Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Tvarkoma turbūt paskutinė mieste likusi nereguliuojama ir be saugumo salelės 4 juostas kertanti perėja.

    Click image for larger version  Name:	IMG_20191118_081026.jpg Views:	1 Size:	242,5 kB ID:	1763337

    Paskutinis taisė Lettered; 2019.11.18, 12:14.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Kokia pralaidos maksimali vertikali apkrova?
    Nesupratau klausimo. Norit kažką pasakyti, kad po pagrindiniais krovininių traukinių maršrutais niekas netrukdė statyti, o čia gali motrisės neatlaikyti?

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Senai laikas. Nors rašo apie tunelį, bet realiai bus geležinkelio viadukas. Keistas sprendimas, turint omenyje, kad metalinė pralaida būtų ir pigiau ir nereiktų eismo uždaryti visiems metams ir tokiam siauram keliui nesusidarytų antihumaniško vamzdžio įspūdžio.
    Kokia pralaidos maksimali vertikali apkrova?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Visuomenės informavimas apie numatomą pėsčiųjų tunelio po geležinkeliu Iešmininkų g. Vilniuje, projektavimą
    https://vilnius.lt/lt/numatomo-statiniu-projektavimo-viesumas/visuomenes-informavimas-apie-numatoma-pesciuju-tunelio-po-gelezinkeliu-iesmininku-g-vilniuje-projektavima/
    Senai laikas. Nors rašo apie tunelį, bet realiai bus geležinkelio viadukas. Keistas sprendimas, turint omenyje, kad metalinė pralaida būtų ir pigiau ir nereiktų eismo uždaryti visiems metams ir tokiam siauram keliui nesusidarytų antihumaniško vamzdžio įspūdžio.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Visuomenės informavimas apie numatomą pėsčiųjų tunelio po geležinkeliu Iešmininkų g. Vilniuje, projektavimą
    https://vilnius.lt/lt/numatomo-statiniu-projektavimo-viesumas/visuomenes-informavimas-apie-numatoma-pesciuju-tunelio-po-gelezinkeliu-iesmininku-g-vilniuje-projektavima/

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	190,7 kB
ID:	1762188


    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Baigėsi Pagal Darnaus judumo planą, geltonų skydų reikia vengti ir naudoti tik ekstremaliomis situacijomis.
    Negi tikrai pasiekta pergalė, ir pradedama vadovautis šaltu protu?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Baigėsi Pagal Darnaus judumo planą, geltonų skydų reikia vengti ir naudoti tik ekstremaliomis situacijomis.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Rinktinės g., prie LIDL vis dar krapštosi, sudėti ženklai naujos pėsčiųjų perėjos. Atkreipiau dėmesį, kad be žalių skydų. Ar čia jau baigėsi mada skydų, ar dar juos uždės vėliau?
    Turbūt Povilas Poderskis pasakė Stop. Nes kitaip savivaldybėje saiko neturi visokiems neva "saugiems" sprendimams.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Rinktinės g., prie LID,L vis dar krapštosi, sudėti ženklai naujos pėsčiųjų perėjos. Atkreipiau dėmesį, kad be žalių skydų. Ar čia jau baigėsi mada skydų, ar dar juos uždės vėliau?
    Paskutinis taisė Xmaster; 2019.10.22, 09:42.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    papostinki cia, jiems patinka tokios foto:
    https://www.facebook.com/groups/1477920162225178/
    Įdomiausia, kad bala formuojasi būtent tik šitoj vietoj, kur nesenai buvo nuleistas bortas

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė tungustapi Rodyti pranešimą
    Tokia viena įspūdingesnių perėjų, prestižinėje Vilniaus vietoje
    Click image for larger version

Name:	
Views:	1
Size:	279,5 kB
ID:	1753812
    papostinki cia, jiems patinka tokios foto:
    https://www.facebook.com/groups/1477920162225178/

    Komentuoti:


  • tungustapi
    replied
    Tokia viena įspūdingesnių perėjų, prestižinėje Vilniaus vietoje
    Click image for larger version

Name:	
Views:	1
Size:	279,5 kB
ID:	1753812

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pas mus dar tik vietomis ima suprasti, kas negerai su esamom perėjom ir kažką pradeda piešti. Infrastruktūra pati turi aiškiai duoti suprasti kur kieno pirmenybė ir kur yra saugu. Deja mums dar ilgą kelią teks nueit, įsisavinant šią "technologiją", kad ne KET punktai lemia saugumą.
    Prisegtoje nuotraukoje pavaizduotas žingsnis teigiama linkme, bet vis vien esminės problemos ten neišspręstos. Kadangi kuoliukais atribota dalis vis vien yra važiuojamoji dalis. Didžiausią efektą duotų, jei plotai būtų ne užbrūksniuoti ir atitverti kuoliukais, o juose įrengtos "salelės" iš guminių/plastikinių elementų. Tuo pačiu į šias saleles perkeliant ir ženklų atramas su perėjos ženklais, nes dabar perėjos ženklai įrengti apie 5 metrus į šoną nuo pačios perėjos.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Mirčių skaičius keliuose parodo, kad infrastruktūra yra neadekvati, o ne vairavimo kultūros lygį. Jeigu automagistralėje įvyks užvažiavimas ant pėsčiojo, tai 100 proc. jis žus. Todėl automagistralėje neturi būti jokio pėsčiųjų judėjimo, bet dėja pas mus dar yra stotelės automagistralėse ir ties jomis įrengti perėjimai žmonėms, kas "civilizuotose Vakarų šalyse" būtų neįsivaizduojamas dalykas. Lygiai taip, kaip ir pėsčiųjų perėjos "civilizuotose Vakarų šalyse" įrengiamos ten, kur įvairiomis priemonėmis užtikrinamas ne tik pėsčiųjų matomumas (apšvietimas, fiziniai ribojimai automobilių statymui, perėjos "ištraukimas" į važiuojamąją dalį ją siaurinant), bet ir fiziškai ribojamas važiavimo greitis. Ne taip kaip pas mus, varai 2+2 plentu 80 km/h, staiga ženklas 50 km/h ir ryškus perėjos skydas, nes ten "saugi" perėja su pirmumu pėstiesiems.
    Pas mus dar tik vietomis ima suprasti, kas negerai su esamom perėjom ir kažką pradeda piešti. Infrastruktūra pati turi aiškiai duoti suprasti kur kieno pirmenybė ir kur yra saugu. Deja mums dar ilgą kelią teks nueit, įsisavinant šią "technologiją", kad ne KET punktai lemia saugumą.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Jei tos trys požeminės perėjos (prie Merkurijaus, poliklinikos ir Laisvės st.) būtų įrengtos kažkaip panašiai į tą prie Litexpo, problemų būtų daug mažiau, nereikėtų liftų ir pan. Aišku, tam trukdo nepalankus reljefas, tačiau kažką sugalvoti, labai norint, būtų įmanoma. Kodėl nebandžius pagerinti tai, kas jau yra, užuot rėkus, kad reikėjo daryti kitaip? Tai aišku, kad reikėjo kitaip, nemanau, ar čia kas nors dėl to ginčijasi. Bet yra kaip yra.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Man apskritai keista kad forumo dalyviai metai is metu vel diskutuoja apie ta pati - ar gerai daryti pozemines perejas. Pasidomekit jus nors kiek minimaliai pas uzsienio urbanistus - blogai. Del daugelio priezasciu tai yra blogai.
    Blogai yra pats Laisvės prospektas su apylinkėm. Klausimas kaip tą blogybę ištaisyti be subombardavimo iki plyno lauko.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Faktas, kad tas liftas yra gėda. Bet miestui išmokt tvarkyt savo šūdą šiaip ar taip reikia. Nedaryt dviejų lygių perėjos nes nemokam prižiūrėt liftų yra biški... liūdna. Nu reikia kažkaip išmokt prižiūrėt viešąją infrastruktūrą. Ar tai būtų liftai, ar apšvietimas ar suoliukai ar šaligatvio plytelės. Esminė problema ta pati.

    p.s. 1 nuridentas vežimėlis su vaiku = 100 bobučių, 1 bobutės nusiridenimas = 100 sudaužytų telefonų
    Vel tas pats. Nedaryt. Ismokt. Butu. Butu jeigu butu. Tos pacios pasakos. Kam tie urbanistai. Mes zinom gereuu. O liftas tikriausiai ir dabar neveikia Ir tarsa sumazinom Ura

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Man apskritai keista kad forumo dalyviai metai is metu vel diskutuoja apie ta pati - ar gerai daryti pozemines perejas. Pasidomekit jus nors kiek minimaliai pas uzsienio urbanistus - blogai. Del daugelio priezasciu tai yra blogai.

    Jei jau apie pinigus ir kaina:
    Tai ko jus nepriskaiciuojat dar 800k investuotu praeitais metais i pesciuju pereju liftus, kad jie pagaliau pradetu veikti?
    Ko jus neskaiciuojat prieziuros? Aisku lietuviska prieziura tokia visiskai minimalistine, bet ji vistiek yra - reikia taisyti elektros tinklus, valyti graficius, valyti nuoteku groteles, kad tos perejos nepatvintu per lietu, tvarkyti liftus tiesiog pastoviai, keisti ten kelis kart per metus dauzomos stiklus, nes turbut nemokamai pakabintos stebejimo kameros niekada nieko neuzfiksuoja? Viskas tai turbut nemokamai?

    Kas cia per absurdas del tarsos... Tarsa padideja kai skatinamas naudojimas automobiliais paleidziant zmones laipioti laiptais lygioje vietoje, o ne naikinant perejas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą

    Pala pala tai triukšmą ir taršą Laisvės pr. turėjo sumažinti tas milijonus kainavęs aplinkelis? Oh wait, jis jau užsikimšęs. Ten turbūt irgi bobutės lakstančios kaltos, nes maišosi po ratais.
    Abu triukšmą mažina. Ar atsiradus aplinkeliui reiktų perdaryti Laisvės prospektą į megadvirtakį?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

    Idomus matavimo vienetas - bobuciu nusiridenimo. Cia gal kazkoks SI sistemos? Kita vertus seni zmones, kuriems sunku lipti, zmones su vezimukais visada gali pasinaudot liftu, ar ne? Bandysim atrist Gordijaus mazga 115 karta?
    Faktas, kad tas liftas yra gėda. Bet miestui išmokt tvarkyt savo šūdą šiaip ar taip reikia. Nedaryt dviejų lygių perėjos nes nemokam prižiūrėt liftų yra biški... liūdna. Nu reikia kažkaip išmokt prižiūrėt viešąją infrastruktūrą. Ar tai būtų liftai, ar apšvietimas ar suoliukai ar šaligatvio plytelės. Esminė problema ta pati.

    p.s. 1 nuridentas vežimėlis su vaiku = 100 bobučių, 1 bobutės nusiridenimas = 100 sudaužytų telefonų

    Komentuoti:

Working...
X