Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Romai, sutinku, kad kai kur matavimas perteklinis, tačiau tai visai nereiškia, kad galite skelbti dezinformaciją. 130 kelias nuo Kauno iki Rokų sankryžos su 1911 keliu už Išlaužo (24-tas km) yra su nauja, puikios kokybės asfalto danga, ten tikrai galima spustelėti. Kituose ruožuose irgi galima važiuoti iki 90 km/h nejaučiant didesnio diskomforto. Apie kokį fiziškai neįmanomą 70 km/h kalbate?
    Niekas nesako, kad visas kelias KK130 Kaunas - Prienai yra griuvena. Lygiai taip pat to kelio negalima vadinti pavyzdiniu. 23 km ruože tarp Garliavos sankryžos (A5) ir Prienų yra visokių atkarpų. Atsižvelgiant į eismo intensyvumą kelio kategorija yra per žema.
    Tačiau apgailėtini LAKD prioritetai - kelio rekonstrukcija numatyta tik po dešimtmečio, o visas ruožas iki Prienų pristačius eismą ribojančių papildomai stabdomas vidutinio greičio matuokliais imituojant rūpestį dėl eismo saugumo.

    Comment


      #62
      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      23 km ruože tarp Garliavos sankryžos (A5) ir Prienų yra visokių atkarpų.

      Nuo Garliavos sankryžos iki Prienų žiedo tėra 19 km. Tame ruože greitis bus matuojamas 16,87 km ilgio atkarpose, iš kurių pirmos dvi atkarpos 10,42 km yra puikios kokybės asfalto danga. Čia dėl tikslumo. Kaip tik manau, kad tarp Garliavos ir Prienų yra tikslingas greičio matavimas, nes kelias siauras, kalvotas, vingiuotas ir tikrai pavojingas. Tačiau, žinoma, esu prieš matuoklius kur jie tikrai nebūtini, pvz automagistralėse.

      Comment


        #63
        Reikėtų apsispręsti - kelias KK 130 Kaunas - Prienai yra siauras, kalvotas ir vingiuotas, ar Lietuvos kelininkų sukurtas technikos stebuklas su lygutėle asfalto danga.
        Ir ką, abiem atvejais reikalingi net trys radarų ruožai?

        Mano supratimu, tą kelią dėl didelio eismo intensyvumo reikia kuo greičiau rekonstruoti nealukiant 10 ar 15 metų.
        Radarų statymas visame ruože iki Prienų tėra brangiai kainuojanti veiklos imitacija.

        Comment


          #64
          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Mano supratimu, tą kelią dėl didelio eismo intensyvumo reikia kuo greičiau rekonstruoti nealukiant 10 ar 15 metų.
          Iki 2035 m. tai nenumatyta. Vėliau numatoma, pagal durnaus judumo planą, automobilių neliks.

          Comment


            #65
            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Iki 2035 m. tai nenumatyta. Vėliau numatoma, pagal durnaus judumo planą, automobilių neliks.
            Laikas gydo visas žaizdas...
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              #66
              VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ PRIEŽIŪRA IR PLĖTRA 2019–2035 METAIS
              Trumpai (linkas apačioje):

              KRAŠTO KELIAI
              Rekonstrukcija dėl kategorijos neatitikimo, kelio plotis < 6 m. (vidutiniškai per metus – 33 km) 400 mln. 400 km 2023 – 2034

              VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ ASFALTAVIMAS
              Valstybinės reikšmės rajoninių kelių su žvyro danga asfaltavimas (vidutiniškai per metus – 200 km, nuo 2029 m. vidutiniškai – 100 km) 957 mln. 3190 km 2019–2035

              SAUGAUS EISMO IR APLINKOSAUGINIŲ PRIEMONIŲ DIEGIMAS
              Inžinerinių greičio valdymo priemonių įrengimas, vnt. 54,7 mln. 1840 km 2019–2035
              <...>

              VIA BALTICA <...>
              A1 VILNIUS–KAUNAS <...>
              A14 VILNIUS–UTENA <...>

              APLINKKELIŲ TIESIMAS
              • Vilniaus m. pietinio aplinkkelio tiesimo II etapas 2033–2035 m.
              • Nefinansuojami - Karmėlavos, Raudondvario P(pietinis), Simno, Šakių P, Priekulės, Klaipėdos PV, Mažeikių V, Plungės V, Rietavo V, Šiaulių Š, Karčemų, Karsakiškio, Ukmergės PV, Utenos R, Zarasų, Trakų.

              VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ TINKLO PLĖTRA:
              • Susisiekimo šalia Klaipėdos gerinimas (kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 222,261 iki 228,571 km rekonstravimas) 2031–2032 m.
              • Kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukcija nuo 11,60 iki 31,10 km 2031–2033 m.
              • Kelio Nr. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 15,51 iki 25,80 km rekonstravimas 2035 m.

              Linkas (kol neištrynė).
              http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf
              Paskutinis taisė Romas; 2019.10.12, 10:22. Priežastis: Kopija iš temos "Lietuvos keliai"

              Comment


                #67
                Kad apsiskirti nuo "didžiosios iki 2035 strategijos" išskyriau savo mintis atskirai. Mano nuomone, tai baisu. Išskyrus žvyrkelius, nieko gero. Vėžlio greičiu kažką gerins. Trys nauji keliukai po 8 km per 15 metų. 14 aplinkkelių nėra lėšų.

                Kaunas-Alytus, kur labai blogai, dar 14 metų visi dūsaus "ak ak, nu avarija, vėl".

                Apie "viziją nulis" nėra ką kalbėti. Iš kur bus nulis jei N kelių, kur reikia 2+1 su metalu vidury, kad vengti priešpriešos ir nieko.

                2050 tokiu greičiu bus dar 3 nauji keliukai po 8 km.

                Comment


                  #68
                  Kažkoks kosmosas, Kaunas-Prienai šunkelį su autostrados vertu srautu tvarkys 2031????? Gerai, kad sėdžiu ant kėdės.... Tikiuosi pasikeis, nors jei ir toliau kosmonautai tvarkys, tai hmmm
                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    #69
                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                    Kažkoks kosmosas, Kaunas-Prienai šunkelį su autostrados vertu srautu tvarkys 2031????? Gerai, kad sėdžiu ant kėdės.... Tikiuosi pasikeis, nors jei ir toliau kosmonautai tvarkys, tai hmmm
                    Vakar 6 savivaldybių merai kreipėsi į Susisiekimo ministrą ir jis pažadėjo darbus atlikt greičiau. Įdomu, ar pavyks?

                    Kelio Alytus-Kaunas rekonstrukcija tik 2035 m. ? NE - toks atsakymas ir tokia ministerijos pozicija mūsų netenkina!
                    Dar prieš mėnesį pradėjau susitikinėti ir diskutuoti su Alytaus ir Kauno regiono merais, dėl bendros pozicijos formavimo ir bendro kreipimosi į ministeriją, dėl kelio Alytus -Kaunas rekonstrukcijos, ne 2035 metais taip kaip buvo suplanuota, o dėl greitesnių terminų. Kreipimasi pasirašė 9 savivaldybių (Alytaus, Alytaus r. Varėnos r. Lazdijų r. Druskininkų, Prienų r. Birštono, Kauno r. ir Kauno miesto) merai ir šiandieną kartu su Prienų rajono meru nuvykome į Susisiekimo ministeriją susitikti su ministru ir aptarti Alytus - Kaunas kelio rekonstrukcijos darbų. Diskusijos metu su ministru ir viceministru sutarėme, kad bus keičiamas specialusis planas (kuriame kelio rekonstrukcija suplanuota tik 2035 m.) ir sutarėme kad terminas bus "gerokai" paankstintas, tačiau kiek yra tas žodis gerokai ministras nenorėjo sukonkretinti Taip pat ministerija "nedrąsiai" pažadėjo iki to laiko kol bus parengtas naujas projektas su 4 eismo juostų keliu, bus skirta lėšų to kelio atnaujinimui Taip pat pasitaikius progai ministrui priminiau "stebuklingąjį" geležinkelio viaduką Naujojoje gatvėje ir dar kartą paprašiau užbaigti ministerijos pradėtą objektą, kuriam vis pritūksta lėšų. Šiuo klausimu aiškaus atsakymo iš ministerijos atstovų kol kas negavau, nes jiems dar reikia susipažinti su esama situacija (kadangi ministras pareigas eina tik mėnesį) ir sutarėme, kad artimiausiu metu dar susitiksime, dėl šio klausimo galimų sprendimo variantų.
                    Šaltinis: Alytaus mero fb facebook.com/Cesiulis/posts/710724922767475
                    Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

                    Comment


                      #70
                      Problema tame, kad kai planavimas blogas, tada belieka eit merams ir kaulyt, būsi geras, tai iškaulysi kaulą. Situacija su 130 keliu primena šiaurinio Kauno aplinkelio situaciją, buvo laukiama iki negaliu, dabar paskubomis bandoma tvarkyt (irgi kiek pamenu įsikišus merui), bet vargas kam ten tenka važinėtis kasdien.... Ekonomistai galėtų paskaičiuot kiek BVP prarandama kamščiuose vien dėl planavimo "nieko nedaryti iki neatvažiuos meras"
                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        #71
                        Dabar jau kažką prabilo apie 4 eismo juostų kelią, tai reiškia vėl nauji projektai ir t.t. Tai reikštų be 5 metų realūs darbai dar tikrai neprasidėtų. Iki to laiko galėtų "Remixu" pereiti likusią dalį nuo sankryžos su Rokais iki Prienų. Nes atkarpa kur pakeistas asfaltas dar galima važiuoti gan saugiai, o likusia tenka kratytis ir tai ypač nesaugu blogomis oro salygomis.

                        Comment

                        Working...
                        X