Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia bus Norfos - Lidl'o tunelis.





    Comment


      Gal kas galetu numesti nuotrauku kaip dabar po metu atrodo Pilaites pozemine pereja?

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Gal kas galetu numesti nuotrauku kaip dabar po metu atrodo Pilaites pozemine pereja?
        Jei požeminė blogai atrodo, reikia registruoti problemą www.vilnius.lt , o ne čia skųstis.

        Laisvės pr. turime šviesoforu reguliuojamą pėsčiųjų perėją per 3+3 kelią. Srautai kertasi, visada atsiras tokių - "man reikėjo į tą nuvažiuojantį troleibusą ir aš bėgau per raudoną". Tokių galimybių turi nebūti ir šitų perėjų nebeturi likti jei mūsų tikslas "nulis žuvusių per metus".

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Jei požeminė blogai atrodo, reikia registruoti problemą www.vilnius.lt , o ne čia skųstis.

          Laisvės pr. turime šviesoforu reguliuojamą pėsčiųjų perėją per 3+3 kelią. Srautai kertasi, visada atsiras tokių - "man reikėjo į tą nuvažiuojantį troleibusą ir aš bėgau per raudoną". Tokių galimybių turi nebūti ir šitų perėjų nebeturi likti jei mūsų tikslas "nulis žuvusių per metus".
          Pritrariu, požeminė perėja reikalinga ne tik dėl automobilių, bet ir pačių pėsčiųjų, tikrai geriau ja eiti, nei gaišti laiką stovint prie judrios gatvės ir dar prisikvėpuoti išmetamųjų dujų per tas kelias min.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Pritrariu, požeminė perėja reikalinga ne tik dėl automobilių, bet ir pačių pėsčiųjų, tikrai geriau ja eiti, nei gaišti laiką stovint prie judrios gatvės ir dar prisikvėpuoti išmetamųjų dujų per tas kelias min.
            Visiškai pritariu. Kai kas būgštauja dėl saugumo požeminėse perėjose. Taip, be abejo, problema dėl perėjose besirenkančių chuliganų ir ten kartais įvykstančių apiplėšimų egzistuoja. Tačiau čia jau policijos arba savivaldybės prerogatyva. Visų pirma, perėjos turi būti gerai apšviestos, turi būti įrengtos kameros (ir ne pačioje matomiausioje vietoje, kad chuliganam nekiltų minčių užtušuoti jų objektyvų) ir transliuojamą vaizdą turi nuolat stebėti budėtojas. Jei policija neturi laisvo etato tokiam darbui, tegul savivaldybės viešosios tvarkos skyrius pasamdo žmogų. Ir problemos nebus, tik, kas be ko, viskas remiasi į savivaldybės piniginės storį.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Pati požeminė perėja nėra blogis. Blogis yra tai, kaip mes jas įrenginėjame, t.y. darome stačius laiptus ir šalia liftus. Vietos turim belenkiek. Laisvai galime padaryti normalias nuovažas, pailgus laiptus.

              Comment


                Pažiūrėjus, kokio pločio įrengs požeminę perėją, kyla įtarimas, jog bus visiškai susivaryta ir su pastarąja perėja, analogiškai kaip ir su Pilaitės.

                Baigus bus galima grįžt prie mano šio pranešimo ir pasižiūrėt, ar neklydau. Priimu statymus :)
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  /\ Tai bus. Gi visur skelbė, kad bus keltuvai ar tai liftai neįgaliesiems. Tai akivaizdu, kad laiptai bus standartiniai.

                  Comment


                    Vilniuje – svarbūs eismo organizavimo pakeitimai pėstiesiems
                    Gegužės pradžioje keliose Vilniaus miesto sankryžose atlikti svarbūs eismo organizavimo pakeitimai, praneša Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“. Įgyvendinus šiuos pokyčius užtikrinamas didesnis pėsčiųjų saugumas Ozo – Ukmergės g. sankryžoje ir Laisvės pr. – Justiniškių g. sankryžoje prie Palaimintojo Jurgio Matulaičio bažnyčios.
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Jei požeminė blogai atrodo, reikia registruoti problemą www.vilnius.lt , o ne čia skųstis.

                      Laisvės pr. turime šviesoforu reguliuojamą pėsčiųjų perėją per 3+3 kelią. Srautai kertasi, visada atsiras tokių - "man reikėjo į tą nuvažiuojantį troleibusą ir aš bėgau per raudoną". Tokių galimybių turi nebūti ir šitų perėjų nebeturi likti jei mūsų tikslas "nulis žuvusių per metus".
                      Baikit, as nesiskundziu, sios perejos gyvai niekad nemates, man tiesiog idomu kaip ji atrodo.

                      Comment


                        Norfos - Lidlo tunelis.











                        Comment


                          Nuo vakar jau galioja apylanka per priešpriešinę juostą. Deja, pasitaikė toks kuriozas: pirmoje juostoje prieš raudoną šviesoforą sustojo autobusas, o antra juosta mašinos vis dar važiavo lyg niekur nieko, nes autobusas užstojo šviesoforą. Iš kitos pusės šviesoforo nėra.

                          Straipsnyje užsiminta, kad bus pakeistas Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryžos reguliavimas. Nors tai greičiausiai yra klaida (vėliau minima tik Viršuliškių g.), bet vis tiek esu pastebėjęs, kad posūkiui iš Laisvės pr. nuo centro pusės į Justiniškių g. yra pailgėjęs laukimo laikas. Nors kiek pamenu jau seniau buvo šviesoforai sureguliuoti taip, kad pereiti būtų galima iškart visą gatvę tiek Laisvės pr. pusėje, tiek Justiniškių g.
                          Paskutinis taisė Mettal; 2017.05.21, 09:01.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Norfos - Lidlo tunelis.













                            Comment


                            • Al1
                              Al1 commented
                              Editing a comment
                              Iki Savanorių žiedo.

                            • SPX
                              SPX commented
                              Editing a comment
                              /\ Savanorių žiedas ir taip du lygiai, dėl to ir neminiu jau :)

                            • Creatium
                              Creatium commented
                              Editing a comment
                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              /\ Nežinau, bet man atrodo, kad kol kas tai vienintelė požeminė, kurios pagal srautus reikia Vilniuje. Ir šiaip nemažas pliusas, kad Laisvės pr. nuo Spaudos rūmų iki Oslo g. neliks šviesoforų.
                              O šitas šviesoforas labai stabdė eismą, kėlė kamščius ir buvo probleminis? Nes man atrodo, kad jį panaikinus kelionė automobiliu sutrumpės kokia 1 minute.

                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            O šitas šviesoforas labai stabdė eismą, kėlė kamščius ir buvo probleminis? Nes man atrodo, kad jį panaikinus kelionė automobiliu sutrumpės kokia 1 minute.
                            Ir šalia gyvenantiems nebereikės klausytis pagazavimų nuo šviesoforo. Ir uostyti stabdžių dulkių bei išmetamųjų dujų nuo sąnaudų 20ltr/100 km pagreitėjant.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              O šitas šviesoforas labai stabdė eismą, kėlė kamščius ir buvo probleminis? Nes man atrodo, kad jį panaikinus kelionė automobiliu sutrumpės kokia 1 minute.
                              Piko metu tai stabdis ne tik vairuotojams, bet ir pėstiesiems. Taip, savaitgaliais čia laisviau, bet savaitgaliais visose Vilniaus gatvėse laisviau :) O ir ne kažkoks labai jau brangus projektas infrastruktūros pagerinimui, kad būtų pagrindas verkšlenti :)
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                O šitas šviesoforas labai stabdė eismą, kėlė kamščius ir buvo probleminis? Nes man atrodo, kad jį panaikinus kelionė automobiliu sutrumpės kokia 1 minute.
                                Kiek žinau, taip. Tikrai ne viena auka ten buvo. Nors po VA atidarymo eismo intensyvumas krito.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Kiek žinau, taip. Tikrai ne viena auka ten buvo. Nors po VA atidarymo eismo intensyvumas krito.
                                  Kiek as zinau, tai ne. Gyvenu salia ir visiskai jokiu problemu sita pereja nekele. Gal buvo kazkada viena tragiska avarija, bet kur ju nebuvo. Nei tai juodoji deme, nei ka. Buvo visa atskira diskusija kitoje temoje del sios pozemines perejos. Visiskas Š. Tai buvo vienintele pereja be laiptu nuo Pilaites prospekto iki Litexpo. Dabar visiems invalidams amen.

                                  Comment


                                    Visiškas Š yra perėja Pilaitės pr. Šitoj, kiek matėsi iš brėžinių pandusai bus jau gana padorūs.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Kaip ir sakiau, jie is nekelusios gresmes ir patogios pestiesiems perejos daro pozemine, tikrai pavojinga pereja. Sitoje vietoje desimtys metu renkasi "praktiski zmones" uz Norfos. Bus nusikaltimu naktimis ir vakarais. Rasau specialiai tam, kad nurodyti i sita posta po keliu metu.

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą

                                        Bet gi buvo kalbos, kad projektas jau seniai yra, taip pat neva ir laimėtojas išrinktas? Turbūt skelbė naują konkursą?
                                        Tai gal taip ir buvo: suprojektavo, po to apsižiūrėjo, kad be konkurso pirkti negalima, tai paskelbė konkursą, ir laimėjo "unikalus" pasiūlymas. Nu čia šiaip pafantazuoju apie bananų respublikos vsiozakonnizmą.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X