Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
    Vienintelė problema, tai pėsčiųjų perėja ties Tyzenhauzų stotele, kurią reikia kuo greičiau naikinti, kaip ir stotelę.
    Apie tai buvo kalbama temoje apie Liepkalnio gatvių rekonstrukciją. Stotelės naikinimas yra labai prasta idėja, ypač kai neturima jokio suvokima kodėl ji ten.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Aronas Rodyti pranešimą
      Jau dabar kišasi įvažiavimai į Oslo gatvę dėl grūsčių susidarančių dėl persirikiuojančių automobilių ant toliau esančio tilto per upę ir gana dažnų "įvažiavau į uodegą" eismo įvykių.
      Atidarius likusią aplinkelio dalį, reikalai dar pablogės. Gal vertėtų imtis priemonių ir pradėti ieškoti srautų valdymo sprendimų kritinėse vietose, nes kitaip išganingasis aplinkelis taps "amžino sėdėjimo kamščiuose" vieta.
      Reikia pastatyti trūkstamą Lazdynų tilto dalį šiaurinėje pusėje. Tuomet ant senosios konstrukcijos į kiekvieną pusę bus nebe po dvi, o po tris juostas. Tuomet būtų žymiai patogiau persirikiuoti, nes trečia juosta tarnautų kaip viena ilga greitėjimo-lėtėjimo juosta, į kurią būtų galima tolygiai persirikiuoti. O atvažiuojant iš Laisvės pr. nebereiks sustoti ir laukti tarpo sraute.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė Uptown Rodyti pranešimą
        Šalia to ir greičio kontrolės priemonės nepamaišytų, ypač atkarpoje nuo G.Vilties žiedo iki Liepkalnio g. Būtent ten kiek važiuoju, tiek pilna lekiančių 100+ km/h su niekingais keleto metrų atstumais ir sėdėjimu kitam "ant užpakalio". Stebina, kad dar nieko rimto ten neįvykę, bet didėjant srautams ilgai laukti tikrai neteks.
        Buvai teisus - avarija Tūkstantmečio gatvėje
        Vilniuje didžiulė avarija paralyžiavo eismą: automobiliai užvažiavo vienas ant kito
        Paskutinis taisė Romas; 2015.12.26, 09:26. Priežastis: Pridėtas temos pavadinimas

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Apie tai buvo kalbama temoje apie Liepkalnio gatvių rekonstrukciją. Stotelės naikinimas yra labai prasta idėja, ypač kai neturima jokio suvokima kodėl ji ten.
          Tai apšvieskite. Nes nu nesuprantu kam ji ten reikalinga? Nebent bandysit aiškint, kad nesaugiai pereidinėti gatvę yra racionaliau, nei autobusui prasukti papildomus porą šimtų metrų iki keleivių kelionės tikslo.

          Comment


            Atsakiau kitoje tam labiau tinkamoje temoje:
            [VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose ir Liepkalnyje
            Paskutinis taisė Romas; 2015.12.26, 09:24. Priežastis: Pridėtas temos pavadinimas
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Lietuvos rytas. Sostinė 2015.12.23-12.26
              A.Zuokas "Kažkas nutiko eismo valdymui"
              Pastaruoju metu vilniečiai ir miesto svečiai piktinasi neįtikėtinai dideliais kamščiais Vilniaus mieste, skirtingomis valandomis ir net nebūtinai rytinio ar vakarinio piko metu. Tai stebina ir mane. (...)

              Pirma mintis – kažkas nutiko su eismo valdymo sistema.

              Susisiekimo paslaugų Eismo valdymo skyriaus pateikti duomenys: Laisvės pr. – Rygos ir Buivydiškių sankryžoje parodė, kad pravažiuojančių automobilių skaičius sumažėjo vidutiniškai 156 transporto priemonėmis visomis kryptimis, Kalvarijų g. – Konstitucijos pr. – Šeimyniškių gatvių sankryžoje – 88, Ozo – Gelvonų gatvių sankryžoje padidėjo 156 (Lyginant dabartinę eismo situaciją su eismo situacija prieš metus tomis pačiomis dienomis).

              Taigi, tikėtina, kad padidėjusių kamščių priežastis – eismo reguliavimo sistemos neefektyvus veikimas ir šviesoforų intervalų keitimas. Vairuotojai piktinasi pagrįstai, o miesto vadovai nesiima jokių priemonių.

              Kokios to priežastys ir ką reikėtų daryti? (...)
              1. (...)
              2. (...)
              3. (...)
              4. (...)
              5. (...)

              http://auto.lrytas.lt/naujienos/kaip...-zingsniai.htm
              Tenka daryti prielaidą, kad, eismo problemos bus ne sprendžiamos, o toliau kuriamos lygioje vietoje, tol, kol rinksime merus, kurie gyvena centre ir į darbą savivaldybėje gali ateiti pėsčiomis.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Važinėkite visi į darbą mieste autobusais/troleibusais ir kamščiai sumažės.
                Dėl nemokšiško šviesoforų reguliavimo ir tie autobusai stovi kamščiuose net ne piko metu .

                Pvz., Ozo-Kalvarijų sankryžoje ilgai dega šviesoforas Ozo-Kareivių ašyje; paskui (matyt kažkieno sponsoriaujama) sekcija į kairę link Akropolio, o į miesto pusę tenka ilgiausiai laukti.
                Dar geriau, kai toje sankryžojepadaromi net savaitgalį kamščiai - įveikus sankryžą link miesto centro pastaruoju metu pasitinka raudona šviesa ties LIDLio sankryža, nors iš Lukšio gatvės į kairę tuo metu mašinų nebūna.

                Negadinsim sau šventinės nuotaikos, bet eismo problemos per metus ne išspręstos, o tik prikurta naujų.

                Comment


                  Srautų valdymas

                  Jau šiandien matosi, kad liko labai rimtas ir svarbus uždavinys - išspręsti srautų valdymą ant Lazdynų tilto per Neries upę, nes dabartinė tvarka veda prie neišvengiamų spūsčių susidarymo.
                  Dabar įvažiuojantieji iš Laisvės pr. sustabdo judėjimą ir užkemša aplinkkelį.

                  Gal vertėtų uždaryti įvažiavimą iš Laisvės pr. į abi kairias aplinkkelio juostas ant tilto, o įvažiuoti į aplinkkelį (Tūkstantmečio g.) leisti per Savanorių žiedą (žinoma, tada žiede jau bus reikalingi šviesoforai, kad tokį srautą paskirstyti).

                  Kitas variantas galėtų būti papildomos reversinės juostos atidarymas tilto viduryje, kad piko metu aplinkkeliu tiesiai važiuojančiam srautui būtų trys juostos iš kurių būtų dvi juostos, kurių nestabdo persirikiuojantys ir išvažiuojantys link savanorių žiedo.

                  Comment


                    O jeigu toks variantas, kad atvažiuojant Oslo g link Lazdynų tilto palikti tik vieną juostą, uždaryti galimybę iš Oslo/Tūkstantmečio gatvės patekti į Giraitės žiedą, iš Laisvės pr į Tūkstantmečio gatvę įvažiavimą atskirti nuo Oslo g per keliasdešimt metrų fiziškai - kad nesusikirstų srautai, o jei kas nori iš Oslo g. patekti į Giraitės žiedą, turėtų anksčiau nusukinėti dešinėn - kur eina gatvelė šalia servisų, tik sutvarkyti sklandesnį jos įsiliejimą į srautą link Lazdynų tilto

                    Comment


                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                      O jeigu toks variantas, kad atvažiuojant Oslo g link Lazdynų tilto palikti tik vieną juostą, uždaryti galimybę iš Oslo/Tūkstantmečio gatvės patekti į Giraitės žiedą, iš Laisvės pr į Tūkstantmečio gatvę įvažiavimą atskirti nuo Oslo g per keliasdešimt metrų fiziškai - kad nesusikirstų srautai, o jei kas nori iš Oslo g. patekti į Giraitės žiedą, turėtų anksčiau nusukinėti dešinėn - kur eina gatvelė šalia servisų, tik sutvarkyti sklandesnį jos įsiliejimą į srautą link Lazdynų tilto
                      Uždarius Oslo gatvę išvis problemos neliktų
                      Srautus reikia analizuot prieš siūlant bet kokį sprendimą.

                      Comment


                        Dabar rytinio piko metu Oslo g. pirmos juostos pralaidumas ryškiai sumažėja ir plius padidėja avarijų tikimybė dėl srauto, bandančio įsilieti iš Laisvės pr. Lieka tik iliuzija, kad yra dvi juostos.

                        Aišku, kad reikia skaičiuoti. Klausimas tik kaip surinkti pakankamą info, kaip kryžiuojasi srautai, nes pagrindinis potencialus išlošimas šiame variante gali būti tik dėl jų susikryžiavimo sumažinimo.

                        Comment


                          Braess' paradox - čia gal ir nelabai į tema. Bet kai pagalvoji, per 15 metų Vilniaus gyventojų skaičius daug nesikeitė, naujų daugiabučių nesuskaičiuojamai daugiau, o kamščiai, nepaisant visos pamažu vystomos infrastruktūros, kaip čia buvę..

                          Comment


                            Srautų valdymas

                            Svarbiausias uždavinys yra veiksnių, kurie neleidžia aplinkkelio transportui judėti tiesiai, pašalinimas. Normaliai tokių srautų keliuose turi būti ilgos greitėjimo juostos, kad srautai judėtų lygiagrečiai. Dabartinė situacija iškart drastiškai stabdo aplinkkelio srautą, nes sustoję automobiliai bando rasti tarpelį greitai judančiame sraute, kad įvažiuoti į aplinkkelį, ir automatiškai viską sustabdo.

                            Comment


                              Daug kur Europoje tokiose kritiškose vietose naudojamos reversinės juostos, kai priklausomai nuo eismo intensyvumo yra padidinama arba sumažinama juostų. Turint tokį platų tiltą, vieną priešpriešinę juostą tikrai tam būtų galima išskirti...

                              Comment


                                Manau, kad toje vietoje niekas nepasikeis, kol iš kitos pusės nebus pristatytos dvi papildomos eismo juostos, kaip kad jos buvo pristatytos Gerosios vilties žiedo kryptimi. Tuomet ir atsiras trečia eismo juosta, kuri taps greitėjimo/lėtėjimo juosta ir leis atvažiuojantiems iš Laisvės pr. tvarkingai įsilieti į Oslo g. srautą.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Srautų valdymas

                                  Čia reikia apsispręsti ar reikalingas aplinkkelis, ar šiaip eilinė kamščiuose dūstanti gatvė.
                                  Dabar aplinkkeliui ant tilto lieka tik viena normali juosta, nes pirma juosta yra įvažiuojama ir išvažiuojama iš aplinkkelio srauto. Čia logiškai prašosi dar viena juosta, kuri gali būti pasiskolinta iš priešpriešinio srauto, nes ryte pagrindinis srautas ten yra gerokai mažesnis. Žinoma, tam reikia keliolikos reversinio eismo šviesoforų, reguliuojamų ženklų apie eismo kryptis juostose, apsauginės tvorelės ir apšvietimo stulpų rekonstrukcijos... Žodžiu, reikia IŠANALIZUOTI, PAGALVOTI, SUPROJEKTUOTI ir PADARYTI. O gal tai įkandama tik vakariečiams, o mums dar reikia ilgai evoliucionuoti... ir dusti kamščiuose?

                                  Laikinas sprendimas galėtų būti iš Laisvės prospekto atvažiuojančio srauto nukreipimas tik link savanorių žiedo, kad nestabdytų aplinkkelio srautų.

                                  Comment


                                    Užbaigus visą aplinkelį, manau laisvai galima uždaryti tą įsiliejimą ir palikti galimybę į aplinkelį iš Laisvės pr. patekti tik per žiedą, kadangi į aplinkelį bus galima lengvai pakliūti iš betkurio mikrorajono ir nėra tikslo laisvės pr. važiuoti. Galbūt žmonės pripras ir Laisvės pr. važiuos vienetai kuriem reik į tūkstanmečio g. Rekonstrukcija irgi variantas, bet gal pirmiau reiktų "haltūrą" už gariūnų tilto sutvarkyti.

                                    Comment


                                      Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                      Užbaigus visą aplinkelį, manau laisvai galima uždaryti tą įsiliejimą ir palikti galimybę į aplinkelį iš Laisvės pr. patekti tik per žiedą, kadangi į aplinkelį bus galima lengvai pakliūti iš betkurio mikrorajono ir nėra tikslo laisvės pr. važiuoti. Galbūt žmonės pripras ir Laisvės pr. važiuos vienetai kuriem reik į tūkstanmečio g. Rekonstrukcija irgi variantas, bet gal pirmiau reiktų "haltūrą" už gariūnų tilto sutvarkyti.
                                      Užtat rytais Oslo g. bus dar didesni kamščiai ties Lazdynų ligonine, kur 4 juostos (2 iš aplinkkelio ir 2 nuo Gariūnų) susispaudžia į 2 juostas. Jau dabar būna nemaži kamščiai, kas bus baigus visą aplinkkelį?

                                      Flickr

                                      Comment


                                        Tai šias kamštis ne dėl to, jog ant tilto lieka 1 juosta ir eismą stabdo įsirikiuojantys iš Laisvės pr.? Ps. nuotrauka nelabai atspindi situacijos, nes tą diena buvo eismo įvykis.

                                        Comment


                                          Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                          Tai šias kamštis ne dėl to, jog ant tilto lieka 1 juosta ir eismą stabdo įsirikiuojantys iš Laisvės pr.? Ps. nuotrauka nelabai atspindi situacijos, nes tą diena buvo eismo įvykis.
                                          Ne kartą važiavau aplinkkeliu priešinga kryptimi apie 8h ryto ir buvo pan. dydžio kamštis, reiškia problema tikrai ne vienkartinė. Beto kaip minėjau dar nebaigtas III etapas, kuris dar žymiai padidins srautą. Beje, vakarais būna ne mažesnis kamštis norintiems patekti į aplinkkelį tiek nuo Gariūnų, tiek nuo Lazdynų tilto. Oslo g. tikrai reiktų kaip minimum prailginti viskas greitėjimo ir lėtėjimo juostas.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2016.05.17, 11:34.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X