Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tipelis
    replied
    matosi čia diskutuoja žmogeliai, kurie tik teorinę info skaitę apie elektromobilius. Kas iš to 220v krovimo, kai krovimo greitis sieks iki 12km/val kažkur, čia taip grubiai sakau, tai vienas dalykas, antras dalykas žiemą jei garaže dar bus minusas ir kraunant iš tos rozetės tau auto ne tik nesikraus, bet dar ir sodins batkę. kodėl? Nes baterijos šildymo nuostoliai didesni bus nei, kad pasikraus iš tinko baterija.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė rPn Rodyti pranešimą
    Tam, kad būtų galima pardavinėti "pakrovėjus" už 500-1000€.
    OK, įtikinai - elektromobilio beteriją galima drąsiai pakrauti garaže.

    Komentuoti:


  • rPn
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kas yra viso šito priežastis? - akumuliatoriai nusugeba priimti mažus amperus?
    Tam, kad būtų galima pardavinėti "pakrovėjus" už 500-1000€. Ten jei pradarytum tas jų dėžutes, tai pamatytum, jog viduje yra tik sujungti laidai ir saugiklis. Iš tiesų pats pakrovėjas (t.y. keitiklis iš 230V AC į DC įtampą ir srovės reguliatorius) yra įmontuotas mašinoje. O nausaugumą jie mato tame, kad tu prijungęs prie bet kokios rozetės į kurią ateina ploni ar pelių nukandžioti laidai gali sudeginti namus. Tačiau tas pats nutiks jei į tą rozetę įjungsi arbatinuką..

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė rPn Rodyti pranešimą
    Pateikiu pilną citatą iš to pačio pardavėjo, o ne nukirptą kur patogiau.
    Šaltinis - https://ikrovimostoteles.lt/elektrom...mo-laikas.html
    "Saugumo sumetimais namuose rekomenduojame tik išskirtiniais atvejais elektromobilį įkraudinėti iš 230V tinklo ir dažniau naudotis tam tikslui sukurtas namų 11-22kW, 7.4kW arba minimalios 3,7kW galios “wallbox” stotele."
    Kas yra viso šito priežastis? - akumuliatoriai nusugeba priimti mažus amperus?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė rPn Rodyti pranešimą
    . Nes kaip suprantu senos statybos namuose įprasta 10kW.
    Iš praktikos: pagal nuosavybės ribų aktus dažniausiai nuo tarybinių laikų namui su vienfaziu įvadu išskirta galia tik 3 ar 4kW (16A arba 20A).
    Kokius kiekvienas susisukęs kamštinius saugiklius jau atskira šneka. Todėl jei tik iškeliamos apskaitos į gatvę, visi bėga didintis galios. Nes nieks nebelaiko pagal oficialią galią.
    Pvz. užtenka kokiam meistreliui savadarbę svarkę užkurt ir visuose aplink namuose lemputės pritemsta... kodėl? ogi dėl per plonų laidų kaip nekeista.
    O dabartiniams namams praktiškai tinklas projektuojamas su trifaziu 11kW (20A) įvadu ir tai dar vertinant nesavalaikiškumo koeficientą. Ta prasme, kad ne visi tą galia vienu metu vartos. Tad seniems namams pasvajot apie "įprastą" 10kW.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai iš kur atsiras elektromobiliai, jei tokių butų dar absoliuti dauguma?
    Mano privačiame name ir tai "prabangiai" 10kW (nors realiai instaliacija pritaikyta 30kW, bet "nėra galingumų").
    Šiaip tai pilnai užtenka, bet elektromobilio krovimo perspektyvos gasdina. Reikės nagrinėtis...
    Tokių butų dalis kasmet mažėja, o naujai statomuose jau tvarkingai. Elektromobiliai neateis per metus, užtruks dešimtmečiais.

    Komentuoti:


  • rPn
    replied
    Tai kaip supratau problema yra pakrauti elektromobilį buvusiuose kolektyvyniuose soduose ir jeigu nori krauti su prailgintuvu per 3 aukšto langą iš chruščiovkės buto rozetės. O kituose normaliuose rajonuose viskas labai paprasta.

    Priminsiu, kad:
    2kw - Elektrinis boileris 100l
    2.5kw - Lygintuvas
    5kw - Elektrinė kaitlentė 4 skylių
    7kw - Elektrinis pirties katilas
    10kw - elektrinis šildymas oras-oras

    Taip, kad jei turi 10kw įvadą. Gali sau leisti 7.4kw išnaudoti 4h nakties elektromobilio krovimui. Ir dar liks trylikamečio sūnaus gaminimo kompui (600W) ir senam b klasės šaldytuvui (100W). Namai greičiausiai bus šildomi kokiom kieto kuro granulėm.
    P.S. Čia skirta ne Sulai, o bendrai visiems. Nes kaip suprantu senos statybos namuose įprasta 10kW.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Na, Ignitis patys siūlo įrengti elektromobilių stoteles. Kaip jie sprendžia tinklo problemas tą darydami? Akivaizdžiai ne nuo chruščiovkės įvado jungia.

    https://ignitis.lt/lt/elektromobiliu-ikrovimas-namams
    Tai įrengti gali su mažiausiu įmanomu galingumu pagal specifikaciją. Tik kokia iš to nauda?

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Na, Ignitis patys siūlo įrengti elektromobilių stoteles. Kaip jie sprendžia tinklo problemas tą darydami? Akivaizdžiai ne nuo chruščiovkės įvado jungia.

    https://ignitis.lt/lt/elektromobiliu-ikrovimas-namams

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai iš kur atsiras elektromobiliai, jei tokių butų dar absoliuti dauguma?
    Mano privačiame name ir tai "prabangiai" 10kW (nors realiai instaliacija pritaikyta 30kW, bet "nėra galingumų").
    Šiaip tai pilnai užtenka, bet elektromobilio krovimo perspektyvos gasdina.
    Atsiras atsiras... tuoj suklestės elektromobiliai privačių namų kvartaluose buvusiuose kolektyviniuose soduose su braškančiom linijom
    Nieko nepadarysi, jei žmogus isitikinęs kad "storo laido nereik"

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    ESO tinklas labai įvairaus amžiaus.

    Tokiuose butuose nėra garažų kur galėtum pasikrauti automobilio. Dažnai net kiemo nėra (ant žolės pristatyti auto nesiskaito).

    Niekas ant tokios linijos pakrovimo stotelės ir nejungs.
    Tai iš kur atsiras elektromobiliai, jei tokių butų dar absoliuti dauguma?
    Mano privačiame name ir tai "prabangiai" 10kW (nors realiai instaliacija pritaikyta 30kW, bet "nėra galingumų").
    Šiaip tai pilnai užtenka, bet elektromobilio krovimo perspektyvos gasdina. Reikės nagrinėtis...
    Paskutinis taisė Sula; 2021.06.08, 15:26.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O tai ESO tinklas nutiestas per paskutinius 20 metų? Kabeliai ramiau jau guli po 30-40 metų. Apie oro linijas visai patyliu...
    ESO tinklas labai įvairaus amžiaus.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nežinau apie ką galima svajoti, jeigu štai chruščiovkėje stovi automatai po 5A (~3kW butui) ir tai sugeba seni laidai svilti (nes suskilinėjo izolicija ir oksidavosi). Spėju, kad ir namų įvadai ne megavatams pritaikyti.
    Gal kažkas nežino, bet net kaitlentės įrenginėti tokiuose butuose negalima. Kartais išmuša įjungus lygintuvą, kai veikia skalbiankė.
    Tokiuose butuose nėra garažų kur galėtum pasikrauti automobilio. Dažnai net kiemo nėra (ant žolės pristatyti auto nesiskaito).

    Niekas ant tokios linijos pakrovimo stotelės ir nejungs.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Nežinau apie ką galima svajoti, jeigu štai chruščiovkėje stovi automatai po 5A (~3kW butui) ir tai sugeba seni laidai svilti (nes suskilinėjo izolicija ir oksidavosi). Spėju, kad ir namų įvadai ne megavatams pritaikyti.
    Gal kažkas nežino, bet net kaitlentės įrenginėti tokiuose butuose negalima. Kartais išmuša įjungus lygintuvą, kai veikia skalbiankė.
    Paskutinis taisė Sula; 2021.06.08, 15:10.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nereikia paneiginėti jokių dėsnių. Na taip jeigu gyveni krusčiofkėje tai reikės kapitalinio remonto. Bet jeigu gyveni pvz pastatytame per paskutinius 20 metų tai problemų nebus.
    O tai ESO tinklas nutiestas per paskutinius 20 metų? Kabeliai ramiau jau guli po 30-40 metų. Apie oro linijas visai patyliu...

    Komentuoti:


  • rPn
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Per nakti pilnai nepasikraus
    Pilnai nepasikraus, bet per 10h krovimo pridėsi 210 km nuvažiuojamo atstumo. Jei neužteks visai dienai, vadinasi važiuoji į kitą miestą, tad galėsi drąsiai sustoti pailsėti, išgerti kavos ir pakrauti automobilį greito įkrovimo stotelėje prie magistralinio kelio dar 15min.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Taip taip fizikos dėsnius pradėsim paneiginėti... bet kurio kvartalo pakraštyje su orinėmis 0,4kV linijomis paprašyk kelių papildomų kilovatų, ESO tikrai "papasakos" kad storo laido nereikia.
    Ką reiškia normali instaliacija? Kas kur laidus iš žemių ar sienų pavogė? Kuriame daugiabutyje be kapitalinio remonto ta "normali" instaliacija? Dalis dar su aliuminio laidais.
    Nereikia paneiginėti jokių dėsnių. Na taip jeigu gyveni krusčiofkėje tai reikės kapitalinio remonto. Bet jeigu gyveni pvz pastatytame per paskutinius 20 metų tai problemų nebus.

    Komentuoti:


  • rPn
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Kiek laiko krautusi Tesla su 3.7 kW?
    Tesla yra gamintojas, o ne automobilio markė. Bet lietuviui įperkama, pigiausia Model3 standart+ (su 50kwh baterija) 3.7kw greičiu nuo 0 iki 100% krautųsi 13h 30min. Matematika paprasta 50/3.7=13.5

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Per nakti pilnai nepasikraus

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Kiek laiko krautusi Tesla su 3.7 kW?
    https://pod-point.com/guides/vehicle...a/2021/model-3

    Empty to full
    3-pin plug Home 24 - 36 h 9 - 10 m/h
    3.6kW Home / Work 15 - 22 h 14 - 17 m/h

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Atsakymas yra - storo laido nereikia. Užtenka ir esamo laido.
    Jeigu stalino laikų instalacija su puse išvogtų laidų tai ir svyla, o jeigu normali tai gali dar pajungti ir indaplovę ir šaldytuvą ir plazminį televizorių ir vistiek dar nei arti neprartėsi prie svilimo.
    Taip taip fizikos dėsnius pradėsim paneiginėti... bet kurio kvartalo pakraštyje su orinėmis 0,4kV linijomis paprašyk kelių papildomų kilovatų, ESO tikrai "papasakos" kad storo laido nereikia.
    Ką reiškia normali instaliacija? Kas kur laidus iš žemių ar sienų pavogė? Kuriame daugiabutyje be kapitalinio remonto ta "normali" instaliacija? Dalis dar su aliuminio laidais.

    Komentuoti:

Working...
X