Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno tiltų istorija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Žurnalas "Naujoji Romuva" 1938 m. Nr.22-24.



    Comment


      #22
      Laikraštis "Lietuvos aidas" 1928 m. birželio 22 d.

      Comment


        #23
        Naująjį Vilijampolės arba P.Vileišio tiltą lietuviai pasistatė 1929 metais. Tiltui pastatyti A.Smetonos laikais užteko pusantrų metų (kažin kiek laiko dabar statysime A.Panemunės tiltą). Praėjus 15 metų 1944 m. kaimynai vokiečiai sunaikino tiltą.





        Iš H.Kebeikio nuotraukų.
        Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
        www.airfoto.lt

        Comment


          #24
          Tiltas Kaune per Nemuną, Lietuva. Tarptautinis konkursas 1./II. 1927 m. antroji vieta


          ebay.de

          Kaip suprantu šis projektas nebuvo įgyvendintas, tiltas turėjo būti visai kitoje vietoje. Per brangus pasirodė projektas?

          Comment


            #25
            Prieš 40 metų. Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1976 m. gegužės 27 d.





            Comment


              #26
              Laikraštis „Kauno tiesa“ 1960 m. rugpjūčio 13 d.







              Laikraštis „Kauno tiesa“ 1961 m. rugpjūčio 20 d.



              Comment


                #27
                Varnių tilto statybos. Laikraštis „Kauno tiesa“ 1982 m. lapkričio 10 d. E. Katino nuotraukos.





                Pastatytas Varnių tiltas. Laikraštis „Kauno tiesa“ 1983 m. lapkričio 3 d. E. Katino nuotraukos.



                Paskutinis taisė AutoLiet; 2016.12.04, 10:51.

                Comment


                  #28
                  Kaunas. Aleksoto tilto statyba per Nemuną, 1928-1929 m.



                  https://www.facebook.com/senosfotogr...type=3&theater

                  Comment


                    #29
                    Kauno tiltai ir keltai 1861 metais
                    Šaltinis: Materijaly geografiji ir statistiki Rossiji. Kovenskaja gubernija 1861


                    Kauno planas orientacijai

                    Comment


                      #30
                      Kauno tiltai ir keltai 1861 metais

                      Aprašomas apie 250 metrų ilgio (115 sieksnių) pontoninis Aleksoto tiltas per Nemuną. Tilto važiuoajmoji dalis buvo 3½ aršino (apie 2,50 metro).
                      Jis ryatis būdavo pakeliamas, kad būtų praleidžiami laivai ir sieliai.
                      Tiltas veikdavo nuo pavasario išėjus ledams - pradedant kovo 31-balandžio 20 d. Vėlyvą rudenį apie spalio 20-25 tiltas būdavo išardomas, kad nenuneštų ledai
                      Reikia pridėti 12 dienų dėl Julijaus ir Grigaliaus kalendorių skirtumo.
                      Kai neveikė tiltas, buvo paleidžiamas keltas (somoliot / самолетъ). Jo keliamoji galia buvo 2000 pūdų (~320 kg) ir grimzlė iki 2 pėdų (apie 60 cm).

                      Aprašoma bendro 3900 metrų ilgio (1862 sieksnių) damab nuo potvynių abiejuose Nemuno krantuose

                      Bendrai bruožais aprašomas ir apie 300 metrų ilgio ir 15 m pločio (130 sieksnių * 7 sieksnių pločio) Vilijampolės tiltas per Nerį, kuri rudenį irgi išardomas ir kitu metu veikė keltų perkėla
                      Užsimenama apie keltą Jonavoje per Nerį








                      Comment


                        #31
                        Vilijampolės tilto parengiamieji darbai pradėti 1927 m. lapkričio mėn. 1928m. 06.21 d. tuo pačiu metu pašventinta Vilijampolės ir Aleksoto tiltų statybos darbų pradžia. 1929 m. 10.30 d. statyba baigta.(iš Vikipedijos)

                        Click image for larger version

Name:	Kaunas.Vilijampol.tilto statyba.jpg
Views:	1
Size:	135,0 kB
ID:	1620396

                        Click image for larger version

Name:	Kaunas.Vilijampoles tilto statyba.jpg
Views:	1
Size:	88,3 kB
ID:	1620397

                        iš retrov.ru
                        Keliauju per Lietuvą

                        Comment

                        Working...
                        X