Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    bet dabar antra karta perdarines. Tiesins, lygins ar ka jie ten darys
    Tai jau bus naujas geležinkelis. O permesti technikai tiks ir dabartinė RB I. Juolab vingiuota trasa yra atsparesnė tradiciniams bombų smūgiams.

    Comment


      Parašė DKL Rodyti pranešimą

      Būtų labai įdomu paskaityti. Ar yra kur nors prieinama atvirai?
      http://www.railbaltica.org/wp-conten...port_final.pdf

      Ilgas report'as.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Taip. Aišku kyla klausimas, kodėl apskritai buvo statoma RB1?
        Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. Tik tiek, kad geležinkelis labai vingiuotas, maršrutas Marijampolė-Suvalkai nepopuliarus.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. Tik tiek, kad geležinkelis labai vingiuotas, maršrutas Marijampolė-Suvalkai nepopuliarus.
          kaip jis gali būti populiarus, kai per savaitę vyksta vos 4 traukinių maršrutai ? Net iš Ukrainos į Slovakiją, kur išorinė ES siena per dieną bent 8 maršrutai, tai ką kalbėt...

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

            Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. Tik tiek, kad geležinkelis labai vingiuotas, maršrutas Marijampolė-Suvalkai nepopuliarus.
            O kam ji reikalinga? Keista, kad ES finansavo toki nereikalinga projekta.

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą

              O kam ji reikalinga? Keista, kad ES finansavo toki nereikalinga projekta.
              Tam, kad pinigus įsisavinti, o mes dar šaipomės iš kinų, neva nereikalingus geležinkelius tiesia.
              Flickr

              Comment


                Parašė statyba Rodyti pranešimą

                kaip jis gali būti populiarus, kai per savaitę vyksta vos 4 traukinių maršrutai ? Net iš Ukrainos į Slovakiją, kur išorinė ES siena per dieną bent 8 maršrutai, tai ką kalbėt...
                Košicė, Mukačevė ir Užhorodas svarbūs Užkarpatės miestai Šalia Lietuvos turim tik Suvalkus + veda vingiuotas lėtas geležinkelis.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                  Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. Tik tiek, kad geležinkelis labai vingiuotas, maršrutas Marijampolė-Suvalkai nepopuliarus.
                  RB2 - šansas kad būtų populiarus. Dabar aišku kad tuo nebus pasinaudota. Marijampolė kaip ir Panevėžys iškrenta iš RB2. Šių miestų gyventojams RB bus arba neįdomus arba nepasiekiamas.

                  Comment


                    Parašė evvt Rodyti pranešimą

                    RB2 - šansas kad būtų populiarus. Dabar aišku kad tuo nebus pasinaudota. Marijampolė kaip ir Panevėžys iškrenta iš RB2. Šių miestų gyventojams RB bus arba neįdomus arba nepasiekiamas.
                    O kaip tuo pasinaudoti? HSR idėja ta, kad jis važiuoja greit. Jeigu pristatys 80km/h iešmų ir nusukimų į Visokias Marijampoles, tai kam tada išvis statyti 250km/h? Manau kompromisas turėti stotį miesto pakrašty yra racionalus. Kitaip tektų daryti žymiai skaudesnius kompromisus t.y. ženklai lėtinti greitį ir išleisti žymiai daugiau pinigų.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      O kaip tuo pasinaudoti? HSR idėja ta, kad jis važiuoja greit. Jeigu pristatys 80km/h iešmų ir nusukimų į Visokias Marijampoles, tai kam tada išvis statyti 250km/h? Manau kompromisas turėti stotį miesto pakrašty yra racionalus. Kitaip tektų daryti žymiai skaudesnius kompromisus t.y. ženklai lėtinti greitį ir išleisti žymiai daugiau pinigų.
                      Taip įsivaizdavau kad dėl vietinių/regioninių maršrutų. Ar tokių nenusimato?

                      Comment


                        Parašė evvt Rodyti pranešimą

                        Taip įsivaizdavau kad dėl vietinių/regioninių maršrutų. Ar tokių nenusimato?
                        Regioniniams ir vietiniams maršrutams tikrai galėjo ir tebegali būti padarytos atšakos į miesto gilumą. Aš visiškai tikras, kad tiek Panevėžio, tiek Marijampolės savivaldybės pateikė savo prašymus su visomis analizėmis ir projektais. Nes nu negi jie tikisi, kad viskas bus nuleista iš dangaus jiems patiems nieko endarant ir net neprašant? O jei visgi taip nutiko, tai gali kaltinti tik save, kad savivaldoje turi prisirinkę visokių maušų.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Regioniniams ir vietiniams maršrutams tikrai galėjo ir tebegali būti padarytos atšakos į miesto gilumą. Aš visiškai tikras, kad tiek Panevėžio, tiek Marijampolės savivaldybės pateikė savo prašymus su visomis analizėmis ir projektais. Nes nu negi jie tikisi, kad viskas bus nuleista iš dangaus jiems patiems nieko endarant ir net neprašant? O jei visgi taip nutiko, tai gali kaltinti tik save, kad savivaldoje turi prisirinkę visokių maušų.
                          Nežinau kaip ten kas ko prašo ir analizuoja.Būtų įdomu daugiau žinot. Bet jei nespės su RB2 projektu, jaučiu patys paskui tų atšakų kažin ar benusities.Gal ir nenori kai kas, maža kur kam kieno veiklai RB2 gal durti į paširdžius. Ar gali kam?
                          Arba variantas kad kaip žinia maušiams viskas dzin, jie nemoka susikalbėt arba tingi ką daryt ir į RB žiūri kaip į viesulą jų ramiam kieme, kuris praeis gal be didesnių sugriovimų, tik reik ramiai pralaukt ir nesikišt.
                          Paskutinis taisė evvt; 2019.07.09, 08:22.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Regioniniams ir vietiniams maršrutams tikrai galėjo ir tebegali būti padarytos atšakos į miesto gilumą. Aš visiškai tikras, kad tiek Panevėžio, tiek Marijampolės savivaldybės pateikė savo prašymus su visomis analizėmis ir projektais. Nes nu negi jie tikisi, kad viskas bus nuleista iš dangaus jiems patiems nieko endarant ir net neprašant? O jei visgi taip nutiko, tai gali kaltinti tik save, kad savivaldoje turi prisirinkę visokių maušų.
                            Verki visose temose dėl žmonių automobilizavimosi, bet kai eina kalba apie projektus, kurie automobilizaciją sumažintų tu specialiai nori daryti taip, kad automobilizacija nebūtų mažinama?

                            Jeigu objektas maksimaliai greitai ir maksimaliai tiesiai, tai Vilniui atšakos taip pat nereikia, pavažiuosit iki Kauno kaip marijampoliečiai ar panevėžiečiai.
                            Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2019.07.09, 12:28.

                            Comment


                              Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                              Verki visose temose dėl žmonių automobilizavimosi, bet kai eina kalba apie projektus, kurie automobilizaciją sumažintų tu specialiai nori daryti taip, kad automobilizacija nebūtų mažinama?

                              Jeigu objektas maksimaliai greitai ir maksimaliai tiesiai, tai Vilniui atšakos taip pat nereikia, pavažiuosit iki Kauno kaip marijampoliečiai ar panevėžiečiai.
                              Na turbūt savaime suprantama, kad pagrindinėms stotims tas negalioja, nes į jas ir iš jų juda didžiausi kiekiai žmonių, dėl ko greičio aukojimas tokiais atvejais yra priimtinas ir racionalus. Pasirodo, ne visiems tai suprantama. Nu bet dabar žinosi
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. (...).
                                Nuo Kauno iki Lenkijos sienos ir toliau 1435 mm bėgiai tik vieni, tai traukiniai prasilenkti gali tik stotyse. Sustojimas beveik neišvengiamas...

                                Comment


                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  Nuo Kauno iki Lenkijos sienos ir toliau 1435 mm bėgiai tik vieni, tai traukiniai prasilenkti gali tik stotyse. Sustojimas beveik neišvengiamas...
                                  O tai ne nauja trasa bus, gi buvo rašoma? As kaip supratau senoji yra RB1 ir jos greitis max 120km/h ir trasa vingiuota, o sutarta, kad greitis turi buti 250km/h ir bus RB2 kuriuo riedės greitieji. Būtų juokinga jei RB2 trasoj pridarytų atšakų po kaimus. Stabdytų tai traukinius tarp sostinių, ypač kai ir taip yra tas susisiekimas traukiniu

                                  Comment


                                    Parašė auris88 Rodyti pranešimą

                                    O tai ne nauja trasa bus, gi buvo rašoma? As kaip supratau senoji yra RB1 ir jos greitis max 120km/h ir trasa vingiuota, o sutarta, kad greitis turi buti 250km/h ir bus RB2 kuriuo riedės greitieji. Būtų juokinga jei RB2 trasoj pridarytų atšakų po kaimus. Stabdytų tai traukinius tarp sostinių, ypač kai ir taip yra tas susisiekimas traukiniu
                                    Supratau, atšakos, būtent iešmai kardinaliai mažina greitį. Tada yra logikos.Koks max greitis ant iešmo?

                                    Comment


                                      Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                      Supratau, atšakos, būtent iešmai kardinaliai mažina greitį. Tada yra logikos.Koks max greitis ant iešmo?
                                      Priklauso koks iešmas. Nuo 40 iki 100+ km/h.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė auris88 Rodyti pranešimą

                                        O tai ne nauja trasa bus, gi buvo rašoma? As kaip supratau senoji yra RB1 ir jos greitis max 120km/h ir trasa vingiuota, o sutarta, kad greitis turi buti 250km/h ir bus RB2 kuriuo riedės greitieji. Būtų juokinga jei RB2 trasoj pridarytų atšakų po kaimus. Stabdytų tai traukinius tarp sostinių, ypač kai ir taip yra tas susisiekimas traukiniu
                                        ES jau suteike finansavima RB atsakai nuo sienos iki Kauno, todel reikes labai pagrysti, kodel vel bus statoma tokia atsaka.

                                        Comment


                                          Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                          ES jau suteike finansavima RB atsakai nuo sienos iki Kauno, todel reikes labai pagrysti, kodel vel bus statoma tokia atsaka.
                                          Galima pagalvoti, kad ES yra kažkokia įstaiga, kuri skaito tik projektų paraiškas ir dalina pinigus, o kas realiai vyksta neturi supratimo. Nepavykus statyti naujo geležinkelio, buvo priimtas sprendimas laikinai papigiai nutiesti standartinę vėžę esamo geležinkelio trasoj. Išleisti pinigiai turbūt eile mažesni, nei naujo greitojo geležinkelio tiesimas per miškus ir klonius.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X