Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • themanual
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Vakarinio aplinkkelio problema yra ne savanorių žiedas, o lazdynų tiltas, kur susikerta Laisvės pr. srautas su aplinkkelio srautu. Ten yra didžiausias bottleneck'as.
    Jo, ten nesąmonė padaryta, visos juostos nukreivėja tam, kad iš abejų pusių būtų po 4 juostas. Reiktų ištiesinti, kad link centro būtų 5, vieną iš jų galima atiduoti autobusams, o nuo centro pakaktų trijų

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Vakarinio aplinkkelio problema yra ne savanorių žiedas, o lazdynų tiltas, kur susikerta Laisvės pr. srautas su aplinkkelio srautu. Ten yra didžiausias bottleneck'as.
    Ne. Bottleneck'as yra žiedas, nes lazdynų tiltu atvažiuojančios mašinos suka į žiedą, bet dėl jo nepralaidumo stoja ir užkemša pirmą aplinkkelio juostą ant tilto. Iš čia ir gaunasi problema. Kai nepatingi padirbėti ir pareguliuoti žiede srautus pareigūnai - situacija būna daug geresnė.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
    Visų žiedų perbraižymas sumažino pralaidumą. Užtat specialistai Šimašiui sakė kad taip yra geriau reiškias ir yra geriau ir iš vis forumiečiai tuoj paaiškins kad reikia važiuoti dviračiu, nėra čia ko miestą teršti.
    Nesutinku. Padėtis, bent jau su avarijomis, ypač pagerėjo abejuose žieduose abipus Žirmūnų tilto - sumažėjo, berods, apie net 7 kartus (kažkur skaičiau stebėjimo statistiką). Pralaidumas mano subjektyviu vertinimu (gyvenu šalia) bent jau nepablogėjo, o, atrodo, irgi pagerėjo kažkiek dėl bardakinio eismo sutvarkymo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Vakarinio aplinkkelio problema yra ne savanorių žiedas, o lazdynų tiltas, kur susikerta Laisvės pr. srautas su aplinkkelio srautu. Ten yra didžiausias bottleneck'as.
    Bet kamštis stovi nuo žiedo, kuris tęsiasi iki karoliniškių aplinkkelyje. Tiltas 8 juostų ir ten jokio kaklelio ar didesnių stabdymų nėra.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Vakarinio aplinkkelio problema yra ne savanorių žiedas, o lazdynų tiltas, kur susikerta Laisvės pr. srautas su aplinkkelio srautu. Ten yra didžiausias bottleneck'as.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ballonfire Rodyti pranešimą
    Jūs man paaiškinkit - nuo 7:00 stovintis vakarinis aplinkelis nuo Pilaitės iki pat Savanorių žiedo yra pastarojo perdarymo pasekmė? Nes visąlaik važiuoju, žiūrių, gal kur avarija, bet ne! Ir taip jau nuo rugsėjo 1 d...
    Ne tiktai. Tai bendros srautų ir eismo organizavimo problemos.

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Visų žiedų perbraižymas sumažino pralaidumą. Užtat specialistai Šimašiui sakė kad taip yra geriau reiškias ir yra geriau ir iš vis forumiečiai tuoj paaiškins kad reikia važiuoti dviračiu, nėra čia ko miestą teršti.

    Komentuoti:


  • ballonfire
    replied
    Jūs man paaiškinkit - nuo 7:00 stovintis vakarinis aplinkelis nuo Pilaitės iki pat Savanorių žiedo yra pastarojo perdarymo pasekmė? Nes visąlaik važiuoju, žiūrių, gal kur avarija, bet ne! Ir taip jau nuo rugsėjo 1 d...

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied

    Vilniuje ketvirtadienio rytas važiuojantiems į darbą apkarto. Vakariniame aplinkkelyje susidūrė septyni automobiliai ir susidarė milžiniška automobilių spūstis.
    Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...tomobiliai?t=1

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Buitiškai gal ir taip, bet juridiškai - ne.

    Čia panašiai kaip su muitiniu tranzitu...



    Remiuosi grynai empirine patirtimi, teiginys-nuomonė nėra absoliutus.

    Mano darbovietėje beveik pusė darbuotojų "ne iš Vilniaus" (dalis jame negyvena, dalis neregistruota), tai įtariu, kad ir auto registruotos irgi ne Vilniuje.
    Tai greičiausia kad taip, nes Vilniuj priregistruotom draudims daug brangesnis

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    O miestą iš vieno priemiesčio į kitą kertantis srautas nėra tranzitas centro atžvilgiu?
    Buitiškai gal ir taip, bet juridiškai - ne.

    Čia panašiai kaip su muitiniu tranzitu...

    Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

    Šiam teiginiui (nuomonei) norėtųsi matyti kažkokį šaltinį/pagrindimą.
    Remiuosi grynai empirine patirtimi, teiginys-nuomonė nėra absoliutus.

    Mano darbovietėje beveik pusė darbuotojų "ne iš Vilniaus" (dalis jame negyvena, dalis neregistruota), tai įtariu, kad ir auto registruotos irgi ne Vilniuje.
    Paskutinis taisė Sula; 2019.07.06, 18:19.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai dauguma ar mažuma?

    Žiūrint į statistiką, didžiausia mažuma turbūt yra dviratininkai. Pėstieji iš principo esam visi. Bet vaikštantys ilgus atstumus (o ne tik paskutinį kilometrą nuo stotelės/mašinos) turbūt irgi būtų mažuma.

    P.S. Asmeninio intereso skatinti automobilizaciją neturiu - mano auto stovi garaže ir naudoju pagrinde savaitgaliais arba užmiestyje.
    200000, jau yra mažuma, o dar atmetus nedarbingą amžių bei šiaip nekasdienius ne pasaulio užkariautojus gausis išvis mažai. Čia tik žiūrint į užparkuotas gatves gali pasirodyti, kad jų yra dauguma.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pradėjai naudoti nepagrįstą argumentą apie neva prisotintą automobilizacijos lygį, buvai ištarkuotas su tarka ir gavai statistikos šlapiu škurliu per marmūzę. Dabar bandai kišti anecdotal evidence ir kitas išgalvotas prielaidas. Nebūk kaip Karbauskis. Nebesikask į dugną.
    Nu taip, gal ir didėja automobilizacija. Bet kamščiai per 3 metus nuo praplatinimo vistiek negrįžta. Tai gal gatvių platinimas dar efektyvesnis nei klaidingai sakiau iš pradžių?

    Lietuviškos statistikos pieno riebumą galima matyti kad ir pagal Vilniaus gyventojų skaičių. Kuo tikėt - savivaldybe ar ligonių kasom? Nors turbūt tiesa būtų dar kitas skaičius, nes dalis bus išvis neprisiregistravę poliklinikoje.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Aš su tamsta nesiginčysiu nei dėl automobilizacijos rodiklių, nei dėl gatvių tiesimo būtinumo. Aš laikausi pozicijos, kad miesto gatvėse prioritetai turi būti taikomi pagal tokią piramidę: pėstieji, dviratininkai, viešasis, paslaugų ir tik pačiame gale individualus transportas. Deja, didžioji dauguma darbingo amžiaus pasaulio užkariautojų prioritetus nusistatę priešingai ir mato tik savo mažumos siaurą interesą.
    Tai dauguma ar mažuma?

    Žiūrint į statistiką, didžiausia mažuma turbūt yra dviratininkai. Pėstieji iš principo esam visi. Bet vaikštantys ilgus atstumus (o ne tik paskutinį kilometrą nuo stotelės/mašinos) turbūt irgi būtų mažuma.

    P.S. Asmeninio intereso skatinti automobilizaciją neturiu - mano auto stovi garaže ir naudoju pagrinde savaitgaliais arba užmiestyje.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    O Vilniui dar yra kur automobilizuotis? Šitas dėsnis galioja tik ten, kur daug žmonių nesinaudoja automobiliais ir po infrastruktūros darbų pradeda jais naudotis. Pas mus situacija kardinaliai skirtinga.

    Kol kas sutvarkyti eismo sprendimai spūstis tik mažina. Kur spūstys grįžta - priežastis yra padidėjęs gyventojų ar traukos taškų kiekis toje vietoje. Anas dėsnis lyg apie tai nekalba. Ar jei pastačius infrastruktūrą atsiranda traukos taškų reiškia irgi blogai?

    Šita juosta padės ir viešąjam transportui. Per pedagoginio tiltą duot visą juostą keliems gan retiems VT maršrutams būtų biški daugoka.
    Aš su tamsta nesiginčysiu nei dėl automobilizacijos rodiklių, nei dėl gatvių tiesimo būtinumo. Aš laikausi pozicijos, kad miesto gatvėse prioritetai turi būti taikomi pagal tokią piramidę: pėstieji, dviratininkai, viešasis, paslaugų ir tik pačiame gale individualus transportas. Deja, didžioji dauguma darbingo amžiaus pasaulio užkariautojų prioritetus nusistatę priešingai ir mato tik savo mažumos siaurą interesą.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.06, 12:00.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nežinau kiek tikslinga remtis registruotų auto skaičiumi. Svarbu yra kiek auto važiuoja piko metu.

    Viena vertus, žinau nemažai žmonių kurių auto techniškai registruoti provincijoje pas tėvus (kaip neretai ir patys vairuotojai). Kita vertus, ekonomika gerai eina ir daugėja kas turi automobilį kaip hobį, kurį išsitraukia retsykiais. Pvz Džoniaus golfas. Ar kam nors skauda, kad nusipirko žaisliuką su kuriuo savaitgalį nubirbina agrastų parinkt?
    Pradėjai naudoti nepagrįstą argumentą apie neva prisotintą automobilizacijos lygį, buvai ištarkuotas su tarka ir gavai statistikos šlapiu škurliu per marmūzę. Dabar bandai kišti anecdotal evidence ir kitas išgalvotas prielaidas. Nebūk kaip Karbauskis. Nebesikask į dugną.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nežinau kiek tikslinga remtis registruotų auto skaičiumi. Svarbu yra kiek auto važiuoja piko metu.

    Viena vertus, žinau nemažai žmonių kurių auto techniškai registruoti provincijoje pas tėvus (kaip neretai ir patys vairuotojai). Kita vertus, ekonomika gerai eina ir daugėja kas turi automobilį kaip hobį, kurį išsitraukia retsykiais. Pvz Džoniaus golfas. Ar kam nors skauda, kad nusipirko žaisliuką su kuriuo savaitgalį nubirbina agrastų parinkt?
    Tai turbūt gerai būtų, kad rastum šaltinių savo žodžiams paremti. Nes prigalvot galima visko.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Grynai Vilniuje automobilių per 10 metų padaugėjo ~40 tūkst. (skaičiuoju kompensuodamas tuos 90 tūkst. nurašytų automobilių, kurie greičiausiai buvo automatiškai išregistruoti).
    Nežinau kiek tikslinga remtis registruotų auto skaičiumi. Svarbu yra kiek auto važiuoja piko metu.

    Viena vertus, žinau nemažai žmonių kurių auto techniškai registruoti provincijoje pas tėvus (kaip neretai ir patys vairuotojai). Kita vertus, ekonomika gerai eina ir daugėja kas turi automobilį kaip hobį, kurį išsitraukia retsykiais. Pvz Džoniaus golfas. Ar kam nors skauda, kad nusipirko žaisliuką su kuriuo savaitgalį nubirbina agrastų parinkt?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    O Vilniui dar yra kur automobilizuotis? Šitas dėsnis galioja tik ten, kur daug žmonių nesinaudoja automobiliais ir po infrastruktūros darbų pradeda jais naudotis. Pas mus situacija kardinaliai skirtinga.
    Yra ir smarkiai kur.

    Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-07-06 121916.jpg
Views:	1
Size:	17,8 kB
ID:	1733389

    https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R011#/

    Grynai Vilniuje automobilių per 10 metų padaugėjo ~40 tūkst. (skaičiuoju kompensuodamas tuos 90 tūkst. nurašytų automobilių, kurie greičiausiai buvo automatiškai išregistruoti).


    Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-07-06 122222.jpg
Views:	1
Size:	41,7 kB
ID:	1733390

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Pagrindinė Vilniaus šiaurinės dalies nuo viršulų, verkių iki antaklanio imtinai yra tai, kad nėra normalių jungčių su VA ir daug kas grūdasi per GV/Konstitucijos/Žalgirio/Ozo mazgą. Kaip pasekmė butelio kaklelis. Atsirado VA, nusikrovė Laisvės. Būtų Šiaurinė pilnai iki Kareivių, nusikrautų mano minėtas rajonas. Ir kol to nėra reikia gesinti mažomis lėšomis lokalius gaisrus.

    Komentuoti:

Working...
X