Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Romai, sutinku, kad kai kur matavimas perteklinis, tačiau tai visai nereiškia, kad galite skelbti dezinformaciją. 130 kelias nuo Kauno iki Rokų sankryžos su 1911 keliu už Išlaužo (24-tas km) yra su nauja, puikios kokybės asfalto danga, ten tikrai galima spustelėti. Kituose ruožuose irgi galima važiuoti iki 90 km/h nejaučiant didesnio diskomforto. Apie kokį fiziškai neįmanomą 70 km/h kalbate?
    Niekas nesako, kad visas kelias KK130 Kaunas - Prienai yra griuvena. Lygiai taip pat to kelio negalima vadinti pavyzdiniu. 23 km ruože tarp Garliavos sankryžos (A5) ir Prienų yra visokių atkarpų. Atsižvelgiant į eismo intensyvumą kelio kategorija yra per žema.
    Tačiau apgailėtini LAKD prioritetai - kelio rekonstrukcija numatyta tik po dešimtmečio, o visas ruožas iki Prienų pristačius eismą ribojančių papildomai stabdomas vidutinio greičio matuokliais imituojant rūpestį dėl eismo saugumo.

    Comment


      #62
      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      23 km ruože tarp Garliavos sankryžos (A5) ir Prienų yra visokių atkarpų.

      Nuo Garliavos sankryžos iki Prienų žiedo tėra 19 km. Tame ruože greitis bus matuojamas 16,87 km ilgio atkarpose, iš kurių pirmos dvi atkarpos 10,42 km yra puikios kokybės asfalto danga. Čia dėl tikslumo. Kaip tik manau, kad tarp Garliavos ir Prienų yra tikslingas greičio matavimas, nes kelias siauras, kalvotas, vingiuotas ir tikrai pavojingas. Tačiau, žinoma, esu prieš matuoklius kur jie tikrai nebūtini, pvz automagistralėse.

      Comment


        #63
        Reikėtų apsispręsti - kelias KK 130 Kaunas - Prienai yra siauras, kalvotas ir vingiuotas, ar Lietuvos kelininkų sukurtas technikos stebuklas su lygutėle asfalto danga.
        Ir ką, abiem atvejais reikalingi net trys radarų ruožai?

        Mano supratimu, tą kelią dėl didelio eismo intensyvumo reikia kuo greičiau rekonstruoti nealukiant 10 ar 15 metų.
        Radarų statymas visame ruože iki Prienų tėra brangiai kainuojanti veiklos imitacija.

        Comment


          #64
          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Mano supratimu, tą kelią dėl didelio eismo intensyvumo reikia kuo greičiau rekonstruoti nealukiant 10 ar 15 metų.
          Iki 2035 m. tai nenumatyta. Vėliau numatoma, pagal durnaus judumo planą, automobilių neliks.

          Comment


            #65
            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Iki 2035 m. tai nenumatyta. Vėliau numatoma, pagal durnaus judumo planą, automobilių neliks.
            Laikas gydo visas žaizdas...
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment

            Unconfigured Ad Widget

            Collapse
            Working...
            X