Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A3] Vilnius - Minskas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [A3] Vilnius - Minskas

    Ši trumputė 33 km atkarpa neturėjo atskiros temos.

    Anksčiau kelias iš Vilniaus į Minską viršijo 210 km.
    Kelias ėjo per Rukainius, Medininkus, Baltarusijos pusėje - per Ašmeną (Ašmiany), Smurgainis (Smarhon'), Molodečną (Maładziečyna).
    Naujas kelias A3 iš Vilniaus į Minską nutiestas 1989-1990 m., prieš pat sugriūnant Sovietijai.
    Atstumas tarp dviejų sostinių sutrumpėjo iki 185 km.

    Anoje sienos pusėje, Gudijoje, kelias M-7 eina tiesiai, aplenkdamas Ašmeną, Krėvą ir ties Peršajaus (Pieršaj) gyvenviete susijungia su keliu M-6 Minskas (Minsk, Mensk) - Gardinas (Hrodna, Harodnia). Kelias M-6 nuo Peršajaus iki Minsko yra pseudoautostrada.

    Sovietmečiu kelias Minskas-Vilnius-Ryga-Talinas turėjo numerį M12.
    Kelerius metus kelias turėjo europinį numerį E271 Klaipėda-Kaunas-Vilnius-Minskas.
    Apie 2000 m. jam kiek dirbtinai prikabintas Nr. E28 Berlynas- Ščecinas-Gdanskas-Kaliningradas-Marijampolė-Prienai-Trakai-Vilnius-Minskas (turbūt niekas tokia trasa nėra viso kelio važiavęs).

    Senasis Minsko kelias yra asfaltuotas, eismas išvis mažas.
    Šis kelias turi valstybinio rajoninės reikšmės (Vilniaus raj.) kelio numerį 5258.
    Kelerius metus po Nepriklausomybės atgavimo už Medininkų ten veikė sienos perėjimo punktas, bet dabar kelias įsiremia į pasienio tvorą.


    Eismas dėl atsiradusių sienų sumažėjo kelis kartus, liko daugiausia "fūrų" tranzitas iš Rusijos į Kaliningradą.
    Iš Europos ar Lietuvos į Rusiją daugelis "fūristų" vengia Baltarusijos ir važiuoja per Latviją
    Dabar eismo Minsko plente srautai didėja, nes gal pusė Vilniaus taksistų kurą pilasi anoje sienos pusėje.
    Jei kada nors bus atidarytas pasienio susisiekimas, srautai šiame kelyje turėtų išaugti.
    Pakelėse yra keli terminalai, sunkvežimių ir pan. infrastruktūra.
    Iki LT/BY sienos ypatingos infrastruktūros pakeleiviams nėra.
    Prie senojo ir naujojo Minsko plentų kryžkelės už Rukainių apie 1991-92 m. įsisteigė "Rytų kempingas", kuris po kelerių metų dėl sumažėjusio automobilių srauto bankrutavo.
    Paskutinis taisė Romas; 2010.05.29, 08:44.

    #2
    Vilnius - Medininkai
    Foto 2010.05




    Sankryža su 106 keliu N.Vilnia - Rudamina - Kirtimai (išorinis Vilniaus aplinkkelis)




    Prie "Vingės" terminalo


    Medininkų - Ašmenos aukštuma - aukščiausia Lietuvos vieta






    Rukainių kryžkelė. Šiemet asfaltuojamas kelias 5209 Rukainiai - Senasalis


    Paskutinis taisė Romas; 2010.05.29, 00:13.

    Comment


      #3




      Sankryža už Rukainių su senuoju Minsko plentu






      Medininkų kryžkelė


      Iki Europos sąjungos sienos - 2 km

      Comment


        #4


        Viadukas per geležinkelį prie Nemėžio ir Vilniaus miesto ribos.





        Senas kelias už viaduko.



        Netoli nuo N.Vilnios - Skaidiškių viaduko.



        Senojo ir naujojo kelių susikirtimo vieta.



        Toliau einantis senasis kelias.



        N.Vilnios - Skaidiškių kelio viadukas.



        Vaizdas į Vilniaus pusę.



        Ir į Minsko.



        Nuotraukos 2009.07

        Comment


          #5
          Žiūriu 4 juostų kelias prie Vilniaus tai buvo tiesiamas tikriausiai su mintimi, kad bus automagistralė iki Minsko, nes kelio profilis, plati vidurinė juosta, tai grynai tinkanti būti automagistralei.

          Ten tas 50 ženklas tai nonsensas kaip tokiam keliui...

          Comment


            #6
            Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
            Ten tas 50 ženklas tai nonsensas kaip tokiam keliui...
            Ten, prie Nemėžio, autobusų stotelės ir pėsčiųjų perėja.

            Comment


              #7
              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Naujas kelias A3 iš Vilniaus į Minską nutiestas 1989-1990 m., prieš pat sugriūnant Sovietijai.
              Nu kad ne visai taip. 1992 metais rinkau grybus prie Rukainių , tai kelias dar buvo baiginėjamas.

              Comment


                #8
                Foto 2010.11
                Medininkų kryžkelė nuo Šumsko pusės


                Šių metų gegužę fūrų eilė prie Medininkų kryžkėlės baigėsi, o dabar nutįsusi toliau












                Eilė baigiasi už 4 kilometrų (6 kilometrai nuo sienos)
                Visai neįdomu sužinoti, kiek laiko tenka laukti vairuotojams

                Comment


                  #9


                  Kryžkelė su keliu Savičiūnai - Šumskas


                  Kryžkelė su senuoju Vilniaus - Minsko plentu ties Rukainiais




                  Kryžkelė su neseniai asfaltuotu keliu Rukainiai - Senasalis




                  Bareikiškės. Sulėtėjimas ties "Vingės terminalu"




                  Kryžkelė su 106 keliu (Vilniaus aplinkkeliu) Naujoji Vilnia - Rudamina - Aukštieji Paneriai




                  Paprastame kelyje greitis ribojamas iki 90 km/h, autostradėlėje - iki 70-80 km/h


                  Užtvanka prieš Nemėžį




                  Nemėžyje greitis ribojamas iki 50 km/h.
                  Miesto riba - vėl 80 km/h


                  Kuprijoniškės. Šalia - logistikos centrai, servisai ir kiti pramoniniai objektai




                  Comment


                    #10
                    Čia tas ženklas "50" tik parodo kokia betvarkė yra su ženklais . Jugi gyvenvietės ženklas "Nemėžis" baltame fone ir taip draudžia važiuoti daugiau 50 km/h, tai kam dar tas "50"?

                    Magistraliniame kelyje perėja (vieno lygio t.y. paprasta) gali būti įrengta, jei kerta gyvenvietę. Taip buvo A12-ame, kai uždėjo ženklą "Aukštelkė", kad galėtų įrengti pereją.

                    Bet tokie ribojimai tokioje erdvėje atrodo absurdiškai.

                    Comment


                      #11
                      Parašė copper Rodyti pranešimą
                      Čia tas ženklas "50" tik parodo kokia betvarkė yra su ženklais . Jugi gyvenvietės ženklas "Nemėžis" baltame fone ir taip draudžia važiuoti daugiau 50 km/h, tai kam dar tas "50"?
                      Kur tu matai ženklą 50? Pasakymas „Nemėžyje greitis ribojamas iki 50 km/h“ ir reiškia, kad gyvenvietės ženklas "Nemėžis" yra baltame, o ne mėlyname fone.

                      Comment


                        #12
                        Kvailai atrodo rodyklė "Vilnius 8km" ir iš karto už jos didelis skydas VILNIUS.



                        Reikia tą ženklą perkelti už skydo ir rašyti "CENTRAS 8 km". Kažkaip mūsų kelininkai su logika nedraugauja...

                        Comment


                          #13
                          Diskusija apie miesto ribas iškelta į seniai užmirštą temą Vilniaus ribos

                          Comment


                            #14
                            Panašu, kad planuojama A3 rekonstrukcija.

                            Transeuropinio tinklo kelio E28 (Vilnius–Minskas) plėtra

                            Remiantis VĮ Transporto ir kelių tyrimo instituto duomenimis ir atliktais lauko tyrimais, vidutinis
                            metinis paros eismo intensyvumas (VMPEI) A3 kelyje yra 3 361 aut./parą, iš jų krovininių transporto
                            priemonių VMPEI siekia 886 aut./parą. Taigi sunkusis transportas projektuojamame ruože sudaro apie
                            1/4 bendro automobilių skaičiaus. Vyrauja dideli 5-ašiai vilkikai, sudarantys iki 80 proc. viso krovininių
                            automobilių skaičiaus. VĮ Transporto ir kelių tyrimo instituto duomenimis, vidutinis metinis paros
                            eismo intensyvumas (VMPEI) valstybinės reikšmės magistralinio kelio A3 Vilnius–Minskas ruože nuo
                            21,86 iki 32,91 km 2010 m. sudarė 5 030 aut./parą.
                            Kelio danga šiuo metu yra prastos būklės: betonas padengtas plonu, daug kur nusitrynusiu asfalto
                            sluoksniu, ypač pradedant 27 km iki ruožo pabaigos. Rekonstravimo projektas parengtas pagal II kategorijos
                            parametrus. Kadangi esama sankasa labai plati (taikomai II techninei kategorijai per plati), šlaitai
                            lėkštinami 1:4 nuolydžiu. Kelio dangos tipas keičiamas iš betono į asfalto dangą. Kelio plokštės bus
                            suskaldomos, pafrezuojamas ir palyginamas betonas, ant viršaus klojamas asfaltas.
                            Ruožas 21.86 km - 32.91 km



                            Keletas brėžinių. (Paspauskite, kad padidėtų)












                            Paskutinis taisė Xedos; 2012.10.23, 19:34.

                            Comment


                              #15
                              Kaip supratau, tai platinimo į 3 ar 4 juostas nebus?

                              Comment


                                #16
                                Bent šioje rekonstrukcijoje - ne. Bet juk ir srautas ganėtinai mažas, tik 5 030 aut./parą.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                  Bent šioje rekonstrukcijoje - ne. Bet juk ir srautas ganėtinai mažas, tik 5 030 aut./parą.
                                  Medininkų posto pralaidumas berods 3000 automobilių per parą.

                                  Comment


                                    #18
                                    Pasienio posto praleidumo tikrai nežinau, bet jei kalba eina apie ruožą, kuris bus rekonstruotas.......
                                    VĮ Transporto ir kelių tyrimo instituto duomenimis, vidutinis metinis paros
                                    eismo intensyvumas (VMPEI) valstybinės reikšmės magistralinio kelio A3 Vilnius–Minskas ruože nuo
                                    21,86 iki 32,91 km 2010 m. sudarė 5 030 aut./parą.
                                    P.S. Pagal 2007 m. duomenis srautas, netoli pasienio posto, buvo išvis tik 2282 VMPEI.
                                    Paskutinis taisė Xedos; 2012.10.23, 21:12.

                                    Comment


                                      #19
                                      /\ Ta rekonstrukcija - turbūt tik tam, kad būtų panaudoti ES pinigai.
                                      Yra dvi taisytinos vietos - nemotyvuotas greičio ribojimas Nemėžyje ir susiaurėjantis kelias, kai vilkikai kartais stovi 7-10 km eilėse prie pasienio.

                                      Comment


                                        #20
                                        Platinti viso kelio tikrai neapsimoka- juk automobilių srautai nėra pakankamai dideli, kad reikėtų platinti.

                                        Šiuo atveju:
                                        Medininkų posto pralaidumas berods 3000 automobilių per parą.
                                        problemos sprendimas yra paties pasienio punkto pralaidumo didinimas. Taip pat Šumsko pasienio punktas galėtų veikti visą parą (berods dabar jis naudojamas su apribojimais).

                                        O Nemėžyje reikėtų pastatyti pėsčiųjų viaduką ir greitį bus galima padidinti iki 80 km/h. Kad padidinti dar labiau- reikės jau iškelti ir autobusų stoteles bei pastatyti atitvarus.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X