Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • felar
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pagrinde buvo šnekama apie triukšmo ir taršos mažinimą kai nereikia stabdyt/gazuot. Saugumo prasme - sakyčiau dabar mažiau laksto viršuj nei seniau tingėdavo palaukt žalios. Būtų įdomu paskaičiuot kiek bobučių nusirideno žiemą laiptais ir palyginti.
    Pala pala tai triukšmą ir taršą Laisvės pr. turėjo sumažinti tas milijonus kainavęs aplinkelis? Oh wait, jis jau užsikimšęs. Ten turbūt irgi bobutės lakstančios kaltos, nes maišosi po ratais.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pagrinde buvo šnekama apie triukšmo ir taršos mažinimą kai nereikia stabdyt/gazuot. Saugumo prasme - sakyčiau dabar mažiau laksto viršuj nei seniau tingėdavo palaukt žalios. Būtų įdomu paskaičiuot kiek bobučių nusirideno žiemą laiptais ir palyginti.
    Idomus matavimo vienetas - bobuciu nusiridenimo. Cia gal kazkoks SI sistemos? Kita vertus seni zmones, kuriems sunku lipti, zmones su vezimukais visada gali pasinaudot liftu, ar ne? Bandysim atrist Gordijaus mazga 115 karta?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ta požeminė per pusę finansuota Lidl'o ir tikrai reikalinga, nes buvo vienintelė vieta nuo Savanorių pr iki Spaudos rūmų, kur visas eismas turėjo sustoti dėl kelių pėsčiujų. https://sc.bns.lt/view/item/263761 Tikrai nelaikau, kad miesto skirti 291'000 pinigai ištaškyti veltui. Ir pats kartais ten pravažiuoju.
    Dėl šaligatvio tai nežinau apie ką šnekama, negaliu komentuoti nežinodamas visai.
    p.s. na ir smulkmeniškumas, kabinėtis dėl 0,3 mln ??? Nieko rimtesnio nėra? Tikrai nepastatysi 5 mandrų tiltų ir nepaleisi Space Lituanica.
    Kokią miesto biudžeto dalį sudaro tie niekingi 0.3 mln, kai jis >600 mln?
    Zuokas buvo "rimtesnis" tuo požiūriu, taškydavo su polėkiu x0 mln.
    MELAS.
    Del kokiu "keliu pesciuju"? Ten visada buvo pilna zmoniu kertanciu ta vieta. Tai viena judriausiu pereju apskritai vakaru Vilniuje, imant Karoliniskes, Lazdynus, Virsuliskius ir Pilaite. Sekanti panasi pagal zmoniu srautus turbut sankryzoje prie Mados.
    Tai tame ir beda, kad dabar nebeliko tiesaus patogaus kelio kirsti Laisves prospekta nuo pat Spaudos rumu iki Savanoriu. Yra kelios vietos, kur kirsti galima, bet reikia arba zinoti kaip praeit aplinkui darant dideli papildoma lanka, kas daro keliones pesciomis nepatogias.

    MELAS 2:
    Niekingi 300k? Na visu pirma miesto biudzete 0.3mln tikrai nera maza suma. O antra, kodel jus skaicuojat tik tiek, kodel nepridedat dar 300 is Lidlo? Nes jei nebutu sitos perejos, Lidlas butu vistiek tuos pinigus daves, tik tie 600k butu investuoti i kita vieta. Pvz i bent kazkoki minimalu sutvarkyta taka nuo VT stoteles iki TV boksto, kad nebutu geda pries turistus.

    MELAS3:
    Toje vietoje, nors ir srautas sustodavo, kamsciu nebuvo. As gyvenu ten salia, o ne pravaziuoju kartais, kaip jus, ir zinau ka kalbu. Jei vaziuojant nuo Lazdynu puses piko metu apie 17-18 val tekdavo palaukti vieno sviesoforo ciklo, tai nebuvo joks kamstis ir tai niekaip neitakojo jusu keliones laiko. Tiesiog ta pati laika jus dabar praleidziate didesneje eileje prie sekancio sviesoforo - prie Laisves/Narbuto arba prie Spaudos rumu.
    Visa likusi laika ir is vienos ir is kitos puses niekada nelauke daugiau nei kelios masinos eileje.

    Tai, kas yra dabar yra nepatogu nei dviratininkams nei mamoms su vezimeliais, niekam. Tik zmogus net keliu metru nevaikstantis peskom gali teikti, kad ta urodiska pereja, i kuria net nemalonu uzeit yra geriau uz gatves kirtima viename lygyje.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

    Oooh, atleiskite, pamirsau SAUGUMA Dabar tikrai niekas nepapuls po ratais.
    Pagrinde buvo šnekama apie triukšmo ir taršos mažinimą kai nereikia stabdyt/gazuot. Saugumo prasme - sakyčiau dabar mažiau laksto viršuj nei seniau tingėdavo palaukt žalios. Būtų įdomu paskaičiuot kiek bobučių nusirideno žiemą laiptais ir palyginti.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kas sakė, kad perėja turėtų spręsti kamščius piko metus kitose miesto dalyse?
    Oooh, atleiskite, pamirsau SAUGUMA Dabar tikrai niekas nepapuls po ratais.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
    Pereju griaut nereikes. Tiesiog tereiks padaryt antzemine papildoma pereja, kuria zmones, ne kaip ziurkes, gales pereiti per gatve. Sumoje ir pati pereja nieko neissprende - piko metu kamstis susiformuoja prie Spaudos rumu viaduko is vienos puses irrrr prie Litexpo nusileidus nuo kalno - is kitos puses.
    Kas sakė, kad perėja turėtų spręsti kamščius piko metus kitose miesto dalyse?

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Pereju griaut nereikes. Tiesiog tereiks padaryt antzemine papildoma pereja, kuria zmones, ne kaip ziurkes, gales pereiti per gatve. Sumoje ir pati pereja nieko neissprende - piko metu kamstis susiformuoja prie Spaudos rumu viaduko is vienos puses irrrr prie Litexpo nusileidus nuo kalno - is kitos puses.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą

    Ta prasme specialiai tokiems pseudo-Vilniečiams kaip jūs pastatytas super brangus aplinkelis literally paraleliai. Vežkite savo smirdantį triukšmą keliantį metalo laužą ten ir nekiškite žmonių po žeme. Požeminės perėjos yra absoliutus pinigų švaistymas, kuris tik didina ateities kaštus kai reikės visą tą šlamštą griauti.
    Ko toks piktas? Gal trumpėjančios dienos veikia psichiką?
    Tai jei būtų perėja, visas transportas sustotų ir birbintų variklius bei dar labiau užsmirdina pradėdamas važiuoti, tai čia jau būtų OK? Kažkaip su logika ne kas. Nebent manai, kad reikėtų visas gatves uždaryti ir ten įrengti šuniukų vedžiojimo trasas?

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ta požeminė per pusę finansuota Lidl'o ir tikrai reikalinga, nes buvo vienintelė vieta nuo Savanorių pr iki Spaudos rūmų, kur visas eismas turėjo sustoti dėl kelių pėsčiujų. https://sc.bns.lt/view/item/263761 Tikrai nelaikau, kad miesto skirti 291'000 pinigai ištaškyti veltui. Ir pats kartais ten pravažiuoju.
    Ta prasme specialiai tokiems pseudo-Vilniečiams kaip jūs pastatytas super brangus aplinkelis literally paraleliai. Vežkite savo smirdantį triukšmą keliantį metalo laužą ten ir nekiškite žmonių po žeme. Požeminės perėjos yra absoliutus pinigų švaistymas, kuris tik didina ateities kaštus kai reikės visą tą šlamštą griauti.
    Paskutinis taisė felar; 2019.10.06, 14:25.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Aišku. Tai nesiskaito, žodžiu.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Ta požeminė per pusę finansuota Lidl'o ir tikrai reikalinga, nes buvo vienintelė vieta nuo Savanorių pr iki Spaudos rūmų, kur visas eismas turėjo sustoti dėl kelių pėsčiujų. https://sc.bns.lt/view/item/263761 Tikrai nelaikau, kad miesto skirti 291'000 pinigai ištaškyti veltui. Ir pats kartais ten pravažiuoju.
    Dėl šaligatvio tai nežinau apie ką šnekama, negaliu komentuoti nežinodamas visai.
    p.s. na ir smulkmeniškumas, kabinėtis dėl 0,3 mln ??? Nieko rimtesnio nėra? Tikrai nepastatysi 5 mandrų tiltų ir nepaleisi Space Lituanica.
    Kokią miesto biudžeto dalį sudaro tie niekingi 0.3 mln, kai jis >600 mln?
    Zuokas buvo "rimtesnis" tuo požiūriu, taškydavo su polėkiu x0 mln.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2019.10.06, 09:35.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kai neturėsime kur pinigų dėti ir bus visi šaligatviai atnaujinti, tada iškart 5x brangesnius tiltus statysime. O kol kas tenka gan smarkiai skaičiuoti. Ar nebent sugebėsi pateikti min 3 atvejus kai pinigus ištaškė Space Lituanica skrydžiams.
    O požeminė perėja Laisvės pr. skaitytųsi prie tokių projektų ar ne? O prieš metus apstatytas ir jau suniokotas šaligatvis Linkmenų g.? Ar čia tie "nesiskaito" atvejai?

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Vilnius šturmuoja naujas žemumas. Panoramos požeminėj perėjoj ties įėjimais įrengtos grotos.

    Ar tai reiškia, kad perėja bus rakinama naktimis (ant grotų yra spynos)? Kaip tada pereit gatvę? Ar gal visgi kartu su naujais dviračių takais nupjaus tvoras ir atstatys atgal normalias antžemines perėjas kaip civilizuotam pasaulyje? So many questions you give us VMS.

    Click image for larger version

Name:	IMG_4516.jpg
Views:	1
Size:	320,2 kB
ID:	1749559
    Tai reiškia, kad Vilniaus požeminės perėjos labai tinka filmuoti kriminaliniams serialams. Veiksmui pasibaigus grotas turėtų išmontuoti.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Vilnius šturmuoja naujas žemumas. Panoramos požeminėj perėjoj ties įėjimais įrengtos grotos.

    Ar tai reiškia, kad perėja bus rakinama naktimis (ant grotų yra spynos)? Kaip tada pereit gatvę? Ar gal visgi kartu su naujais dviračių takais nupjaus tvoras ir atstatys atgal normalias antžemines perėjas kaip civilizuotam pasaulyje? So many questions you give us VMS.

    Click image for larger version

Name:	IMG_4516.jpg
Views:	1
Size:	320,2 kB
ID:	1749559
    Jei būtų antras variantas, bent jau užmūrytų. Kitaip kaipmat atsiras gyventojų ir šiaip visokių įdomių užsukančių žmonių, tai bus baisu pro ten praeiti.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Vilnius šturmuoja naujas žemumas. Panoramos požeminėj perėjoj ties įėjimais įrengtos grotos.

    Ar tai reiškia, kad perėja bus rakinama naktimis (ant grotų yra spynos)? Kaip tada pereit gatvę? Ar gal visgi kartu su naujais dviračių takais nupjaus tvoras ir atstatys atgal normalias antžemines perėjas kaip civilizuotam pasaulyje? So many questions you give us VMS.

    Click image for larger version

Name:	IMG_4516.jpg
Views:	1
Size:	320,2 kB
ID:	1749559

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ir aukso medalis šuniui ant uodegos.



    http://www.rentinys.lt/lt/metu_gamin...o_medalis_2010
    Ramiai dėl aukso medalio, požeminės perėjos infrastruktūrą bus galima panaudoti Vilniaus metro pirmosios linijos statyboje

    http://vilniausmetro.lt/files/Image/...tro_liniju.jpg

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

    Siūlau pigų infrastruktūros projektą, kuris ryškiai pagerintų pėsčiųjų ir dviratininkų eismą toje Žveryno dalyje - atkurti pėsčiųjų perėjas Narbuto g. sankryžoje ties "Panorama".
    Projekto kaina - pėsčiųjų šviesoforas, kibiras dažų, ir Grindos vyrų kelios valandos su "bolgarke" tvorų nupjaustymui.
    Ir aukso medalis šuniui ant uodegos.

    „LIETUVOS METŲ GAMINIO 2010“ AUKSO MEDALIS už Požemines perėjas prie „PANORAMOS“!

    UAB „Vilniaus rentinys“ konkurse „Lietuvos metų gaminys 2010“ už Požeminių pėsčiųjų perėjų komplekso po Narbuto ir Saltoniškių gatvėmis Vilniuje įrengimą pelnė aukso medalį. Siūlydami šį gaminį apdovanoti aukso medaliu, ekspertai pažymėjo, kad apdovanojimas teikiamas už svarbą eismo saugumui ir ekologijai, įvertinus atliktų darbų sudėtingumą, panaudotas technologijas, inovacijas, svarbą požeminės statybos vystymui ir transporto spūsčių problemų sprendimui. Ekspertai taip pat pabrėžė šio racionalaus sprendimo replikavimo galimybes kitose intensyvaus eismo vietose.

    Šiuo metu pėstieji įprato naudotis požemine perėja ir tai viena iš nedaugelio vietų Vilniuje prie stambaus prekybos – pramogų komplekso, kur dėl jų srautų nestabdomas transporto eismas. Tuo pačiu sumažinta aplinkos tarša ir maksimaliai užtikrintas pėsčiųjų saugumas kertant gatves. Kompleksas teigiamai įvertintas užsakovų ir naudotojų.
    http://www.rentinys.lt/lt/metu_gamin...o_medalis_2010

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Lyg ir buvo planuota (pataisykit, jei klystu), kad automobiliai bus laikomi garažuose, iki kurių ryte tarybinis žmogus pasivaikščiodamas per kokį 15 min. nukulniuotų. Tik kad ne visi garažai buvo pastatyti, arba buvo atvežti ir sugrūsti jų pigūs geležiniai pakaitalai. Neatmesčiau, kad platūs keliai buvo tiesiami ir dėl ideologinių paskatų,

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    O, bet tai visi skūndžiasi, kad nėra dabar kur parkuot mašiną kiemuose, o prie ruso niekas nesitikėjo, kad tiek mašinų bus, kiek dabar yra. O, bet tai kam tada reikėjo tokius plačius kelius daryt??
    Tankams, be abejo

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    O, bet tai visi skūndžiasi, kad nėra dabar kur parkuot mašiną kiemuose, o prie ruso niekas nesitikėjo, kad tiek mašinų bus, kiek dabar yra. O, bet tai kam tada reikėjo tokius plačius kelius daryt??

    Komentuoti:

Working...
X