Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Kodėl požeminės perėjos yra BLOGAI (adminai, iškelkite pagaliau į paryškintus postus..)
    Džiaugiuos, kad nors vienas forumietis tuos filmukus žiūri ir girdi, kas ten sakoma.

    Comment


      SoulMulticast visos šios problemos išsprendžiamos jei skirtingų lygių perėja įrengiama protingai. Plati, su nuožulniais pandusais be liftų ir t.t. Problema ne pačioje požeminėje perėjos koncepcijoje, bet jos įgyvendinime.

      Comment


        Aš žinoma, prieš požemines perėjas, bet, kaip sako mantasm, didelė problema įgyvendinime. Neseniai grįžo pažįstami iš emigracijos, gyvenę Stokholme, tai pasakojo, kad požeminių perėjų labai daug ir tai labai patogu, tačiau jos be liftų ir jokių stačių laiptų. Tad, matyt, įmanoma padaryti padorią perėją.

        Comment


          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
          Aš žinoma, prieš požemines perėjas, bet, kaip sako mantasm, didelė problema įgyvendinime. Neseniai grįžo pažįstami iš emigracijos, gyvenę Stokholme, tai pasakojo, kad požeminių perėjų labai daug ir tai labai patogu, tačiau jos be liftų ir jokių stačių laiptų. Tad, matyt, įmanoma padaryti padorią perėją.
          Manau, kad tikrai imanoma, bet dazniausiai ten kur yra nelygus reljefas, kitu atveju reiketu nukast labai nemazai labai brangios zemes, kuria gi galima atiduoti parkingui! (Pilaites pr busimoji pereja). Parkingai pas mus yra sventa, todel pestieji eis laiptais.

          Comment


            Berods nėra temos bendrai apie pėsčiųjų takus? Tad tenka dėti čia.

            Buvo patvirtintos Pėsčiųjų takų įrengimo rekomendacijos: https://vilnius.lt/vaktai/default.aspx?Id=3&DocId=30318637

            Nuo šiol jomis siūlau pamojuoti visiems projektuotojams, kai turite pastabų.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Berods nėra temos bendrai apie pėsčiųjų takus? Tad tenka dėti čia.

              Buvo patvirtintos Pėsčiųjų takų įrengimo rekomendacijos: https://vilnius.lt/vaktai/default.aspx?Id=3&DocId=30318637

              Nuo šiol jomis siūlau pamojuoti visiems projektuotojams, kai turite pastabų.
              Smagu. Nors dar turėčiau pastabų kai kuriems punktams, bet tiek to, gerai kad bent gaires turime.

              Comment


                Vel apie pesciuju takus:

                Azuolyno gatves saligatvis (filmuota Kovo men):

                https://www.facebook.com/inute.dosku...9468145416930/

                Okok, juokauju, koks dar saligatvis Vilniuje, cia jum ne tarybmetis, Maskva plyteliu nebeduoda. Aisku nera jo ten. Neatsirado ir siais metais.
                Nei maniezai, nei sporto objektai, nei kapines nei galimybe vaikams is netolimos gimnazijos pareiti svariais namo - niekas nesugebejo irodyti valdininkams kad sutvarkyti keliu simtu metru atkarpa nors kazkiek prioritetinis projektas.

                Comment


                  /\ O žadėjo šiemet rekonstruot.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Vel apie pesciuju takus:

                    Azuolyno gatves saligatvis (filmuota Kovo men):

                    https://www.facebook.com/inute.dosku...9468145416930/

                    Okok, juokauju, koks dar saligatvis Vilniuje, cia jum ne tarybmetis, Maskva plyteliu nebeduoda. Aisku nera jo ten. Neatsirado ir siais metais.
                    Nei maniezai, nei sporto objektai, nei kapines nei galimybe vaikams is netolimos gimnazijos pareiti svariais namo - niekas nesugebejo irodyti valdininkams kad sutvarkyti keliu simtu metru atkarpa nors kazkiek prioritetinis projektas.
                    O tai prieš ką tuomet kovojo mūsų senoliai susikibę už rankų ir sodindami medelius būsimos gatvės trasoje? Vaikščiokit į sveikatą savo miškeliais.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      O tai prieš ką tuomet kovojo mūsų senoliai susikibę už rankų ir sodindami medelius būsimos gatvės trasoje? Vaikščiokit į sveikatą savo miškeliais.
                      Kuo kažkokia būsima gatvės trasa ir medeliai joje trukdo nutiest šaligatvį palei esamą gatvę? Net ir kadanors padarius Ozo gatvės tęsinį, vistiek šita gatvė ir infrastruktūra šalia jos vienokia ar kitokia forma liks ir bus naudojama.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Kuo kažkokia būsima gatvės trasa ir medeliai joje trukdo nutiest šaligatvį palei esamą gatvę? Net ir kadanors padarius Ozo gatvės tęsinį, vistiek šita gatvė ir infrastruktūra šalia jos vienokia ar kitokia forma liks ir bus naudojama.
                        Niekuo. Tik moters maršrutas ir aimanos priminė ne tokius ir senus įvykius.

                        Comment


                          Na taip, pilnatis.

                          Comment


                            Pastebėjau mieste, daug kur, skirtingose rajonuose pristatinėjo daug naujų tvorų. Ar tai gerai, ar jie tikrai reikalingi? Ką jus galvuojate?
                            Paskutinis taisė Resutas; 2018.12.25, 14:28.

                            Comment


                              Gal galima nuotraukų?

                              Comment


                                Mane labiau erzina ne tvorų gausa, bent jau ties VT stotelėmis beveik visur jų trūksta, bet skirtingi dizainai. Tarkim:
                                1 dizainas) palei Pylimo g. sudėtos pačios masyviausios, gražiausios ir, tikėtina, brangiausios. Kampuotos, dažytos juodai. Tokios pat yra Pašilaičiuose palei Gabijos gimnaziją.
                                2 dizainas) Kęstučio g. prie "Maximos" prie naujų dviračio stovų sudėtos tamsiai žalios (stulpeliai su burbulais ir trumpesniais stačiakampiais ovaliais kampais) tvoros. Jas dėjo tam, kad nesiparkuotų automobiliai ant šaligatvio. Kadangi tarp tvorų yra tarpai, kad nuo dviračių juostos iškarto pasiektum dviračių stovus – pėsčiųjų jos nesulaiko, tad reikėjo dėti pigesnius kuoliukus tik. Tokios pat tvorelės ties Europos st. (įdomu ar permontavo, nes buvo sumontuotos su tarpais nesulaikančiais pėsčiųjų).
                                3 dizainas) Sovietinės (stulpeliai su ilgu stačiakampiu ovaliais kampais) dedamos ties perėjomis didesnio leistino greičio keliuose ir likusiose VT stotelėse.

                                Nepatinka, kad nenumato vieno unifikuoto standarto ties stotelėmis, bet va Pašilaičiuose sumontuotos pačios prabangiausios ir net 67 metrai!

                                Jei neribotų finansai, dėčiau, kaip Pylimo g. ties moderniausiomis VT stotelėmis – panašiai atitinka spalva, konstrukcijų pločiai ir kampuotumas. Aišku galima parinkti tik kažką panašaus bet pigiau, elegantiškiau, su mažiau metalo.

                                Comment


                                  Tai dar klausimas apie kokias tvoras čia šnekama. Yra tvoros aplink ugdymo įstaigas, kuriomis užtveriami visi įmanomi egzistuojantys praėjimai, šaligatviai. Ir yra pėsčiųjų atitvarai, kuriuos stato keliuose.

                                  Comment


                                    Kiek mačiau, pas mus Kaune šiuo metu, nuo labai neseniai, yra įrengiamos dviejų rūšių tvoros: stilizuotos pseudosenovinės įrengiamos gražesnėse miesto vietose (Miesto centras, gražesni rajonai) ir sovietinės tvorelės miestų pakraščiuose, tokios kokias įrengia Baltarusijoje, Rusijoje ir gal dar Kazachstane.

                                    Kai kur yra sovietinių tvorelių variacijų, įrengtų iš seniau.

                                    Sakyčiau dabartinis Kauno ūkiškumas tvorelių atžvilgiu mane tenkina. Nematau bėdos sovietiniuose rajonuose įrenginėti sovietines tvoreles.

                                    Aš esu už tai, kad būtų laikomasi bendro standarto, taip pasieksime tvarkingesnio miesto įspūdį.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.25, 16:49.

                                    Comment


                                      Klausimas apie pėsčiųjų atitvarus. O kam jie išviso reikalingi? Tik trukdo pečiujų eismui. Ką jie ir nuo kuo saugo?

                                      O dėl standarto, ti aišku tūrėtų būti tandartizuota, jei jau nauduojami. Bet tai gali būti ir keli standartai - vieni enuose rajonuose, kiti naujesniuose rajonuose, dar kiti prie modernių dangoraižių.
                                      Paskutinis taisė Resutas; 2018.12.25, 17:46.

                                      Comment


                                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                        Klausimas apie pėsčiųjų atitvarus. O kam jie išviso reikalingi? Tik trukdo pečiujų eismui. Ką jie ir nuo kuo saugo?

                                        O dėl standarto, ti aišku tūrėtų būti tandartizuota, jei jau nauduojami. Bet tai gali būti ir keli standartai - vieni enuose rajonuose, kiti naujesniuose rajonuose, dar kiti prie modernių dangoraižių.
                                        Mane tenkina Kauno pasirinktinis dviejų tipų variantas - gražūs rajonai turi senovines, kiti rajonai - sovietines pačios pigiausios.

                                        Kai kur tvorelės yra gerai - saugo nuo pėsčiųjų praėjimo pro belekur. Esu labai patenkintas, kai pas mus Kaune, miegomojo rajono Šiaurės pr. dalyje (norėtųsi, kad visoje atkarpoje), skiriamojoje juostoje įrengė metalinę sovietinę tvorelę, kad ir neišvaizdžią, bet patrauklumas eiti neleistinoje vietoje sumažėjo, o anksčiau eidavo pro visur, buvo net žolė vietomis nuo pėsčiųjų išmalta. Viskas atrodė labai negražiai ir biednai.

                                        Dar, manau, turėtų apsaugoti nuo parkavimo belekur, pastatom tvorą palei gatvę ir "sustoti draudžiama" ženklų.

                                        Tvorelė atneša tvarkos KET laikymesi.

                                        Comment


                                          Dėl parkavimo belenkur sutinku. Bet faktas, kad žmonės ėjo per žolę ir kirto kelią tik reiškią, kad ten buvo kažkokie svarbus taškai ir dėl to buvo pesčiujų eismas. Tokiu atveju reikėtų vietoje žolės padaryti normalų praejimą ir perėją per kelią, o ne tvorą. Ir kaina įrengimo panaši būtų.

                                          O dabar ten pat žmonės tūri apeiti tvora, kirsti kitur arba rinktis automobilį didinant eismą, bloginant orą itt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X