Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Kokia pralaidos maksimali vertikali apkrova?
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Senai laikas. Nors rašo apie tunelį, bet realiai bus geležinkelio viadukas. Keistas sprendimas, turint omenyje, kad metalinė pralaida būtų ir pigiau ir nereiktų eismo uždaryti visiems metams ir tokiam siauram keliui nesusidarytų antihumaniško vamzdžio įspūdžio.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąVisuomenės informavimas apie numatomą pėsčiųjų tunelio po geležinkeliu Iešmininkų g. Vilniuje, projektavimą
https://vilnius.lt/lt/numatomo-statiniu-projektavimo-viesumas/visuomenes-informavimas-apie-numatoma-pesciuju-tunelio-po-gelezinkeliu-iesmininku-g-vilniuje-projektavima/
Komentuoti:
-
Visuomenės informavimas apie numatomą pėsčiųjų tunelio po geležinkeliu Iešmininkų g. Vilniuje, projektavimą
https://vilnius.lt/lt/numatomo-statiniu-projektavimo-viesumas/visuomenes-informavimas-apie-numatoma-pesciuju-tunelio-po-gelezinkeliu-iesmininku-g-vilniuje-projektavima/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBaigėsiPagal Darnaus judumo planą, geltonų skydų reikia vengti ir naudoti tik ekstremaliomis situacijomis.
Komentuoti:
-
BaigėsiPagal Darnaus judumo planą, geltonų skydų reikia vengti ir naudoti tik ekstremaliomis situacijomis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąRinktinės g., prie LIDL vis dar krapštosi, sudėti ženklai naujos pėsčiųjų perėjos. Atkreipiau dėmesį, kad be žalių skydų. Ar čia jau baigėsi mada skydų, ar dar juos uždės vėliau?
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tungustapi Rodyti pranešimąTokia viena įspūdingesnių perėjų, prestižinėje Vilniaus vietoje
https://www.facebook.com/groups/1477920162225178/
Komentuoti:
-
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pas mus dar tik vietomis ima suprasti, kas negerai su esamom perėjom ir kažką pradeda piešti. Infrastruktūra pati turi aiškiai duoti suprasti kur kieno pirmenybė ir kur yra saugu. Deja mums dar ilgą kelią teks nueit, įsisavinant šią "technologiją", kad ne KET punktai lemia saugumą.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Mirčių skaičius keliuose parodo, kad infrastruktūra yra neadekvati, o ne vairavimo kultūros lygį. Jeigu automagistralėje įvyks užvažiavimas ant pėsčiojo, tai 100 proc. jis žus. Todėl automagistralėje neturi būti jokio pėsčiųjų judėjimo, bet dėja pas mus dar yra stotelės automagistralėse ir ties jomis įrengti perėjimai žmonėms, kas "civilizuotose Vakarų šalyse" būtų neįsivaizduojamas dalykas. Lygiai taip, kaip ir pėsčiųjų perėjos "civilizuotose Vakarų šalyse" įrengiamos ten, kur įvairiomis priemonėmis užtikrinamas ne tik pėsčiųjų matomumas (apšvietimas, fiziniai ribojimai automobilių statymui, perėjos "ištraukimas" į važiuojamąją dalį ją siaurinant), bet ir fiziškai ribojamas važiavimo greitis. Ne taip kaip pas mus, varai 2+2 plentu 80 km/h, staiga ženklas 50 km/h ir ryškus perėjos skydas, nes ten "saugi" perėja su pirmumu pėstiesiems.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei tos trys požeminės perėjos (prie Merkurijaus, poliklinikos ir Laisvės st.) būtų įrengtos kažkaip panašiai į tą prie Litexpo, problemų būtų daug mažiau, nereikėtų liftų ir pan. Aišku, tam trukdo nepalankus reljefas, tačiau kažką sugalvoti, labai norint, būtų įmanoma. Kodėl nebandžius pagerinti tai, kas jau yra, užuot rėkus, kad reikėjo daryti kitaip? Tai aišku, kad reikėjo kitaip, nemanau, ar čia kas nors dėl to ginčijasi. Bet yra kaip yra.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąMan apskritai keista kad forumo dalyviai metai is metu vel diskutuoja apie ta pati - ar gerai daryti pozemines perejas. Pasidomekit jus nors kiek minimaliai pas uzsienio urbanistus - blogai. Del daugelio priezasciu tai yra blogai.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Faktas, kad tas liftas yra gėda. Bet miestui išmokt tvarkyt savo šūdą šiaip ar taip reikia. Nedaryt dviejų lygių perėjos nes nemokam prižiūrėt liftų yra biški... liūdna. Nu reikia kažkaip išmokt prižiūrėt viešąją infrastruktūrą. Ar tai būtų liftai, ar apšvietimas ar suoliukai ar šaligatvio plytelės. Esminė problema ta pati.
p.s. 1 nuridentas vežimėlis su vaiku = 100 bobučių, 1 bobutės nusiridenimas = 100 sudaužytų telefonųIr tarsa sumazinom
Ura
Komentuoti:
-
Man apskritai keista kad forumo dalyviai metai is metu vel diskutuoja apie ta pati - ar gerai daryti pozemines perejas. Pasidomekit jus nors kiek minimaliai pas uzsienio urbanistus - blogai. Del daugelio priezasciu tai yra blogai.
Jei jau apie pinigus ir kaina:
Tai ko jus nepriskaiciuojat dar 800k investuotu praeitais metais i pesciuju pereju liftus, kad jie pagaliau pradetu veikti?
Ko jus neskaiciuojat prieziuros? Aisku lietuviska prieziura tokia visiskai minimalistine, bet ji vistiek yra - reikia taisyti elektros tinklus, valyti graficius, valyti nuoteku groteles, kad tos perejos nepatvintu per lietu, tvarkyti liftus tiesiog pastoviai, keisti ten kelis kart per metus dauzomos stiklus, nes turbut nemokamai pakabintos stebejimo kameros niekada nieko neuzfiksuoja? Viskas tai turbut nemokamai?
Kas cia per absurdas del tarsos... Tarsa padideja kai skatinamas naudojimas automobiliais paleidziant zmones laipioti laiptais lygioje vietoje, o ne naikinant perejas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Pala pala tai triukšmą ir taršą Laisvės pr. turėjo sumažinti tas milijonus kainavęs aplinkelis? Oh wait, jis jau užsikimšęs. Ten turbūt irgi bobutės lakstančios kaltos, nes maišosi po ratais.
Komentuoti:
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
Idomus matavimo vienetas - bobuciu nusiridenimo. Cia gal kazkoks SI sistemos? Kita vertus seni zmones, kuriems sunku lipti, zmones su vezimukais visada gali pasinaudot liftu, ar ne?Bandysim atrist Gordijaus mazga 115 karta?
p.s. 1 nuridentas vežimėlis su vaiku = 100 bobučių, 1 bobutės nusiridenimas = 100 sudaužytų telefonų
Komentuoti:
Komentuoti: