Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš Lietuvos 630M, o iš latvių DR1AC (modernizuoti). Bet dar kartą kartoju, kad dėl to, jog Latvijoje yra atskirta infrastruktūra, jie turi daugiau problemų ir tartis reikia su daugiau šalių. O šiaip "Pasažieru vilcienis" neturi atliekamų modernizuotų dyzelinių traukinių, reiškiasi, nuims nuo vidinių reisų, kuriuos ir taip apmoka valstybė. Kokia jiems nauda važiuoti į Lietuvą komerciniais pagrindais? O ar valstybė sutiks dotuoti reisus į Vilnių - didelis klausimas. Todėl variantas, kad DR1AC yra tik hipotetinis.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.23, 08:19.

    Comment


      Oftopic gaunasi, bet kur dabar važinėja tie keli DR1AC ? Ryga-Daugpilis?

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Kitus riedmenis tai sertifikavo. Esminis klausimas piniguose. Ar LG verta sertifikuoti, ar neverta. Jei maršrutas bus užrauktas po kurio laiko, tai neverta.
        Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?

        Comment


          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

          Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?
          Pesa gal ir nori. Bet yra Stadler'iai, kurie serfitikuoti Estijoje. Reiškia ant 1520.

          Po Lenkijos baudos manau nebeverta iš jų pirkti. Lenkija vienu metu iškišo mums savo nevykusius traukinius (Klaipėdos maršrute galima sukabinti tris, bet nėra jokios ekonomijos tada lyginant su TEP ir 9 vagonais), išsiderėjo milžiniškas nuolaidas iš LG ir paskyrė EK-ja mūsų LG baudą (Tuskas tai EK). 1:3 taip sakant. Gal gana?

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Ar Pesa gali LDZ ruože važiuoti?

            PS
            Trys poros būtų svajonė.
            O 5.42 mažai keleivių, nes sekmadiėnį į stotį nėra kuo atvykti. Nakvojantis Turmante galėtų kablį iki Daugpilio padaryti. Nes Daugpilio gyventojams apsimoka į Vilnių anksti varyti. O vilniečiams - su nakvyne.
            Argumentuokite, kodėl vilniečiams labiau apsimoka vykti į Daugpilį su nakvyne, nei daugpliečiams į Vilnių? Daugpilis - mažas miestas, jį apibėgti kokių 7-8 valandų tikrai užtenka. tik reikėtų, kad paskutinis traukinys į Vilnių išvyktų kokią 18h.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Elementaru - išvykimas iš Vilniaus 11 val. 45 min., išvykimas iš Daugpilio - kitą dieną 8.57 val. arba 15.41 val. Kaip įmanoma be nakvynės?

              Comment


                Ir dar. Vilniečio pajamoms nakvynė Daugpilyje mažiau skausminga nei Daugpilio gyventojo piniginei nakvynė Lietuvos sostinėje.
                Taip pat sostinės gyventojai labiau išlėpę (kada reikia keltis, kad 5:42 būti stotyje - 3.30?)?

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Elementaru - išvykimas iš Vilniaus 11 val. 45 min., išvykimas iš Daugpilio - kitą dieną 8.57 val. arba 15.41 val. Kaip įmanoma be nakvynės?
                  Pagal dabartinį grafiką - taip, be nakvynės sudėtinga. bet kad tas ankstyvas išvykimas yra nesąmoningas ir keistinas - tai neabejotina.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    5:42 tinka nebent darbo dienomis, gal kam reiktų darbo reikalais anksti būti Daugpilyje. Savaitgaliais turi būti ne anksčiau kaip 7-8 ryto. Pvz. keltis 4:00 ryto šeimai su vaikais, kad pasivažinėt iki Daugpilio savaitgalį yra nesąmonė.

                    Comment


                      Man ir 7-8 ryto būtų per anksti.

                      Comment


                        Iš Vilniaus trenktis į kažkokį nusmurgusį miestą yra iš viso nesąmonė. Nematau prasmės. Nebent kokiems arčiau Daugpilio gyvenantiems alaus užsipirkti.

                        Comment


                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                          Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?
                          Esmė tame, kad modifikacija skirsis (tarkim, kito modelio variklį sumontuos) ir sertifikacija nebegalios. Todėl sertifikacija yra vežėjo problema.

                          Latvių modernizuoti DR'ai važinėja visais maršrutasi, nors gal visgi labiau juos stengiamasi leisti į tolimus greituosius, kaip kad Daugpilis, Liepoja (2 kartus per savaitę).


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Pesa gal ir nori. Bet yra Stadler'iai, kurie serfitikuoti Estijoje. Reiškia ant 1520.

                          Po Lenkijos baudos manau nebeverta iš jų pirkti. Lenkija vienu metu iškišo mums savo nevykusius traukinius (Klaipėdos maršrute galima sukabinti tris, bet nėra jokios ekonomijos tada lyginant su TEP ir 9 vagonais), išsiderėjo milžiniškas nuolaidas iš LG ir paskyrė EK-ja mūsų LG baudą (Tuskas tai EK). 1:3 taip sakant. Gal gana?
                          Ne Lenkija iškišo, o LG užsisakė nesąmonę. Reikėjo imti bent jau 4 vagonų traukinius.
                          Paskutinis taisė Al1; 2018.01.23, 16:38.

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Iš Vilniaus trenktis į kažkokį nusmurgusį miestą yra iš viso nesąmonė. Nematau prasmės. Nebent kokiems arčiau Daugpilio gyvenantiems alaus užsipirkti.
                            Na ten antras pagal dydį miestas.
                            Ir, kaip tokio infrastruktūrinio forumo dalyviui, turėtų būti žinoma, kad ten yra du infrastrutūriniai "stebūklai"
                            -tramvajus
                            -tvirtovė su visokiais prietilčio redutais

                            Aš 2017 m. buvau Latvijoje kokius 7 kartus, vieną iš jų Daugpilyje. Na ne Austrija ten, bet įdomu pažiūrėti, kaip ten gyvena ar gyveno žmonės.

                            PS
                            Visi laisvi rinktis ar į Paryžių savaitgalį, ar į Daugpilį ar prie TV.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              du infrastrutūriniai "stebūklai"
                              -tramvajus
                              -tvirtovė su visokiais prietilčio redutais
                              Džiaugiuosi, kad pirmo stebuklo nėra Lietuvoje, paprasčiau vairuotojams.

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Džiaugiuosi, kad pirmo stebuklo nėra Lietuvoje, paprasčiau vairuotojams.
                                Paprasčiau vairuotojams, ir to pasekoje daugiau kamščių mieste, nes kiekvienas pacukas važiuoja su savo mašina.

                                P.S. tema nuvažiavo nuo bėgių.

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Džiaugiuosi, kad pirmo stebuklo nėra Lietuvoje, paprasčiau vairuotojams.
                                  Pirmo stebuklo nebuvimas Lietuvą stato į vieną gretą su Albanija ir Moldova, kuriose jo nėra.

                                  Comment


                                    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                                    Pirmo stebuklo nebuvimas Lietuvą stato į vieną gretą su Albanija ir Moldova, kuriose jo nėra.
                                    Nematau logikos visai. Bullshit.

                                    Comment


                                      Taip, Logikos jokios, džiaugtis Lietuvos atsilikimu ? Sorry, Ir tema čia ne apie tai.

                                      Comment


                                        Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                                        Pirmo stebuklo nebuvimas Lietuvą stato į vieną gretą su Albanija ir Moldova, kuriose jo nėra.
                                        Arba su Japonija ir Singapūru, kur irgi nėra.

                                        Comment


                                          Traukinys į Daugpilį pratęstas Vasario mėnesiui. Laikai liko tokie patys, tačiau įdomu tai, kad apie traukinį informacijos Vilniaus stotyje nėra niekur, išskyrus švieslentę. Tvarkaraščių lentoje traukinio nėra.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X