Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Klausimėlis, kodėl į Palemoną RailBaltika eina ne per hes'ą?

    Comment


      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
      Klausimėlis, kodėl į Palemoną RailBaltika eina ne per hes'ą?
      Jeigu atsiras RB-II, tuomet vėže per Kauno miestą galės naudotis ir keleiviniai, ir krovininiai traukiniai. Dabar neturiu laiko ieškoti šaltinio, bet berods ateityje numatyta ir HESo apylankos 1435 papildoma vėžė.

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Klausimėlis, kodėl į Palemoną RailBaltika eina ne per hes'ą?
        taip eis ateityje per HES, dabar RailBaltica jau nutiesta iki Rokelių.

        Comment


          Kauniečiai išsigando būsimo traukinių triukšmo – yra net kelios išeitys
          Petrašiūnų ir Palemono gyventojus išjudino menka milžiniško projekto detalė – tik garsiai paskelbus apie svarbų geležinkelio linijos „Rail Baltica“ tiesimo etapą jie suvokė, kad kentės nuo traukinių keliamo triukšmo...

          ...Pasak jo, metų pradžioje vykusiame projekto pristatyme dalyvavo tik apie 30 kauniečių, o kai prasidėjo darbai ir pasiekė daugiau informacijos, žmonės sunerimo. Tiesa, per vėlai – projektas patvirtintas, o nei seniūnija, nei Kauno savivaldybė ko nors pakeisti neturi jokių galių...
          Atsakymas Rimas_OK :
          ...Šį mazgą sudaro trys atkarpos: Jiesia–Rokai, kurios rangos darbai baigti 2018 metų spalį; Rokai–Palemonas, kurios rangos darbai prasidės 2019 metų pabaigoje, ir Palemonas–Kaunas, kurios darbai vykdomi šiuo metu...
          Paskutinis taisė lukass; 2019.06.13, 10:42.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Straipsnyje parasyta kad per HES prasides dar siemet - 2019m rudeni.

            Comment


              Tunelio ties pietrytiniu aplinkeliu statybos.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Bus juokingiausia, kai "nurašyta" Lenkija anksčiau pastatys Rail Balticą nei amžinai besiriejančios Baltijos šalys.
                idomu, koks Lenkijoje bus greitis?

                Comment


                  Varšuva - Lukas (Elk) 200 km/h
                  Lukas - siena su Lietuva 250 km/h

                  Comment


                    Parašė DKL Rodyti pranešimą
                    Varšuva - Lukas (Elk) 200 km/h
                    Lukas - siena su Lietuva 250 km/h
                    Siena / Kaunas 60 km/h?

                    Comment


                      Siena / Kaunas 60 km/h?
                      Planuojama 250 km/h

                      Comment


                        Parašė DKL Rodyti pranešimą

                        Planuojama 250 km/h
                        Tai nauja ties ar sena tiesins?

                        Comment


                          Parašė liutass Rodyti pranešimą

                          Siena / Kaunas 60 km/h?
                          120km/h projektinis, 100km/h realus (nes nėr signalizacijos). Bet kokiu atveju, jei galvoja daryti 250km/h projektinį, teks tiesinti. Nu ir aišku daryti dvikelį bei elektrifikuoti.
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Tai nauja ties ar sena tiesins?
                            Tai turės būti nuspręsta plano rengimo metu. Dabar kaip tik vyksta konkursas jo rengėjui išrinkti. Per paskutinį RailBaltikos forumą, LG atstovas paviešino tokias alternatyvas:
                            Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	1
Size:	239,1 kB
ID:	1733643

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              120km/h projektinis, 100km/h realus (nes nėr signalizacijos). Bet kokiu atveju, jei galvoja daryti 250km/h projektinį, teks tiesinti. Nu ir aišku daryti dvikelį bei elektrifikuoti.
                              Skaičiau studiją, kad turėtų atsirasti ištiesintas, o Marijampolėje traukiniai nestos.

                              Comment


                                O ES antra karta uz ta pacia trasa sumokes?

                                Comment


                                  Skaičiau studiją, kad turėtų atsirasti ištiesintas, o Marijampolėje traukiniai nestos.
                                  Būtų labai įdomu paskaityti. Ar yra kur nors prieinama atvirai?

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    O ES antra karta uz ta pacia trasa sumokes?
                                    Taip. Aišku kyla klausimas, kodėl apskritai buvo statoma RB1?
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Taip. Aišku kyla klausimas, kodėl apskritai buvo statoma RB1?
                                      Turiu įtarimą, kad pastatytas kaip rokadinis kelias Suvalkų koridoriaus gynybai.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Turiu įtarimą, kad pastatytas kaip rokadinis kelias Suvalkų koridoriaus gynybai.
                                        bet dabar antra karta perdarines. Tiesins, lygins ar ka jie ten darys

                                        Comment


                                          Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                          bet dabar antra karta perdarines. Tiesins, lygins ar ka jie ten darys
                                          Principe turbūt statys naują geležinkelį. 250km/h (jei iš tikrųjų ten tokį statys, o ne darys kokį kompromisinį 160km/h) yra visai kiti reikalai, technologijos ir standartai, nei mūsų pažįstami 120km/h. Tai bandyti retrofitinti 250km/h geležinkelį ant 120km/h skirto pylimo iš principo neįmanoma.
                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X