Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SoulMulticast
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Pėsčiųjų perėja Naugarduko/Švitrigailos. Ten perasfaltavo, tipo sutvarkė šaligatvius, padarė nuolydžius prieš gal kokius 2 metus, bet kaip Murmanskui pridera nebuvo pagalvota apie žmones per lietų (iš kitos pusės tas pats):
    Tau bet koks činovnikas pasakys, kad jei tau jau balos problema, tai tu zažralsia ir mes jau gyvenam kaip ponai ir išvis čia... Jau dėl balų skustis tai reik sazines turet.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Pėsčiųjų perėja Naugarduko/Švitrigailos. Ten perasfaltavo, tipo sutvarkė šaligatvius, padarė nuolydžius prieš gal kokius 2 metus, bet kaip Murmanskui pridera nebuvo pagalvota apie žmones per lietų (iš kitos pusės tas pats):

    Click image for larger version

Name:	20190318_121834.jpg
Views:	1
Size:	185,0 kB
ID:	1707859

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Del salotiniu pereju zenklu backgroundu - mane biesina net tik ju naudojimas, bet ir tai kad jie kiekvienoje vietoje skirtingi! Vienur yra vienodas apvadas aplink zenklus, kitur apacioje daugiau zalio, kitur apacioje dar daugiau. Nors netgi tokiame bardake kaip Rusija, kiek maciau jie visur vienodi - zenklas tiesiai per zalio fono viduri.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

    Parašęs buvau dėl kelių vietų su perteklinių ženklinimo ir geltonų skydų. Atsakymas maždaug toks, kad taip buvo projekte. Čia reiktų kreiptis jau nebent į ministerija. Savivaldybė bejėgė.
    Tiesiai į Putin.. pfu, Grybauskaitę! Visi žinome, kad sistema sklandžiai veikia tik telefoninės teisės principu.
    O čia vat kaip tik šviežias Gershman'o siužetas, (4:00 minutė) kas turi matytis perėjoje:
    https://youtu.be/T0EoarUUg7g
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.18, 12:45.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Norėjau pasiaiškinti, ar ne iš Rusijos perimtas ne tik geltonų skydų pėsčiųjų perėjose kabinimas , bet ir papildoma marazmiška naujovė: stroboskopinės šviesos su saulės baterijomis virš ženklų. Ilgai ieškoti nereikėjo https://youtu.be/-7XNpqlpleg . Rusijoje pakanka didelė tokių prietaisų pasiūla.
    Parašęs buvau dėl kelių vietų su perteklinių ženklinimo ir geltonų skydų. Atsakymas maždaug toks, kad taip buvo projekte. Čia reiktų kreiptis jau nebent į ministerija. Savivaldybė bejėgė.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Norėjau pasiaiškinti, ar ne iš Rusijos perimtas ne tik geltonų skydų pėsčiųjų perėjose kabinimas , bet ir papildoma marazmiška naujovė: stroboskopinės šviesos su saulės baterijomis virš ženklų. Ilgai ieškoti nereikėjo https://youtu.be/-7XNpqlpleg . Rusijoje pakanka didelė tokių prietaisų pasiūla.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2019.03.17, 23:51.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Bazelis pagal plotą yra mažas, bet visi priemiesčiai, t.y. ta vienalytė urbanizuota tąsa yra didžiulė kuri apima ne tik teritorija Šveicarijoje, bet ir Vokietijoje ir Prancuzijoje. ten net yra vietinis-tarptautinis viešasis transportas, bei tarnybos veikia kartu.

    Vienintelis dalykas, dėl kurio, man asmeniškai, Bazelyje nepatiko tai asfaltuoti daugumą šaligatvių. Aišku tai pagrindžiama lengvesniu judėjimu neįgaliems, kitiems mažai mobiliems asmenims, bet kartais gatvės su šaligatviais atrodo, kaip autostrados, vienalytės. plytelės man atrodo daug maloniau.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Įdomiai išsprendė Šveicarijos Bazelio mieste požeminių perėjų pritaikymą naujiems poreikiams. Galbūt kada nors Vilniuje kažką bus galima sugalvot. Pritaikyta į dviračių saugyklas, mokamos, o eilėje gauti vietą reikia luktelėti pusmetį. Nuo 11:23 iki 16:42 // Базель – здесь есть всё!
    Bazelis
    Gyventojų (2007): 164 500
    Plotas: 22,75 km²

    Vilnių paliekam ramybėj, kad daugmaž atitiktų sąlygos - kraustom Kauną į Ukmergę

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Įdomiai išsprendė Šveicarijos Bazelio mieste požeminių perėjų pritaikymą naujiems poreikiams. Galbūt kada nors Vilniuje kažką bus galima sugalvot. Pritaikyta į dviračių saugyklas, mokamos, o eilėje gauti vietą reikia luktelėti pusmetį. Nuo 11:23 iki 16:42 // Базель – здесь есть всё!

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Šita perėja tai net ir visiškai nereikalinga, nes dauguma žmonių kerta gatvę šiek tiek toliau, prie įvažiavimo į garažus. Bet šitoj vietoj kažkada partrenkė žmogų, tai pastatė ženklus, nupiešė zebrą ir viskas, problemos nėra. Šiaip ta vieta tikrai pavojinga, automobiliai lekia didžiuliu greičiu, gatvė lygi, tiesi ir dar gerokai per plati. Žmonių srautas nedidelis, bet šioks toks yra nuo tų kelių daugiabučių + žmonės eina nuo Grikių, Sodžiaus, Rytų gatvių. Neseniai atliktas ištisinis perasfaltavimas palaidojo visas viltis, kad artimiausioje ateityje kažkas rūpinsis gatvės parametrų keitimu.
    Paskutinis taisė abruo; 2019.02.25, 23:30.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Naujoji Vilnia, Linskmoji gatvė
    Click image for larger version

Name:	DSC_1436.jpg
Views:	3
Size:	147,6 kB
ID:	1702668
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Klausimas, ka galime siuo atveju padaryti? I savivaldybe kreiptis ir rasineti kuom kuom bet situ klausima yra beprasmiska. Rasyti susisiekimo ministrui? Abejoju. Kokiai nors komisijai - kokiai?
    Aktyviau reiktų. Visur galima ir reikia rašyti. Niekas nėra beprasmiška. Siūlau parašyti visiems, juk tai nekainuoja. Kiek kartų pats save nustebindavau, kad gaudau teigiamus atsakymui iš kur nesitikima.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Rašykit, kartais galit net ir paties ministro atsakymo sulaukt.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kodėl susisiekimo ministrui rašyti negalima? Labai netgi manau nebloga idėja.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Klausimas, ka galime siuo atveju padaryti? I savivaldybe kreiptis ir rasineti kuom kuom bet situ klausima yra beprasmiska. Rasyti susisiekimo ministrui? Abejoju. Kokiai nors komisijai - kokiai?
    Dėl kurio klausimo konkrečiai?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Klausimas, ka galime siuo atveju padaryti? I savivaldybe kreiptis ir rasineti kuom kuom bet situ klausima yra beprasmiska. Rasyti susisiekimo ministrui? Abejoju. Kokiai nors komisijai - kokiai?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip klausimas, kaip dar yra su teismų požiūriu nelaimės atveju? Tiek marozai, tiek policija, kaip susitarę, tvirtina, kad vienokio ar kitokio atvejo negalės "įrodyti teisme", nes kažkas "nesertifikuota" ar ant šaligatvio nebuvo pastatytas parkavimą draudžiantis ženklas. Arba pestysis, kaip visada, neturėjo iš tolo matomų atšvaitų.

    Jeigu teismai išties vadovaujasi ne sveiku protu, o Sovietiniais zakonais ir visą burden'ą suverčia nukentėjusiąjai pusei, tai gali būti, kad savivaldybė neturi kitos išeities, kaip naudoti tokias absurdiškas perteklines priemones, nes jei policija /marozai pradės teisme įrodinėti, kad galimai vairuotojas galėjo nematyti perėjos, tai tas geltonas apvadas gal tokią gynybą mažina.
    Dar nesu girdėjęs atvejo (nesakau, kad jų nebuvo), kad pėsčiųjų perėjoje žmogų partrenkęs vairuotojas išvengtų atsakomybės todėl, kad atseit nematė perėjos.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Bet mūsiškiai tai tikrai ne iš Tenerifės nusikopijavo
    Esmė ne pačiuose apvaduose, kaip priemonėje, o jų taikyme, nesigilinant ar yra poreikis.
    Kaip man atsakė iš direkcijos į klausimą, kodėl naudojamas neįteisintas ženklas, tai man atsakė, kad tai ne ženklas su geltonais apvadais, o ženklas ant geltono skydo, todėl viskas teisėta. Tik keista, kad skydai beveik išimtinai naudojamos tik perėjos ženklui. Iš vienos pusės keičia mieste ženklus į sumažintus pagal Europos miestų pavyzdžius. Iš kitos - naujose perėjose stato didesnius ar papildomai deda geltonus skydus, neva, didindami saugumą. Toks įspūdis, kad savivaldybėje tai priklauso nuo skyriaus kokio viršinkėlio. Atsiranda naujas ir jis kiša savo naują supratimą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Šiuo atveju savivaldybės kompetencijoje tik geltoni skydai, kurių naudojimas įteisintas, bet neprivalomas. Šioje temoje Briedis pateikė Susiekimo ministro patvirtintas 2012m. taisykles, kuriomis remiantis ir statomas toks kiekis stulpų ir ženklų. Visos naujos perėjos su saugos salelėmis įrengtos ir toliau įrengiamos laikantis šių logiškai nepaaiškinamų reikalavimų.
    Šiaip klausimas, kaip dar yra su teismų požiūriu nelaimės atveju? Tiek marozai, tiek policija, kaip susitarę, tvirtina, kad vienokio ar kitokio atvejo negalės "įrodyti teisme", nes kažkas "nesertifikuota" ar ant šaligatvio nebuvo pastatytas parkavimą draudžiantis ženklas. Arba pestysis, kaip visada, neturėjo iš tolo matomų atšvaitų.

    Jeigu teismai išties vadovaujasi ne sveiku protu, o Sovietiniais zakonais ir visą burden'ą suverčia nukentėjusiąjai pusei, tai gali būti, kad savivaldybė neturi kitos išeities, kaip naudoti tokias absurdiškas perteklines priemones, nes jei policija /marozai pradės teisme įrodinėti, kad galimai vairuotojas galėjo nematyti perėjos, tai tas geltonas apvadas gal tokią gynybą mažina.
    Paskutinis taisė John; 2019.02.17, 12:51.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Šiuo atveju savivaldybės kompetencijoje tik geltoni skydai, kurių naudojimas įteisintas, bet neprivalomas. Šioje temoje Briedis pateikė Susiekimo ministro patvirtintas 2012m. taisykles, kuriomis remiantis ir statomas toks kiekis stulpų ir ženklų. Visos naujos perėjos su saugos salelėmis įrengtos ir toliau įrengiamos laikantis šių logiškai nepaaiškinamų reikalavimų.
    Šiuo metu pagal Kelio ženklų ir vertikaliojo ženklinimo taisykles pėsčiųjų perėjų ženklai įrengiami taip, kaip buvo numatyta nebegaliojančiame Lietuvos standarte LST 1405:1995 „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas“, kuris buvo parengtas pagal rusišką GOST. Kelio ženklų ir vertikaliojo ženklinimo taisykles tvirtina susisiekimo ministras, todėl argumentuotus pasiūlymus reikėtų siųsti Susiekimo ministerijai. Mano nuomone į pasiūlymus labiau atsižvelgiama, kai jie paremti kitų šalių praktika.

    Komentuoti:

Working...
X