Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lentvario geležinkelio pervaža

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Jūs specialiai užsiregistravote, kad galėtųmėt pasipiktint? Toks kritiškas požioris suprantmas - apie tunelį ar viaduka Lentvaryje kalbama nuo senų senovės, tačiau darbais kalbos nevirsdavo. Tikėkimės šį kart darbai pagaliau pajudės.

    Comment


      #42
      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
      Jūs specialiai užsiregistravote, kad galėtųmėt pasipiktint? Toks kritiškas požioris suprantmas - apie tunelį ar viaduka Lentvaryje kalbama nuo senų senovės, tačiau darbais kalbos nevirsdavo. Tikėkimės šį kart darbai pagaliau pajudės.
      Aš tai nesuprantu tų trolinimų žmonių . Nekišu trigrašio į Klaipėdos ar Šiaulių tema jei nevaldau ar neturiu informacijos apie viena ar kita projektą Mėgstu konkretumą,o darbai pajudės kitais metais antra pusmetį , sniego gniužulas paleistas ir jo nesustabdyti gal dar išeis dar pora projektų prikabinti gatvių prie to pačio bet čia jau kitų metu istorija.

      Comment


        #43
        Atrodo, šito dokumento nebuvo
        UAB Plentprojektas 2019
        "Valstybinės reikšmės rajoninių kelių Nr. 4707 Grigiškės-Lentvaris-Dobrovolė ruožo nuo 4,9 km iki 5,2 km (Klevų g. ir Fabriko g.)
        bei Nr. 4727 Trakai-Lentvaris-Mūrinė Vokė ruožo nuo 7,0 km iki 7,6 km (Geležinkelio g. ir Vilniaus g.) ties geležinkelio pervaža rekonstravimo
        ir tunelio kelyje Nr. 4707 Grigiškės-Lentvaris-Dobrovolė 4,95 km
        naujos statybos techninio darbo projekto parengimas"



        Projekto pristatymas Lentvaryje

        Klevų alėja 2019.12.12
        Nauja Lentvario pervaža ranka pasiekiama
        http://www.klevualeja.lt/2019/12/12/...ka-pasiekiama/

        Comment


          #44
          UAB "Plentprojektas"
          "Valstybinės reikšmės rajoninių kelių Nr. 4707 Grigiškės-Lentvaris-Dobrovolė ruožo nuo 4,9 km iki 5,2 km (Klevų g. ir Fabriko g.) bei Nr. 4727 Trakai-Lentvaris-Mūrinė Vokė ruožo nuo 7,0 km iki 7,6 km (Geležinkelio g. ir Vilniaus g.) ties geležinkelio pervaža rekonstravimo ir tunelio kelyje Nr. 4707 Grigiškės-Lentvaris-Dobrovolė 4,95 km naujos statybos techninio darbo projekto parengimas"














          Esama eismo intensyvumas


          Skersinis tunelio pjūvis


          Išilginis tunelio pjūvis

          http://www.trakai.lt/data/public/uploads/2019/11/pp.pdf

          Comment


            #45
            UAB "Plentprojektas"
            "Valstybinės reikšmės rajoninių kelių Nr. 4707 Grigiškės-Lentvaris-Dobrovolė ruožo nuo 4,9 km iki 5,2 km (Klevų g. ir Fabriko g.) bei Nr. 4727 Trakai-Lentvaris-Mūrinė Vokė ruožo nuo 7,0 km iki 7,6 km (Geležinkelio g. ir Vilniaus g.) ties geležinkelio pervaža rekonstravimo ir tunelio kelyje Nr. 4707 Grigiškės-Lentvaris-Dobrovolė 4,95 km naujos statybos techninio darbo projekto parengimas"

            Pagrindinis brėžinys



            Padidintas vaizdas

            http://www.trakai.lt/data/public/uploads/2019/11/pp.pdf

            Comment


              #46
              Eismo organizavimas statybų metu
              (paspaudus - didesni brėžiniai)


              1.


              2.


              3


              http://www.trakai.lt/data/public/uploads/2019/11/pp.pdf

              Comment


                #47
                Kaip matyti, tai ir RB rezervas - 2 kelių vietos - paliekamos.

                Comment


                  #48
                  Paskelbta informaciją apie Lentvario geležinkelio pervažą statybos darbų rangos konkursą.

                  http://www.trakai.lt/naujienos/lentv...tartuoja-/1839

                  https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...1oKzKev2CXr1gU

                  https://www.facebook.com/13064786361...1989506147050/

                  Comment


                    #49
                    Ačiū už nuorodą.
                    Jei kas nors žiūrėjo dokumentus, gal pakomentuoti sprendinius.

                    Comment


                      #50
                      Įkeliu tunelio dangų ir eismo organizavimo planą bei skersinį pjūvį.

                      Suskaičiuota statybos darbų trukmė 22 mėnesiai.





                      Eismo organizavimo brėžiniai statybos darbų metu:

                      1.


                      2.


                      3.


                      4.
                      Paskutinis taisė Kaid; 2020.05.13, 11:33.

                      Comment


                        #51
                        Birželio 17 d. bus atplešiami vokai, yra pasikeitimų statyboje,nebus laikinosios pervažos.

                        Comment


                          #52
                          Tai kaip reikės važinėti?

                          Comment


                            #53
                            Per aplinkui.

                            Comment


                              #54
                              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                              Per aplinkui.
                              Ačiū už konkretumą

                              Comment


                                #55
                                Didelės kilpos gausis. Iš kitos pusės turėtų greičiau vykti darbai, jei pervaža nemaišys. Bet turint omenyje, kaip realiai viskas vyksta, tai Lentvario laukia ne mažesnis nei planuota, o gal ir dar ilgesnis gyvenimas be tiesioginio susisiekimo, išskyrus pėsčiomis.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Didelės kilpos gausis. Iš kitos pusės turėtų greičiau vykti darbai, jei pervaža nemaišys. Bet turint omenyje, kaip realiai viskas vyksta, tai Lentvario laukia ne mažesnis nei planuota, o gal ir dar ilgesnis gyvenimas be tiesioginio susisiekimo, išskyrus pėsčiomis.
                                  Žmonės pasiplanuos persiplanuos kasdienius maršrutus ir pakentės vardant ilgametės problemos išsprendimo. Ne paslaptis, kad vietiniai išvis netiki, kad kokia nors rekonstrukcija prasidės, nes pažadų per dvidešimt metų pridalinta, o realių darbų nė kiek.

                                  Comment


                                    #57
                                    20? Labiau per kokius 60

                                    Comment


                                      #58
                                      Kokie 60 metų? Automobilizacija prasidėjo apie 2000, tada ir atsirado problemos. Pėstiesiems, važinėjantiems į Vilnių traukiniu pervaža nebuvo problema.
                                      Visgi 2 metus kentėti per daug. Jau geriau apsieiti be viaduko. Negi negalima buvo suplanuoti kitaip?

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                        Per aplinkui.
                                        Gal galėtum vis dėlto pasakyti, kokie galimi apvažiavimo maršrutai, kai neveiks pervaža, nerašydamas "per aplinkui"

                                        Comment


                                          #60
                                          Kacapistano laikais lygiai taip pat sėkmingai problema buvo. Buvo mažiau mašinų - buvo daugiau pėsčiųjų. Aišku mažiau saugojosi nei dabar ir bėgiodavo tarp traukinių (pakelkit ranką kas nelindo tarp vagonų užstačiusių pervažą). Bet nuo to problema ir tunelio poreikis nebuvo mažesni. Ir kalbos apie tunelį, pasak giminių, dar gūdžiais šešiasdešimtaisiais buvo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X