Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai lesykla prasitesia ir iki autoservisų ir kartais net autolaužynų. O neduokdie gali testis ne tik iki ligoninės bet ir iki po morginių paslaugų tiekėjų.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą

      Aš tai nesuprantu, kodėl jie vis montuoja tuos pačius dangčius, jeigu jau su jais kyla problemų ir teigia, kad tai normalu jog kyla problemų. Gal vietoje Gimnikos gaminių būtų galima sumontuoti pabandymui bent kelis pvz. ACO ar kt. gamintojo, kurio gaminiai naudojami V.Europoje, gaminius ir taip pasižiūrėti ar čia iš tiesų "nepagydoma liga", o galbūt tiesiog problema dėl gamintojo pasirinkimo. Suprantama, kad Gimnikos dangčiai pigesni, bet aplinkkeliuose tų probleminių liukų nėra tiek daug, kad nebūtų galima skirti +100 Eur kiekvienam ir galbūt pamiršti problemą.
      Nebemontuoja tų pačių, anksčiau, taip - montuodavo. Kai dabar pasipylė skilimai ir avarijos, pradėjo montuoti dangčius su betono užpildu, kurie atlaiko didesnes apkrovas. Tiek GV tunelyje ir prieigose, Tūkstantmečio g., aplinkkelyje, jų galima pamatyti, taip pat kitose gatvėse, kur vyksta intensyvus eismas ir buvo atlikti įgriuvusių/įdubusių dangčių keitimo darbai.
      Apskritai kalbant tokie šuliniai, kurie yra būtent pravažiuojačio rato trajektorijoje yra nepagydoma liga, tik galima sumažinti simptomus, laiku prižiūrint, pirmiausia, tinkamai įrengiant ir montuojant dideles apkrovas atlaikančius dangčius. Kadangi dangčiai plaukiojantys, laikui bėgant sėda bet kokiu atveju minėtoje vietoje. Žinoma, jei pats šulinys visas susėdęs ir byrantis, tai galima montuot ką nori, ilgai nelaikys.
      Kai tokius klebančius - įgriuvusius šulinius toliau veikia sunkiasvorių apkrovos, taip ir atsitinka, kad lūžta.. Kaip ir visur Lietuvoje labai trūksta priežiūros, norima sutaupyti, iki skaudžių pasekmių, laiku prižiūrint ir reaguojant į situaciją, tokių įvykių būtų vienetai arba iš viso jų nebūtų.

      Comment


        Montuoja kitą modelį, bet iš tos pačios Ginmikos asortimento. Kadangi gyvai pas mus nemačiau kitokių (pvz. minėtų ACO ar kt.), todėl man labai keista, kad būtent tokiose probleminėse vietose nepabandoma ieškoti brangesnio, bet galbūt geresnio varianto.

        Buvo: https://ginmika.lt/parduotuve/metalo...is-ginmika800/
        Nauji: https://ginmika.lt/parduotuve/metalo...uzpildu-700ms/

        O pačio dangčio lūžis, tai čia jau paskutinis jo gyvavimo etapas, iki kurio jis ne trumpą laiką būna įdubęs ir gauna daug dinaminės apkrovos (smūgių). Ir pati problema ne tai, kad dangčiai yra plaukiojančio tipo, o tai, kad nelaiko korpuso briaunos į kurias remiasi pats dangtis. Nes visada pirmiausiai pats dangtis korpuso atžvilgiu įkrenta giliau ir nuo to prasideda dinaminės apkrovos, kurios sulaužo ir asfaltą po korpusu, ir net pačius dangčius.

        Šiaip, kad ir tie nauji Ginmikos dangčiai, bet vakar GV gatvėje, naujai perasfaltuotoje dalyje, kaip tik per porą pervažiavau ir jie subildėjo, o tai pirmas ženklas, kad jie irgi ilgai jau nebelaikys. ACO paminėjau, nes yra tekę užmatyti jų reklaminės medžiagos, kur jie būtent akcentuoja korpuso briaunos, laikančios dangtį, stiprumą ir ilgaamžiškumą. Turbūt nenustebins, kad kažkokios medžiagos apie Ginmikos gaminių eksploataciją ir inovacijas nepavyks rasti

        Ir šiaip, kadangi D400 klases liukai nepasiteisina, tai reikėtų bent E600 arba gal netgi F900 išbandyt. Pastarieji tai tikrai turėtų atlaikyt.
        Paskutinis taisė sleader; 2019.06.10, 20:37.

        Comment


          Gal kas žino, ar buvo svarstyta projektuojant Pilaitės pr. sankryžą atskirti dvi juostas greitam eismui nuo dviejų juostų, kuriose galėtų kirstis eismas ant/nuo viaduko? Esama padėtis neatrodo labai saugi, nes neretai susidaro labai didelis greičių skirtumas tarp gretimose juostose esančių transporto priemonių, taip pat vairuotojai nevisada saugiai rikiuojasi.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            Gal kas žino, ar buvo svarstyta projektuojant Pilaitės pr. sankryžą atskirti dvi juostas greitam eismui nuo dviejų juostų, kuriose galėtų kirstis eismas ant/nuo viaduko? Esama padėtis neatrodo labai saugi, nes neretai susidaro labai didelis greičių skirtumas tarp gretimose juostose esančių transporto priemonių, taip pat vairuotojai nevisada saugiai rikiuojasi.
            Bėda ta, kad esant dideliems greičiams pats fizinis atskyrimas tampa pavojaus šaltiniu. Turbūt atkreipėt dėmesį į nuolat sumaitotus atitvarus tiek prie Lazdynų, tiek prie Gerosios Vilties žiedo? Tad tektų pirma slopinti greitį ir tik tuomet daryti atskyrimo pradžią.

            Comment

            Working...
            X