Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė marius_ Rodyti pranešimą
    https://www.traukiniobilietas.lt/por...tionType=FORTH

    Pagal traukiniobilietas.lt nuorodą nelabai matau reklamuojamų 2 val. 30 min. kelionės trukmės...
    LG kelionęs trukmę spaudoje visada trumpina. Taip pat buvo ir su Tilže - į kelionę neįtraukė pasienio patikros, tad iš planuotų 2 valandų laiko mieste liko 20 minučių.

    Comment


      O kodėl LG savo maršrutams tik pramoginį pretekstą rašo? Čia hgi ne Ryanair nuskrisk į Turkiją are Kretą. Yra toks jausmas, kad traukiniai tik turistams.
      Be to latviams traukinys visiškai nepritaikytas... Nors potencialūs keleiviai būtent daugpiliečiai, o ne vilniečiai.

      Comment


        Viską daro per šikną, kad tik pasipiarinti. Po kelių mėnesių traukinį užrauks. O maršrutas į Sovietską irgi nepasiteisino, nes galės parašyti ataskaitose ir jomis pagrįsti, kad keleivių daugiau buvo tik iki Šilutės, o toliau tik vienetai , gal dešimtis kokia važiavo. Visada gerą idėja ar projektą galima sužlugdyti netinkamu jo įgyvendinimu ir tuo paskui pagrindinėti, kad projektas ar idėja iš pat pradžių buvo niekam tikę.

        Comment


          prieš tai buvęs grafikas buvo dar labiau netikęs, kuomet abu rytinius Turmanto traukinius nukreipė į Daugpilį.. Dabar bent jau kiek pataisė, kad būtų galima grįžti po pietų, tačiau aišku, situacija vis tiek prasta.

          Comment


            Galetu, nors vakare pratesti Turmanto traukini ir atsirastu poreikis, o dar svarbiausia ar LDz leistu palikt nakciai traukini ir nakvot LG darbuotojams Daugpilyje arba tuscias griztu iki Turmanto ir jame liktu nakvot?

            Comment


              Esmė ne leistų ar neleistų. Aišku, kad leistų. Esmė tame, kad LG už tai turi mokėti latviams. Kam mokėti latviams, jei yra savo stotis Turmante, kur yra ir poilsio kambariai, ir niekam nereikia mokėti.

              Comment


                Daugpilyje yra kur nakvoti už Eur 50-60.
                Manau bus naujas pramogų maršrutas jei bus reklamos. Vairuoti nereikia, Daugpilyje lengva susišnekėti, 2,5 val nėra ilga kelionės trukmė.

                Comment


                  50-60 keliautojams traukiniais per daug. Yra ir už 15-20 Eur.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    50-60 keliautojams traukiniais per daug. Yra ir už 15-20 Eur.
                    Tipo 9 už bilietą tai pigu (36 dviem), o 50 už nakvynę daug?
                    su ekonomiška mašina iš Vilniaus į vieną pusę 5 eur... Kam tas traukinys?

                    Comment


                      Vienam daug, dviem - normalu. Su mašina pigiau gaunasi, galima grįžti vakare ir nenakvoti. Aš sakau kad daug vien dėl to, kad, pavyzdžiui, mokslininkams keliaujantiems į konferencijas ar kitur ir tiek neduoda. Nors normatyvai yra nustatyti vyriausybės, bet vat kažkodėl mokslininkams yra kiti normatyvai, nustatyti Lietuvos mokslo tarybos. Ir jie 2-4 kartus mažesnis už vyriausybės nustatytus. Žodžiu, lieka tik hosteliai ir pigūs utėlynai. Štai kaip Lietuvoje rūpinamasi mokslu.
                      Paskutinis taisė Al1; 2018.01.11, 18:59.

                      Comment


                        Dėl vakarinio traukinio, tai galėtų pratęst Vilnius-Ignalina, važiuojantį darbo dienom, siūliau tai jau tvarkaraščio temoje.
                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        SIŪLYMAS

                        Kažkiek geresnis variantas minimaliai keičiant dabartinį Vilnius - Turmantas tvarkaraštį.



                        Pakeitimai išspręstų ir kitą bėdą - iš Turmanto vėlesnio traukinio, negu 17.53, nėra.
                        Reikėtų dabartinį darbo dienomis važiuojantį traukinį pratęsti iki Turmanto, o savaitgaliais - iki Daugpilio. D669 pavėlinti 3 minutėmis ir panaikinti sustojimą Lobiniuose, kad traukiniai kuo mažiau keičiant grafiką galėtų prasilenkti Dūkšte. Pridedu pakeitimus:



                        Raudona - dabartiniai prasilenkimai
                        Geltona - naujas prasilenkimas
                        Bordinė - traukinio pratęsimas
                        Žalia - grafiko keitimas
                        Violetinė - naikinamas sustojimas

                        Ryt pabandysiu ieškoti optimalesnio varianto, gal būt variantas ryte iš Turmanto į Daugpilį nuvaryti tuščią (arba kodėl tuščią, galima padaryti grafiką Turmantas-Daugpilis) traukinį, o vakare, jį varyti nakvoti iš Daugpilio, jei kitoje valstybėje laikyti traukinį yra brangu. Reikia skaičiuoti, kas labiau apsimoka. Pagal idėją, turėtų būti du rytiniai ir du vakariniai traukiniai į abi puses.

                        Juo naudotųsi ir sekmadienį į Vilnių grįžtantys studentai, darbuotojai, nes abu dabar esantys vakariniai traukiniai būna užpildyti beveik pilnai.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                          Dėl vakarinio traukinio, tai galėtų pratęst Vilnius-Ignalina, važiuojantį darbo dienom, siūliau tai jau tvarkaraščio temoje.



                          Juo naudotųsi ir sekmadienį į Vilnių grįžtantys studentai, darbuotojai, nes abu dabar esantys vakariniai traukiniai būna užpildyti beveik pilnai.
                          Tą patį variantą ir aš siūliau. Tada net atsiranda galimybė važiuoti Riga-Daugavpils ir persėsti toliau į Vilnių

                          Comment


                            Parašė statyba Rodyti pranešimą

                            Tą patį variantą ir aš siūliau. Tada net atsiranda galimybė važiuoti Riga-Daugavpils ir persėsti toliau į Vilnių
                            Į Rygą per Daugpilį važiuotu tik rail fanai. Jų būna net ne kiekviename traukinyje.

                            Comment


                              Haha, aš noriu pavažiuot Vilnius - Daugavpils - Riga
                              Tai bus labai ilga kelione

                              Comment


                                Parašė dainaite Rodyti pranešimą
                                Haha, aš noriu pavažiuot Vilnius - Daugavpils - Riga
                                Tai bus labai ilga kelione
                                Na taip. Aš irgi noriu pavažiuot Vilnius-Ryga, bet ne per Daugpilį.

                                Comment


                                  Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
                                  Ant Dr1a 328 jau yra informacines lypdukai ir stendai ant latvu kalbos.kol kas uzplanavo 3 Dr1a i Daugpili 328-1 280-1 283-1
                                  Planavo planavo, klijavo lipdukus, o pirmą reisą daro DR1A-298 be jokios latviškai parašytos informacijos, išskyrus priklijuotą tvarkaraštį, taip pat išjungta švieslente - mašinistas pats sako stoteles, o švieslentėse, tiek lauko, tiek vidaus, labai gražiai ir monotoniškai mirksi taškas.

                                  UPD: Pirmam reise iki Daugpilio yra maždaug 30 keleivių.
                                  Paskutinis taisė Ignalina; 2018.01.13, 07:07.

                                  Comment


                                    Kiek radau temoje informacijos, rankiniai iešmai Pabradės stotyje pakeisti 2011 metais. Kodėl to iki šiol nepadarė Švenčionėlių stotyje?

                                    Comment


                                      Click image for larger version

Name:	
Views:	1
Size:	228,9 kB
ID:	1611483

                                      Informacinė tvarkaraščio lentelė traukinyje

                                      Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	121,8 kB ID:	1611482

                                      Dieniniu į Daugavpils važiavo apie 10 keleivių, panašus skaičius ir grįžo iš Daugpilio.

                                      Rytiniu reisu važiavo rezervinis, nes kiek kalbėjo darbuotojai, ano nepavyko laiku užkurti ar tai sušildyti... o dieniniu jau važiavo 286-as. Vienintelis labai jau juokingai skambantis dalykas, tai kompiuterinis "Daugpilio" pasakymas - jau taip greit susakomas, kad tiesiog sukelia šypseną ir labai iškrenta iš bendro konkteksto. O Kelionė buvo smagi - Latvijos pusėje žmonės per namų langus ir kiemuose žiūrėjo ir stebėjosi, koks čia traukinys. Matyt pas juos dar praktiškai jokios info nėra išskyrus vieną plakatą stotyje.

                                      Beje, Daugavpils stoties tablo šio reiso dar net nebuvo tarp degančių kitų parašymų švieslentėje...
                                      Paskutinis taisė statyba; 2018.01.13, 19:12.

                                      Comment


                                        Pridedu ir aš kelias nuotraukas iš Daugpilio.

                                        Rytinis 289


                                        Į Daugpilį atvažiavome sulyg aušra


                                        Traukinys išvyko atgal į Vilnių lydimas vietinės televizijos, drono, bei kelių fotografų


                                        Popietinis 328...


                                        ...kuris iš depo išvažiavo su sudaužytu priekiniu stiklu
                                        Paskutinis taisė Ignalina; 2018.01.13, 22:06.

                                        Comment


                                          Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                          Rytiniu reisu važiavo rezervinis, nes kiek kalbėjo darbuotojai, ano nepavyko laiku užkurti ar tai sušildyti... o dieniniu jau važiavo 286-as.
                                          328. Pats buvau nusirašęs modelį nuo tavęs savo pranešime, tik po to pastebėjau, kad tokio numerio LG neturi.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X