Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lentvario geležinkelio pervaža

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Taigi ir atsirado pėsčiųjų tunelis stotyje. Ne pervažoje, o stotyje, kur kur kas didesnis žmonių judėjimas. Kai buvo atlikta elektrifikacija (1975 m.), stoties kelynas buvo kardinaliai perdarytas, sustoję traukiniai jau niekaip neužstatydavo pervažos.

    Comment


      #62
      Prieš darant pėsčiųjų tunelį buvo kalbų ir apie pervažos vietoje antrą tunelį. Pėsčiųjų eismo ir per pervažą būdavo nemažai. Nemažai krypčių stoties tunelis visiškai nepatogu. Autobusai taip pat prie pervažos stringa.

      Dar ankstyvais dutūkstantaisiais yra tekę lipt tarp vagonų pervažoje.

      Comment


        #63
        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Gal galėtum vis dėlto pasakyti, kokie galimi apvažiavimo maršrutai, kai neveiks pervaža, nerašydamas "per aplinkui"
        Koks konkrečiai transportas poną domina? Dviratis, automobilis, sunkvežimis? Kuo netinka planai nurodyti pora pranešimų aukščiau?

        Comment


          #64
          Parašė Nitro Rodyti pranešimą

          Koks konkrečiai transportas poną domina? Dviratis, automobilis, sunkvežimis? Kuo netinka planai nurodyti pora pranešimų aukščiau?
          Turbūt turi omenyje, kad tuose planuose rodoma laikina pervaža, o pirkimo dokumentuose lyg ir nebelieka reikalavimo užtikrinti auto eismą?

          Comment


            #65
            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Turbūt turi omenyje, kad tuose planuose rodoma laikina pervaža, o pirkimo dokumentuose lyg ir nebelieka reikalavimo užtikrinti auto eismą?
            Tai jau projekto derinimo stadijoje buvo skelbta, kad darbai vyks etapais ir didžioji dalis darbų bus atliekama uždarius pervažą automobiliams ir užtikrininat tik nepertraukiamą traukinių eismą. Pirkimo dokumentuose nematau, kad būtų kas tuo klausimų pasikeitę, pataisykit jei klystu.

            Viso bus 3 etapai. I etapas - pasirengimas pervažos uždarymui. II etapas - tunelio įrengimas. III etapas - baigiamasis.

            II etapo metu automobilių ir pesčiųjų eismas per pervažą draudžiamas. Patekimas į kitoje gelezinkelio pusėjė esančią miesto dalį galimas tik pesčiomis per stotyje įrengtą tunelį arba automobiliu apvažiuojant per kitas galimas geležinkelio kirtimo vietas, o jos artimiausios yra važiuojant per Kariotiškes - Trakus arba Vilnių A4 keliu.

            Ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume, bet moderatorius mėgta pranešimus pratrinti arba tarp temų pramėtyti ir tenka vėl iš naujo apie tą patį diskutuot
            Paskutinis taisė Nitro; 2020.05.20, 13:09.

            Comment


              #66
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Kokie 60 metų? Automobilizacija prasidėjo apie 2000, tada ir atsirado problemos. Pėstiesiems, važinėjantiems į Vilnių traukiniu pervaža nebuvo problema.
              Visgi 2 metus kentėti per daug. Jau geriau apsieiti be viaduko. Negi negalima buvo suplanuoti kitaip?
              Pirminiame variante buvo laikina pervaža bet kai paskaičiavo' kad per para pravažiuoja apie 200 traukinių ir pervaža bus atidaryta apie 2 val. paroje tos minties atsisakyta. Bus tvarkoma Dzūkų g. dalis kaip privažiuomoji ir paleis viešąjį transportą,mokyklinius autobusiukus iš Kilimų rajono iki tunelio ir tas pats iš kitos pusės o apvažiuoti teks per Žarijų g. Vilniuje arba per Kariotiškes.

              Comment


                #67
                Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                Tai jau projekto derinimo stadijoje buvo skelbta, kad darbai vyks etapais ir didžioji dalis darbų bus atliekama uždarius pervažą automobiliams ir užtikrininat tik nepertraukiamą traukinių eismą. Pirkimo dokumentuose nematau, kad būtų kas tuo klausimų pasikeitę, pataisykit jei klystu.

                Viso bus 3 etapai. I etapas - pasirengimas pervažos uždarymui. II etapas - tunelio įrengimas. III etapas - baigiamasis.

                II etapo metu automobilių ir pesčiųjų eismas per pervažą draudžiamas. Patekimas į kitoje gelezinkelio pusėjė esančią miesto dalį galimas tik pesčiomis per stotyje įrengtą tunelį arba automobiliu apvažiuojant per kitas galimas geležinkelio kirtimo vietas, o jos artimiausios yra važiuojant per Kariotiškes - Trakus arba Vilnių A4 keliu.

                Ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume, bet moderatorius mėgta pranešimus pratrinti arba tarp temų pramėtyti ir tenka vėl iš naujo apie tą patį diskutuot
                Atsisakyta laikinosios pervažos , FB bendruomenės grupėje ta tema su moteriškemis pasikapojome,jos visada būdavo nepatenkintos, užėjo merė ir visus sutaikė pasakė kaip ir kas bus,tad aš geriau pakentėsiu 22 mėnesius. Daug kas iš lentvariecių pirks paspirtukus.

                Comment


                  #68
                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                  Viso bus 3 etapai. I etapas - pasirengimas pervažos uždarymui. II etapas - tunelio įrengimas. III etapas - baigiamasis.

                  II etapo metu automobilių ir pesčiųjų eismas per pervažą draudžiamas. Patekimas į kitoje gelezinkelio pusėjė esančią miesto dalį galimas tik pesčiomis per stotyje įrengtą tunelį arba automobiliu apvažiuojant per kitas galimas geležinkelio kirtimo vietas, o jos artimiausios yra važiuojant per Kariotiškes - Trakus arba Vilnių A4 keliu.
                  Ačiū, pagaliau pavyko išspausti daugiau nei "per aplinkui".

                  Comment


                    #69
                    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

                    Atsisakyta laikinosios pervažos , FB bendruomenės grupėje ta tema su moteriškemis pasikapojome,jos visada būdavo nepatenkintos, užėjo merė ir visus sutaikė pasakė kaip ir kas bus,tad aš geriau pakentėsiu 22 mėnesius. Daug kas iš lentvariecių pirks paspirtukus.
                    Pirminiuose planuose ir tunelis turėjo būti kitoje vietoje, tad nesakyčiau, kad kažko buvo atsisakyta - tiesiog projektuotojai išnagrinėjo galimus variantus ir pasirinko tinkamiausią užsakovui.

                    Viešo derinimo su visuomene metu (žiemą) jau buvo aišku, kad pervažą uždarys. O ir nelabai įsivaizduoju, kaip galėtų tuo pačiu metu veikti pervaža ir vykti tunelio statybos. Tai būtų įmanoma tik tunelį įrenginėjant kitoje vietoje.

                    Comment


                      #70
                      Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

                      Pirminiame variante buvo laikina pervaža bet kai paskaičiavo' kad per para pravažiuoja apie 200 traukinių ir pervaža bus atidaryta apie 2 val. paroje tos minties atsisakyta. Bus tvarkoma Dzūkų g. dalis kaip privažiuomoji ir paleis viešąjį transportą,mokyklinius autobusiukus iš Kilimų rajono iki tunelio ir tas pats iš kitos pusės o apvažiuoti teks per Žarijų g. Vilniuje arba per Kariotiškes.
                      Dabartinė pervaža juk irgi pagal tokį skaičiavimą būna atidaryta 2 val. per parą. Galėtų laikiną pervažą padaryti kad ir taip:

                      Comment


                        #71
                        Visi sklypai pažymėtoje vietoje yra privatūs ir nepigūs. O ir visuomenės poreikiams sunkiai paimsi, kai tas poreikis diskutuotinas.

                        Comment


                          #72
                          Ar būtina paiminėti sklypus? Statinys juk laikinas būtų, labai norint galima būtų kokią panaudos sutartį sudaryti ir viskas.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Ar būtina paiminėti sklypus? Statinys juk laikinas būtų, labai norint galima būtų kokią panaudos sutartį sudaryti ir viskas.
                            Čia būtų labiau misija neįmanoma, gi reikėtu praktiškai nauja gatvę tiesti ir infrastruktūra kloti ir t.t. apie kokias panaudos sutartis šnekta net neisivaizduoju kaip teisiškai tai padaryti.

                            Comment


                              #74
                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Ar būtina paiminėti sklypus? Statinys juk laikinas būtų, labai norint galima būtų kokią panaudos sutartį sudaryti ir viskas.
                              Net nebejoju, kad sklypų savininkai nesutiktų.

                              Comment


                                #75
                                Galėtų padaryti 100 metrų į Vilniaus pusę. Laikiną, bet ne visam statybų laikotarpiui, o bent jau pusei, kol bus įrengtas pats tunelis. Kai laikas ateis žiedams ir privažiavimo gatvėms, tada jau tektų Lentvariui likti be pervažos. Visgi geriau metai be pervažos nei du metai. Aišku, reikėtų visiškai uždrausti krovininio transporto eismą. Tik lengvieji ir VT.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

                                  Čia būtų labiau misija neįmanoma, gi reikėtu praktiškai nauja gatvę tiesti ir infrastruktūra kloti ir t.t. apie kokias panaudos sutartis šnekta net neisivaizduoju kaip teisiškai tai padaryti.
                                  O jei statančioji įmonė išsinuomotų laisvus sklypus, ir tiesiog papiltų žvyro kelią?

                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                  Net nebejoju, kad sklypų savininkai nesutiktų.
                                  jei savininkai patys gyvena Lentvaryje, manau būtų suinteresuoti pasilengvinti gyvenimą sau.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                    O jei statančioji įmonė išsinuomotų laisvus sklypus, ir tiesiog papiltų žvyro kelią?



                                    jei savininkai patys gyvena Lentvaryje, manau būtų suinteresuoti pasilengvinti gyvenimą sau.
                                    Apie kokius laisvus sklypus jūs šnekate? Matau jūs išvis nesigautote procesuose...

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

                                      Apie kokius laisvus sklypus jūs šnekate? Matau jūs išvis nesigautote procesuose...
                                      Kalbu apie neužstatytus sklypus, per kuriuos galėtų eiti mano pažymėta laikinos pervažos vieta. Susitarti su dviejų sklypų savininkais neturėtu būti didelė problema labai norint.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Kalbu apie neužstatytus sklypus, per kuriuos galėtų eiti mano pažymėta laikinos pervažos vieta. Susitarti su dviejų sklypų savininkais neturėtu būti didelė problema labai norint.
                                        Neužstatytas sklypas nebūtinai yra laisvas. Kitą vertus iniciatyva gera - pasiūlykite savivaldybei savo paslaugas (susitarti su sklypų savininkais).

                                        Comment


                                          #80
                                          Į šiaurę nuo geležinkelio kita savivaldybė -- Vilniaus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X