Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Kas? Vaikai, einantys iš mokyklos vakarais per neapšviestas perėjas, turi surinkti savo pinigus jų apšvietimui? Gal nenusišnekėkime, gerai?
    Užuot čia puolęs, įsiskaityk dar kartą, ką buvau parašęs: apie stadionus ir utopinius metro projektus, bet ne apie perėjęs.

    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Lenkijoje irgi kiekvienam kaime beveik tokie šviesoforiukai yra. O pas mus tam "nėra pinigų".
    Vilniuje virš kai kurių perėjų ženklų yra sumontuoti mirksintys šviesos diodų žibintai. Pradeda mirksėtik tik automobiliui artėjant prie perėjos. Bet šviečia jie gan prastai, ir daug jau nebeveikiančių.

    Comment


      #62
      Parašė Prieš Rodyti pranešimą
      Vilniuje virš kai kurių perėjų ženklų yra sumontuoti mirksintys šviesos diodų žibintai. Pradeda mirksėtik tik automobiliui artėjant prie perėjos. Bet šviečia jie gan prastai, ir daug jau nebeveikiančių.
      Man rodos jie mirksi visą laiką, nes ten labai paprastas LED žibintas, su saulės elementais. Šviesti gali prastai, jei nespėjo pasikrauti, t.y. diena buvo trumpa ir mažai saulėta. Tokie "mirksiukai" efektingesni būtų neapšviestuose keliuose, nes apšviestose gatvėse, nelabai pastebimi.

      Comment


        #63
        Straipsnis apie ne visai įprastą požeminę "perėją".

        Į miestą – vamzdžiu arba per traukinio bėgius

        http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=47414767

        Sostinės Zuikių ir Voverių gatvių gyventojai savo vaikus į mokyklą leidžia betoniniu vamzdžiu, kuris paprastai yra skirtas lietaus vandeniui nubėgti. Maždaug 1,4 m. aukščio ir per 100 metrų ilgio vamzdžiu po geležinkelio pylimu keliauja ir visi norintieji pasiekti parduotuvę ar gydytoją.

        „Žiemą per atlydį vandens iki pusės vamzdžio būna. Neįmanoma pereiti. Vieną kartą griuvau, susitrenkiau galvą, vos mane pakėlė“, - skundėsi senyva rajono gyventoja.

        Pereiti minėtu vamzdžiu nėra paprasta – net ir šiltą vasaros dieną čia slidu ir kaupiasi vanduo. Vaikai pasakoja, kad čia gyvena ir šikšnosparniai. Pavasarį per atlydį, anot gyventojų, vandens gali būti per sprindį, kas dar labiau apsunkina vaikų ir vyresnių gyventojų galimybes pasiekti kitą vamzdžio pusę. Nors šių gatvių gyventojai jau bent tris dešimtmečius tokiu keliu dažniausiai susisiekia su miestu, tačiau paskutiniu metu sunerimo ir dėl jo patikimumo. Geležinkelio pylimo apačioje padarytas vamzdis jau smenga, byra smėlis – per dieną čia pravažiuoja iki keliasdešimt traukinių. Nenorintieji eiti per vamzdį, gali rinktis kitą kelią – per geležinkelio bėgius. Tačiau gyventojai pasakoja, kad nesaugioje vietoje yra žuvęs ne vienas žmogus, o ir iš už posūkio artėjančių traukinių nesigirdi.

        „Per geležinkelį yra kitas būdas pereiti. Bet per geležinkelį vaikščioti negalima, o ir vaikai vieni nepereis. Aš pati vedžioju vaikus. Ėjome į seniūniją, rinkom parašus. Liepė kreiptis į „Lietuvos geležinkelius“ (LG), o LG atsakė, kad ne jų reikalas. Atėjo raštas iš seniūno, kad nieko nedarysime ir viskas“, - skundėsi kita rajono gyventoja.

        „Čia vaikų saugumas, net pagal Konstituciją visi vaikai turi teisę saugiai pasiekti darželį ar mokyklą. Atvažiuoji į darbą lauki skambučio drebi, ar kas nors neatsitiko. Viršuje geležinkeliečiai pastatė ženklus, kad vaikščioti draudžiama ir nuo problemos atsiribojo“, - kalbėjo Voverių gatvės gyventojas Raimundas Konoras. Jis pasakoja, kad važiuojant automobiliu aplinkui iki parduotuvės ar vaistinės susidaro nuo 8 iki 13 kilometrų, einant vamzdžiu Žemuosius Panerius galima pasiekti per 15 minučių. Kita gatvės gyventoja sako planuojanti kreiptis į vaikų teises saugančias tarnybas, kad jiems būtų sudarytos sąlygos saugiai pasiekti mokyklas.

        „Mums nebaisu. Ir žiemą nebaisu. Kai palyja, būna didelės balos“,- paklausti, ar baisu landžioti per vamzdį, pečiais gūžčiojo vaikai.

        „Baisu čia vaikščioti pas mus. Nėra parduotuvės. Mums reikia per tą triūbą į parduotuvę ir visur. Kreipėmės į savo deputatą Gintarą Steponavičių, bet nieko. Daugiau nei dvidešimt metų vaikštom šitu vamzdžiu“, - skundėsi vyresnio amžiaus ponia. Pasak jos, politikai iki rinkimų žadėjo viską sutvarkyti, tačiau iš karto po rinkimų pažadus pamiršo.

        Nors per geležinkelį vaikščioti nesaugu, tačiau gyventojai baiminasi, kad LG įvykdys savo planus ir geležinkelį toje vietoje aptvers tvora – esą neliks jokio kito būdo maždaug porai šimtų gyventojų, iš kurių kelios dešimtys- vaikai, – tik smengantis vamzdis arba keliolikos kilometrų lankstas. Kaimynystėje gyvena ir vienas neįgalus žmogus, kuriam dar nepatogiau ieškoti būdo kaip susisiekti su miestu.

        Penktadienio pavakarę DELFI nepavyko susisiekti su LG, nes paskutinę savaitės darbo dieną bendrovė dirba trumpiau. Ji yra pavaldi Susisiekimo ministerijai, tačiau pastaroji teigė, kad šią problemą turi spręsti Vilniaus savivaldybė. Savivaldybės atsakymų penktadienį taip pat nepavyko gauti.
        Got sun in my face, sleeping rough on the road

        Comment


          #64
          Apie ši vamzdi mačiau reportaža.
          Už dviračius ir troleibusus!

          Comment


            #65
            Sveiki,
            manau prieš pradedant Vilniuje kasti metro reikia išspręsti pesčiųjų perėjų klausimą nors šiose vietose:
            1.Geležinio Vilko gatvė :ties Didlaukio gatve -antžeminė perėja - palankus reljefas
            2.Laisvės prospektas :
            2.1 ties stotele viešojo transporto stotele "Karoliniškės" -perėjos tipas pagal vietos gyventojų apklausą
            2.2ties stotele viešojo transporto stotele "Čiobiškio " -perėjos tipas pagal vietos gyventojų apklausą
            2.3 2ties stotele viešojo transporto stotele "Poliklinika " -perėjos tipas pagal vietos gyventojų apklausą
            jos tikrai bus aktualios ir pastačius vakarinį aplinkelį
            Paskutinis taisė dalman; 2011.09.17, 20:21. Priežastis: netikslumas

            Comment


              #66
              Parašė dalman Rodyti pranešimą
              Sveiki,
              manau prieš pradedant Vilniuje kasti metro reikia išspręsti pesčiųjų perėjų klausimą nors šiose vietose:
              1.Geležinio Vilko gatvė :ties Didlaukio gatve -antžeminė perėja - palankus reljefas
              2.Laisvės prospektas :
              2.1 ties stotele viešojo transporto stotele "Karoliniškės" -perėjos tipas pagal vietos gyventojų apklausą
              2.2ties stotele viešojo transporto stotele "Čiobiškio " -perėjos tipas pagal vietos gyventojų apklausą
              2.3 2ties stotele viešojo transporto stotele "Poliklinika " -perėjos tipas pagal vietos gyventojų apklausą
              jos tikrai bus aktualios ir pastačius vakarinį aplinkelį
              Manai vietos gyventojai žino geriau negu inžinieriai kokią perėją reikia įrengt?
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                #67
                Tų perėjų tikrai dar daug kur reikia.

                Štai dar kelios vietos, kur tikrai reikėtų, kad pėsčiųjų ir automobilių srautai nesikirstų viename lygyje:

                1) Minsko pl. ties Nemėžiu
                2) Ukmergės g. nuo Senukų iki Bukiškių
                3) Gariūnų g. ties turgaviete
                4) Savanorių pr. ties Vaduvos stotele
                5) Žinoma, Žemuosiuose Paneriuose, ties Zuikių gatve
                6) Geležinio Vilko g. ties sankryža su J.Kazlausko g.
                7) Minsko pl. ties Kuprioniškėmis
                8) T.Narbuto g. ties T.Narbuto st.

                Gerai paieškojus, galima ir daugiau probleminių nesaugių vietų surasti.
                Žinoma, kai kurie pasiūlymai, suprantu, yra fantastinio lygio ir niekada nebus įgyvendinti. Piniginis klausimas čia irgi svarbus. Bet, kitas klausimas, ar ne per atsainiai Lietuvoje žiūrima į žmonių saugumą?
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  #68
                  Tu pereju reikia labai daug.
                  1. Pilaitės pr.(visur);
                  2.Ties st. Karoliniškės;
                  Ties Nemežiu geriau viaduką;
                  3.Ties st. Poliklinika;
                  4.Baltupiose Geležinio Vilko g.
                  5.Žinoma,Zuikių g.
                  6.Ties Vaduvos st.


                  P.S.kur dingo mano pranešimas Vilniaus infastrūkturos temoje?
                  Už dviračius ir troleibusus!

                  Comment


                    #69
                    Ištryniau.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #70
                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Tų perėjų tikrai dar daug kur reikia.

                      Štai dar kelios vietos, kur tikrai reikėtų, kad pėsčiųjų ir automobilių srautai nesikirstų viename lygyje:

                      1) Minsko pl. ties Nemėžiu
                      2) Ukmergės g. nuo Senukų iki Bukiškių
                      3) Gariūnų g. ties turgaviete
                      4) Savanorių pr. ties Vaduvos stotele
                      5) Žinoma, Žemuosiuose Paneriuose, ties Zuikių gatve
                      6) Geležinio Vilko g. ties sankryža su J.Kazlausko g.
                      7) Minsko pl. ties Kuprioniškėmis
                      8) T.Narbuto g. ties T.Narbuto st.

                      Gerai paieškojus, galima ir daugiau probleminių nesaugių vietų surasti.
                      Žinoma, kai kurie pasiūlymai, suprantu, yra fantastinio lygio ir niekada nebus įgyvendinti. Piniginis klausimas čia irgi svarbus. Bet, kitas klausimas, ar ne per atsainiai Lietuvoje žiūrima į žmonių saugumą?
                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Tu pereju reikia labai daug.
                      1. Pilaitės pr.(visur);
                      2.Ties st. Karoliniškės;
                      Ties Nemežiu geriau viaduką;
                      3.Ties st. Poliklinika;
                      4.Baltupiose Geležinio Vilko g.
                      5.Žinoma,Zuikių g.
                      6.Ties Vaduvos st.
                      išvardintose vietose tikrai reikia požeminių perėjų. mano siūlymai:
                      1. padaryt požeminę perėją prie Liepkalnio maximos [yra daug megėjų iškart išėję iš parduotuvės nosies tiesumu eiti į stotelę laukti autobuso].
                      2. neprošal būtų požeminė perėja Minsko pl. - Liepkalnio g. - Žirnių g. sankryžoje na, turbūt per didelė prabanga būtų statyt požeminę perėją toje sankryžoje
                      3. manau tikrai būtinos požeminės perėjos (arba pėščiųjų viadukai) Ozo g. prie PC Ozas ir PC Akropolis
                      Paskutinis taisė ssnaiperis; 2011.10.04, 22:37.
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        #71
                        Prie Žaliojo tilto stotelių.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #72
                          Parašė ssnaiperis

                          išvardintose vietose tikrai reikia požeminių perėjų. mano siūlymai:
                          1. padaryt požeminę perėją prie Liepkalnio maximos [yra daug megėjų iškart išėję iš parduotuvės nosies tiesumu eiti į stotelę laukti autobuso].
                          2. neprošal būtų požeminė perėja Minsko pl. - Liepkalnio g. - Žirnių g. sankryžoje na, turbūt per didelė prabanga būtų statyt požeminę perėją toje sankryžoje
                          3. manau tikrai būtinos požeminės perėjos (arba pėščiųjų viadukai) Ozo g. prie PC Ozas ir PC Akropolis
                          Liepkalnio - Žirnių gatvių sankryžoje ne tai kad pėsčiųjų viaduko reikia. Šią sankryžą apskritai reikėtų į dviejų lygių mazgą rekonstruoti. Bet, deja, turbūt dėl vietos trūkumo apie tai nereikia nė svajoti. Taip ir liks ši sankryža viena iš Pietinio Vilniaus koridoriaus rakščių. Kaip ir šviesoforas Gariūnuose.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            #73
                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Liepkalnio - Žirnių gatvių sankryžoje ne tai kad pėsčiųjų viaduko reikia. Šią sankryžą apskritai reikėtų į dviejų lygių mazgą rekonstruoti. Bet, deja, turbūt dėl vietos trūkumo apie tai nereikia nė svajoti. Taip ir liks ši sankryža viena iš Pietinio Vilniaus koridoriaus rakščių. Kaip ir šviesoforas Gariūnuose.
                            Sankryžą prie Liepkalnio Maximos dar yra kur plėsti, bet nežinia, kas yra aplinkinių žemių savininkas/-ai. Ypač reikėtų praplėsti Liepkalnio g. į pietus nuo šios sankryžos, bet tai įmanoma tik mažinant autoparkavimo aikštelę prie Maximos. Važiuojant nuo Lydos pusės, dabar yra 2 juostos, o reikėtų bent jau trijų — viena į kairę, antra tiesiai, trečia tiesiai ir į dešinę. Važiuojant nuo stoties pusės ir vos kirtus sankryžą, yra... 1,5 juostos, o reikia normalių dviejų — viena tiesiai, antra sukantiems į kairę (į Maxima).
                            Pėsčiųjų nedrausmingumo problemą galima išspręsti įrengus tvoreles, neleidžiančias nuo šaligatvio įžengti į važiuojamąją gatvės dalį. Vis tiek manau, kad kokių 10 metų perspektyvoje čia atsiras arba požeminė perėja, arba pėsčiųjų viadukas, nes aplink dar yra neužstatytų tuščių sklypų, o vieta yra gana palanki komercinei veiklai.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              #74
                              Yra ten vietos pakankamai. O Maximos aikštelę galima ir sumažinti.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Liepkalnio - Žirnių gatvių sankryžoje ne tai kad pėsčiųjų viaduko reikia. Šią sankryžą apskritai reikėtų į dviejų lygių mazgą rekonstruoti. Bet, deja, turbūt dėl vietos trūkumo apie tai nereikia nė svajoti. Taip ir liks ši sankryža viena iš Pietinio Vilniaus koridoriaus rakščių. Kaip ir šviesoforas Gariūnuose.
                                manau reikia apsispręsti, kur požeminė perėja reikalinga: ar iškart išėjus iš maximos, ar Liepkalnio g. - Žirnių g. sankryžoje. ne manau, kad turėti dvi požemines (gali būti ir pėščiujų viadukai) vienoj vietoj yra didelė prabanga.

                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Sankryžą prie Liepkalnio Maximos dar yra kur plėsti, bet nežinia, kas yra aplinkinių žemių savininkas/-ai. Ypač reikėtų praplėsti Liepkalnio g. į pietus nuo šios sankryžos, bet tai įmanoma tik mažinant autoparkavimo aikštelę prie Maximos. Važiuojant nuo Lydos pusės, dabar yra 2 juostos, o reikėtų bent jau trijų — viena į kairę, antra tiesiai, trečia tiesiai ir į dešinę. Važiuojant nuo stoties pusės ir vos kirtus sankryžą, yra... 1,5 juostos, o reikia normalių dviejų — viena tiesiai, antra sukantiems į kairę (į Maxima).
                                Pėsčiųjų nedrausmingumo problemą galima išspręsti įrengus tvoreles, neleidžiančias nuo šaligatvio įžengti į važiuojamąją gatvės dalį. Vis tiek manau, kad kokių 10 metų perspektyvoje čia atsiras arba požeminė perėja, arba pėsčiųjų viadukas, nes aplink dar yra neužstatytų tuščių sklypų, o vieta yra gana palanki komercinei veiklai.
                                su šia sankryža į pietus tikrai didelis nesusipratimas gaunasi. mano manymu geriausia panaikinti posūkį į kairę iš Liepkalnio g. į maximą, nes ten dažnai virtinė avarijų. o sutvarkius visą Lydos pl. šią gatvę padaryt greito eismo.

                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Yra ten vietos pakankamai. O Maximos aikštelę galima ir sumažinti.
                                gerai, sutinku su maximos aikštelės mažinimu. o tai kur siūlai pristatyti atimtą aikštelės dalį?
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  #76
                                  Yra ten to vietos. Kraštutiniu atveju gali dviaukštę aikštelę įsirengti. Požeminių perėjų ten nereikia, nes ten reikalingas viadukas. Berods gyvenamąjį dviaukštį namą kitoje Liepkalnio g. pusėje prieš Maximą taip pat reikia griauti.

                                  Comment


                                    #77
                                    Kam reikalingos ten tos požeminės perėjos ? Sankryžoje kurioje yra šviesoforai ir taip įmanoma pereiti gatvę. Ten juk žmonės "šniūrais" neina, nes tiesiog nelabai yra iš kur ir į kur eiti. Taigi visi gali naudotis esamu šviesoforu.

                                    Antras dalykas, kam požeminė perėja per Liepkalnio g. Taigi ta gatvė tėra dviejų eismo juostų pločio. Jei ten kas sugalvotų įrengti požeminę perėja ar juo labiau viaduką, tada galėtume po metų stebėtis kodėl niekas nesinaudoja, o toliau eina per gatvę.

                                    Norint įrengti požeminę perėja/viaduką, ta gatvė turėtu būti plati (su skiriamaja juosta arba didelio eismo juostų skaičiaus). Skiriamojoje juostoje galima įrengti tvorelę ir taip skatinti eiti požemiais arba gatvę savaime turi būti sunku pereiti. Kiek aš vaikščiojau per Liepkalnio g. tai jokių sunkumų ją pereiti neiškildavo. Esant reikalui galima ten paprastą perėją įrengt.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Kam reikalingos ten tos požeminės perėjos ? Sankryžoje kurioje yra šviesoforai ir taip įmanoma pereiti gatvę. Ten juk žmonės "šniūrais" neina, nes tiesiog nelabai yra iš kur ir į kur eiti. Taigi visi gali naudotis esamu šviesoforu.

                                      Antras dalykas, kam požeminė perėja per Liepkalnio g. Taigi ta gatvė tėra dviejų eismo juostų pločio. Jei ten kas sugalvotų įrengti požeminę perėja ar juo labiau viaduką, tada galėtume po metų stebėtis kodėl niekas nesinaudoja, o toliau eina per gatvę.

                                      Norint įrengti požeminę perėja/viaduką, ta gatvė turėtu būti plati (su skiriamaja juosta arba didelio eismo juostų skaičiaus). Skiriamojoje juostoje galima įrengti tvorelę ir taip skatinti eiti požemiais arba gatvę savaime turi būti sunku pereiti. Kiek aš vaikščiojau per Liepkalnio g. tai jokių sunkumų ją pereiti neiškildavo. Esant reikalui galima ten paprastą perėją įrengt.
                                      aš, kaip dažnai važinėjantis į tą parduotuvę, galiu pasakyti faktą: piko metu sunkiai pereisi tą gatvę, kai iš vienos ir iš kitos pusės varo krūva mašinų. o jei iki autobuso, sakykim, lieka dvi minutės, tai tu nespėsi per šviesoforą pereiti + jeigu reik laukt tinkamo šviesoforo signalo, tai ir ~4minutes užims [gi išėjus iš parduotuvės faktiškai prieš stotelę turi žygiuot iki perėjos, paskui tą patį gabalą grįžt atgal].

                                      taip, dviaukštį namą būtų neprošal griauti ir to namo sąskaita praplatinti Liepkalnio g. už sankryžos iki dviejų eismo juostų. o prie važiuojamosios dalies įrengti apsaugines tvoreles, kad nebūtų pagundos lėkti per kelią.

                                      tavo mintis paprastą perėją padaryt prie stotelės yra bloga dėl dviejų priežasčių:

                                      1. susidarys kamščiai
                                      2. dažnai ten bus autoįvykiai
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Al1
                                        Yra ten to vietos. Kraštutiniu atveju gali dviaukštę aikštelę įsirengti. Požeminių perėjų ten nereikia, nes ten reikalingas viadukas. Berods gyvenamąjį dviaukštį namą kitoje Liepkalnio g. pusėje prieš Maximą taip pat reikia griauti.
                                        Būtent. Ten vienareikšmiškai dviejų lygių sankryzą reikia statyti, o ne pėstiesiems viaduką daryti. Tas pats pasakytina ir apie sankryžą su Gurių g., nors ten eismas nėra intensyvus, tai gal užtektų ir tiesiog panaikinti kairuosius posūkius.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          aš, kaip dažnai važinėjantis į tą parduotuvę, galiu pasakyti faktą: piko metu sunkiai pereisi tą gatvę, kai iš vienos ir iš kitos pusės varo krūva mašinų. o jei iki autobuso, sakykim, lieka dvi minutės, tai tu nespėsi per šviesoforą pereiti + jeigu reik laukt tinkamo šviesoforo signalo, tai ir ~4minutes užims [gi išėjus iš parduotuvės faktiškai prieš stotelę turi žygiuot iki perėjos, paskui tą patį gabalą grįžt atgal].

                                          taip, dviaukštį namą būtų neprošal griauti ir to namo sąskaita praplatinti Liepkalnio g. už sankryžos iki dviejų eismo juostų. o prie važiuojamosios dalies įrengti apsaugines tvoreles, kad nebūtų pagundos lėkti per kelią.

                                          tavo mintis paprastą perėją padaryt prie stotelės yra bloga dėl dviejų priežasčių:

                                          1. susidarys kamščiai
                                          2. dažnai ten bus autoįvykiai
                                          Tikrai niekas dėl tokių, kurie nesugeba suplanuoti savo laiko ir iš parduotuvės išeina likus dviem minutėm iki autobuso, jokių požeminių perėjų nedarys. Juo labiau, ten einant iki šviesoforo ir grįžtant į stotelę susidaro tik ~200 metrų lankstas. Vilniuje turbūt rasime dešimtimis vietų, kuriose požeminės perėjos reikėtu labiau. Pvz. ties mano namais Ukmergės g. Kadangi kitoje šios gatvės pusėje, S.Neries gatvėje yra autobuso stotelė, tačiau čia nėra perėjos, o norint pereiti gatvę perėja ir nueiti į 40 numerio autobusą, reikia eiti kažkur 700-800 metrų. Taigi visi einantys eina tiesiai per plačią ir intensyvią gatvę, nes tereikia nueiti 100 metrų.

                                          Įrengus paprastą perėja ties stotele kamščiai neturėtu susidaryti. Kas kiek jau tie autobusai ten važiuoja ? Saulėtekio al. pradžioje yra paprasta perėja, per kurią į bendrabučius iš dažnai kursuojančio VT, pastoviai vaikšto studentai ir jokių papildomų kamščių ten nesusidaro. O teiginys apie dažnus eismo įvykius apskritai niekuo neparemtas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X