Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Wow netikėtai, kas internete buvo... 1966 tarybinių geležinkelių reklama

    http://vita-life777.livejournal.com/36032.html

    Comment


      Buvo ta reklama TSRS, buvo. Net Šuriko nuotykiuose reklamuojamas Aeroflotas. Užslėpta reklama

      Comment


        tai jo jo, bet kokias paslaugas siūlo - superinis maistas , pusryčiai kupe, nešikų paslaugos, daiktų pervežimas iki viešbučio jo ma jo negi taip ir buvo ?

        Comment


          Tarptautiniuose traukiniuose į Vakarų Europą tikriausiai taip iš tikrųjų buvo.

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            tai jo jo, bet kokias paslaugas siūlo - superinis maistas , pusryčiai kupe, nešikų paslaugos, daiktų pervežimas iki viešbučio jo ma jo negi taip ir buvo ?
            Buvo turbut taip tik tiems kas pirkdavo bilietus uz vakaru valiuta - t.y uzsenieciams ne is rytu bloko saliu, turbut kabindavo spec vagonus, spec restorana ir t.t ir garantuoju jei juos kabindavo prie bendro sastato tai rakindavo duris, kad darbo zmones nematytu burzuju

            Cia tik mano speliojimai.

            Comment


              Niekas ten jokių spec. restoranų nekabindavo. Restoranai aplamai keičiami maršruto bėgyje. Tarybiniai važiuodavo iki artimiausių rytų Europos šalių sostinių, toliau buvo kabinami tų šalių geležinkelių restoranai. Pavyzdžiui, Maskva - Berlynas iki Varšuvos - SZD restoranas, o toliau PKP. Galbūt toliau netgi DRB restoranas nuo Berlyno. Į kapitalistines šalis paprastai važiuodavo prikabinami vagonai, o ne cielas traukinys. Nes srautų tokių didelių nebuvo.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Niekas ten jokių spec. restoranų nekabindavo. Restoranai aplamai keičiami maršruto bėgyje. Tarybiniai važiuodavo iki artimiausių rytų Europos šalių sostinių, toliau buvo kabinami tų šalių geležinkelių restoranai.
                Iki pasienio stočių - Gardino, Bresto, Čopo.
                Dvigubai pilietybei - griežtas NE!

                Comment


                  Panašu, kad bėgiai Alytaus-Varėnos geležinkelio ruože demontuoti buvo 1935 m. Taip skelbiama 1935 m. kovo 7 d. "Ryto" laikraštyje.

                  Comment


                    Tikriausiai taip ir buvo. Tiltą išardė berods 1927 m., bet gal tikėjosi pastatyti naują, todėl likusios linijos nejudino. Bet kai praėjo tiek metų, pabėgiai papuvo, gal ir bėgius kai kur ėmė vogti, o tiltą pastatyti tuo metu galimybių nebuvo, nutarė išardyti.

                    Comment


                      Kauno lokomotyvų depo archyvas.

                      Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.09.12, 09:07.

                      Comment


                        Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1960 m. gruodžio 30 d.

                        Comment


                          Tai kad jie nenauji buvo, jie jau buvo naudoti ~10 metų Leningrado - Maskvos linijoje.

                          Comment


                            Kartais naujas gali reikšti toks, kokio iki tol nebuvo.

                            Comment


                              Įdomu būtų pamatyti salono interjero foto.

                              Comment


                                Čia yra kelios nuotraukos.

                                http://www.etoretro.ru/pic60468.htm
                                Paskutinis taisė Al1; 2015.10.03, 20:47.

                                Comment


                                  Dizainas gana futuristinis, bet kam reikėjo grotų ant priekinių langų?
                                  Exp@nding h¤rizons

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Wow netikėtai, kas internete buvo... 1966 tarybinių geležinkelių reklama

                                    http://vita-life777.livejournal.com/36032.html
                                    Viename reklaminio bukleto puslapių minima, kad į Maskvos Baltarusijos (Belaruskij) stotį atvyksta (-avo) traukiniai iš Londono. Įdomu, kaip tokia kelionė buvo įmanoma?
                                    Paskutinis taisė Silber418; 2015.10.04, 23:55.
                                    Exp@nding h¤rizons

                                    Comment


                                      Iki Oostende ir Hoek van Holland buvo prikabinamieji vagonai, toliau keltu.

                                      Comment


                                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                        Iki Oostende ir Hoek van Holland buvo prikabinamieji vagonai, toliau keltu.
                                        Galvojau, kad kiek labiau komplikuotos kelionės šiuo maršrutu būdavo. Ačiū už atsakymą.
                                        Exp@nding h¤rizons

                                        Comment


                                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                          Dizainas gana futuristinis, bet kam reikėjo grotų ant priekinių langų?
                                          Aš taip pat norėjau paklausti , kam tos grotos ant langų , bet kolega jau suspėjo
                                          Manau , kad gal nuo akmenų kokių , chuliganų , o gal jis bvo naudojamas (pats motorinis) pinigams pervežt? Aišku čia tik mano pasamprotavimai
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X