Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Milwaukee
    replied
    Ziurejau naujus video apie Celiabinska. Ten viskas tvarkoj, visos su sankryzos su geltonais skydais. Visos iki vienos. Dirbama labai atsakingai

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą


    Šioje sankryžoje dabar stato papildomas saugumo saleles. Prisideda dar 8vnt. geltonų skydų. Nejuokauju. Čia jeigu daroma prielaida, kad salelės bus tik Dzūkų gatvėje. Viskas labai ryšku.
    Nu akurat, pravažiavau - jau stovi plastmasinė salelė su geltonais skydais. Jiem rašai rašai, kad gatvę siaurint reikia, o jie toliau mėšlą montuoja. Už šimto metrų irgi perėja su salele apkabinėta skydais. Buvo atakuota dėl jos, tai visai šalia toliau savo daro. Gal jiems rimtai kokią akistatą su Varlamovu surengti -iškoliotų rusiškais keiksmažodžiais. Rusiškai tikrai turi suprasti - gi viską nuo rusų kopijuoja.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Baisu. Nors iš kitos pusės geriau taip, negu, kaip buvo.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Gaila, kad cia negalima uzdeti kokio jaustuko LOL ar pan..

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    Istorijos tęsinys.
    Gegužės pradžioje registravau problemą dėl to, kad ant naujo šaligatvio įrengia apšvietimo stulpus ir nelieka minimalaus 1,20 m pločio. Atsakė, kad: "Statytojas įpareigotas sustabdyti šaligatvio įrengimo darbus ir imtis priemonių, kad naujai įrengtas šaligatvis atitiktų STR"
    Problema:

    Nudžiugino - rangovas ištaisys savo klaidą Štai situacija prieš:

    Na vakar mačiau komisija priiminėjo darbus. Rangovas pasistengė ir ištaisė - STR dabar atitinka
    Taip bet kokiu atveju pigiau, nei perstatinėt stulpus. Nors ir tai tikriausiai neapsidžiaugė tokiu darbeliu nei rangovas, nei užsakovas. Na gal kitą kartą pagalvos jau projektuojant.

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Istorijos tęsinys.
    Gegužės pradžioje registravau problemą dėl to, kad ant naujo šaligatvio įrengia apšvietimo stulpus ir nelieka minimalaus 1,20 m pločio. Atsakė, kad: "Statytojas įpareigotas sustabdyti šaligatvio įrengimo darbus ir imtis priemonių, kad naujai įrengtas šaligatvis atitiktų STR"
    Problema: https://tvarkaumiesta.lt/problem/101211

    Nudžiugino - rangovas ištaisys savo klaidą Štai situacija prieš:


    Na vakar mačiau komisija priiminėjo darbus. Rangovas pasistengė ir ištaisė - STR dabar atitinka

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Pakalnis, kaip miesto architektas galetu pakelti triuksma tokio barbarizmo atveju, kai visa gatve zaliuoja. Galim ir salotinius namus statyt, kodel ne salotinius stogus ar langus?
    Bet negi cia rupi
    Deja viename sakinyje su Pakalnio pavarde, žodį "gali" galima naudoti tik tariamaja nuosaka. Neaišku kaip tas neįgalus kažką padaryti klounas dar turi darbą po tokių perliukų kaip autoservisai miesto centre ir t.t.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Pakalnis, kaip miesto architektas galetu pakelti triuksma tokio barbarizmo atveju, kai visa gatve zaliuoja. Galim ir salotinius namus statyt, kodel ne salotinius stogus ar langus?
    Bet negi cia rupi

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą


    Šioje sankryžoje dabar stato papildomas saugumo saleles. Prisideda dar 8vnt. geltonų skydų. Nejuokauju. Čia jeigu daroma prielaida, kad salelės bus tik Dzūkų gatvėje. Viskas labai ryšku.
    Prašiau skydus pakeisti kitomis priemonėmis, tai pakeis į dar daugiau skydų? Ura, tovarischi! Visad norėjau atgal į matušką Rasiją!

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	image_88480.jpg Views:	1 Size:	210,5 kB ID:	1732619Click image for larger version  Name:	image_88481.jpg Views:	1 Size:	219,4 kB ID:	1732620

    Gražu net geltona akyse. Ir visi pagal dešimtmetį nebegaliojantį standartą. Jei kas tingi skaičiuoti, tai 16!
    Šioje sankryžoje dabar stato papildomas saugumo saleles. Prisideda dar 8vnt. geltonų skydų. Nejuokauju. Čia jeigu daroma prielaida, kad salelės bus tik Dzūkų gatvėje. Viskas labai ryšku.
    Paskutinis taisė Resutas; 2019.07.03, 07:59.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Click image for larger version Name:	64778251_2306444609627433_6450687384342215945_n.jpg Views:	1 Size:	132,5 kB ID:	1729883
    Foto © vilnius.wtf

    Tęsiant šitos perėjos istorija prisiminiau ir tai, kad anksčiau ši perėja buvo iškili, bet dabar ją perdarė į paprastą. Reiškia kai kam atrodo, kad ryškūs skydai yra veiksmingesnė priemonė didint saugumui nei perėjos iškilumas!
    Tai visiška prieštarauja Vision Zero principams, įtraukiantys ir kelių projektuotojų atsakomybę išvengiant skaudžių nelaimių keliuose ir kurie teigia, kad tokiose vietose greitį reikia sumažinti iki 30 km/h. Tai visai kitas požiūris į saugumą. Beje Vilniuje 2018 metų gruodyje net vyko konferencija http://visionzero.lt/. Geltoni skydai aišku greičio nesumažina, jie tiesiog deklaruoja - mums svarbu parodyti, kad mes rūpinamės pėsčiųjų saugumu, o visa kita - tai ,neva, jau vairuotojų sąmoningumo reikalas.

    Senas straipsnis, bet ištrauka glaustai apibūdina kitokį Vision Zero požiūrį

    Tradiciškai, bandoma išspręsti avarijų problemą. Yra nustatyta, kad 90 procentų avarijų kaltės tenka žmogiškajam faktoriui. Tad tradiciškai visa atsakomybė už saugumą deleguojama žmonėms, kad nutikus nelaimei visada būtų ką apkaltinti. Tuo pačiu pripažįstama, kad žmonės natūraliai sąmoningai patys nesiekia saugumo, todėl kuriama bendra strategija, paremta samprata, kad juos reikia kažkaip priversti tuo rūpintis. Ir tradiciškai nemanoma, kad problemą apskritai galima išspręsti. Džiaugiamasi žingsnis po žingsnio gerėjančia statistika, bet iš esmės pripažįstama, kad visiškai išspręsti problemos neįmanoma. Taip savotiškai sukuriama samprata, kad nelaimės keliuose yra mūsų mokama natūrali kaina už mobilumą. Toks yra tradicinis požiūris. „Vision Zero“ bando spręsti problemas kitaip. Šioje sistemoje kaip problema išskiriamos ne pačios avarijos, o žmonių žūtys ar jų patiriamos sunkios traumos. „Vision Zero“ šių problemų esme laiko tai, kad žmonėms būdingos klaidos, tad nėra prasmės stengtis priversti visus tapti tobulais ir nebedaryti klaidų – tai neįmanoma. Vietoje to, šios sistemos tikslas sukurti tokią aplinką, kurioje eismo dalyviai tiesiog nepatirtų žalos, nepaisant visų jų netobulumų

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=76208223
    Paskutinis taisė AudriusV; 2019.06.28, 11:15.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    Kol neskaičiau šios temos, tos geltonų skydų/ perėjų bet kur problemos taip masiškai nepastebėdavau...

    Šiandien einu ir galvoju, kaip dirba savivaldybės darbuotojai...

    MINTYS:
    1. Liepyno gatvė.
    2. Gatvė D kategorijos.
    3. Įrengti 2 greičio mažinimo kalniukai.
    4. Viena pusė - apstatyta automobiliais.
    5. Visoje gatvėje - nė vienos pėsčiųjų perėjos.
    6. Štai vieta, kur iki gatvės statmenai neveda joks pėsčiųjų takas.
    7. Jei įbetonuosim stulpą - šaligatvio plotis neatitiks STR reikalavimų.

    IŠVADOS:
    1. Įrengti pėsčiųjų perėją!
    2. Sudėti geltonus skydus!

    Salėje pasigirsta plojimai. Pėsčiųjų saugumas užtikrintas.


    Jei prireiks - prašom, dalinkitės nuotrauka.
    Ten už tos gyvatvorės dešinėje eina takelis tiesiai į Panoramą. Tai veikiausiai vis išlenda kas netikėtai priešais bamperį. Na o perėją įrenginėja tiesiog "kažkur šitoje zonoje" pagal žemėlapį. Anyway, čia ne perėjas reikia įrenginėti, o slopinti greitį. Tam kuo puikiausiai galima panaudoti iškilias sankryžas ties įvažiavimais. Gatvė kanalizuota, su vandens nuvedimu neturėtų kilti daug problemų.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
    As paklausiau ar sita pereja tai kazkoks pokstas. Atrase:
    gal uzklaustum pas juos papildomai performuojant klausima, kodel irengiama pereja D kategorijos gatveje?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Reiktų parašyt skundą kodėl darydami tokią rekonstrukciją neįrengia dvirtakio Nu bent ties ta atkarpa kur perėja

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    As paklausiau ar sita pereja tai kazkoks pokstas. Atrase:
    Dėkojame Jums už laišką ir savalaikiai suteiktą informaciją. Liepyno gatvėje yra įrenginėjama pėsčiųjų perėja ir darbai tik pradėti ir neužbaigti. Šiandien rangovai uždengė kelio ženklus, ir įpareigoti atlikti visus numatytus darbus, ir tik tuo atveju įvesti eismo organizavimo tvarką. Bus įrengiami nuleidžiami bortai, važiuojamosios dalies ženklinimas „zebra“, atidengti ženklai.

    Tomas Kamaitis
    Vilniaus miesto savivaldybės administracijos
    Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjas
    Konstitucijos pr. 3–233

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Čia tai geras... Visiškas absurdas ir sveiko proto stoka, norėčiau gyvai pamatyt už šiuos sprendimus atsakingus žmones, labai smalsu kas jie tokie, ar turi bent kažkokį išsilavinimą ir kaip jie vis dar turi darbą.
    Reikia manyti, kad turi tą išsilavinimą, kokio reikalavimas skelbiamas savivaldybės kontaktuose prie kiekvienos pareigybės. Tik bėda, kad dažnu atveju tas išsilavinimas yra socialinių mokslų kryptis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    Kol neskaičiau šios temos, tos geltonų skydų/ perėjų bet kur problemos taip masiškai nepastebėdavau...

    Šiandien einu ir galvoju, kaip dirba savivaldybės darbuotojai...

    MINTYS:
    1. Liepyno gatvė.
    2. Gatvė D kategorijos.
    3. Įrengti 2 greičio mažinimo kalniukai.
    4. Viena pusė - apstatyta automobiliais.
    5. Visoje gatvėje - nė vienos pėsčiųjų perėjos.
    6. Štai vieta, kur iki gatvės statmenai neveda joks pėsčiųjų takas.
    7. Jei įbetonuosim stulpą - šaligatvio plotis neatitiks STR reikalavimų.

    IŠVADOS:
    1. Įrengti pėsčiųjų perėją!
    2. Sudėti geltonus skydus!

    Salėje pasigirsta plojimai. Pėsčiųjų saugumas užtikrintas.


    Jei prireiks - prašom, dalinkitės nuotrauka.
    Yra vietų, kur įrengtos "pėsčiųjų perėjos" gyvenamojoje zonoje (su ženklais). Šiaip įdomu, kodėl jie taip daro? Kad ir kaip žiūrėsi, reikia būti visiškam debilui, kad daryti tokias nesąmones. Turbūt net girtas bomžas iš gatvės kvestionuotų tokius sprendimus prieš dėdamas savo parašą ant projekto.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Man rodos šis priima:
    Eismo valdymo poskyrio vedėjas Eduardas Garbovskis.
    Čia ne jį kai kurie vadina taksistu , dirbusiu prie visų VMS valdžių ?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Čia tai geras... Visiškas absurdas ir sveiko proto stoka, norėčiau gyvai pamatyt už šiuos sprendimus atsakingus žmones, labai smalsu kas jie tokie, ar turi bent kažkokį išsilavinimą ir kaip jie vis dar turi darbą.
    Man rodos šis priima:
    Eismo valdymo poskyrio vedėjas Eduardas Garbovskis.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    Kol neskaičiau šios temos, tos geltonų skydų/ perėjų bet kur problemos taip masiškai nepastebėdavau...

    Šiandien einu ir galvoju, kaip dirba savivaldybės darbuotojai...

    MINTYS:
    1. Liepyno gatvė.
    2. Gatvė D kategorijos.
    3. Įrengti 2 greičio mažinimo kalniukai.
    4. Viena pusė - apstatyta automobiliais.
    5. Visoje gatvėje - nė vienos pėsčiųjų perėjos.
    6. Štai vieta, kur iki gatvės statmenai neveda joks pėsčiųjų takas.
    7. Jei įbetonuosim stulpą - šaligatvio plotis neatitiks STR reikalavimų.

    IŠVADOS:
    1. Įrengti pėsčiųjų perėją!
    2. Sudėti geltonus skydus!

    Salėje pasigirsta plojimai. Pėsčiųjų saugumas užtikrintas.

    Jei prireiks - prašom, dalinkitės nuotrauka.
    Čia tai geras... Visiškas absurdas ir sveiko proto stoka, norėčiau gyvai pamatyt už šiuos sprendimus atsakingus žmones, labai smalsu kas jie tokie, ar turi bent kažkokį išsilavinimą ir kaip jie vis dar turi darbą.

    Komentuoti:

Working...
X