Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panevėžio miesto geležinkeliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Panevėžio miesto geležinkeliai

    Kadangi tokios temos dar nėra - nusprendžiau sukurti. Liepos 23 dieną teko pasivaikščioti šio miesto geležinkeliais.

    Kelionę pradedame nuo Geležinkelio stoties. Žvilgsnis į Berčiūnų pusę - tolumoje atvažiuojantis dyzeliukas.


    O čia jau nuvažiuojantis. Kairėje už iešmininkų posto einantys bėgiai - siauruko.


    Paėjus toliau pėsčiųjų tiltu. Siauruko kelynas link depo.


    Šiek tiek į dešinę. Vagonai, prikrauti bėgių.


    Dar labiau į dešinę - stoties kelynas.


    O čia tas pats kelynas žiūrint į kitą pusę nuo tilto.


    Einant į depo teritoriją. Kai kurie vaizdai tiesiog pribloškiantys.


    Toliau jau matosi depo pastatai.


    Vienas jų iš arčiau.


    Tie patys riedmenys iš kitos pusės.


    Iš tos pačios vietos kiek kairiau.


    Bėgiai.

    #2
    Baltas pastatas jau priklauso LG. Po juo slepiasi dalis garvežių pasisukimo rato.


    Prie sienos.


    Pasisukimo rato pamatų liekanos.


    Depo pastatai žiūrint nuo rato.


    Bėgiai, bėgiai...






    Vagonas-generatorius.


    Šilumvežių aširačiai.


    Grįžtant atgal. Tie patys ir kiti pastatai iš arčiau.






    LG krovimo technika. Dešinėje tas pats pastatas ant pasisukimo rato.


    Vagonai su bėgiais, jau matyti iš aukščiau.


    Vagonas su statybinėmis šiukšlėmis...


    ...kurios matyt liko griaunant vieną iš siauruko stoties pastatų.

    Comment


      #3
      Šilumvežių anksčiau čia buvo daugiau...


      Vagonas...


      Kontrastas...


      Siauri ir platūs bėgiai jau už stoties ribų...


      Dar kiek toliau - pervaža su Smėlynės g.


      Žvilgsnis atgal, praleidus traukinį. O stotyje laukia dar vienas.


      Pervaža kitu kampu.


      Praėjus pervažą su Smėlynės g. bėgiai išsiskiria.


      Žvilgsnis atgal.


      Vėl einant toliau. Aptikau įleidžiamąjį šviesoforą siaurukui. Deja, išjungtą...




      Bėgiai eina aplink katilinę. Žvilgsnis atgal link stoties.


      Priėjome vadinamąjį Vaivadų viaduką.


      Comment


        #4
        Į miesto pusę.


        Į Vaivadų pusę.


        Geležinkelis į Daugpilio pusę.


        Viadukas iš kitos pusės. Toliau - katilinės kaminai.


        Senovinis medinis stulpas.


        Jau paėjus už viaduko. Platusis geležinkelis vėl eina šalia siaurojo. Tik šį kartą jau privažiuojamasis kelias.


        Aptikau ir įspėjamąjį siauruko šviesoforą.


        Greitis - tik 10 km/h.


        Pervaža.


        Nuo pervažos grįžtame atgal į miesto pusę plačiuoju geležinkeliu.


        Žvilgsnis atgal.


        Pervaža su Senamiesčio g.


        Iešmas prie tos pačios pervažos. Į dešinę kelias suka į buvusio "Ekrano" teritoriją. Kur jis eina tiesiai - dar neišsiaiškinau.


        Pervažos šviesoforas valdomas rankiniu būdu. O dėžutė nerakinama.


        Šiam kartui tiek apie Panevėžio geležinkelius. Tikiuosi greitu metu apžiūrėti ir daugiau.
        Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.07.29, 14:33.

        Comment


          #5
          /\ Pamačiau Vytauto_LT nuotraukas ir prisiminiau, kad pats dar turiu dvi neskelbtas nuotraukas. Fotografuota 2009.07.05, nuotraukose — Vaivadų viadukas. Jau esu minėjęs, kad tai vienintelis siaurojo geležinkelio viadukas Lietuvoje. Jis dar įdomus tuo, kad po juo "palenda" ir Vaivadų gatvė, ir platusis geležinkelis Radviliškis-Daugpilis.



          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            #6
            Siaurukas į Panevėžio cukraus fabriką ?

            Ne viename informacijos šaltinyje esu skaitęs, kad siaurukai traukiniai iš įvairių stočių į Panevėžio cukraus fabriką vežiodavo cikrinius runkelius.
            Panevėžio cukraus fabrikas ir Visas siauruko geležinkelio kompleksas Panevžyje yra skirtingose plačiojo geležinkelio pusėse. Todėl kyla klausimas - kaip siaurukai tuos runkelius priveždavo? Iškrauti kažkur stotyje ar prie stiklo fabriko ir per geležinkelį miesto gatvėmis gabenti autotransportu atrodytų neprotinga...
            Nežinau, gal su kuo maišau, bet lyg prisimenu kaip labai seniai kai pirmą kartą buvau Panevėžio geležinkelio stotyje tai tarp dabartinės Kerbedžio gatvės ir stoties pastato dar reikėjo pereiti siauruko bėgius... Ar tikrai jie ten kada nors buvo? Ar tikrai kažkur nuo Vaivadų kažkada siauruko atšaka nekertant Šiaulių-Rokiškio geležinkelio lygiagrečiai jam miesto centro pusėje vedė į Panevėžio cukraus fabriką?
            Gal kas turi duomenų? Gal kas prisimena geriau už mane?
            Paskutinis taisė Vitas; 2009.07.29, 16:51.

            Comment


              #7
              Siauruko bėgiai į vakarus pagal senus žemėlapius ėjo 2-iem kryptimis: vieni iškart sukdavo palei Pušaloto gatvę link Joniškėlio, kiti nueidavo tiesiai palei platujį geležinkelį ir eidavo iki pat kuro bazės, dabar ši atkarpa seniausiai perkalta. Matyt kai išardė Rubikių - Utenos ruožą ir padarė plačiojo geležinkelio atšaką į autokompresorių ir stiklo fabrikus, tada ir perkalė šį ruožą
              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

              Comment


                #8
                Ir ko tik neradau pasiknaisiojęs savo senesnių nuotraukų archyve. Keliolika nuotraukų, kuriose 2008m. gruodžio gale užfiksuota Panevėžio geležinkelio stotis ir jos prieigos, keletas riedmenų, stoties infrastruktūros pastatai.

                Siauruko bėgiai nuo stoties


                Pervaža ir siauruko bėgiai į Panevėžio geležinkelio stotį


                Smėlynės gatvės pervaža


                Ta pati pervaža, tiesiai — Smėlynės gatvė, vedanti į Panevėžio centrą


                Įvairi geležinkelio technika












                Gal kas žinote kam tie dangčiai? Gal jais uždengiama duobė, skirta palysti po lokomotyvu ar vagonu jį remontuojant?


                Dviračių tako pervaža per bėgius Panevėžio geležinkelio stotyje




                Vagonai, vagonai, vagonai...


                Mažius neužstoja milžino


                Įvairūs stoties pastatai






                Paskutinis taisė Wycka; 2009.07.30, 01:55.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  #9
                  Lauksim naujų nuotraukų su privažiuojamaisiais keliais į gamyklas,bazes ir t.t. Ir su komentarais į kur nutiesta bei ką veža ar nebeveža
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #10
                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Ne viename informacijos šaltinyje esu skaitęs, kad siaurukai traukiniai iš įvairių stočių į Panevėžio cukraus fabriką vežiodavo cikrinius runkelius.
                    Panevėžio cukraus fabrikas ir Visas siauruko geležinkelio kompleksas Panevžyje yra skirtingose plačiojo geležinkelio pusėse. Todėl kyla klausimas - kaip siaurukai tuos runkelius priveždavo? Iškrauti kažkur stotyje ar prie stiklo fabriko ir per geležinkelį miesto gatvėmis gabenti autotransportu atrodytų neprotinga...
                    Nežinau, gal su kuo maišau, bet lyg prisimenu kaip labai seniai kai pirmą kartą buvau Panevėžio geležinkelio stotyje tai tarp dabartinės Kerbedžio gatvės ir stoties pastato dar reikėjo pereiti siauruko bėgius... Ar tikrai jie ten kada nors buvo? Ar tikrai kažkur nuo Vaivadų kažkada siauruko atšaka nekertant Šiaulių-Rokiškio geležinkelio lygiagrečiai jam miesto centro pusėje vedė į Panevėžio cukraus fabriką?
                    Gal kas turi duomenų? Gal kas prisimena geriau už mane?

                    Atšaka į cukraus fabriką:
                    [/IMG]

                    Planšetai Panevėžio prieškario - pokario, pastatai ir gatvės - dabartis

                    Comment


                      #11
                      Panevėžio geležinkelio fragmentas iš aero nuotraukos (apie 1924 m.)

                      http://www.talpykla.com/files/4399/Panev_24g.tif ~2,3 Mb
                      Paskutinis taisė Almis; 2009.07.31, 10:07.

                      Comment


                        #12
                        Parašė Almis Rodyti pranešimą
                        Panevėžio geležinkelio fragmentas iš aero nuotraukos (apie 1924 m.)

                        http://www.talpykla.com/files/4399/Panev_24g.tif ~2,3 Mb
                        Tas žemėlapis (originalas) guli pas mane darbe už 1 metro. Fotografuota apie 1939 - 1943 m. Metai - pagal pradėtą statyti Mažają klierikų seminariją (buv. hidrė) ir dar nesugriautą pastatą Laisvės a. - kur stovėjo Leninas. Jei kam įdomu - galiu parodyti ar nuskanuoti kurią vietą.

                        Comment


                          #13
                          Gal yra orto foto kaip bėgiai eina į cukraus fabrika ?. Planuoju kelione link cukraus fabriko tai labai pagelbėtų.
                          Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            #14
                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Iešmas prie tos pačios pervažos. Į dešinę kelias suka į buvusio "Ekrano" teritoriją. Kur jis eina tiesiai - dar neišsiaiškinau.
                            Atvaizdas

                            Gal bėgiai tiesiai nueina į Pajuosčio aerodromą?
                            Sovietmečiu tokia atšaka funkcionavo, sunkiesiems kariniams transporto lėktuvams AN-12 ir IL-76 atveždavo kurą.
                            Paskutinis taisė Vitas; 2015.09.10, 17:53.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                              Gal bėgiai tiesiai nueina į Pajuosčio aerodromą?
                              Sovietmečiu tokia atšaka funkcionavo, sunkiesiems kariniams transporto lėktuvams AN-12 ir IL-76 kuro atveždavo kurą.
                              Bėgiai Į Pajuostę:



                              Bėgiai baigiasi:

                              Comment


                                #16
                                1934 Panevėžio m. planšetas. Matosi apsisukimo ratas ir trikampis

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Šilumvežių anksčiau čia buvo daugiau...
                                  Atvaizdas
                                  Ant šitų šilumvežių užmačiau tokius užrašus, maždaug: Hidraulinis bandymas 1997... (tie užrašai stipriai nusitrynę, tai tiksliau nelabai matėsi). Ar tai reiškia, kad jie tais metais dar buvo naudojami? Ką su jais žada daryti?

                                  Kontrastas...
                                  Atvaizdas
                                  Tas siauruko vagonas labai šviežiai atrodo -- lyg neseniai nudažytas, jokių rūdžių, o sukabinimo įrenginys šiek tiek aptrintas, lyg neseniai būtų naudotas. Gal jį tikrai neseniai naudojo, ar netgi dabar naudoja?

                                  Beje, kaip vadinasi tas siaurukų sukabinimo įrenginio tipas -- sraigtinė sankaba ar kitokia?

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                    Ant šitų šilumvežių užmačiau tokius užrašus, maždaug: Hidraulinis bandymas 1997... (tie užrašai stipriai nusitrynę, tai tiksliau nelabai matėsi). Ar tai reiškia, kad jie tais metais dar buvo naudojami? Ką su jais žada daryti?
                                    Tas siauruko vagonas labai šviežiai atrodo -- lyg neseniai nudažytas, jokių rūdžių, o sukabinimo įrenginys šiek tiek aptrintas, lyg neseniai būtų naudotas. Gal jį tikrai neseniai naudojo, ar netgi dabar naudoja?

                                    Beje, kaip vadinasi tas siaurukų sukabinimo įrenginio tipas -- sraigtinė sankaba ar kitokia?
                                    Vieną iš šių šilumvežių nupirko estai ir išsivežė. Kur dingo kiti?
                                    Tas vagonas atrodo yra restauruotas kaip eksponatas. Jau ilgą laiką stovi ten pat.

                                    O sankaba ne sraigtinė, nes ten sraigto nėra. Berods grandininė.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Vieną iš šių šilumvežių nupirko estai ir išsivežė. Kur dingo kiti?
                                      Vienas į Biržus, vienas į Pakruojį, vienas į Joniškėlį ir dar, berods, vienas į Linkuvą
                                      Paskutinis taisė Taut.; 2009.08.07, 09:30.
                                      „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                        Vienas į Biržus, vienas į Pakruojį, vienas į Joniškėlį ir dar, berods, vienas į Linkuvą
                                        Pernai spalį mačiau taip:


                                        Dabar dviejų jau nėra. Kur dingo tas rudas...

                                        Mačiau nudažyti stovi Pakruojyje, Joniškėlyje ir Biržuose. Kitur šiauriniuose ruožuose nėra.

                                        Vieną dar neseniai nufotografavo Vismantas depe. Turbūt tas pats:


                                        Kur jis keliaus? Ar jį dar norima prikelti kad važinėtų?

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X