Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A3] Vilnius - Minskas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prasta rekonstrukcija:
    1. Link Minsko naikinama II juosta iki viaduko, kuris nuima didelę dalį srauto (Grigaičiai ar Skaidiškės). Ir ne zebru, o metaliniu atitvaru asfalte.
    2. Nuo Minsko juosta užvažiuoti ant viaduko "dviračio pločio".
    3. Sujungtų Gurių g. su Kijevo g. per Kišiniovo g. ir panaikintų "kiekvieno kiemo" įvažiavimus į magistralinį kelią A3.
    4. Minsko plentą galėjo pakeisti į 2+1 nuo 106 kelio iki 5208 (ties Rukainiais). Pločio užtektų. Metalinę juostą kalti į asfaltą išmoko (žr. 1 punktą).

    Keli klausimai (buvo naktis ir nesimatė):
    Ar 16 autobuso stotelės Posūkis (abi) iškeltos iš A3 į Filaretų g./106 kelią?
    Ar bus panaikinta stotelė Sodai 16, 61? Kas išvis ja naudojasi?

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Prasta rekonstrukcija:
      1. Link Minsko naikinama II juosta iki viaduko, kuris nuima didelę dalį srauto (Grigaičiai ar Skaidiškės). Ir ne zebru, o metaliniu atitvaru asfalte.
      2. Nuo Minsko juosta užvažiuoti ant viaduko "dviračio pločio".
      3. Sujungtų Gurių g. su Kijevo g. per Kišiniovo g. ir panaikintų "kiekvieno kiemo" įvažiavimus į magistralinį kelią A3.
      4. Minsko plentą galėjo pakeisti į 2+1 nuo 106 kelio iki 5208 (ties Rukainiais). Pločio užtektų. Metalinę juostą kalti į asfaltą išmoko (žr. 1 punktą).

      Keli klausimai (buvo naktis ir nesimatė):
      Ar 16 autobuso stotelės Posūkis (abi) iškeltos iš A3 į Filaretų g./106 kelią?
      Ar bus panaikinta stotelė Sodai 16, 61? Kas išvis ja naudojasi?
      Kol kas "sutvarkyta tik viena kelio pusė, dėl to 2) - dviračio pločio juosta buvo dar prieš rekonstrukcija, ji dar nesutvarkyta. Dėl 1) - man labiausiai gaila ne juostos, o pačio asfalto - perklojo, o po to ji atitverė - jeigu žinojo, kad ten kelio nebus, tai kam perklojo? Atrodo, kad nei tie, kas buvo atsakingi už rekonstrukcija nelabai galvojo, kaip ką darė. Iš viso keista, kaip jie tą objektą pridavė. Apie tai dar galima įsitikinti dar karta pažiūrėjus į viaduką - kad pereiti kelią, reikia pakilti į viaduką, yra ten seni laipteliai, bet kad iki jų prieiti, reikia bristi per griovį ir balas. Argi taip brangiai kainuoja paprastas takelis ir vamzdys, kurį reiktų įdėti į griovį, kad vanduo laisvai tekėtų? Tuo labiau, kad kito kelio dabar nėra.

      16 Autobuso stotelės ten ir buvo kur yra dabar, ir jų tikrai niekur neperkels - iš vienos pusės, tos rekonstruotos jau atnaujino stoteles (t.y. pastatė naujus suolus + išklojo danga asfaltu, laukimo pavilijonus įrengė tik ten kur jie buvo anksčiau). Sodų st. naudojasi taip pat, kaip ir kitomis tame kelyje. Kuo jinai ypatinga? Naudojasi ja Daržininkų k. bei ežero g. gyventojai, kurių yra nemažai. Be to vasara daug poilsiautojų atvažiuoja autobusu prie ežeriuko.

      Comment


        Įdomesnė žinia iš BY - patvirtintas 110M Eur finansavimas keliui iki Lietuvos sienos ir Kammenyi Log punkto rekonstrukcijai iš Europos investicijų banko: http://www.belaruspartisan.org/economic/392495/
        Apie kelio charakteristikas ir terminus informacijos nerandu. Faktas tik tas, kad normalesnė BY autostrada (vietomis 120, bet daug vieno lygio sankryžų ir net pėsčiųjų perėjų prasideda maždaug 90 km nuo LT sienos ir tęsias iki pat Minsko aplinkkelio.
        Be jokios abejonės, LT turi ir kitų prioritetų kelių infrastruktūroje, plius mažoki ten srautai, bet tas keliolikos km gabalėlis iki BY sienos galbūt kažkada ir pribręs normaliai rekonstruot. O jei dar ta šalis kada nors taps normalia...

        Comment


          Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
          Įdomesnė žinia iš BY - patvirtintas 110M Eur finansavimas keliui iki Lietuvos sienos ir Kammenyi Log punkto rekonstrukcijai iš Europos investicijų banko: http://www.belaruspartisan.org/economic/392495/
          Apie kelio charakteristikas ir terminus informacijos nerandu. Faktas tik tas, kad normalesnė BY autostrada (vietomis 120, bet daug vieno lygio sankryžų ir net pėsčiųjų perėjų prasideda maždaug 90 km nuo LT sienos ir tęsias iki pat Minsko aplinkkelio.
          Be jokios abejonės, LT turi ir kitų prioritetų kelių infrastruktūroje, plius mažoki ten srautai, bet tas keliolikos km gabalėlis iki BY sienos galbūt kažkada ir pribręs normaliai rekonstruot. O jei dar ta šalis kada nors taps normalia...
          Kol nebus laisvesnio judėjimo, galima tikėtis lietuvių pusėje 2+1, kad būtų sumažintas psichologinis efektas, kad baltarusiai turi geresnį kelią Paskui, jei judėjimo atsirastų daugiau, galbūt jau abi pusės rekonstruotųsi iki normalios europinės autostrados kaip kad būsimoji Kaunas - Varšuva
          Paskutinis taisė PoDV; 2017.08.31, 20:04.

          Comment


            Nemėžio viadukas per geležinkelį.














            Comment


              Kelias A3 ties Nemėžio dvaru
              Foto 2019.05

              Vaizdas į Minsko pusę


              Vaizdas į Vilniaus pusę

              Comment

              Working...
              X