Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sujungtos temos

    Sujungtos temos apie pėsčiųjų perėjas ir požemines pėsčiųjų perėjas.
    Diskusijos dažnai vyksta ir apie antžemines, ir apie požemines perėjas.

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      Kuo pagrįstas teiginys, kad Europoje požeminės perėjos naikinamos?
      Turbūt, kaip dažniausiai, anekdotiniais "įrodymais". Arba kažkokia bobutė pasakojo, arba matė, kad kokia viena perėja buvo užkasta, ar panašūs "pagrindimai".

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Plius dar einantiems iš karoliniškių į justiniškes nebereiks laipioti ir kirti pavojingą perėją.
        * Iš Karoliniškių į Viršuliškes.

        Comment


          Jei pėsčiųjų viadukas kainuoja X milijonų, tai už tuos pačius pastačius viaduką Gariūnuose arba prie Vingio parko galima pasiekti kur kas didesnės naudos miestiečiams ir svečiams. Nes ten yra vieninteli šviesoforai ilgose atkarpose.

          Narbuto viadukas - kaip verslo trikampio estakada. Faina, bet ne pirmo būtinumo.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Jei pėsčiųjų viadukas kainuoja X milijonų, tai už tuos pačius pastačius viaduką Gariūnuose arba prie Vingio parko galima pasiekti kur kas didesnės naudos miestiečiams ir svečiams. Nes ten yra vieninteli šviesoforai ilgose atkarpose.

            Narbuto viadukas - kaip verslo trikampio estakada. Faina, bet ne pirmo būtinumo.
            Negalima lyginti automobilių ir pėsčiųjų viaduko, GV viadukas kainavo berods 36 mln. Lt, o paprasčiausias pėsčiųjų kainuoja daug kartų pigiau, maksimum kelis milijonus.

            Flickr

            Comment


              Tai pėsčiųjų, pėsčiųjų.

              Autotransportui:
              Gariūnams apsisukti yra 2 dobilai (prie Škodos, ir prie A1)
              GV-GV (hehe, Geležinio vilko-Gerosios vilties) yra Savanorių žiedas. (Čiurlionio į kairę draudžiama, GV į kairę draudžiama, iš kitos pusės draudžiama, vienintelis kur galima į kairę - G Vilties į kairę, net tiesiai Čiurlionio -> G. vilties ar G vilties->Čiurlionio draudžiama).
              Paskutinis taisė Fulgur; 2016.10.08, 17:07.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Tai pėsčiųjų, pėsčiųjų.

                Autotransportui:
                Gariūnams apsisukti yra 2 dobilai (prie Škodos, ir prie A1)
                GV-GV (hehe, Geležinio vilko-Gerosios vilties) yra Savanorių žiedas. (Čiurlionio į kairę draudžiama, GV į kairę draudžiama, iš kitos pusės draudžiama, vienintelis kur galima į kairę - G Vilties į kairę, net tiesiai Čiurlionio -> G. vilties ar G vilties->Čiurlionio draudžiama).
                Tai virš Narbuto g. niekas ir nestatys auto viaduko. Rašė savivaldybė, kad nuspręsta statyti tik pėsčiųjų viaduką.

                -----

                Man įdomu ar gali pėsčiųjų viadukas virš Narbuto g. kabėti? Ar nėra per didelis atstumas tarp kraštų, gal vis gi reikės per vidurį statyt atramą?

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Tai virš Narbuto g. niekas ir nestatys auto viaduko.
                  Nėra normalu, kad Viršuliškės ir Karoliniškės sujungtos tik Laisvės pr. T.y. didesnė avarija, ir visiškas stop.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Nėra normalu, kad Viršuliškės ir Karoliniškės sujungtos tik Laisvės pr. T.y. didesnė avarija, ir visiškas stop.
                    Na dabar yra per Sietyno g. šioks toks sujungimas.

                    Comment


                      Sena antžeminė perėja jau panaikinta, sudėti atitvarai:



                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Nėra normalu, kad Viršuliškės ir Karoliniškės sujungtos tik Laisvės pr. T.y. didesnė avarija, ir visiškas stop.
                        Visiskai pritariu. Prie Mados Virsuliskiu g. vaziuojant nuo kapiniu visada didziausias kamstis sukti i Laisves pr. i kaire. O dalis is ju tiesiog vaziuoja i Karoliniskes - jie visi galetu vaziuoti viaduku Simulionio g., kur eismas dabar yra labai neintensyvus.

                        Ir man nuo namu iki Akropolio kelione sutrumpetu Ar jie bijo paleist srauta per du vaiku darzelius ir mokykla?

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                          Visiskai pritariu. Prie Mados Virsuliskiu g. vaziuojant nuo kapiniu visada didziausias kamstis sukti i Laisves pr. i kaire. O dalis is ju tiesiog vaziuoja i Karoliniskes - jie visi galetu vaziuoti viaduku Simulionio g., kur eismas dabar yra labai neintensyvus.

                          Ir man nuo namu iki Akropolio kelione sutrumpetu Ar jie bijo paleist srauta per du vaiku darzelius ir mokykla?
                          Nemanau, kad reikėtų auginti tranzitinį srautą kvartalinėse gatvėse, kokios yra Č.Sugiharos ir I. Šimulionio gatvės. Baigus tiesti Vakarinį aplinkelį, eismas Laisvės prospektu taip ar taip sumažės.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Kas čia per formuluotė? Kada jis būna nedirbtinas?
                            Kai visa G.Vilko gatvė nuo Ozo iki Baltupių yra 50km/h, o ne 80-50 ties pėsčiųjų perėja-80.
                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Gyvenamojoje zonoje perėjų nebegalės būti?
                            Gyvenamojoje zonoje žmonės gali pereiti gatvę kur nori.
                            Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Kai visa G.Vilko gatvė nuo Ozo iki Baltupių yra 50km/h, o ne 80-50 ties pėsčiųjų perėja-80.
                              Gyvenamojoje zonoje žmonės gali pereiti gatvę kur nori.
                              1. Šmaikštaujate.
                              2. Šitai aš žinau. Bet ar reikia dabar suprasti, kad remontuojant atkarpą Gyvenamojoje zonoje, bus panaikintos pėsčiųjų perėjos? Pvz. Vilniaus senamiestis.

                              Comment


                                Toliau apie požemines perėjas ir kodėl jos turi būti antžeminės (nebutinai vienam lygyje su keliu):
                                Kaune požeminėje perėjoje dienos metu su peiliu užpultas vyras
                                http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...yras-59-727510
                                Paskutinis taisė Romas; 2017.01.05, 18:49. Priežastis: Plika nuoroda

                                Comment


                                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                  Ar pakankamai vietos padaryt nuo Ukmergės-VA-M.Lietuvio sankryžos dar dvi juostas link BIG'o? Ir iki kurios vietos tęstųsi visos keturios juostos - iki BIG'o, ar eitų tolyn link Senukų?
                                  Juostų kiekis nelabai svarbus, jei šviesoforai projektuotojų talibano ir prekybos centrų užgrobtoje gatvėje yra kas 100m 1,5km ruože.

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Juostų kiekis nelabai svarbus, jei šviesoforai projektuotojų talibano ir prekybos centrų užgrobtoje gatvėje yra kas 100m 1,5km ruože.
                                    Įdomu, o kuriuos šviesoforus Ukmergės g. atkarpoje nuo Topo centro iki VA galima būtų panaikinti nesudarant didesnių nepatogumų? Taip pat reikia nepamiršti, kad yra nemažas pėsčiųjų judėjimas tose šviesoforinėse sankryžose, nes Ukmergės gatvė perskiria du didelius mikrorajonus (Pašilaičius ir Fabijoniškes), palei ją įsikūrę nemažai prekybos centrų, yra viešojo transporto stotelių. Tad vietoje naikinamų šviesoforų neišvengiamai reikės statyti viadukus/požemines perėjas pėstiesiems. Ar dar verta investuoti pinigus į tai, kai Ukmergės gatvėje taip ar taip ilgainiui transporto srautas turi stipriai sumažėti dėl VA?

                                    Vienintelis šviesoforas, kurį GALBŪT būtų galima tiesiog panaikinti - tai pėsčiųjų šviesoforas prie Maximos (prie J.Baltrušaičio stotelės).
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Juostų kiekis nelabai svarbus, jei šviesoforai projektuotojų talibano ir prekybos centrų užgrobtoje gatvėje yra kas 100m 1,5km ruože.
                                      Įdomu, o kuriuos šviesoforus Ukmergės g. atkarpoje nuo Topo centro iki VA galima būtų panaikinti nesudarant didesnių nepatogumų? Taip pat reikia nepamiršti, kad yra nemažas pėsčiųjų judėjimas tose šviesoforinėse sankryžose, nes Ukmergės gatvė perskiria du didelius mikrorajonus (Pašilaičius ir Fabijoniškes), palei ją įsikūrę nemažai prekybos centrų, yra viešojo transporto stotelių. Tad vietoje naikinamų šviesoforų neišvengiamai reikės statyti viadukus/požemines perėjas pėstiesiems. Ar dar verta investuoti pinigus į tai, kai Ukmergės gatvėje taip ar taip ilgainiui transporto srautas turi stipriai sumažėti dėl VA?

                                      Vienintelis šviesoforas, kurį GALBŪT būtų galima tiesiog panaikinti - tai pėsčiųjų šviesoforas prie Maximos (prie J.Baltrušaičio stotelės).
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Įdomu, o kuriuos šviesoforus Ukmergės g. atkarpoje nuo Topo centro iki VA galima būtų panaikinti nesudarant didesnių nepatogumų?

                                        Vienintelis šviesoforas, kurį GALBŪT būtų galima tiesiog panaikinti - tai pėsčiųjų šviesoforas prie Maximos (prie J.Baltrušaičio stotelės).
                                        Šitą galima naikinti (~110 m. iki požeminio praėjimo):

                                        http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra

                                        Priėmus principą, kad "važiuoti iki artimiausio viaduko jungiamosiomis gatvėmis" - daug ką galima naikinti. Šeškinėje nėra nei vieno kairio posūkio. Ir nieko, žmonės gyvena.

                                        Tikėti, kad Ukmergės g. dabar bus pasaka negalima. Tai kvaila iš principo. Savivaldybės paistalai, kad dabar Ukmergės bus kokia tai ūkinė gatvė. Ir kad kiekvienas susimokėjęs PC galės turėti šviesoforą į visas puses. Jei VA nuims Ukmergės 40 proc. srauto, tai pralaisvės. Bet po to paaškės, kad prie Mandarino gyvenęs vilnietis važiuoja nebe GV ir Ateities, o Ukmergės. Tada 20 proc. srauto ateis iš GV. Tuo pačiu būdu iš Laisvės. Ir finale rytinis kamštis bus mažesnis, bet dienos metu bus tas pats (t.y. ne visur iš pirmo šviesoforo pravažiuoti įmanoma).

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Šitą galima naikinti (~110 m. iki požeminio praėjimo):
                                          .
                                          Atsiprašau, o kur ten šalia yra požeminis praėjimas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X