Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Daugpiliečiai parodė dėmesį traukiniui. Iš tiesų smagu, po tiek metų pertraukos kliūtys nugalėtos

    PS
    O nuo ko tie stiklai trūksta? Šildymo? vibracijos?

    Comment


      Nuo akmenukų. Nuo vibracijos stiklai tikrai netrūkinėja, kaip ir nuo šildymo. Jie juk su gumine tarpine sumontuoti.

      Parašė statyba Rodyti pranešimą
      Beje, Daugavpils stoties tablo šio reiso dar net nebuvo tarp degančių kitų parašymų švieslentėje...
      Tai kad Daugpilyje nėra švieslentės. Ten ta lenta su tvarkaraščiais yra mechaninė. Tekstas surenkamas į lentoje esančias skylutes kaišiojant kažkokias tai "knopkes".
      Paskutinis taisė Al1; 2018.01.14, 16:07.

      Comment


        Daugpilio maršruto kursavimas numatomas tik sausio mėnesiui.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
          Daugpilio maršruto kursavimas numatomas tik sausio mėnesiui.
          Idiotizmas... Kam tokia nesamonė tada reikalinga? Ir iš kur tokia info, jog tik sausiui? Atsakymas "iš tvarkaraščių internete" čia netinka. Traukinyje pakabintame tvarkaraštyje parašyta, jog kai kuriose stotelėse stos tik vasaros laikotarpiu, reiškia važiuot planuoja bent jau iki rudens

          Comment


            O tokia informacija iš Litrail puslapio - Informacija keleiviams- Tvarkaraščių pakeitimai:
            Informacija apie papildomus traukinius 2018-01-11
            Skiriami papildomi traukiniai:

            Sausio 13, 14, 20, 21, 27, 28 d. skiriami 2 traukiniai maršrutu Vilnius–Daugpilis–Vilnius,
            iš Vilniaus išvyks 5:42 ir 11:45 val., į Daugpilį atvyks 8:29 ir 14:36 val.,
            iš Daugpilio išvyks 8:57 ir 15:41 val., į Vilnių atvyks 11:39 ir 18:24 val.


            Išsamesnės informacijos teiraukitės geležinkelio stotyse arba keleivių informacijos telefono numeriu 8 700 55111.
            Taigi Vilnius - Daugplis važiuoja kaip papildomas traukinys ir tik sausio mėnesį.
            Visiškai pritariu - idiotizmas.


            Comment


              Ir vasariui jau bilietų nerodo...

              Comment


                Vasariui bilietų į Daugpilį nerodo, tačiau tais pačiais laikais į Turmantą - rodo, reiškia suvesti reisai tik iki Turmanto (prieš naujo tvarkaraščio įvedimą, kuomet nebuvo aišku dėl šio reiso, nebuvo galimybės pirkt tolimesnei nei 12-10 datai tų reisų, kurie buvo planuoti į Daugpilį).
                Taip pat stotelėse klijuotoje informacijoje nurodomas kursavimas tik Sausio mėnesį.

                Comment


                  Tai kam tada visa šita pakazūcha buvo reikalinga... Kad neva "va kaip stengiamės su latviais santykius gerint"? Pasistengsiu šitą klausimą per navionalinį radiją iškelt, bent jau elementaraus užklausimo forma

                  Comment


                    Atsakymas iš "Ļietuvos Geležinkelių" facebook puslapio administracijos:

                    "Laba diena. Traukinys važiuos ne tik iki sausio pabaigos, jis kursuos ir vėliau. Šiuo metu tiesiog dar nėra paskelbti bilietų pardavimai internetu vėlesniems mėnesiams."

                    TAIGI TURĖSIM TRAUKINĮ IR VĖLESNIAIS MĖNESIAIS. Jeigu ne - šią info galėsim panaudoti kaip klaidinančią visuomenę informaciją

                    Comment


                      Parašė statyba Rodyti pranešimą

                      TAIGI TURĖSIM TRAUKINĮ IR VĖLESNIAIS MĖNESIAIS. Jeigu ne - šią info galėsim panaudoti kaip klaidinančią visuomenę informaciją
                      Nelabai suprantu, kodėl turėtų užlenkti.
                      -Sovietskas? Vizos reik. Kas turi vizą ir galvoja alkoholį ar cukrų vežti, suskaičiuos muitinė "kartus per sieną" ir apmokestins. Apibendrinus pabaiga aiški (nebent bevizis pasaulio futbolo čempionato proga ir jis nebeatšaukiamas po čempionato).
                      -Baltstogė? Greitis, greitis, greitis. Bet bus dėl RB1 ir RB2 pinigų pagrindimo.

                      Jei Latvijos tarnybos leido važiuoti, reiškia nebeuždraus. Laukiam Ryga-Vilnius rudenį.
                      Paskutinis taisė Fulgur; 2018.01.16, 18:08.

                      Comment


                        Traukiniu į Daugpilį: ką pamatyti, kiek kainuoja ir kaip latviai juokiasi iš kovos su alkoholiu

                        Vos antrą savaitę iš Vilniaus į Daugpilį atvykstančio traukinio naudą jau spėjo pajusti antro pagal dydį Latvijos miesto žmonės. „Daugiau lietuvių kalbos ir, aišku, daugiau pinigų“, – šypsojosi Daugpilio Rygos gatvėje surengtoje mugėje rūkytų mėsos gaminių prekeivis...
                        ...„Jau nupirko tris bilietus, o sakė, kad niekas nevažiuos į Daugpilį“, – ankstyvą rytą stebėjosi Vilniaus geležinkelio stoties kasininkė. Nors vis dėlto traukinys buvo pustuštis, bet Visagine keleivių gerokai padaugėjo...
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Irgi pasivažinėjau šiandien (sekmadienį) iki Daugpilio. Ryte (5:42) pirmyn, po pietų (15:40) atgal. Mano keli pastebėjimai:
                          • Iš Vilniaus išvyko apie 15 žmonių, iki Daugpilio važiavo keli;
                          • Daugpilyje išlipo ~12 žmonių, kokie 5 buvo iš Visagino;
                          • Visaginę ilipo pagyvenusių žmonių pora, kurie išlipdami Daugpilyje sakė, kad daugiau nebevažiuos traukiniu, važiuos su autobusu. Nes nepatogus traukinys ("kaip prie sovietų") ir labai sunku išlipti/įlipti. Ir iš tikrųjų tais siaurais apledėjusiais laiptukais lipant ir jaunam žmogui nesudėtinga koją nusilaužt, nekalbant apie pagyvenusius;
                          • Tokio ilgio kelionei (beveik 3 val.) šitie traukiniai visiškai netinka - sėdint ant tų truputį paminkštintų suolų, su 85 laipsnių kampu atlenktu plokščiu atlošu paskausta ne tik nugarą, bet ir visą kūną;
                          • Lietuvoje greitis 80-110, Latvijoje 80;
                          • Iš Daugpilio po pietų išvyko turbūt arti 50, net kontrolierės stebėjosi kiek daug. Apie 15 išlipo Visagine;
                          • Važiuojant atgal Švenčionėliuose traukinys jau buvo pilnas, nuo Pabradės buvo stovinčių;
                          • Važiuojant atgal 95% keleivių įlipo/išlipo Turmante, Visagine, Dūkšte, Ignalinoj, Švenčionėliuose, Pabradėje. Tokiuose kaimuose kaip Gerkonys, Lobiniai, Pakretuonė, Žeimena, Pažeimenė, Pailgis, Santaka, Skersabaliai įlipo/išlipo 1-2 keleiviai arba nei vieno. Tokiems sustojimams švaistomas laikas ir pinigai. Jeigu laikyti, kad stabdymas, sustojimas ir greitėjimas užima 3-5 minutes, tai panaikinus tuščius sustojimus galima būtų sutaupyti gerą pusvalandį laiko ir turbūt kokį šimtą kitą litrų dyzelio.
                          Bendrai mano manymu maršrutas turi daugiau potencialo nei Kaunas-Bialystok (toks koks dabar yra). Daugpilis yra beveik Šiaulių dydžio miestas. Daugpiliečiai turbūt pagrinde naudojasi Rygos oro uostu, neturi arti patogiai pasiekiamų jokių didesnių normalių miestų. Padarius bent tris traukinių poras per dieną, paleidus normalias Pesas kaip į Šiaulius, gerai pareklamavus maršrutą Daugpilyje su Vilniaus traukos taškais (Oro uostas (Ryanar, Wizzair...), Gariūnai, Akropolis, ir t.t.) būtų galima išvystyti neblogą kryptį.

                          Comment


                            Aha, LG dirbs į nuostolį sau, kad visokie Wizzair ar Ryanair turėtų keleivių. Tai tegul šitie buržujai susimoka LG už traukinį. Ryanair iš viso apnaglėjo su bagažu... Dar jiems babkių maža.
                            Ta pagyvenusių visaginiečių pora tiesiog kliedi, nes jokio autobuso į Daugpilį nėra. Yra supezęs mikrobas 1 kartą per dieną. Traukinio laipteliai mat per aukšti. Taip gali kalbėti tik tie, kurie niekada nevažinėjo traukiniais Vakaruose. Ten tokių 20-30 metų senumo traukinių dar yra ir laipteliai yra, ir sunkiai rankomis atidaromos (pas mus automatinės arba palydovai atidaro) vagonų durys yra.
                            Paskutinis taisė Al1; 2018.01.22, 06:50.

                            Comment


                              Ar Pesa gali LDZ ruože važiuoti?

                              PS
                              Trys poros būtų svajonė.
                              O 5.42 mažai keleivių, nes sekmadiėnį į stotį nėra kuo atvykti. Nakvojantis Turmante galėtų kablį iki Daugpilio padaryti. Nes Daugpilio gyventojams apsimoka į Vilnių anksti varyti. O vilniečiams - su nakvyne.

                              Comment


                                Taigi rašė, kad Pesą reikia Latvijoje sertifikuoti.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Taigi rašė, kad Pesą reikia Latvijoje sertifikuoti.
                                  įdomu, o kiek laiko ir problemų sukeltų toks dalykas, kaip sertifikacija ?

                                  Comment


                                    Kitus riedmenis tai sertifikavo. Esminis klausimas piniguose. Ar LG verta sertifikuoti, ar neverta. Jei maršrutas bus užrauktas po kurio laiko, tai neverta.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Kitus riedmenis tai sertifikavo. Esminis klausimas piniguose. Ar LG verta sertifikuoti, ar neverta. Jei maršrutas bus užrauktas po kurio laiko, tai neverta.
                                      To maršruto potencialas kaip kokių Vilnius-Šiauliai.
                                      Užlenktas jis gali būti tik specialiai.

                                      O sertifikavus Daugpiliui tiks ir Rygai? Kas į Rygą nuo metų vidurio važiuos?

                                      Comment


                                        Pesos 620M, kokių pakaktų Daugpiliui, į Rygą netiks, nes 3 klasė.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Pesos 620M, kokių pakaktų Daugpiliui, į Rygą netiks, nes 3 klasė.
                                          Manau su Ryga eitų barteris, kad dvi poros traukinių per dieną siunčia Vilnius, o dvi poras Ryga. Kokie riedmenys galėtų būti iš abiejų pusių? Iš Lietuvos TEP ir vagonai?

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X