Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Latviška laiko juosta
    Mažeiķu-Reņģes dzelzceļš

    https://www.lsm.lv/temas/mazeiku-renges-dzelzcels/

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Atstatytu Rengės ruožu pajudėjo pirmasis krovininis traukinys
    ...„Mes kalbame apie naujus keleivių traukinius tarp Rygos ir Mažeikių, Vilniaus ir Rygos. Aš tikiu, kad ateityje galėsime suteikti platesnes ir geresnes galimybes mūsų žmonėms keliauti traukiniais tarp kaimyninių šalių“, – sakė „Lietuvos geležinkelius“ vadovas...
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=83544543

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „ORLEN Lietuva“ produkcija pajudėjo Rengės ruožu
    Naujai atstatytu geležinkelio ruožu iš Mažeikių Lietuvoje į Rengę Latvijoje pajudėjo pirmasis krovininis traukinys. „Lietuvos geležinkeliai“ juo vežė „ORLEN Lietuva“ naftos produktų krovinį į Latviją...
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz6E1sVHQxQ

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Kad pačius latvius reik į teismą duot, kad pirmi išardė Mažeikių-Priekulės-Skuodo ruožą, trumpiausią kelią į Klaipėdą, nesudarant sąlygų konkurencijai.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Ruožas atstatytas, bauda sumokėta. Maža. Kokią nors nuolaidą naudotis autokeliais ar dar kažką bandyt prakišt.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    37 mln. eurų kainavusi Rengės ruožo klaida gali pabrangti dar labiau
    Nors Mažeikius ir Rengę Latvijoje jungiantis ruožas jau atstatytas, taško šioje istorijoje dėti dar negalima. Šią savaitę Europos Sąjungos Bendrajame Teisme vyko klausymai dėl „Lietuvos geležinkelių“ prašymo sumažinti arba visai panaikinti Europos Komisijos skirtą beveik 28 mln. eurų baudą, kurią valstybės valdoma įmonė jau yra sumokėjusi...
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83482659

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Baigtas atstatyti Rengės geležinkelio ruožas

    Baigti daugiau nei prieš dešimtmetį išardyto geležinkelio ruožo į Rengę atstatymo darbai. Prekinių traukinių eismas jame bus atnaujintas kitų metų pradžioje, pranešė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“.

    Mažeikius Lietuvoje ir Rengę Latvijoje jungiančiu geležinkeliu jau važiavo pirmasis bandomasis traukinys. Darbai 19 kilometro ilgio geležinkelyje kainavo 9,4 mln. eurų (be PVM), juos atliko Estijos kapitalo geležinkelių tiesimo įmonė „Vitras-S“.

    „Praeityje padaryta klaida pagaliau yra ištaisyta – geležinkelio bėgiai vėl sujungė Mažeikius Lietuvoje ir Rengę Latvijoje. Šis 19 km ruožas mums yra svarbesnis, nei vien tik 19 km geležinkelio linijos. Tai yra santykių tvirtumo ir verslo vystymo pamatas mums ir mūsų partneriams“, – pranešime sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

    Pasak bendrovės, Lenkijos naftos koncerno „Orlen“ valdoma „Orlen Lietuva“ į Latviją dabar galės gabenti produktus gerokai trumpesniu keliu. Iki šiol į Latviją jie buvo vežami per Šiaulius ir Joniškį.

    „Mūsų verslas bus sėkmingesnis, o tai reiškia papildomas pajamas tiek mums, tiek į Lietuvos valstybės biudžetą“, – pranešime sako „Orlen“ generalinis direktorius Danielis Obajtekas.

    Ruože atstatyti ne tik geležinkelio bėgiai, bet ir suremontuoti kiti kelio statiniai – 5 pervažos, 5 tiltai, 3 pralaidos, išvalyti vandens grioviai, atstatyta eismo valdymo sistemų ir susijusių ryšių sistema.

    2008 metais išardytą ruožą atstatyti iki šių metų pabaigos „Lietuvos geležinkeliai“ įsipareigojo Europos Komisijai, 2017 metais skyrusiai įmonei beveik 28 mln. eurų baudą.

    https://jp.lt/baigtas-atstatyti-reng...nkelio-ruozas/

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Atstatytame Rengės geležinkelio ruože – pirmas traukinys
    „Lietuvos geležinkeliai“ baigė prieš keliolika metų išardyto Rengės ruožo atstatymo darbus. Mažeikius Lietuvoje ir Rengę Latvijoje jungiančiame geležinkelio ruože jau važiavo pirmasis bandomasis traukinys. Atstatymo darbai 19 km ilgio geležinkelyje kainavo 9,4 mln. eurų, skelbiama pranešime žiniasklaidai...

    Komentuoti:


  • Kėdainių Gs
    replied
    Įdomu, koks prekinių traukinių periodiškumas bus šiame ruože, kokia kelio blokuotė bus, kaip tarpstotis bus valdomas (jaučiu bus sujungta su EVC, bet tai užtruks)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Birželis. Mažeikiai. Vaizdas nuo naujojo pėsčiųjų tilto. Linija kairėn - atstatoma linija į Rengę.



    Kairėje stovi du sąstatai su ruožą atstatančia technika. Sąstatas su LG šilumvežiu netrukus išvyks, o kitas (kraštinis) liks nakvoti Mažeikiuose.



    Pralaida atstatomame ruože prie Laisvės g. pervažos.



    Ten pat šalia stovi toks informacinis skydas.



    Laisvės g. pervaža.



    Už pervažos.



    Vagonėlis.



    Kaip matyti, atstatymui naudojama jau naudota gardelė.



    "Gargždų geležinkelio" TGM6V-0053 dalyvauja atstatymo darbuose.




    Paskutinis taisė Al1; 2019.08.21, 10:58.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Rengės ruožo atstatymo darbai prasidės birželį
    Prieš dešimtmetį išardyto geležinkelio ruožo iš Mažeikių į Latvijos Rengę atstatymo darbai bus pradėti pirmąją birželio savaitę, o juos baigti numatoma, kaip planuota, – iki metų pabaigos.

    „Abejonių nėra, čia garbės reikalas baigti iki metų pabaigos. Jau baigiamas projektavimas, pateiktas užsakovui („Lietuvos geležinkeliams“ – BNS) suderinti projektas, dabar vyksta paruošiamieji darbai – valoma statybos aikštelė, įrengiama statybvietė. Pirmąją birželio savaitę pradėsime jau konkrečius darbus“, – penktadienį sakė Michailas Lipkinas, generalinės rangovės, Estijos geležinkelių paslaugų grupės „Skinest Rail“ valdomos geležinkelių tiesimo ir remonto įmonės „Vitras-S“ vadovas...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Atstatomame Rengės ruože geležinkelio sistemas diegs „Fima“
    Išmanios infrastruktūros sprendimų bendrovė „Fima“ pradėjo sistemų projektavimo darbus Rengės geležinkelio ruožo atstatymo projekte. Pagal sutartį su projekto generaline rangove šiame ruože FIMA įrengs arba atstatys geležinkelio eismo valdymo ir elektros teikimo sistemas, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

    19 km ilgio geležinkelio ruože nuo Mažeikių iki valstybės sienos su Latvija FIMA atstatys tarpstočio pusiau automatinės kelio blokuotės sistemą, penkių geležinkelio pervažų signalizacijos sistemas bei elektros tiekimo, apšvietimo ir elektrinio iešmų šildymo įrenginius, pritaikys esamus Mažeikių geležinkelio stoties eismo valdymo įrenginius, nuo Mažeikių geležinkelio stoties iki valstybės sienos su Latvijos Respublika paklos magistralinį ryšių kabelį, skirtą signalizacijos įrenginių sąsajai su Latvijos geležinkelių signalizacijos įrenginiais bei signalizacijos įrenginių veikimui kontroliuoti.

    Rengės geležinkelio ruožo atstatymo projektą įgyvendinti planuojama iki metų pabaigos. Rengės geležinkelio ruožo atstatymo projekto generalinis rangovas – bendrovė „Vitras-S“...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aš pakartosiu - kiekvienas žiūri savo kiemo ir tempia į jį: ta pati Lenkija ir Latvija šiuo atveju. Rezultatas matosi. O kaltė viso to Mažeikių naftos prichvatizacijoje.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    A ko čia taip pasišiaušėt? Aš tik norėjau pasakyti, kad įstojus į ES tenka žiūrėti ne tik savo kiemo, bet šiek tiek plačiau. Ir kartais tas "plačiau" skaudžiai kerta tiems, kurie žiūrėjo pernelyg siaurai. Tik tiek

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė marius_ Rodyti pranešimą
    Matai, įstojus į ES teko ir kūną paminkštint - nelabai papūsi prieš vėją
    Lenkija pati dėjo ant ES ir daro tai, ko jai reikia - ir švietimą pertvarko, spjaunant ant ES tolerastų reikalavimų, ir supuvusius teismus pertvarko, bo valstybė valstybėje. O pas mus užuot valstybė visu frontu išstojusi už savus interesus, dabar kraštiniu padarė LG. Gal manot, kad LDz pati sugalvojo pareikalauti kompensacijos? Politikai (ir rinkimai ant nosies) čia ne prie ko? Gal Lietuva turėjo atiduoti naftos produktų pervežimą Latvijai, nes mat lenkų Orlenui taip naudingiau?
    Paskutinis taisė Al1; 2018.09.06, 09:21.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė marius_ Rodyti pranešimą
    Matai, įstojus į ES teko ir kūną paminkštint - nelabai papūsi prieš vėją
    Tačiau įstojus į sąjungą, reikia elgtis kaip sąjungininkam, neuždarinėt vieni kitiem geležinkelių.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.09.06, 09:04.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Matai, įstojus į ES teko ir kūną paminkštint - nelabai papūsi prieš vėją

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė marius_ Rodyti pranešimą
    "Obidniakas", aišku, skaityt tokius dalykus, bet labai norisi tikėti, kad tai bus gera pamoka ateities kartoms - dešimt kartų gerai pagalvok prieš nuspręsdamas ką nors daryti...
    Lietuva ir LG irgi turi teisę pareikalauti kompensacijųs už Latvijos uždarytus ruožus, kuriais LG neteko galimybės vežti krovinių. Ir visai nesvarbu, buvo jie išardyti ar nebuvo. Iš viso su tokiais reikalaivimais reikėtų Latviją siųsti kuo toliau ir jokio Rengės ruožo atstatymo neturi būti. LG ir Lietuva, deja, parodė minkštakūniškumą ir politinės valios nebuvimą, o, kalčiausia liko LG, kai tuo tarpu ruožo išardymas buvo ne LG iniciatyva, o aukščiau esančios valdžios ir uosto verslo iniciatyva.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Na, jei jau tu visada teisus, tai diskusija baigta

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    LG turėjo teisę išardyti ruožą į Latviją, nes būtent šeimininkas, o ne kaimynas sprendžia, ką daryti su savo turtu. O aš visada esu teisus.

    Komentuoti:

Working...
X