Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Greičiausiai bus labai teisingas teisinis precedentas:
    Kauniečio kova už teisybę: „Urmo“ aikštelės ženklinimas – nesuderintas, tad policijos baudos gali būti neteisėtos https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1358484
    Kovo 6 dieną UAB „Urmo prekybos miestelis“ automobilių stovėjimo aikštelėje įvyko avarija, iškėlusi diskusiją, kas kam turėjo suteikti pirmenybę ir ar galimai dvigubai viršytas greitis nėra svarbus akcentas. Nustatydama eismo įvykio kaltininką, Kauno policija rėmėsi horizontaliu kelio ženklinimu, tačiau šis, kaip paaiškėjo vėliau, nebuvo suderintas. Dėl to net pradėta administracinė teisena.

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Greičiausiai bus labai teisingas teisinis precedentas:
      Kauniečio kova už teisybę: „Urmo“ aikštelės ženklinimas – nesuderintas, tad policijos baudos gali būti neteisėtos https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1358484
      Tie teisininkai su jų išsikalinėjimais. Nu negi žmogus gali būti kaltas, kad pažeidė liniją, nupieštą be tarpgalaktinio sindikato raštiško pritarimo?

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Tie teisininkai su jų išsikalinėjimais. Nu negi žmogus gali būti kaltas, kad pažeidė liniją, nupieštą be tarpgalaktinio sindikato raštiško pritarimo?
        Aš irgi pagalvojau. Privažiuoji, matai ženklinimą. Pagalvoji, ar jis suderintas. Jei taip, laikaisi taisyklių. Jei ne, jas ignoruoji.

        Comment


          Esmė ne to kito žmogaus kaltėje, bet tų, kas įsakė paišyti bile ką bile kur.

          Comment


            Pilaitė, Karaliaučiaus g. netoli autobusų žiedo. Įgyvendintas horizontalus žymėjimas "lėktuvų tūpimo take". Liko daug užpaišytų plotų, principe galėjo pasvarstyti apie dviračių juostų sužymėjimą, bet...

            Click image for larger version  Name:	922020192037.jpg Views:	0 Size:	296,0 kB ID:	1829468

            Click image for larger version  Name:	922020191932.jpg Views:	0 Size:	148,5 kB ID:	1829469

            Click image for larger version  Name:	922020192011.jpg Views:	0 Size:	323,8 kB ID:	1829470


            Click image for larger version  Name:	922020191945.jpg Views:	0 Size:	328,0 kB ID:	1829471

            Click image for larger version  Name:	922020191916.jpg Views:	0 Size:	316,1 kB ID:	1829472
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Pilaitė, Karaliaučiaus g. netoli autobusų žiedo. Įgyvendintas horizontalus žymėjimas "lėktuvų tūpimo take". Liko daug užpaišytų plotų, principe galėjo pasvarstyti apie dviračių juostų sužymėjimą, bet...
              Bent jau aiškiai parodė, kas negerai su šia gatve. Tik galėjo ir perteklinį perėjų žymėjimą nutrint. Kam jis ten, kur nevažiuoja mašinos?

              Comment


                Toj saloj galėjo ir parkavimo vietas padaryti. Nežinau kiek aktualu aišku šitoje vietoje.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment



                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Kauno Šv. Gertrūdos - Savanorių pr. sankryžos pokyčiai laike.
                  1980 m.

                  Click image for larger version Name:	1980.jpg Views:	164 Size:	83,7 kB ID:	1856010
                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Stebiuosi, kad stulpai anksčiau buvo baltai juodi, o dabar nebe. Nyderlanduose, etc. išliko juodai balti. Matomumas geresnis, ypač tamsoje:

                  Click image for larger version  Name:	Sankryza.jpg Views:	251 Size:	387,9 kB ID:	1856091
                  Atkreipėt dėmesį, kad Vilniuje, su nauju NT projektu salelėje, vienoje sankryžoje padarytas stulpas dryžuotai?
                  Atkreipiau dėmesį, jog ne tik Nyderlanduose dryžuoti stulpai, bet ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose.

                  Vilnius, A. Nasvyčio g./Upės g.:

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20210302_141114.jpg
Views:	531
Size:	2,60 MB
ID:	1866130

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20210302_141152.jpg
Views:	528
Size:	2,58 MB
ID:	1866131

                  Visai prie pat neliestoje sankryžoje, toks standartinis sprendimas:

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20210302_141237.jpg
Views:	527
Size:	2,89 MB
ID:	1866132

                  Mašinos mašinom, bet man, kaip dviratinikui labai praverstų visokių perėjų ženklų atramos dryžuostos, nes dažnai būna pagal STR per arti dviračių tako. Pvz. JAE dryžuoti stulpai įrengiami greito eismo gatvėse įspėjamiesiems ženklams. Manau, vien darant dryžuotus stulpus nebereikėtų ryškiai geltonų skydų aplink ženklus. Dėmesį dryžiai pritraukia, bet „neakina”, kaip ryškiaspalviai skydai.



                  Comment


                    Klausimas dėl šio kelio ženklo, ar ne per arti jis taip stovi, yra kokie reikalavimai atstumui? Nes kai trukdo kai taip arti tokiam siauram šalygatvyje. Pravažiuojant dviračiu ar paspirtuku kabinasi vairas/rankenos, nepravažiuoja šaligatvių valymo technika.
                    Attached Files

                    Comment



                      Panašu, kad:
                      gatvės bortas 15 cm + 2 x 50 cm plytelės + 8 cm vejos bortas = 1,23 m

                      Pagal senovinius standartus galėjo būti 1,20 m min. pločio šaligatvis, dabar min. 1,5 m + 0,25 m apsaugos zona nuo vertikalių kliūčių:

                      Click image for larger version  Name:	Pesciuju_STR_2019-03-10.png Views:	0 Size:	32,8 kB ID:	1868510 Click image for larger version  Name:	Apsaugos_zonos.jpg Views:	0 Size:	42,2 kB ID:	1868511

                      Įtariu turėtų būti 0,5 m nuo borto apsaugos zona (šaligatvio platinimas) +1,5 m šaligatvis, ir 0,5 m atsumas nuo stulpo (0,25 m senamiesčiuose ir soduose, etc.) = 2 m šaligatvis (ir atitrauktas stulpas į šoną).

                      Tas minimalus šaligatvio plotis galėtų būti esant šoninei kelio juostai (jei šaligatvis atitrauktas nuo važiuojamosios dalies). Min. šoninės skiriamosios juostos (jeigu ji įrengiama) plotis 1 m arba 2,3 m jei su medžiais / krūmais.
                      Paskutinis taisė dondc; 2021.03.11, 10:57. Priežastis: Taisiau skaičius.

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą


                        Atkreipėt dėmesį, kad Vilniuje, su nauju NT projektu salelėje, vienoje sankryžoje padarytas stulpas dryžuotai?
                        Atkreipiau dėmesį, jog ne tik Nyderlanduose dryžuoti stulpai, bet ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose.

                        Mašinos mašinom, bet man, kaip dviratinikui labai praverstų visokių perėjų ženklų atramos dryžuostos, nes dažnai būna pagal STR per arti dviračių tako. Pvz. JAE dryžuoti stulpai įrengiami greito eismo gatvėse įspėjamiesiems ženklams. Manau, vien darant dryžuotus stulpus nebereikėtų ryškiai geltonų skydų aplink ženklus. Dėmesį dryžiai pritraukia, bet „neakina”, kaip ryškiaspalviai skydai.


                        Dryžuotas stulpas čia ženklinimas 2.3, dabar dažnai naudojamas naujuose projektuose. Taip pat matote ir mažesnį nukreipiamąjį ženklą (dydžio grupės nepasakysiu iš akies). Šie sprendiniai skirti gerinti matomumą, t.y. ženklai neužstoja pėsčiojo laukiančio saugumo salelėje, ypač aktualu vaikams, kurių ūgis nedidelis. Iš principo toks sprendinys turi būti taikomas visur analogiškose vietose - pėsčiųjų perėjų saugumo salelėse.

                        Comment


                          Atkeliu iš Šiaurinio aplinkkelio temos. Galime diskutuoti čia. Jei norit peržiūrėt nuotraukas, spauskit šalia Effka nicko dvi rodyklytes mėlynam fone:
                          Parašė Effka Rodyti pranešimą
                          Nežinau ar buvo pasidalinta, tad įkeliu kaip atrodys Giraitės sankryža po rekonstrukcijos.
                          Įdomūs gana unikalūs sprendiniai:
                          1. Lėtėjimo/greitėjimo juostų prailgintos. Šalia 250 m paprastos greitėjimo/lėtėjimo juostos, papildomai pridėta 190 m atkarpa, kuri nuo pagrindinės važiuojamosios dalies atskirta siaura triukšmo juosta
                          2. Ženklinimas. Naujojoje Giraitės sankryžoje panaudotas Vilnius-Utena naujo 2x2 ruožo sprendimas su vokiško autobano stiliaus rodyklę į išvažiavimą, papildomai pridedant tą pačią rodyklę be atstumo iki sankryžos ženklinimo kažkur 300-500 m prieš sankryžą.

                          Įliustruojanti nuotrauka:
                          Click image for larger version

Name:	fetch?photoid=1871159.jpg
Views:	176
Size:	705,4 kB
ID:	1876644
                          Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 10:31.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            2. Ženklinimas. Naujojoje Giraitės sankryžoje panaudotas Vilnius-Utena naujo 2x2 ruožo sprendimas su vokiško autobano stiliaus rodyklę į išvažiavimą, papildomai pridedant tą pačią rodyklę be atstumo iki sankryžos ženklinimo kažkur 300-500 m prieš sankryžą.
                            ]
                            O kodėl be atstumo? Man kaip vairuotojau tai su atstumu būtų informatyviau, būtų aiškiau orientuotis kur tas nusukimas.

                            Comment

                            Working...
                            X