Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dariuks Rodyti pranešimą

    ten raso, kad bus ir daugiau dvikeliu. tarp ju - ir Kretingos - Kulupenu tarpstotis. pastaraji nelabai megsta prekiniu traukiniu masinistai. nes kai reikia sustot Kretingoj, kad praleisti is Kulupenu vaziuojanti traukini, paskui i kalna vos ne vos isiropscia.
    Ar tarpstotis Kretinga-Kūlupėnai jau dvikelis?

    Comment


      Parašė Vitas Rodyti pranešimą

      Ar tarpstotis Kretinga-Kūlupėnai jau dvikelis?
      Dalinai jau dvikelis. Apie 10 km. nuo Kūlupėnų pusės.

      Comment


        "Lietuvos geležinkeliai" modernizuoja pagrindinę šalies geležinkelių arteriją
        „Lietuvos geležinkeliai" baigia vykdyti tarptautinį rangos darbų pirkimą skelbiamų derybų būdu dėl projekto „Antrojo kelio statyba ruože Plungė – Šateikiai projektavimo ir rangos darbai" bei nustatė pasiūlymų eilę. Geriausią pasiūlymą pateikė AB „Kauno tiltai", o antrąjį geriausiąjį pasiūlymą - jungtinės veiklos partneriai UAB „Hidrostatyba, Leonhard Weiss RTE AS ir AS „A.C.B." Numatoma sudaryti sutarties vertė siekia 46,7 mln. Eur (be PVM)...

        ...Antrojo kelio statybos ruože Plungė – Šateikiai projektu numatoma rekonstruoti 13,9 km esamo geležinkelio kelio, pastatyti 13,9 km naujo geležinkelio kelio, rekonstruoti esamus tiltus ir pralaidas, iešmus, pervažas, įrengti triukšmo slopinimo sienutes, rekonstruoti esamas elektros, signalizacijos ir ryšių sistemas, įrengti tvoras, lietaus bei drenažo sistemas, pertvarkyti esamas Plungės ir Šateikių geležinkelio stotis, pailginant pagrindinių bei atvykimo ir išvykimo kelių naudingą ilgį. Siekiant efektyvinti manevrinį darbą, patenkinti klientų poreikius bei pagerinti jų aptarnavimą, Plungės sotyje bus vykdoma papildomo atvykimo/išvykimo kelio statyba.

        Šiuo metu Plungė – Šateikiai ruože leistinas greitis yra 120 km/h keleivinių ir 90 km/h prekinių traukinių, o įgyvendinus šį projektą greičiai padidės atitinkamai iki 160 km/h ir iki 120 km/h. Tuo pačiu geležinkelio kelio ašies apkrova bus padidinta nuo 22,5 t (220,5 kN) iki 25 t (245 kN)...
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Taip pat reikia pažymėti, kad jau beveik baigtas viadukas po geležinkeliu Plungėje.

          Comment



            Atsitiktinai užmačiau šį neseniai įkeltą video vienoje iš šio ruožo dalių (Telšiai- Lieplaukė)



            Kas labiausiai kliuvo tai statybų trukmė. Žiūrint video pabaigoje rodo kad projekto pradžia buvo 2014-tų pabaiga ir projektas baigtas tik mažiau negu mėnesį atgal, tai seriously, jiem prireikė beveik PENKIŲ METŲ kad nutiesti vienuoliką km. antro kelio ir rekonstruoti 8 km esamo? Kažkaip nesueina man, vis del to ne kilometrinius tunelius ir tiltus statė, su tokiais jų tempais tai viso sudvejinto ruožo tarp Kaišiadorių ir Klaipėdos tektu laukti iki 22-ro amžiaus...

            Ar čia kažko mes nesuprantame tinkamai, gal kas nors galėtu paaiškinti?
            Paskutinis taisė Raptor; 2019.11.10, 16:58.

            Comment


              Iš tikrųjų tai finansavimas buvo trupinamas gabalais. Ir ne vienas tai buvo projektas, o keli. Deja, su tokia darbų organizacija nutiesti 100 km geležinkelio dabar reikėtų kelių dešimtmečių, kai caro laikais užtekdavo poros metų...

              Comment


                Šio projekto pilnas aprašymas buvo paskelbtas žurnale BRM Nr.10 dar 2010 metais. Projektas vykdomas buvo ilgai dėl nerealiai didelių žemės darbų, Juk čia yra unikali vietovė, tai buvo stačiausia geležinkelio įkalnė Lietuvoje, taip sakant pats sudėtingiausias geležinkelio ruožas Jame visą laiką budėdavo papildomas lokomotyvas pastumdantis krovininius sąstatus įkalnėn. Kad atsisakyti šių problemų ir buvo sugalvota rekonstruoti problematiškiausią tarpstotį Lietuvoje, be to dar ir paversti jį dvikeliu. Manau, kad kiti ruožai turėtų pasiduoti greičiau.

                Comment


                  Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                  Šio projekto pilnas aprašymas buvo paskelbtas žurnale BRM Nr.10 dar 2010 metais. Projektas vykdomas buvo ilgai dėl nerealiai didelių žemės darbų, Juk čia yra unikali vietovė, tai buvo stačiausia geležinkelio įkalnė Lietuvoje, taip sakant pats sudėtingiausias geležinkelio ruožas Jame visą laiką budėdavo papildomas lokomotyvas pastumdantis krovininius sąstatus įkalnėn. Kad atsisakyti šių problemų ir buvo sugalvota rekonstruoti problematiškiausią tarpstotį Lietuvoje, be to dar ir paversti jį dvikeliu. Manau, kad kiti ruožai turėtų pasiduoti greičiau.
                  Dėkui už paaiškinimą Vitas2. O šiaip del įdomumo ar kas nors turėtu šio ruožo dabartini žemelapį? T.y. kur butu sužymėta kur yra vienkeliai ir kur dvikeliai, manau būtu įdomu ne vienam forumiečiui pamatyti kiek dar tų kelių reikes dvejinti kol šią linija bus galima naudoti pilnu pajėgumu

                  Comment


                    Čia yra LG tinko nuostatai 2018-2019 metams.
                    Yra žemėlapis

                    http://infrastructure.litrail.lt/doc...2-5debae01981d

                    Comment


                      Šaltiniai: elektrifikuoti geležinkelį iki Klaipėdos turėtų Ispanijos bendrovių konsorciumas

                      Maždaug 250 mln. Eur vertės geležinkelio nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos ir Vilniaus mazgo elektrifikavimo rangovo konkursą, BNS žiniomis, laimėjo Ispanijos infrastruktūros statybos grupės „Elecnor“ ir grupei „Abengoa“ priklausančios inžinerijos įmonės „Instalaciones Inabensa“ konsorciumas „Inabelec“.



                      Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz65ACQw3bR


                      Ir OFICIALU:

                      http://www.litrail.lt/naujienos/-/as..._col_count%3D2
                      Paskutinis taisė LinS; 2019.11.13, 15:31.

                      Comment


                        Ispanai pasamdys vietines firmas, o pelną išsiveš...

                        Comment

                        Working...
                        X