Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Padarykit testą - įrenkit šviesoforinę perėją ir šalia požeminę. Palaukite 10 metu. Paskui paskaičiuokit žmoniu kieki, kiek kuria pasirinks. Kaip manot, koks bus rezultatas?
    O šviesoforas su kokiu uždelsimu veiks?

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      O šviesoforas su kokiu uždelsimu veiks?
      10 metų, juk buvo parašyta

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        Padarykit testą - įrenkit šviesoforinę perėją ir šalia požeminę. Palaukite 10 metu. Paskui paskaičiuokit žmoniu kieki, kiek kuria pasirinks. Kaip manot, koks bus rezultatas?
        Pagal jus galima ir senais autobusais vaziuot, kam juos atnaujint? Na biski nemalonu.. kas is to. Na biski nemalonu eit per apmyztus vamzdzius, kas is to..
        Uždaviau aiškų klausimą - ar turit kažkokį duomenų šaltinį savo žodžių pagrindimui? Kalbam ne apie autobusus ir ne palyginimą su tuo, ko nėra. Taip, nemalonu ir nesaugu eiti mūsų požeminėm perėjom, bet prašau faktus pateikit.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

          Uždaviau aiškų klausimą - ar turit kažkokį duomenų šaltinį savo žodžių pagrindimui? Kalbam ne apie autobusus ir ne palyginimą su tuo, ko nėra. Taip, nemalonu ir nesaugu eiti mūsų požeminėm perėjom, bet prašau faktus pateikit.
          Ne, su IKI vadyba nekalbejau, as nesu delfio zurnalistas kad jie man skirtu laiko. Pateikiau fakta, kad vienur uzsidare kitur atsidare. Ar tai ivyko del menulio fazes ar del netinkamo zmoniu srauto kiekvienas tegu daro isvada pats, su mano nuomone gali sutikt ar nesutikt.

          Comment


            Žmogus prisikabina prie Iki, kad parduotuvę uždarė. Savu lauku, Norfa sužinojusi apie apgavystę, uždarė bemaž ketvirdalį parduotuvių Vilniuje. Ir ką? Ir nieko. Gal netenkino nuomos sąlygos.

            Susikertantys srautai, kur jų galima išvengti, yra vengiami. Visa Skandinavija taip žygiuoja link "0 žuvusių per metus".

            Požeminė perėja Stokholme, kur mašinos, dviračiai ir pėstieji telpa https://www.google.lt/maps/@59.35976...7i13312!8i6656

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

              Ne, su IKI vadyba nekalbejau, as nesu delfio zurnalistas kad jie man skirtu laiko. Pateikiau fakta, kad vienur uzsidare kitur atsidare. Ar tai ivyko del menulio fazes ar del netinkamo zmoniu srauto kiekvienas tegu daro isvada pats, su mano nuomone gali sutikt ar nesutikt.
              Kad ten ta parduotuvė buvo kaip kišenė. Teko joje lankytis? Dėl labai mažo ploto, buvo ir labai ribotas prekių pasirinkimas, todėl žmonės rinkdavosi kitas alternatyvas.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Žmogus prisikabina prie Iki, kad parduotuvę uždarė. Savu lauku, Norfa sužinojusi apie apgavystę, uždarė bemaž ketvirdalį parduotuvių Vilniuje. Ir ką? Ir nieko. Gal netenkino nuomos sąlygos.

                Susikertantys srautai, kur jų galima išvengti, yra vengiami. Visa Skandinavija taip žygiuoja link "0 žuvusių per metus".

                Požeminė perėja Stokholme, kur mašinos, dviračiai ir pėstieji telpa https://www.google.lt/maps/@59.35976...7i13312!8i6656
                tai ne pozemine pereja, tai tiltas.

                Comment


                  Varlamovas apie pozemines perejas:


                  Tik Laisves prospekte neperbega, nes pastate tvora. Joje dare skyles, taise, lauze, vel taise iki tol kol nusibodo lauzyt. Tai kodel zmones perbeginejo gatve, turbut del to kad jiems taip patogiau? Na aisku viskas priklauso nuo miesto prioritetu, pas mus prioritetas nuosavas auto, tai viskas ir daroma kad juo vaziuoti kuo greiciau

                  Comment


                    Saugumas yra prioritetas. Prasilenkiantys srautai nesusikerta. Todėl saugu.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Saugumas yra prioritetas. Prasilenkiantys srautai nesusikerta. Todėl saugu.
                      Saugiausia būtų uždaryti Laisvės pr. visai. Nes dabar gi gali kas nors įbėgti į gatvę arba mašina įvažiuot į minią žmonių. Nėra saugu.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Saugiausia būtų uždaryti Laisvės pr. visai. Nes dabar gi gali kas nors įbėgti į gatvę arba mašina įvažiuot į minią žmonių. Nėra saugu.
                        O kaip VT vežios Karoliniškių gyventojus? Kas batono priveš į "IKI Saturnas 2"? Ar tiek jau to? Aptverti ir užmiršti?

                        Comment


                          Kojų galia varomomis rikšomis

                          Comment


                            Pasmerkėt prieš kelias savaites Žirmūnus, dabar Karoliniškes. Kokia priežastis? Žmonės neturtingi ten ar namai negražūs?

                            Aptverti tuos rajonus ir nieko neišleisti?

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Pasmerkėt prieš kelias savaites Žirmūnus, dabar Karoliniškes. Kokia priežastis? Žmonės neturtingi ten ar namai negražūs?

                              Aptverti tuos rajonus ir nieko neišleisti?
                              Na, nedaug tas sprendimas skiriasi nuo žmonių sugrūdimo į požemius, jeigu jau taip

                              Na, bet perėja jau beveik pastatyta. Nebėra ką čia labai diskutuoti.

                              Comment


                                Aš iki šiol neperskaičiau nei vieno įtikinamo argumento kodėl požeminė perėja toje vietoje yra geriau už šviesoforą. Mano įsitikinimu ji ten pasitarnaus tik automobilizmo skatinimui ir bus peilis invalidams. Mieste prioritetas turi būti žmonės, o ne automobiliai. O dabar yra padaryta atvirkščiai.
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                  Aš iki šiol neperskaičiau nei vieno įtikinamo argumento kodėl požeminė perėja toje vietoje yra geriau už šviesoforą. Mano įsitikinimu ji ten pasitarnaus tik automobilizmo skatinimui ir bus peilis invalidams. Mieste prioritetas turi būti žmonės, o ne automobiliai. O dabar yra padaryta atvirkščiai.
                                  Požeminių perėjų išvis neturėtų būti, turint omeny Vilniaus mero požiūrį į neįgaluosius.
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Parašė digital
                                    Koks tas mero požiūris?
                                    Neleisti neįgaliesiems saugiai ir patogiai judėti šaligatviais ir panaikintos techninės galimybės naudotis požeminėmis perėjomis. Galima sakyti, kad neįgaliesiems yra draudžiama naudotis meisto infrastruktūra. Tiesa, kol kas tai neįtvirtinta įstatymais, bet faktinė situacija yra tokia. Nuo Sovietmečio pasikeitė tik privačių objektų accessibility. Savivaldybės objektuose siatuacija praktiškai nepakito. O už savivaldybę, kaip žinom, yra atsakingas Meras.
                                    Paskutinis taisė John; 2018.01.19, 13:01.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Nu jo, tada negeras požiūris.

                                      Comment


                                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                        Aš iki šiol neperskaičiau nei vieno įtikinamo argumento kodėl požeminė perėja toje vietoje yra geriau už šviesoforą. Mano įsitikinimu ji ten pasitarnaus tik automobilizmo skatinimui ir bus peilis invalidams. Mieste prioritetas turi būti žmonės, o ne automobiliai. O dabar yra padaryta atvirkščiai.
                                        Neperskaitėte?
                                        Na gerai. Dar kartą.

                                        Susikertantys srautai yra rizika incidentams. Dėl to atsisako "dobilo" tipo sankryžų. Čia toks pavyzdys pagrindimui. Viena mašina išsuka iš greitkelio už viaduko, kita įsuka prieš viaduką.
                                        Jų trajektorijos kertasi ir yra tikimybė incidentui.
                                        Toliau. Valstybė siekia kuo mažiau žuvusių kelyje. Žuvusių kelyje skaičius apibrėžia tam tikrą gerovę valstybėje.
                                        Pavyzdžiui, Švedija siekia 0 žuvusių kelyje per metus. Niekas nesiginčys, kad ten ir dabar gerovės valstybė.

                                        Susikertantys skirtingi eismo dalyvių srautai yra rizika incidentams su mirtimi. Nes skiriasi fizikiniai dydžiai - masė, dytis, greitis, pagreitis (stabdymas kaip neigiamas pagreitis), paviršiaus plotas.
                                        Pavyzdžiui, partrenkti pėstieji. Mašina turi didelę masę, didelį greitį (santykinai, lyginant su pėsčiojo), pėstytis turi mažą paviršiaus plotą (t.y. pastebimas tik iš arti).
                                        PAstebėjus pėstyjį yra mažas laiko tarpas priimti sprendimus iki kontakto su juo. Dažnai per mažas.
                                        Dėl visų šių dalykų incidentai būna sunkūs - t.y. pastebi vėlai, trenkiasi ne mažu greičiu ir pasekmės liūdnos.

                                        Tuos susikertančius eismo srautus reguliuoja administracinės priemonės. Tarkime pėsčiųjų pirmenybė pėsčiųjų perėjoje. Taip pat šviesaforinės.
                                        Šitos veikia pagal logiką leidžiant arba vieną srautą, arba kitą. Vairuotojai paprastose perėjose nemato pėsčiųjų jei greitis yra didelis (pavyzdžiui 100 kmh).
                                        Todėl Vakarų Europoje, o taip pat ir Vilniuje visa eilė gatvių perdaroma į 30 kmh ties perėjomis. T.y. pėstysis turi nedidelį paviršiaus plotą, bet dėl mažo greičio vairuotojas jį pamato ir turi laiko tarpą sustabdyti. Kuo lėčiau važiuoja tuo ilgiau iki kontakto. Ir kuo lėčiau važiuoja, tuo lengviau greitį padaryti 0.
                                        Paprastųjų perėjų neleidžia įrengti jei yra daugiau nei 2+2 juostų Lietuvoje. Pavyzdžiui, prie Ozo g. viaduko būdavo perėja per 3+3 ar 3+4 Ukmergės g. juostas ir ten užmušdavo daug pėsčiųjų.

                                        Su šviesaforinėmis yra du sunkumai. Pirmas, kad vairuotojai turi žinoti KET, o pėstieji ne. Jie lyg ir privalo, bet nėra mechanizmo, kuris juos mokintų privalomai.
                                        Antras sunkumas, kai yra pėsčiųjų srautas, bet nėra mašinų srauto, o pėstiesiems dega raudona.
                                        Prasidėda bėgiojimai, ypač jei kitoje pusėje reikiamas autobusas, o kito laukti 30 min.
                                        Lyg ir dega raudona pėstiesiems, bet mašinų nėra (na nesimato) ir bėgama, einama, ropojama.

                                        Vienintelė galimybė to išvengti yra fizinis srautų ribojimas barjeru. Tarkime tvora.
                                        Pėstiesiems pereiti gatvę reikia, todėl srautas keliamas į kitą lygmenį - po žeme arba virš žemės.
                                        Narbuto g., Žirnių g. ir šita Laisvės pr. perėja yra pirmenybinės Vilniuje. Visos yra/bus pakeistos.

                                        Taip pėstieji saugesni, mažėja mirčių keliuose ir valstybė artėja prie gerovės valstybės. Aiškiau?

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Saugumas yra prioritetas. Prasilenkiantys srautai nesusikerta. Todėl saugu.
                                          Srautai neturi kirstis tik uzmiestyje. Mieste srautai negali nesikirst. Visas centras kiekvienam mieste yra nesibaigianciu sankryzu tinklas ir viskas gerai. Londone pozeminiai iejimai i metro vistiek dubliuojami perejomis per gatve. O zmones nuskina kaip tik ten kur gali skrist 100 ir cia bac tau "maiso" pereja. Kaip Laisves ar Narbuto. Nepades jokios baudos ir zenklai kai gatve neteisingai suprojektuota. Tai yra du keliai - arba naikint perejas kaip daro dabar. Arba kaip tik jas daryt ir pasidarys kaip Zirmunu g. Bet su ta gatve viskas gerai is pereju puses. jos nemegsta tik vairuotojai. Ir cia jau turetu gelbet antzeminis ar kitas traukinys einantis i Zirmunus, ofisinis planktonas turetu persest is savo auto i ji. Zinojot kad ivaziavimas su auto i Oslo yra mokamas? Nes mieste reikia keliaut VT ir pesciomis. Tokia yra visu miestu ateitis, nuo sito niekur nepabegsi, anksciau ar veliau tai bus nes negali kiekvienas vaziuot i darba nuosava masina. Ta suprato ir amerikieciai ir europoeciai ir labai stipriai vysto VT., kuri marino praeitame amziuje. Berlinas paleidzia 2 troleibusu marsrutus. Taip, troleibusu, o ne elektriniu autobusu, bet cia jau kita tema. O pas mus dar 70uju mastymas. Nezinau tik kodel reikia patiems pereit per viska kai ant delno yra kitu saliu patirtis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X