Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EU] Iš Londono į Vilnių automobiliu (fotoreportažas)

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [EU] Iš Londono į Vilnių automobiliu (fotoreportažas)

    Laukiam pratesimo

    #2
    Ar važiavot mašina dėl lėktuvų skrydžių nutraukimo, ar taip buvot suplanavę iš anksto?

    Comment


      #3
      Pats dėl skrydžių sutrikimų važiavau Lietuvon praėjusią savaitę automobiliu iš Vokietijos beveik tuo pačiu maršrutu. Skyrėsi tik maršrutas Lietuvoje Vilniaus link.Ties Lazdijais visgi yra nuoroda į Vilnių (tiesiai, per Alytų), nes pasukus dešinėn link Druskininkų tikrai "gūdi giria" su "miško lygio keliuku"...

      Comment


        #4
        Parašė John
        O kaip kelias nuo Alytaus? Šiaip, nuo Druskininkų kelias tikrai puikus. Bene geriausias magistralinis kelias Lietuvoje, neskaičiuojant autostradų ir kitų 2+2 kelių.
        Nuo Alytaus toks pats kaip ir nuo Druskininkų.

        Comment


          #5
          Ačiū už reportažą, tikiuosi tai dar ne jo pabaiga.

          Norėčiau tik atkreipti dėmesį, jog tik važiuojant tokį maršrutą gali pasirodyti, jog Lietuvoje keliai yra prasčiau prižiūrimi ar įrengti nei Lenkijoje. Tai grynai specifinis to krašto bruožas. Apskritai, bent kol kas, kelių išvystymą Lietuvoje galima lyginti greičiau su Vokietija nei su Lenkija (grynai techniškai, kiek kilometrų greitkelių milijonui gyventojų yra šalyse)...

          Comment


            #6
            Super! Nusimato dar išties daug nuotraukų. Lauksiu su nekantrumu naujų foto

            Comment


              #7
              Jei neklystu, tai Belgija vienintelė Europos šalis, kurios visuose greitkeliuose įrengtas apšvietimas.
              O, dėl reportažo, tai nekantriai laukiu tęsinio.

              Comment


                #8
                Parašė Meier Rodyti pranešimą
                Ačiū už reportažą, tikiuosi tai dar ne jo pabaiga.

                Norėčiau tik atkreipti dėmesį, jog tik važiuojant tokį maršrutą gali pasirodyti, jog Lietuvoje keliai yra prasčiau prižiūrimi ar įrengti nei Lenkijoje. Tai grynai specifinis to krašto bruožas. Apskritai, bent kol kas, kelių išvystymą Lietuvoje galima lyginti greičiau su Vokietija nei su Lenkija (grynai techniškai, kiek kilometrų greitkelių milijonui gyventojų yra šalyse)...
                Nereikia lietuviam užmigti ant laurų, va kame cinkelis, o tai greitai galėsim tas savo autostradas į muziejų dėt. Pvz, kelias Kaunas - Alytus prašosi naujų techninių sprendimų, šitiek km stovi ženklai, ribojantys greitį iki 70 km/h, o eismo srautas tikrai nemažas. Na, čia jau kitos temos ir kalbėta yra nemažai.

                Comment


                  #9
                  Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                  Jei neklystu, tai Belgija vienintelė Europos šalis, kurios visuose greitkeliuose įrengtas apšvietimas.
                  taip, dar per auksciausia pavara siandien taip sake

                  Comment


                    #10
                    Beje, Colt'as lietuviškas ar ne?
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      #11
                      Dekui. Labai idomu. Paciam teko vaziuoti siuo marsrutu si pavasari. Keliai Belgijoje is tikruju paliko nelabai gera ispudi.

                      Comment


                        #12
                        Parašė John
                        Toliau Nyderlandai
                        Ypatingų pastebėjimų lyg ir nėra. Kelias visąlaik buvo +- idealus, nepriekaištingas ženklinimas, dangos zymėjimas ir visa kita. Pavyzdinga šalis kelių (tikriausiai ne tik) atžvilgiu.
                        Manau, tikrai pavyzdinga dviračių takų, žemės ūkio, visuomeninio transporto, šiaip "gerbūvio" ir žinoma hidrotechnikos prasmėmis
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          #13
                          Ačiū už nuotraukas, Jonai

                          Šiek tik monotoniška - Autostrados, autostrados, tvoros ir tie patys mašinų užpakaliai.
                          Turėjo tas vaizdas nusibosti, kol parsibeldėt namo...
                          Kiek įdomiau, kai į kadrą patenka koks mazgas (Olandijoje) ar kelio remontas (Vokietijoje)

                          Comment


                            #14
                            Parašė John
                            Į tokius užpakaliukus žiūrėčiau ir žiūrėčiau

                            Dėkui už foto, bet ar tu nepavargsti jų dėti per du forumus? Beje kokia jūsų mašina atlaikė šitą kelionę?
                            You've got one life! Live it!

                            Comment


                              #15
                              Truksta pas mus tokių dalykėlių autostradose.



                              Taip pat daug kitų yra smulkmenų, kurios krenta į akis: tarpai tarp atitvarų, augalai juose ir kita.

                              Comment


                                #16
                                Parašė John
                                Taip tikrai daug ko trūksta. Visų pirma daugiau normalių ženklų. Vienintelė paguoda ta, kad eismo intensyvumas Lietuviškuose greitkeliuose labai mažas, palyginus su Vokietijos (ar daugumos kitų Europos šalių), dėl ko įvairūs techniniai trūkumai ne taip išryškėja. Jei automobilių skaičius Lietuvos A1 ar A2 siektų 20000+ per parą, manau kiltų problemų su greitkelio statuso išlaikymu, nes tokie sprendimai, kaip U formos apsisukimas ar autobusų stotelės neatskirtos nuo važiuojamosios dalies, tikrai sunkiai derinasi su tokio tipo keliais.
                                Jei iš techninės kelių pusės (turiu omeny pačią kelio dangą, aplinkkelius ir t.t.) situacija Lietuvoje yra pekenčiama, tai tokios sritys kaip ženklinimas, estetinis apipavidalinimas ir standartizavimas atrodo kraupiai. Kontrastas žiaurus net įvažiavus iš Lenkijos. Įdomu, kaip tai paaiškintų LRA ar kitos atsakingos institucijos?
                                Kodėl kraupus? Pagrindiniai keliai tikrai gerai prižiūrimi, šienaujama žolė aplink, renkamos šiukšlės, visur jau yra tvoros prie miškų, danga taip pat beveik visur jau nauja, pvz. dažnai važinėju A2, tai dauuma viadukų perstatyti ar suremontuoti pastaraisiais metais. O dėl tų stotelių ir apsisukimų, tai kaip ir minėjai, kai eismas ne toks intensyvus, jos netrugdo. Beto ir greitis ribojamas iki 110km/h ties tais apsisukimais. Pagal Lietuvos dydį, visą ekonomiką, keliai tikrai labai geri.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2010.04.28, 22:23.
                                Flickr

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Kodėl kraupus? Pagrindiniai keliai tikrai gerai prižiūrimi, šienaujama žolė aplink, renkamos šiukšlės, visur jau yra tvoros prie miškų, danga taip pat beveik visur jau nauja, pvz. dažnai važinėju A2, tai dauuma viadukų perstatyti ar suremontuoti pastaraisiais metais. O dėl tų stotelių ir apsisukimų, tai kaip ir minėjai, kai eismas ne toks intensyvus, jos netrugdo. Beto ir greitis ribojamas iki 110km/h ties tais apsisukimais. Pagal Lietuvos dydį, visą ekonomiką, keliai tikrai labai geri.
                                  Zoles nereikia sienauti, ja reikia uzsodinti visus smeletus kelkrascius, kurie del neaiskiu priezasciu paliekami net naujuose ka tik irengtuose keliuose. Tas labai krenta i akis pavazinejus po kitas Europos salis. Iskur ta meile smeliui, zvyrui, dulkems musu salyje sunku suvokti.

                                  Pritariu Jonui kad su keliu zenklinimu Lietuvoje tikrai labai prasta padetis. Karta pervziavus puse Europos su zemelapiu rankose tik vieninteli karta teko nuklysti i sona ir tai ivyko Lietuvoje del zenklu nebuvimo.
                                  flickr >>>

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė John
                                    Gera spastebėjimas dėl smėlio kelkraščiuose. Niekur kitur neteko to matyti. aprastai Europos šalių keliuose kelkraščiai arba asfaltuoti (pvz. kai kuriuose pagrindiniuose Lenkijos keliuose) arba žolė auga iškart pasibaigus asfaltui. Jei platūs kelkraščiai - per brangu - tuomet galima rasti kompromisą: daryti siauresnius (tarkim, apie 1m) kelkraščius iš abiejų kelio pusių, kas suteiktų pakankamai erdvės išsitekti kelyje nenumatytose situacijose.
                                    Man patinka visi tie krumoksniai Vokietijos greitkeliu kelkrasciuose ir skiriamosiose juostose. Labai estetiskai atrodo.
                                    flickr >>>

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                      Zoles nereikia sienauti, ja reikia uzsodinti visus smeletus kelkrascius, kurie del neaiskiu priezasciu paliekami net naujuose ka tik irengtuose keliuose. Tas labai krenta i akis pavazinejus po kitas Europos salis. Iskur ta meile smeliui, zvyrui, dulkems musu salyje sunku suvokti.

                                      Pritariu Jonui kad su keliu zenklinimu Lietuvoje tikrai labai prasta padetis. Karta pervziavus puse Europos su zemelapiu rankose tik vieninteli karta teko nuklysti i sona ir tai ivyko Lietuvoje del zenklu nebuvimo.
                                      Tai ar žolės nereikia šienauti ar kelkraščius reikia apsėti žole?
                                      Žvyras tam, kad būtų kur sustoti sugedus. Ant krūmų juk nesustosi.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                        Man patinka visi tie krumoksniai Vokietijos greitkeliu kelkrasciuose ir skiriamosiose juostose. Labai estetiskai atrodo.
                                        Kame čia ta estetika, kad viskas paliekama augti kaip papuola ir dar užstoja tuos kuolelius su atšvaitais? Nebent privalumas, kad užstoja krūmai žibintus priešais atvažiuojančių automobilių.
                                        Flickr

                                        Comment

                                        Working...
                                        X