligatvį, nes ar taip ar taip žmogus eis ten, o ne kitur.


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                Jei nebus kazkokios mega-super ekonomines krizes tramvaju anksciau ar veliau paleis. Ir (vel kas gi galėjo pagalvot) paleis ji per Laisves pr viduri, kur sovietmeciu ir planavo, ir kad pasiekti stoteles teks vistiek pereidineti gatve viename lygyje. Taip gatve-greitkelis taps normalia gatve. Bet jauciu reikes dar kokiu 15 metuku palaukt..
                                Man įdomu, iš kur tokie planai tramvajui? Troleibusus baigia numarinti (praeitų metų pirkimas tai nėbent pasityčiojimas), o čia tikisi kad tramvajų statys. Miesto strategija yra labai aiški "viskas bus autobusais".

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Man įdomu, iš kur tokie planai tramvajui? Troleibusus baigia numarinti (praeitų metų pirkimas tai nėbent pasityčiojimas), o čia tikisi kad tramvajų statys. Miesto strategija yra labai aiški "viskas bus autobusais".
                                  Planai yra is alternatyviuju transporto rusiu tyrimu. Nors ten ir laimejo BRT, Šimašius amžinai meru nebus. Bet net ir ta pati BRT, fiziskai ji atskiriant, patogiausia tiesti per kelio viduri.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                    Planai yra is alternatyviuju transporto rusiu tyrimu. Nors ten ir laimejo BRT, Šimašius amžinai meru nebus. Bet net ir ta pati BRT, fiziskai ji atskiriant, patogiausia tiesti per kelio viduri.
                                    Na mano manymu tai tie greitieji autobusai nelabai vykusiai buvo padaryti. Pvz 5G realiai važiuoja tuo pačiu buvusiu tada 5 autobuso maršrutu, tik stoja kas antroje stotelėje, nes kitiek žmonėm VT nereikia matyt. O grečiau tai jie nei kiek negreitesni. Kai dar mokiausi VU esu paskaičiavęs. Prieš įvedant 5 autobusu važuodavau 50 miničių, o 5G tik 47. Net 3 minutes sutaupiau! Ir čia ne piko metu kai kamščiai, čia ~8-9 vakaro (tuomet tokiu laiku grįžinėdavau iš mokslų).

                                    Dabar dažniau tenka 3G pavažinėti, tai lyginant su 52 autobusu vėlgi nekažką išloši, tik 3G autobusai ilgi, tai žmonių daugiau telpa.

                                    Comment


                                      Greitieji autobusai ir BRT nelabai turi ka bendro, BRT tai fiziskai atskirtos juostos, ne vien zenklinimu.

                                      Comment


                                        Žmonių judėjimas yra nuspėjamas ir nereikia čia nieko išradinėti. Miestas tūri būtipritaikytas prioritetiškai pestiesiems ir ne kaip kitaip. Žmonės visada nusukinės kampus, bėgs per kelią, jeigu nėra arti pėsčiųjų perėjų ir kol tam nebus pritaikyta infrastruktūra jokio saugumo negali būti. O tuneliai tūri būti statomi transportui, ne pestiesiems, jeigu nėra pinigų, nereikia iš viso tunelių.

                                        Comment


                                          O jei yra pėsčiųjų perėja su šviesoforu - vistiek yra kas bėgs per raudoną. Reiktų apriboti transporto greitį iki pėsčiojo greičio ir įvesti visur pėsčiojo pirmenybę

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X