Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mantas
    pradėjo temą [VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

    [VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

    Tas airio straipsnis privertė mane šiandien išeit į gatvę ir nufotografuot tikrąją situaciją. Gaila tik, kad neturiu kaip nusiųst šitų nuotraukų pačiam autoriui





















    Keletas šiaip nuotraukų


















  • Riedis
    replied
    Kuo ilgiau vairuotojai važiuoja per savo problematiškas "lokalias" sankryžas, tuo ilgiau stabdomas eismas pagrindinėse gatvėse. Manau tai akivaizdu. Ten kur mažai pokyčių (pvz Ukmergės g.), ten ir nesijaučia eismo intensyvėjimo.

    O google maps tipinis žemėlapis labai netikslus. Ten net raudonų juostų nėr.
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.06, 18:06.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nuėmus rodykles keletoje vietų pasidarė sunkiau (ilgiau laukti) pasukti į dešinę. Bet bendrai viskas yra išsprendžiama arba su papildomomis sekcijomis arba įpročių keitimu. Saugumas ženklai pagerėjo daugelyje sankryžų, kur vairuotojai ištisomis kolonomis varydavo į dešinę net nepristabdę (Kalvarijų/Ozo sankryža).
    Pagrindinė problema su žaliomis rodyklėmis būdavo ta, kad beveik visi vairuotojai prieš sukdami degant raudonai su žalia rodykle nesustodavo ir neįsitikindavo, kad sukti saugu ir kad neužtveria kelio kitiems eismo dalyviams. Iš akies taip elgdavosi apie 90% visų vairuotojų.
    Paskutinis taisė John; 2020.01.06, 16:11.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Man tai atrodo, kad čia pučiamas burbulas dėl kamščių, jie ir iki tol buvo dideli, yra kelios ženklesnės probleminės vietos (kurias tikiuos greitai išspręs), o visur kitur problemos labai lokalios. Ir tai, kad vieniems pasukti pasidarė sunku, tai dar nereiškia, kad situacija sankryžoje apskritai pablogėjo. Pamenu kai prieš kelis metus buvo praktiškai neįmanoma iš Ulonų gatvės pasukti kairėn į Lukšio, nes sukantys per žalią rodyklę (lentelę) pastoviai užkimšdavo visą gatvę.

    Komentuoti:


  • KaJenius
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Lyginant google maps tipinio pirmadienio eismo žemėlapį 8h su čia įkeltu, tai pastebėjimas tiks toks, kad spūstys šiandien mažesnės nei paskutinius mėnesius (kurių statistika naudojama tipiniam eismo žemėlapiui) , tai neatrodo, kad situacija būtų pablogėjusi; netgi sakyčiau priešingai (stebėtinai maža spūstis nuo Lydos plento, laisvas Laisvės pr., mažesnė spūstis Kareivių g., Narbuto g. prieš pat žiedą ir t.t.).
    O jei ne eismo įvykis Oslo g., tai drįsčiau teigti, jog net vakariniame aplinkkelyje būtų mažesnės spūstys.
    Siandien ryte Ukmerges g (nuo 8 iki 9) eismas taip pat buvo neinstensyvus, ne ka daugiau masinu negu iprastai.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Lyginant google maps tipinio pirmadienio eismo žemėlapį 8h su čia įkeltu, tai pastebėjimas tiks toks, kad spūstys šiandien mažesnės nei paskutinius mėnesius (kurių statistika naudojama tipiniam eismo žemėlapiui) , tai neatrodo, kad situacija būtų pablogėjusi; netgi sakyčiau priešingai (stebėtinai maža spūstis nuo Lydos plento, laisvas Laisvės pr., mažesnė spūstis Kareivių g., Narbuto g. prieš pat žiedą ir t.t.).
    O jei ne eismo įvykis Oslo g., tai drįsčiau teigti, jog net vakariniame aplinkkelyje būtų mažesnės spūstys.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Na jūs vis norite išspręsti tilto problemą, kurios nėra. Problema yra žiedo pralaidumas ir už jo esančių gatvių infrastruktūra. Gali dėlioti kiek nori juostų viena, ar kita kryptimi, rezultatas iš esmės bus toks pats. Kas iš to, kad tu atiduosi daugiau juostų nusukimui į žiedą, jei vis tiek ir toliau visą srautą stabdys žiedo nepralaidumas? Tiesiog kimštis pradės šiek tiek kitoje vietoje ir tiek. Vienintelis dalykas, kas esamoje situacijoje laikinai gali spręsti problemą, tai pareigūnai (ką kartais, tik neaišku kodėl ne kiekvieną rytą, ir daro), arba šviesoforas, kuris reguliuotų fazes priklausomai nuo aplinkinių srautų.
    Yra tilto problema, bet tai ne apie kamščius aš čia rašau, jeigu skaitėte Kamščių turbūt nesumažėtų, BET sklandžiau vyktų eismas toliau pietiniu aplinkkeliu, nes mašinoms būtų daugiau erdvės pasispausti, kol įleidžiamas koks žioplys iš kairiausios juostos paskutinę akimirką sugalvojęs nusukti link žiedo.
    Taip pat visam VT kuris turi nemažai maršrutų nereiktų stovėti ant tilto.
    Taip pat būtų ženkliai padidėjęs saugumas kamščiams nesant (kamščiai ten būna tik kelias valandas per darbo dieną), kai automobiliai bando iš Laisvės pr patekti link aplinkkelio.
    Paskutinis taisė themanual; 2019.10.31, 11:34.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Nebesu tikras kurią juostą, turbūt paprasčiausia būtų išbandyti kelis variantus laikinai uždarant vis kitą juostą ir stebėti kas vyksta piko metu, tuomet būtų aiškiau. Gal išvis paaiškėtų, kad tai yra bloga mintis, nors sakau, man atrodo logiška, kad būtų efektyviau išnaudojamas tiltas nesimetriškai, kai vienam jo gale žiedas, o kitam išsišakoja į dvi greito eismo gatves.

    Piko metu atsirastų galimybė paprasčiau maišytis susikertantiems srautams o papildoma juosta pasitarnautų viešajam transportui (idealu būtų ją neužbaigti ant tilto bet pratęsti nuo tilto iki pat Eigulių stotelės ir tuo pačiu paliekant automobiliams tris juostas nuo tilto link žiedo).
    Ne piko metu (kai didelis greitis ant titlto) būtų dar ir žymiai saugiau maišytis srautams.
    Na jūs vis norite išspręsti tilto problemą, kurios nėra. Problema yra žiedo pralaidumas ir už jo esančių gatvių infrastruktūra. Gali dėlioti kiek nori juostų viena, ar kita kryptimi, rezultatas iš esmės bus toks pats. Kas iš to, kad tu atiduosi daugiau juostų nusukimui į žiedą, jei vis tiek ir toliau visą srautą stabdys žiedo nepralaidumas? Tiesiog kimštis pradės šiek tiek kitoje vietoje ir tiek. Vienintelis dalykas, kas esamoje situacijoje laikinai gali spręsti problemą, tai pareigūnai (ką kartais, tik neaišku kodėl ne kiekvieną rytą, ir daro), arba šviesoforas, kuris reguliuotų fazes priklausomai nuo aplinkinių srautų.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Šiaip labai geras pasiūlymas, manau. Tada link centro būtų dvi juostos į Tūkstantmečio g. ir viena greitėjimo-lėtėjimo, kuri bus labai patogi ir atvažiuojantiems nuo Laisvės pr., jie galės sklandžiai įsilieti. O kurią juostą, einančią nuo centro, reiktų nuimti? Jei vieną iš tų, kur eina nuo žiedo, tai vakarais ten susidarys naujas bottleneckas, kurio galas išlįs į žiedą. Nebent nuo Tūkstantmečio g. atvažiuojant kairiąją juostą suvesti į dešiniąją dar ant viaduko. Nors gal geriau jau pasibaigus viadukui, ten nuo viaduko iki tilto yra pakankama atkarpa, kurioje vienoje juostoje kam nors sugedus dar būtų galima apvažiuoti, kad ir per užbrūkšniuotą plotą.
    Nebesu tikras kurią juostą, turbūt paprasčiausia būtų išbandyti kelis variantus laikinai uždarant vis kitą juostą ir stebėti kas vyksta piko metu, tuomet būtų aiškiau. Gal išvis paaiškėtų, kad tai yra bloga mintis, nors sakau, man atrodo logiška, kad būtų efektyviau išnaudojamas tiltas nesimetriškai, kai vienam jo gale žiedas, o kitam išsišakoja į dvi greito eismo gatves.

    Piko metu atsirastų galimybė paprasčiau maišytis susikertantiems srautams o papildoma juosta pasitarnautų viešajam transportui (idealu būtų ją neužbaigti ant tilto bet pratęsti nuo tilto iki pat Eigulių stotelės ir tuo pačiu paliekant automobiliams tris juostas nuo tilto link žiedo).
    Ne piko metu (kai didelis greitis ant titlto) būtų dar ir žymiai saugiau maišytis srautams.

    Tik pirmiausia manau reiktų sutvarkyti nesąmoningą nusukimą link Vakarinio aplinkkelio kai važiuojama nuo centro. Ten lygioje vietoje vakarinio piko metu formuojasi lėtas eismas ir jeigu jo galas pasiektų tiltą, tai juostų sumažinimas pasijustų ženkliau.
    Toje vietoje reiktų atvažiuojantiems nuo Lazdynų žiedelio leisti važiuoti tik link Vakarinio aplinkkelio, o link Gariūnų padaryti nuvažiavimą nuo Gudelių g. kitoj pusėje.
    Nuo žiedelio važiuojantiems juostą reiktų pratęsti ir fiziškai atskirti iki dabartinės avarinės ir joje padaryti įsiliejimą į aplinkkelį, o pagrindiniam srautui liktų trys juostos, kur 1 ir 2 suktų link Ukmergės, o 2 ir 3 link Gariūnų
    Paskutinis taisė themanual; 2019.10.31, 01:28.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Greičio ribojimas Oslo g. pirmoje juostoje prieš įsiliejant Laisvės pr. srautui galėtų pagerinti pralaidumo sąlygas iki užsikemšant išvažiavimui link žiedo.

    Kol kas intensyvesnio eismo metu tenka atleisti gazą, palikti prieš save akivaizdų tarpą, bet net sulėtejus iki 50km/h ne kiekvienas "šoks". Tačiau bent vairuotojai su greitesne reakcija būna dėkingi.

    Principe tas pats galioja ir žiede. Sulėtėjus eismui atsiranda daugiau progų įsilieti į žiedą nesidraskant. Bet net ir staigiai įvažiavęs vertinu kitus išvažiavimus - ar nebegreitėdamas sudarysiu progą kitiems įvažiuoti. Tiesa, sunkusis transportas ir troleibusai turi savotišką problematiką.

    Geriau pagalvojus, tas tinka ir ties greitėjimo/lėtėjimo juostomis. Tačiau deja nežinau kaip tokią lėtesnio eismo praktiką adekvačiai įgyvendinti, nežlugdant greito eismo pralaidumo ne piko metu.

    Atrodytų kintamo greičio lentelės padėtų prisitaikyti prie srauto, bet tai ir kontrolė įtariu brangu. O ir pasvajojant norėtųsi lėtinti eismą pirmoje juostoje, paliekant didesnį antroje ar trečioje.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Jo, ten nesąmonė padaryta, visos juostos nukreivėja tam, kad iš abejų pusių būtų po 4 juostas. Reiktų ištiesinti, kad link centro būtų 5, vieną iš jų galima atiduoti autobusams, o nuo centro pakaktų trijų
    Šiaip labai geras pasiūlymas, manau. Tada link centro būtų dvi juostos į Tūkstantmečio g. ir viena greitėjimo-lėtėjimo, kuri bus labai patogi ir atvažiuojantiems nuo Laisvės pr., jie galės sklandžiai įsilieti. O kurią juostą, einančią nuo centro, reiktų nuimti? Jei vieną iš tų, kur eina nuo žiedo, tai vakarais ten susidarys naujas bottleneckas, kurio galas išlįs į žiedą. Nebent nuo Tūkstantmečio g. atvažiuojant kairiąją juostą suvesti į dešiniąją dar ant viaduko. Nors gal geriau jau pasibaigus viadukui, ten nuo viaduko iki tilto yra pakankama atkarpa, kurioje vienoje juostoje kam nors sugedus dar būtų galima apvažiuoti, kad ir per užbrūkšniuotą plotą.
    Paskutinis taisė abruo; 2019.10.30, 22:25.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš irgi pastebėjau, kad padidėjo ne tik saugumas, bet ir palaidumas, su Savanorių žiedu problema ta, kad juostos tiesiog subraižytos ne pagal realų srautą, pvz. išvažiavimas iš žiedo dviem juostom turėtų būti ne į Savanorių pr., o į GV.
    Tam reikia panaikinti šviesoforą ties Vingio parku.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai gal bent ženklais, žymėjimu?
    Piko metu joks žymėjimas ir ženklai negalioja. Kiekvienas už save.
    O bet koks atskyrimas ir neveiktų, nes vis tiek kažkurioje vietoje turėsi suvaryti visus į vieną juostą. Tada prieš atskyrimą prasidės rikiavimaisi, kurie sukels tą pačią situaciją, kuri dabar būna ant lazdynų tilto.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Mintis gera, bet mieste negalima atskirdinėti vienos juostos, bet kokia avarija ar sugedęs auto užkimštų tokį atskyrimą be galimybės aplenkti.
    Tai gal bent ženklais, žymėjimu?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ten bent reiktų kairiausią juostą atskirti tik važiavimui į estakadą. Estakada apytuštė būna beveik visada.

    Tai labiausiai užknisa, nes bent 30-50% srauto į žiedą aplamai nevažiuoja. Aš jau spjoviau į šį reikalą, važiuoju aplinkui.
    Mintis gera, bet mieste negalima atskirdinėti vienos juostos, bet kokia avarija ar sugedęs auto užkimštų tokį atskyrimą be galimybės aplenkti.

    Aš galvoju, galbūt piko metu pasiteisintų koks nors sprendimas su šviesoforais tame žiede? Man rodos jis pakankamai didelis tam. Pasibaigus kamščiams būtų galima išjungti
    Paskutinis taisė themanual; 2019.10.30, 11:44.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas, kiek juostų, jei kamštis stovi nuo žiedo?
    Ne piko metu būtų daug saugiau, jokiam srautui nereiktų duoti kelio (kaip dabar yra su norinčiais važiuoti į aplinkkelį nuo Laisvės pr.), o piko metu atsirastų juosta viešajam transportui.
    Be to būtų efektyviau panaudojama esama infrastruktūra, nes priešingai pusei tikrai pakaktų trijų juostų, nes ant aplinkkelio kamštis realiai prasideda dar prieš žiedą arba jau po to kai yra nusukimas link Vakarinio aplinkkelio. Iš žiedo srautas labai po truputį tik išvažiuoja.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Nesutinku. Padėtis, bent jau su avarijomis, ypač pagerėjo abejuose žieduose abipus Žirmūnų tilto - sumažėjo, berods, apie net 7 kartus (kažkur skaičiau stebėjimo statistiką). Pralaidumas mano subjektyviu vertinimu (gyvenu šalia) bent jau nepablogėjo, o, atrodo, irgi pagerėjo kažkiek dėl bardakinio eismo sutvarkymo.
    Aš irgi pastebėjau, kad padidėjo ne tik saugumas, bet ir palaidumas, su Savanorių žiedu problema ta, kad juostos tiesiog subraižytos ne pagal realų srautą, pvz. išvažiavimas iš žiedo dviem juostom turėtų būti ne į Savanorių pr., o į GV.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Jo, ten nesąmonė padaryta, visos juostos nukreivėja tam, kad iš abejų pusių būtų po 4 juostas. Reiktų ištiesinti, kad link centro būtų 5, vieną iš jų galima atiduoti autobusams, o nuo centro pakaktų trijų
    Koks skirtumas, kiek juostų, jei kamštis stovi nuo žiedo?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Negaliu sutikt - kai žiede eismą reguliuoja policija, eismas ten vyksta pakankamai sparčiai. Bet, dėl lazdynų tilto konstrukcijos, į žieda nuo aplinkkelio galima patekti tik per vieną juosta, kuri aišku ir užsikemša.

    Aš kai ten važiuoju, nuo oslo g. pasuku žemyn dešnėn ir įsuku į laisvės pr. prieš lazdynų tiltą - taip iki žiedo nuvažiuoju greičiau, nei važiuodamas tiesiai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Vakarinio aplinkkelio problema yra ne savanorių žiedas, o lazdynų tiltas, kur susikerta Laisvės pr. srautas su aplinkkelio srautu. Ten yra didžiausias bottleneck'as.
    Ten bent reiktų kairiausią juostą atskirti tik važiavimui į estakadą. Estakada apytuštė būna beveik visada.

    Tai labiausiai užknisa, nes bent 30-50% srauto į žiedą aplamai nevažiuoja. Aš jau spjoviau į šį reikalą, važiuoju aplinkui.

    Komentuoti:

Working...
X