Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Rugpjūtį pasivažinėjau RB ir aš. Važiavau iki Suvalkų.
    Kaunas - siena su Lenkija ruožo ilgis apie 115 km. Maršrutą aptarnauja "Przewozy regionalne" dvivagonės Pesos SA133. Mačiau net tris - 002, 019 ir 020. Jos yra paruoštos tarptautiniam maršrutui, t.y. užrašai traukiniuose (avarinis išėjimas, gesintuvas ir t.t.) dubliuoti lietuvių kalba. Švieslentės rodo lietuviškus stočių pavadinimus, išskyrus tai, kad nėra lietuviškų raidžių. Garsinė informacija skelbiama lenkiškai ir lietuviškai, tačiau stočių pavadinimai tik lenkiški. Todėl yra taip: „Kita stotis - Kozłowa Ruda“, „Kita stotis - Marjampol“, „Kita stotis - Kowno“. Traukinių mašinistai ir konduktoriai Lenkijoje iki Trakiškių - lenkai, Trakiškėse keičiasi prasilenkiant traukiniams, toliau Lietuvoje traukinius valdo ir bilietus parduoda LG mašinistai ir konduktoriai. LG, aišku, moka lenkams už šį traukinį. Nes būtent LG svarbu vykdyti RB finansavimo sąlygas dėl keleivinio susisiekimo. Jei tokių sąlygų nebūtų buvę, joks keleivinis traukinys nevažinėtų.

    Traukiniu galima važiuoti tiek Lenkijos viduje, tiek Lietuvos viduje, tarifai vietiniai.
    Iš Kauno į Suvalkus važiavo apie 12-15 žmonių, 3 ar 4 su dviračiais. Lietuvos stotyse (Kazlų Rūdoje ir Marijampolėje) niekas neįlipo, tik Kazlų Rūdoje išlipo 1 ar 2 žmonės. Trakiškėse išlipo 2, įlipo 5. Bet tie 5 bilietų nepirko, nes buvo mašinisto ir konduktoriaus pažįstami. Dauguma važiavo iki Suvalkų, tik keli keleiviai važiavo toliau. Suvalkuose į traukinį įlipo apie 2-3 dešimtis keleivių.

    Tarp Kauno ir Kazlų Rūdos pervažų signalizacijos veikia ir 1435 mm linijoje. Todėl traukinys važiavo nestabdydamas ties kiekviena pervaža maždaug 70-80 km/h greičiu. Buvo techninis sustojimas Jiesioje su popierių perdavimu. Toliau ties Mauručiais greitį sulėtino (dar prieš Kaunas - Marijampolė kelio viaduką, kuris yra rekonstruojamas ir šalia statomas naujas) ir šliaužė per visą stotį kokių 25 km/h greičiu. Iki Kazlų Rūdos vėl pastovus 70-80 km/h greitis. Per visą Kazlų Rūdos stotį šliaužė, sustojo perone įlaipinimui ir išlaipinimui, toliau vėl šliaužė. Nuo Kazlų Rūdos prasideda įdomesni dalykai. Greitis apie 60 km/h, stabdymai ties kiekviena pervaža. Tačiau Vinčus pravažiavo nemažindamas greičio, nes pervaža veikiai ir būna uždaroma rankiniu būdu. Prieš Marijampolę yra kelios pervažos su vartais, kai kurie iš jų nuolat užrakinti. Prie vienos iš pervažų buvo budėtojas su vėliavėle, pervaža buvo uždaryta vartais. Tačiau prieš visas šias pervažas buvo lėtinamas greitis. Marijampolėje per stotį vėl šliaužimas, net nepaisant to, kad Sporto g. pervaža su veikiančia signalizacija. Marijampolėje sustojimas, popierių perdavimas mašinistui. Toliau vėl kartojosi istorija su pagreitėjimu ir stabdymais prieš kiekvieną pervažą. Net Marijampolės pakraštyje, prieš kelio į Kalvariją pervažą greitis buvo sulėtintas, nors pervaža veikianti, yra budėtojas ir šlagbaumas.

    Išimtį sudarė Jungėnų (Kalvarijos stoties) pervažos. Jos abi veikiančios (tiek kelyje į Kalvariją, tiek ir už stoties Šeštokų link esanti), todėl, o stebukle, greitis nebuvo mažinamas nei prieš pervažas, nei važiuojant per pačią Kalvarijos stotį. Kalvarijos stotyje perono 1435 mm keliui nėra. 1435 mm kelias buvusio pirmojo kelio vietoje, o buvęs peronas išardytas, palikta tik nedidelė jo dalis prieš stoties pastatą. Ties Miliais pervaža buvo uždaryta vartais ir stovėjo budėtojas su vėliavėle. Greitis buvo sumažintas. Tie budėtojai tose pervažose su vartais nuolat nebudi, jie pastatyti būtent traukinių į Lenkiją ir iš jos praleidimui. Prieš Šeštokų pervaža greitis vėl sumažintas ir prasideda lėtas šliaužimas per stotį su sustojimu kelioms sekundėms stotyje. Kas sakė, kad Šeštokuose nėra perono? Pirmas kelias su senu ilgu peronu yra skirtas 1435 mm traukiniams. Todėl nomalus komercinis sustojimas Šeštokuose galimas, ir LG deda ant keleivių, nedarydama traukinių sustojimo Šeštokuose. Tarifas vidinis, sustojimas tegul ir minutei jokios įtakos grafikui neturi. O vienas kitas papildomas keleivis atsirastų.

    Nuo Šeštokų iki Mockavos ir toliau iki sienos veikia sena blokuotės sistema ir signalizacija, todėl traukinys sudvejintu keliu spaudė iki 100 km/h. Per Mockavos stotį vėl šliaužimas, sustojimas ir dokumentų paėmimas. Beje, Mockavoje palikta SUW2000 automatinio vėžės pločio keitimo sistema. Iki sienos su Lenkija vėl važiavo apie 100 km/h greičiu. Nuo sienos iki Trakiškių prasidėjo pats prasčiausias ruožas. 3 km šliaužė apie 20-25 km/h greičiu, vienoje vietoje, posūkyje, traukinys smarkiai pasviro ir sugirgždėjo. Trakiškėse labai ilgas stovėjimas 25 min. Čia, kaip minėjau, keičiasi lenkų ir lietuvių mašinistai ir konduktoriai tarp prasilenkiančių traukinių. Penktadieniais ir pirmadieniais mašinistus ir konduktorius abu pusės atveža (nuveža) automobiliais. Bent taip turėtų būti, nemanau, kad važiuoja iki Suvalkų. Nuo Trakiškių iki Suvalkų greitis 40-50 km/h. Lenkijoje daug nereguliuojamų pervažų, bet prieš jas sumažinti greičio nereikia. Nors blokuotė kažin ar veikia šiame ruože. Suvalkuose krypties keitimas, traukinys stovi apie 15 min. Valytojos valo saloną.

    Iš Suvalkų į Kauną išvažiavo apie 20 keleivių, Suvalkuose įlipo tik 5, įskaitant ir mane. 2 ar 3 važiavo su dviračiais. Trakiškėse niekas neišlipo, užtat įlipo 6 keleiviai, visi lietuviai. Kazlų Rūdoje išlipo šeima su vaikais (4 žmonės), įlipo 6, važiuojantys į Kauną. Beje, LG konduktoriai kalba ir lenkiškai.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.09.26, 10:25.

    Komentuoti:


  • Jemelia
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Tai, kad ne. Visi pagrindiniai viešieji pirkimai, susiję vėžės tiesimu, bus vykdomi bendros įmonės. Nacionaliniu lygmeniu paliekama įgyvendinti tik su stočių ir krovinių terminalų įrengimu susijusius pirkimus.

    vz.lt
    O tai negi Lietuva siekė absoliučiai visus viešuosius pirkimus perkelti į nacionalinį lygį? Yra tai patvirtinančios citatos? Ir antra: ar Lietuva būtų turėjusi galimybę nacionaliniu lygmeniu įgyvendinti "krovinių terminalų statybos, pagrindinių stočių infrastruktūros ir pan" viešuosius pirkimus, jei jokio noro tokioms galimybėms gauti mūsiškiai nebūtų pareiškę? Ar tie "smulkūs" pirkimai, kurie kaip tvirtinama, atneš į Lietuvos biudžetą apie 40 mln eurų, ir be mūsiškių spyriojimosi mums būtų buvę padovanoti bendros įmonės "RB Rail"? O gal tyliai tupint kaip pelėms po šluota tie 40 mln būtų papildę Latvijos biudžetą? Suprantu, kad EK funcionieriams nusispjaut, į kieno kišenę - latvių ar lietuvių tie milijonai pateks. Man, ir ačiū Dievui tiems, kas atstovavo Lietuvą šiose derybose, - nenusispjaut. Ir todėl man nepriimtinas besmegeniškas varymas forumuose ant savų, neaišku kokiais sumetimais tarškant, kad viskas ką daro mūsiškiai, lietuviai, yra blogiau negu blogai, o teisingus ir gerus sprendimus priimti gali tik visi kiti, bet ne mes.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
    Kas tave vimdo man nelabai įdomu, tiesą sakant. O teiginį dėl sudėtų žaisliukų gal gali kaip nors pagrįsti? Lietuvos pusė norėjo pati operuoti ES pinigais, liečiančiais RB statybas LT teritorijoje, - kažką panašaus ir gavo. Tai kas čia susidėjo žaisliukus?
    Tai, kad ne. Visi pagrindiniai viešieji pirkimai, susiję vėžės tiesimu, bus vykdomi bendros įmonės. Nacionaliniu lygmeniu paliekama įgyvendinti tik su stočių ir krovinių terminalų įrengimu susijusius pirkimus.

    vz.lt

    Šios stebėtojų taryba sutarė, jog pirkimai būtų suskirstyti į tris grupes:

    Pirkimai, organizuojami per „RB Rail“;
    Konsoliduoti pirkimai, atliekami per„RB Rail“
    Pirkimai, organizuojami vietos bendrovės su griežta „RB Rail“ priežiūra.

    Vietinės bendrovės (Lietuvos atveju – UAB „Rail Baltica statyba“) galės skelbti viešuosius konkursus dėl palyginti smulkių darbų, pavyzdžiui, krovinių terminalų statybos, pagrindinių stočių infrastruktūros ir pan. Pagal susitarimą, „RB Rail“ inicijuos šių pirkimų auditus bei patikras.

    Komentuoti:


  • Jemelia
    replied
    Parašė Emigraves
    Tik EK pagrūmojo pirštuku iškart susidėjo žaisliukus. Vimdo tiesiog šita komunistų irštva.
    Kas tave vimdo man nelabai įdomu, tiesą sakant. O teiginį dėl sudėtų žaisliukų gal gali kaip nors pagrįsti? Lietuvos pusė norėjo pati operuoti ES pinigais, liečiančiais RB statybas LT teritorijoje, - kažką panašaus ir gavo. Tai kas čia susidėjo žaisliukus?

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Jei svarbu ne tik traukiniai, bet ir greitis, tai nuo Krokuvos iki Zakopanės traukiniu važiuoti neverta: apie 4 val. O nuo Varšuvos iki Krokuvos susisiekimas traukiniu puikus - net ir ne ekspresas yra pakankamai greitas ir patogus (4 val.).

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Neįmanoma įvertinti traukinio gerumo/blogumo neaptariant alternatyvų. Geriausias vertinimo rodiklis bus maršruto keleivių srautas. O kad kai kurie autobusai nesustoja Marijampolėje, tai tikriausiai nėra poreikio, nes juk pro šalį važiuoja. Būtų pakankamai keleivių, tai užsuktų. Kuo daugiau sustojimų, tuo lėtesnė kelionė .
    Šią vasarą važiavau į Krokuvą: iki Varšuvos autobusu, po to traukiniu. Mielai būčiau ir visą kelią įveikęs traukiniu, deja, bet pasiekti Varšuvą traukiniu kol kas sudėtingas reikalas.
    Na jei kitamet tas traukinys dar važiuos aš planuoju išbandyt. Planas pasiekti Zakopanę. Pagal preliminarius paskaičiavimus, susidėliojus grafikus išvykus 9val.iš Kauno 6 ryte atsiduri Zakopanėj. Arba galima daryti su nakvyne pvz.Krokuvoj. Gal būt viskas bus neblogai, matysim.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Ir dar - aš jau vieną kartą priminiau, kad ant traukinio "varyti nereikia" (bent jau Bėginio transporto temoje) : jei geriau važiuoti autobusu, tai ir važiuokite... Geros kelionių... !
    Neįmanoma įvertinti traukinio gerumo/blogumo neaptariant alternatyvų. Geriausias vertinimo rodiklis bus maršruto keleivių srautas. O kad kai kurie autobusai nesustoja Marijampolėje, tai tikriausiai nėra poreikio, nes juk pro šalį važiuoja. Būtų pakankamai keleivių, tai užsuktų. Kuo daugiau sustojimų, tuo lėtesnė kelionė .
    Šią vasarą važiavau į Krokuvą: iki Varšuvos autobusu, po to traukiniu. Mielai būčiau ir visą kelią įveikęs traukiniu, deja, bet pasiekti Varšuvą traukiniu kol kas sudėtingas reikalas.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2016.09.08, 16:08.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Bent jau Luxexpress per dieną į Varšuvą važiuoja keturi autobusai ir visi sustoja Suvalkuose. Važiuojant iš Vilniaus dar patogiau tuo, kad nereikia persėsti. Be to, yra ir daugiau vežėjų. Kol traukinys nepasiūlys didesnio greičio, tol nepakonkuruos.
    Apie "LuxExpress" atsiliepimų randu nekokių. Bent už tvarkaraščio kaitaliojimus. Antai naktinis reisas iki liepos 1 d. buvo iki Berlyno, dabar iki Varšuvos.
    Kauno autobusų stotyje pamatau stoties tvarkaraštyje nenumatytų "LuxExpress" reisų. Antai vienas "nelegalas" iš Varšuvos grįžta ~23h. Nepasirūpinimas maršruto buvimo stoties tvarkaraštyje kažkiek vežėjo aplaidumo parodo...
    Jei esate geras "Lux Express" ir aplamai vežėjų autobusais "advokatas", tai reiktų papildomai atkreipti dėmesį, kad nė vienas "LuxExpress" autobusas neužvažiuoja į Marijampolę.
    Ir dar - aš jau vieną kartą priminiau, kad ant traukinio "varyti nereikia" (bent jau Bėginio transporto temoje) : jei geriau važiuoti autobusu, tai ir važiuokite... Gerų kelionių... !
    Paskutinis taisė Vitas; 2016.09.09, 10:33.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Baltijos šalys pagaliau susitarė dėl „Rail Balticos“ pirkimų

    Rugsėjo 7 d. pasiektas principinis sutarimas, sutartį tikimasi pasirašyti iki rugsėjo 30 d., pranešė bendra Baltijos šalių bendrovė „RB Rail“.
    Šios stebėtojų taryba sutarė, jog pirkimai būtų suskirstyti į tris grupes:

    Pirkimai, organizuojami per „RB Rail“;
    Konsoliduoti pirkimai, atliekami per„RB Rail“
    Pirkimai, organizuojami vietos bendrovės su griežta „RB Rail“ priežiūra.

    Vietinės bendrovės (Lietuvos atveju – UAB „Rail Baltica statyba“) galės skelbti viešuosius konkursus dėl palyginti smulkių darbų, pavyzdžiui, krovinių terminalų statybos, pagrindinių stočių infrastruktūros ir pan. Pagal susitarimą, „RB Rail“ inicijuos šių pirkimų auditus bei patikras.
    Dainius Budrys, „Rail Baltica“ stebėtojų tarybos pirmininkas, sako, jog bendra įmonė vykdys pirkimus, susijusius su bendrais „Rail Baltica“ standartais bei projektų studijomis, geležinkelių signalizacijos įrengimų, geležinkelių statybų pasienyje pirkimai bus vykdomi per konsoliduotus pirkimus, o atskirai valstybėms bus galima skelbti geležinkelių stočių, terminalų ir panašius konkursus.
    „Lietuva per bendrą įmonę ketina skelbti konkursus dėl 85 mln. Eur vertės geležinkelio ruožo Lenkijos siena–Kaunas signalizacijos įrengimo bei 14,5 mln. Eur vertės geležinkelio ruožo Kaunas–Latvijos siena projektavimo. Nacionaliniu lygiu Lietuva skelbs konkursus už 144 mln. Eur“, – „Lietuvos geležinkelių“ išplatintame pranešime cituojamas p. Budrys.
    Sutarta ir dėl bendros įmonės filialų Lietuvoje ir Estijoje steigimo. Pasak p. Budrio, toks filialas Lietuvoje leis užtikrinti, kad pridėtinės vertės mokestis (PVM) liktų šalyje. „Tuo ypač džiaugiamės, nes tai reiškia, kad apytikriai 40 mln. Eur papildysime Lietuvos biudžetą.“
    Susitikimo metu sutarta ir dėl anksčiau daug diskusijų kėlusio bendros įmonės valdybos rinkimo klausimo – ją rinks konkursą laimėjusi personalo atrankos įmonė. Dar viena naujovė – organizaciniai bendros įmonės struktūriniai pokyčiai – nutarta „RB Rail“ darbuotojų skaičių padidinti nuo 6 iki 27.
    http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...lticos-pirkimu

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Autobusai į Suvalkus važinėja tikrai ne dažniau.
    Bent jau Luxexpress per dieną į Varšuvą važiuoja keturi autobusai ir visi sustoja Suvalkuose. Važiuojant iš Vilniaus dar patogiau tuo, kad nereikia persėsti. Be to, yra ir daugiau vežėjų. Kol traukinys nepasiūlys didesnio greičio, tol nepakonkuruos.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Kaunas-Suvalkai geležinkeliu 3 val., 8 eurai.
    Kaunas-Suvalkai autobusu apie 2 val., 13-16 eurų.
    Traukiniu vos ne dvigubai pigiau, bet 120 km ilgio kelionei 1 papildoma valanda yra daug. 120 km sportininkai dviračiu greičiau nuvažiuoja . Be to, autobusai važiuoja dažniau. Tai kai bilietų sumos ne triženklės, turbūt toks kainos skirtumas nevaidina esminio vaidmens, todėl laimi autobusai.
    Autobusai į Suvalkus važinėja tikrai ne dažniau. Dėl Varšuvos nesiginčiju - gal ir gerai važiuoti naktiniais, iš Kauno išvykstančiais 22:35("Eurolines"), 23:45("Ecolines") ir 00:30("Lux Express"). Tiesa, gerai kad jie važiuoja kasdien.Gal ir kaina (su dažnomis nuolaidomis) normali. Kas kita į Suvalkus - kaina susidaro "kosminė". Ir laikas (Suvalkuose vietiniu laiku būti valanda vėliau (naktį) po išvykimo iš Kauno - variantas nepriimtinas.
    Iš Marijampolės į Lenkiją papildomų autobusų nėra, iš Kalvarijos - taip pat (neužsuka ir tie pravažiuojantys) ...
    Taigi, ant traukinio "varyti" nereikia... Jei tikrai jis nepatinka, ignoruoti ir tiek, rinktis kitą transportą (kad ir dviratį).
    Paskutinis taisė Vitas; 2016.09.08, 11:32.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Kaunas-Suvalkai geležinkeliu 3 val., 8 eurai.
    Kaunas-Suvalkai autobusu apie 2 val., 13-16 eurų.
    Traukiniu vos ne dvigubai pigiau, bet 120 km ilgio kelionei 1 papildoma valanda yra daug. 120 km sportininkai dviračiu greičiau nuvažiuoja . Be to, autobusai važiuoja dažniau. Tai kai bilietų sumos ne triženklės, turbūt toks kainos skirtumas nevaidina esminio vaidmens, todėl laimi autobusai.
    Suvalkai - ne perlas turizmo požiūriu. Daugiau apsipirkimas, o tam reikia priemonės parsivežti viskam. Reikia gilyn į Lenkiją važiuoti, į turistines vietas, o tai su lėtu traukiniu nepakenčiama.

    PS. Kaunas - perlas turistams. Bet Suvalkai tiek turistų negeneruoja matyt.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kaunas-Suvalkai geležinkeliu 3 val., 8 eurai.
    Kaunas-Suvalkai autobusu apie 2 val., 13-16 eurų.
    Traukiniu vos ne dvigubai pigiau, bet 120 km ilgio kelionei 1 papildoma valanda yra daug. 120 km sportininkai dviračiu greičiau nuvažiuoja . Be to, autobusai važiuoja dažniau. Tai kai bilietų sumos ne triženklės, turbūt toks kainos skirtumas nevaidina esminio vaidmens, todėl laimi autobusai.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2016.09.07, 22:45.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Kaunas - Bialystok beveik oficialiais duomenimis perveze:

    liepos menesi: apie 1500 keleiviu,
    rugpjuti: perpus maziau,
    rugseji: skaicius dar mazesnis.

    Idomu, ar tik vasara sis marsrutas buvo reikalingas, ar cia jau galutines kritimo tendencijos, kad niekas apsipirkt nevaziuoja. Taip pat idomu, ar marsrutui savotiskai nebuvo padejusi antireklama, o gal lietuviai ir lenkai pasidare tokie seslus, kad marsrutas tampa visiskai nebepatrauklus... ?
    na paslauga tik entuziastams bet kokia kita alternatyva priimtinesnė "statistiniam vartotojui" nei šitas "maršrutas". Tiesa, ateitimi tikiu. Nebūtų maršruto - nebūtų ką tobulinti. Dabar yra dėl ko judėti pirmyn - vienintelis susisiekimas geležinkeliu su ES šalimi.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Kaunas - Bialystok beveik oficialiais duomenimis perveze:

    liepos menesi: apie 1500 keleiviu,
    rugpjuti: perpus maziau,
    rugseji: skaicius dar mazesnis.

    Idomu, ar tik vasara sis marsrutas buvo reikalingas, ar cia jau galutines kritimo tendencijos, kad niekas apsipirkt nevaziuoja. Taip pat idomu, ar marsrutui savotiskai nebuvo padejusi antireklama, o gal lietuviai ir lenkai pasidare tokie seslus, kad marsrutas tampa visiskai nebepatrauklus... ?

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    „Rail Baltica“ – 240 km/val. be politikų bagažo


    Lietuvoje projektą iki galo įgyvendinsime sėkmingai užbaigę ERTMS (signalizacijos ir ryšio sistemos) įrengimą, ištiesinę dalį trasos ir įrengę dviejų lygių pervažas, kurios dabar labiausiai stabdo greitį. Tuomet pasieksime 240 kilometrų per valandą greitį.
    http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/-rai...-bagazo/228887
    © Lietuvos žinios

    Komentuoti:


  • Jemelia
    replied
    Parašė senis Rodyti pranešimą
    Pasiskaitymui:
    Traukinys Kaunas–Balstogė: pramoga ar kančia?


    http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...cia-639-675903
    Šitos caro laikų arklidės - tai pagrindinis Augustavo geležinkelio stoties pastatas?

    http://prntscr.com/cei2c2

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    cia nera ka skaityti. Ir taip aisku - nesamone.

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Pasiskaitymui:
    Traukinys Kaunas–Balstogė: pramoga ar kančia?


    http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...cia-639-675903

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    Tai kam rašinėji?
    O rašyti galima tik absoliutiems žinovams? O ką čia daro emigravęs? Juk tai vidiniai Lietuvos reikalai ir nepanašu, kad ponulis būtų absoliučiu žinovu, kad spręsti, kas gali ir kas negali rašinėti.

    Komentuoti:

Working...
X