Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gaila nespėjo per Jurbarką nutiesti geležinkelio...
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Buvo pradėtas tiesti. Apie tai rašoma ir "Geležinkelininke". Vėliau patalpinsiu straipsnelius atitinkamoje temoje.
      Nuo Kazlų Rūdos buvo sukastas kelių kilometrų ilgio pylimas. Pokario topografiniuose žemėlapiuose pylimas pavaizduotas, vėlesniuose jau nebe. Bet pažiūrėjus į www.maps.lt ortofotonuotraukas ir sugretinus su topografiniais žemėlapiais, pylimo atkarpas identifikuoti galima. Tarybiniais metais nutiestai atšakai iš Kazlų Rūdos į Jūrę, atrodo, panaudoti tik keli šimtai metrų pradėto tiesti prieš karą geležinkelio pylimo.
      Paskutinis taisė Al1; 2011.04.16, 09:01.

      Comment


        Kaip suprantu, 1940 metais Lietuvoje buvo tiesiami tik 1435mm geležinkeliai? Vėžės perdarymas prasidėjo 1944?

        Comment


          Ne, vežės perdarymas prasidėjo 1940 m. Bent jau į Kauną rusiškos vėžės traukinys atvyko 1940 m. rudenį. Iki Vilniaus vėžė pradėta platinti tikriausiai 1940 m. pavasarį. O gal ir 1939 m. pabaigoje ar 1940 m. žiemą.

          Kaip rašoma "Geležinkelininke" (1939 m. Nr. 22, žr. www.e-paveldas.lt), geležinkeliui į Trakus tiesti skirta 100000 Lt.

          Ir dar. "Geležinkelininkas", 1940 m. Nr.20.

          Comment


            Tai kaip čia yra su tos Trakų linijos atidarymo data?

            "Tiesa", 1957 m. Gegužės 4 d.

            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

            Comment


              Ar čia vis tik turima omenyje tik keleivinį susisiekimą? Jeigu taip, tai kodėl šnekama, lyg linija būtų ką tik nutiesta?
              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

              Comment


                Iš tiesų pokariniame topografiniame žemėlapyje pavaizduota kaip išardyta. Įtariu, kad per karą, vokiečiams atsitraukiant, buvo išardyta. O stotis galbūt ir susprogdinta. Galbūt prieš pat karą stoties pastatas buvo koks nors greitai sukaltas medinis. Straipsnyje rašo, kad važiavo dyzelinis traukinys, o nuotraukoje garvežys ir dar su Lenino (o gal Stalino???) portretu. Kažkaip nesueina galai. Su portretu garvežys atvyksta iškilminga proga. Tai kaip tuomet su dyzeliniu traukiniu?

                Comment


                  Dėl tuometinių spaudos nuotraukų kokybės nelabai įmanoma pasakyti, kas ten per portretas, ir ar ten aplmai portretas, nes visai sėkmingai gali būti ir herbas. O dėl dyzelinio traukinio tai čia irgi kažkokia misterija, bet žinant tuometinę spaudą tai gal tiesiog šiaip pagrąžinti norėjo. Bet kam tada garvežio nuotrauką dėti?

                  „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                  Comment


                    Parašė Taut. Rodyti pranešimą
                    O dėl dyzelinio traukinio tai čia irgi kažkokia misterija, bet žinant tuometinę spaudą tai gal tiesiog šiaip pagrąžinti norėjo. Bet kam tada garvežio nuotrauką dėti?
                    Atvaizdas
                    Ir šiais laikais žurnalistai rašydami apie geležinkelį neretai nusišneka, nes nelabai supranta apie ką rašo


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Iš tiesų pokariniame topografiniame žemėlapyje pavaizduota kaip išardyta. Įtariu, kad per karą, vokiečiams atsitraukiant, buvo išardyta. O stotis galbūt ir susprogdinta. Galbūt prieš pat karą stoties pastatas buvo koks nors greitai sukaltas medinis.
                    Tarybiniuose žemėlapiuose niekada nesu matęs atšakos į Trakus...

                    Comment


                      Parašė railman Rodyti pranešimą
                      Ir šiais laikais žurnalistai rašydami apie geležinkelį neretai nusišneka, nes nelabai supranta apie ką rašo




                      Tarybiniuose žemėlapiuose niekada nesu matęs atšakos į Trakus...
                      1. Tikrai taip - žurnalistų išmanymas apie traukinius buvo, yra ir liks žemo lygio (jiems "vienodai rodo", kur garvežys, šilumvežis, dyzelinis traukinys, kur elektrovežis ir elektrinis traukinys...)...
                      2. Vaikystėje turėjau pomėgį žemėlapius papildinėti papilkdomai žymėdamas nepažymėtus dalykus. Aišku, pasitaikė strateginių objektų, todėl ne vienas dėdė vis perspėdavo, kad kažkas už tai manim gali susidomėti...
                      Taip geležinkelį iš dabartinės Senųjų Trakų stoties į Trakus esu pažymėjęs ne viename žemėlapyje (kaip ir iš Gaižiūnų į Skarulius, iš Kazlų Rūdos į "Jūrės medį", siauruką iš Jūrės į Ežerėlį ir Novaraistį, o taip pat jau neegzistavusį geležinkelį iš Varėnos į Alytų...).

                      Comment


                        Topografiniuose žemėlapiuose atšaka visada buvo. O pokariniuose tikrai pavaizduota kaip išardyta, kaip ir Alytaus - Šeštokų linija.

                        Comment


                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                          Panašu, kad vis dėlto neeksploatuojamą geležinkelio ruožą Marcinkonys - Valstybės siena su Baltarusija ketinama demontuoti visai.
                          Numatomas atkarpos Marcinkonys – V. S. su Baltarusija demontavimas.
                          O kam tą ruožą demontuoti? Kam nors jis trukdo? O demontavimas irgi kainuoja.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Na va baltarusiai vis tik nesustojo su turistinio traukinio projektu:

                            Из Гродно до станции Поречье будет ходить ретропоезд

                            http://tio.by/news/4738

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              O kam tą ruožą demontuoti? Kam nors jis trukdo? O demontavimas irgi kainuoja.
                              Bėgius priduos į metalo laužą... Pinigų gaus...

                              Comment


                                2011 gegužės 29
                                Pirmasis automotrisės reisas į Trakus.

                                PESA 620M-018 atvyksta į Lentvarį.





                                Jau Trakuose.







                                Grįžtam atgal.



                                Comment


                                  Koks reisas?
                                  Pažiūrėjau į tvarkaraštį. Tai pats pirmasis reisas 4.12 - dyzelinis traukinys. Kodėl ne elektrinis? Po to automotrisė.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2011.05.29, 10:14.

                                  Comment


                                    Iš Vilniaus 7.40, Trakuose 8.19.

                                    Nuo šiol bus trys motrisės reisai:
                                    iš Vilniaus
                                    5.16 d.d.
                                    7.40
                                    20.25
                                    iš Trakų
                                    6.05 d.d.
                                    8.30
                                    21.16
                                    Paskutinis taisė Zorro; 2011.05.29, 10:19.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Pažiūrėjau į tvarkaraštį. Tai pats pirmasis reisas 4.12 - dyzelinis traukinys. Kodėl ne elektrinis? Po to automotrisė.
                                      Gal dėl to kad nevaryti 4 vagonų elektrinį, bus dviejų ar trijų vagonų dyzelinis.

                                      Comment


                                        Tik 6 (o rudens - pavasario metu tik 5) elektriniai traukiniai į Trakus. Po kelių metų garantuotai iškils klausimas ar neverta naikinti elektrifikacijos į Trakus.

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X