Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus vakarinio aplinkkelio „puošmena“ – kanalizacijos šulinių dunksėjimas
    Vilniaus vakarinio aplinkkelio atkarpa, nuo Pilaitės pasukus į Gariūnų pusę, dosniausiai šulinių dangčiais apdovanoja antrosios juostos vairuotojus. Šiame trumpame vos 3 km kelio ruože automobilio ratai „pasisveikina“ su 66 šulinių dangčiais.

    Važiuojant atgal – nuo Oslo gatvės pasukus link Pilaitės – ypač gausi šuliniais yra pirmoji eismo juosta.

    Kodėl netgi moderniame vakariniame aplinkkelyje neišvengta senos problemos – ar neįmanoma kelio projektuoti taip, kad šuliniai atsidurtų tik šoninėje juostoje, skirtoje avariniam sustojimui? Arba šalikelėje?

    Profesorius pabrėžė, jog mieste žemė yra brangi, tad stengiamasi maksimaliai išnaudoti kiekvieną jos kvadratinį metrą: būtent todėl inžineriniai tinklai (vandentiekis, nuotekos, lietaus kanalizacija, dujotiekis ir t.t.) dažniausiai tiesiami būtent po važiuojamąja dalimi, o priėjimas prie jų yra tik per šulinius.

    „Žinoma, tai gali sukelti daug bėdų – pavyzdžiui, dėl lietaus gruntas gali būti paplautas, o mes pamatome pasekmes tik įgriuvus kelio dangai. Šuliniai yra tik matoma dalis. Jie jungia vamzdynus, kartais labai didelio skersmens. Norint juos perkloti, reikia visą žemę nukasti, iškasti pačius vamzdynus, sustabdyti eismą, nukreipti pro apylanką ir t.t. Jeigu šiandien jie tenkina reikalavimus, tai juos verta palikti“, – teigė VGTU atstovas.

    Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Susisiekimo komunikacijų vadovas Arūnas Visockas paantrino VGTU profesoriui ir teigė, kad būtent į tokius argumentus ir buvo atsižvelgiama tiesiant Vilniaus vakarinio aplinkkelio dalis.

    „Aplinkkelio statybos metu buvo peržiūrėti inžinerinių tinklų sprendiniai ir išnaudotos visos įmanomos galimybės inžinerinių tinklų šulinius iškelti į rezervinę eismo juostą. Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapo techniniame projekte suprojektuoti 249 inžinerinių tinklų šuliniai, kone pusę jų (122) suprojektuoti rezervinėje eismo juostoje. Kur nėra rezervinės juostos, pvz., greitėjimo-lėtėjimo juostos, 30 šulinių suprojektuota eismo juostos viduryje. Vietose, kuriose nebuvo galimybės inžinerinius tinklus ir jų šulinius suprojektuoti rezervinėje eismo juostoje arba negalima iškelti tinklų į privačius žemės sklypus, o esamos inžinerinės komunikacijos kerta Vakarinio aplinkkelio trasą, inžinerinių tinklų šuliniai suprojektuoti eismo juostos viduryje“, – komentavo A.Visockas.

    Comment


      /\ skaičiau šitą ir vis tiek nesupratau, kas trukdo dangčius projektuoti ne rato trajektorijoje, o per vidurį ar ant juostų, kad kabintume tik persirikiuojant.

      Comment


        Aš irgi. Tik kaip supratau 3 etape jau normaliau padaryta. Kas pirmuose tą trukdė taip ir nepaaiškinta iki galo.

        Comment


          Nuotraukos darytos 2017 07 23
          Link Osolo g.


          Link Pilaitės pr.


          Link Oslo g.




          Link Karoliniškių.




          Comment


            Nuotraukos darytos 2017 07 23
            Link Oslo g. Po lietaus atsiradusios nuošliaužos.








            Link Pilaitės pr.




            Comment


              Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
              Nuotraukos darytos 2017 07 23
              Link Oslo g. Po lietaus atsiradusios nuošliaužos.





              Kažin ar "nuošliaužos" čia tinkamas žodis. Veikiau gal išgraužos. Aiškiai vandens srovės išplautos vagos. Pirmoji porelė išvis nuo kažkokios aptvertos aikštelės. Nebus, kad ta aikštelė neturi normalaus vandens nuleidimo, o kaltas aišku aplinkkelis?

              Comment


                Ten visa Sietyno gatvė šunkelio lygio.

                Comment


                  Stresas sostinės vairuotojams: aplinkkelyje atsivėrus šuliniui – lūžę ratai ir skrydis į sieną

                  internautas pabrėžė, kad net 6 automobiliai stovėjo su pradurtomis padangomis arba gavę smūgį į galinę automobilio dalį po to, kai staigiai nuspaudė stabdžius.
                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=81077209


                  prasideda puikiai suprojektuotu suliniu pasekmes. Kiek ten vaziavau butent sitas sulinys visa laika idubes keliais cm, ko pasekoje pravaziuojant jauciasi smugis. Nuo tokiu smugiu jis ir luzo. Jeigu butu bent kokybiskai padarytas sulyg kelio lygiu tai nieko neatsitiktu.

                  pries pora savaiciu kitoje gatves puseje Grinda bande tvarkyti sulini atitverusi ji stulpeliu 90 kmh gatveje be jokiu perspejamuju zenklu:

                  Po avarijos Vakariniame aplinkkelyje – kaltinimai Vilniaus savivaldybei „nusikalstamu aplaidumu“

                  Vilniaus Vakariniame aplinkkelyje šeštadienį įvykusi didelė avarija, po kurios automobiliai liko neberemontuojami, sukėlė nemenką rezonansą. Po šios avarijos į 15min redakciją kreipėsi vyras ir papasakojo, kad avarijos priežastis greičiausiai buvo ant kelio sustatyti ženklai. Anot jo, dėl neatsakingų ir pavojingų Vilniaus miesto savivaldybės darbuotojų sprendimų tokie incidentai gali kartotis.
                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...mu-787-1130992

                  Comment


                    Smagiausia, kad žada tvarkyti pirmadienį, o iki tol "pažymės". Įdomu ar vėl pažymės stulpiuku ir kiek avarijų bus iki pirmadienio

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Smagiausia, kad žada tvarkyti pirmadienį, o iki tol "pažymės". Įdomu ar vėl pažymės stulpiuku ir kiek avarijų bus iki pirmadienio
                      pažymės kitu tokiu pačiu stulpiuku prieš šimptą metrų iki pavojingojo stulpiuko

                      Comment


                        Čia yra kažkoks kosmosas. Grinda turėtų būt nubausta labai didelėm baudom už tokius dalykus. Niekur kitur nesu matęs tokio aplaidumo. Nežinau visų reikalavimų, bet kuoliukais visa eismo juosta turėtų būt nukreipta į kitas eismo juostas ir atitinkamai sumažintas greitis.

                        Comment


                          Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                          Nežinau visų reikalavimų, bet kuoliukais visa eismo juosta turėtų būt nukreipta į kitas eismo juostas ir atitinkamai sumažintas greitis.
                          Taip, bet viskas turi būti sutvarkyti iki šeštadienio ryto (bet ir tai yra per ilgas laiko tarpas).
                          Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                          Comment


                            Gal kas nors gali paaiškinti kas ne taip su tais šuliniais aplinkkelyje? Kitur jie taip nesikilnoja lygtais.

                            Comment


                              Tukstanmecio gatveje tokia pati situacija. Irgi siais metais buvo bent vienas sulinys atitvertas tuo kuoliuku kuri pastato vidury gatves ir turi savaite ji apvaziuot. Lygtais antroje juostoje is triju, kas sudare nemazai avariniu situaciju.

                              Nes tos gatves realiai yra greito eismo ir jais varo daug sunkiasvorio transporto dideliu greiciu, pvz pravaziuoja kokia 6 asiu pakrauta fura ant 80 kmh ir taip 100 kartu. O suliniu technologija tokia pati kaip ir 30kmh gatveje. Jie iduba ir tas keliu cm nelabai jauciamas idubimas tiesiog ismusamas dar giliau ir giliau. Galiausiai arba susidaro nepakenciama duobe arba viskas luzta kaip paskutiniu atveju.
                              Nes negalima daryti kanalizacijos suliniu A kategorijos gatvese, tai nonsensas.
                              Tiesa GV gatveje po tuneliu per paskutini remonta gi padare sulinius kitaip nei visur ir jie visi kol kas laiko, vaziuoji per juos ir nesijaucia. Reiskia galima nors tiek kai nori.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Gal kas nors gali paaiškinti kas ne taip su tais šuliniais aplinkkelyje?
                                Gatvėse šulinių išvis neturi būti.
                                Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Gatvėse šulinių išvis neturi būti.
                                  Arba būti tik kelkraštyje, kur nėra eismo. Tokia juosta yra VA. Pačiu blogiausiu atveju ties skiriančia juosta tarp juostų, bet ne tiesiai po ratais. Projektuotojų debilų gėda. Tegul jei dega pragaro ugnyse ir per juos važinėja tos fūros.

                                  Comment

                                  Unconfigured Ad Widget

                                  Collapse
                                  Working...
                                  X