Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo tarybinių traukinių Škodos skiriasi iš esmės. Pirma Škoda pagamint dar 1997 metais. Masiškai ČD jas ėmė pirkti 2000 m. Kaip ir automobiliai, traukinių serijos gaminamos ne vienus metus. Nes turi atsipirkti investicijos į serijos sukūrimą. Be to ir vežėjai pageidauja ne kelių vienetų serijų, o didelių serijų. Ir traukiniai po to eksploatuojami 30-40 metų su kapitaliniu remontu. Tai jei serija gaminama apie 10-15 metų, tai nuo pirmos partijos traukinių eksploatacijos pradžios iki paskutinės partijos traukinių nurašymo laisvai praeina 50 metų. Ir įsikalk į galvą - kuo toliau bus diegiamas žalia ekonomika, tuo ilgiau turės būti naudojami daiktai, o ne nurašomi dėl tokių kaip tu nepagrįstų įgeidžių ir fantazijų.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Taigi jau paaiškinau, kuo geresni: garso izoliacija ir vibracijos traukinio salone. Važiuojant EJ575 jautiesi ne ką geriau, nei nerestauruotame Sovietmečio eros traukinyje.
      Su EJ575 važinėti dar neteko, bet ER9 kažkokios ypatingos vibracijos nesijautė.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nuo tarybinių traukinių Škodos skiriasi iš esmės. Pirma Škoda pagamint dar 1997 metais. Masiškai ČD jas ėmė pirkti 2000 m. Kaip ir automobiliai, traukinių serijos gaminamos ne vienus metus. Nes turi atsipirkti investicijos į serijos sukūrimą. Be to ir vežėjai pageidauja ne kelių vienetų serijų, o didelių serijų. Ir traukiniai po to eksploatuojami 30-40 metų su kapitaliniu remontu. Tai jei serija gaminama apie 10-15 metų, tai nuo pirmos partijos traukinių eksploatacijos pradžios iki paskutinės partijos traukinių nurašymo laisvai praeina 50 metų. Ir įsikalk į galvą - kuo toliau bus diegiamas žalia ekonomika, tuo ilgiau turės būti naudojami daiktai, o ne nurašomi dėl tokių kaip tu nepagrįstų įgeidžių ir fantazijų.
        Bla bla bla. Esmė ta, kad EJ575 turi tragišką triukšmo ir vibracijų izoliaciją ir yra tiesiog niekam tikę traukiniai. LTG taip pat aiškiai sako: jie nepateisino lūkesčių. Prastas produktas ir tiek.

        Comment


          Čia tik tavo nuomonė. Važinėk ir toliau savo Golfu ir džiaukis, kad ten nevibruoja... (O jei rimtai, tai dar ir kaip Golfas vibruoja ir triukšmingas yra)...

          Kur ir kada LG pasakė, kad Škodos prastos ir nepateisino lūkesčių? Ir dar įsisąmonink, kad gyvenama ne pagal norus, o pagal galimybes.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Parelelė su mašinomis čia netikusi. Škoda traukiniai yra labiau kaip Lada. Normalūs traukiniai (Siemens Desiro ir panašaus lygio) būtų VW. Šiaip keistas fetišas ginti mėšlą ir blogus produktus.
            Į kurią lentynėlę tuomet dėti ER9?

            IMHO, škodų didžioji problema - kelio kokybė. Pvz Lietuvoje bėgiai jungtyse pjaunami statmenai, kitur tekos matyti įstrižas bėgių jungtis, kas jau leidžia važiuoti gerokai tyliau.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Čia tik tavo nuomonė. Važinėk ir toliau savo Golfu ir džiaukis, kad ten nevibruoja... (O jei rimtai, tai dar ir kaip Golfas vibruoja ir triukšmingas yra)...

              Kur ir kada LG pasakė, kad Škodos prastos ir nepateisino lūkesčių? Ir dar įsisąmonink, kad gyvenama ne pagal norus, o pagal galimybes.
              Pasak „LTG Link“ vadovo Lino Baužio, ieškinys gali būti motyvuotas noru konkurse dalyvauti pasiūlant „Škodos“ jau gaminamus traukinius, kurie neatitinka lūkesčių
              Čia tikriausiai turima omenyje, kad dabartinė Škodos produkcija neatitinka planuojamų poreikių, t. y. lūkesčių.

              Man asmeniškai, kelionėms tarp Vilniaus ir Kauno EJ575 buvo tikrai patogus traukinys. Nežinau kaip apatiniame aukšte, bet antrame aukšte triukšmo lygis minimalus.
              Paskutinis taisė Perfect; 2021.07.21, 09:37.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Į kurią lentynėlę tuomet dėti ER9?
                70-ųjų Lada. Juos apskritai reiktų nurašyti pirmuosius, nes net ir modernizuoti jie labai nekomfortiški ir turi sovietmečio vaibą.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Nėra ji normali. Nebent viską vertini pagal pokario Sovietinius standartus. Teko važiuoti duaguma šiais laikais Europoje naudojamų priemiestinių traukinių modelių ir EJ575 aiškiai išsiskiria ypač dideliu triukšmo lygiu salone.
                  Jeigu EJ575 jau per prastas, ką tada galvoti apie visokius sovietinius traukinius, kurie vis dar važinėja maršrutais į mažesnius miestus ar į tą patį Kauną?

                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Jeigu EJ575 jau per prastas, ką tada galvoti apie visokius sovietinius traukinius, kurie vis dar važinėja maršrutais į mažesnius miestus ar į tą patį Kauną?
                    ER2(M) aptarnauja visą Rygos mazgą.
                    Ne Vokietija aišku, bet geriau nei pėsčiom ar kitu transportu

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Jeigu EJ575 jau per prastas, ką tada galvoti apie visokius sovietinius traukinius, kurie vis dar važinėja maršrutais į mažesnius miestus ar į tą patį Kauną?

                      Ne modernųs aišku bet dažnai sėdėjimo patogumo prasme yra pranašesni nei naujieji. Ypač jei traukinys nepilnas.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Ne modernųs aišku bet dažnai sėdėjimo patogumo prasme yra pranašesni nei naujieji. Ypač jei traukinys nepilnas.
                        Buvo laikai kai ir medinė D1 šoninė sėdynė buvo patogumo įsikūnijimas.

                        Senstu.
                        ER9 iki Kauno... O kada sekantis EJ?
                        Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.07.21, 12:22.

                        Comment


                          Jei būtų deramai finansuojamas ir vystomas VT, tai seniausiai jau ER9M ir DR1A nebūtų, būtų kiti nauji traukiniai. Turime ką turime. Jei esi ubagas, tai už paskutinisu skatikus nusipirkęs MB ir naują kostiumą ponu netapsi.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Jei būtų deramai finansuojamas ir vystomas VT, tai seniausiai jau ER9M ir DR1A nebūtų, būtų kiti nauji traukiniai. Turime ką turime. Jei esi ubagas, tai už paskutinisu skatikus nusipirkęs MB ir naują kostiumą ponu netapsi.
                            IMHO, čia yra demagogija.
                            Eurolines ar LUX Express nevažinėja su ЛАЗ, ПАЗ ar Ikarus. Net Šalčininkų autobusų parkas nevažinėja su ПАЗ.

                            Viskas, ką girdim paskutinius 30 metų iš LG - duokit babkių arba pjaunam maršrutus.
                            Ko LG nepadarė - neišsireikalavo kad geležinkelių infrastruktūra būtų finansuojama iš Kelių fondo ir kuro akcizų.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Jeigu EJ575 jau per prastas, ką tada galvoti apie visokius sovietinius traukinius, kurie vis dar važinėja maršrutais į mažesnius miestus ar į tą patį Kauną?

                              O tai ką apie juos galima galvoti? Nu metalo laužas ant ratų ir tiek. Nulis komforto. Visiškas mėšlas vertinant iš keleivio pusės. Tik sentimentai kaip iš railfan'o pusės.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Čia tik tavo nuomonė. Važinėk ir toliau savo Golfu ir džiaukis, kad ten nevibruoja... (O jei rimtai, tai dar ir kaip Golfas vibruoja ir triukšmingas yra)...

                                Kur ir kada LG pasakė, kad Škodos prastos ir nepateisino lūkesčių? Ir dar įsisąmonink, kad gyvenama ne pagal norus, o pagal galimybes.
                                Nu blemba, taigi kam aš tą straipsnį dėjau? Kokio velnio komentuoji, jei net nepasivarginai atsidaryti nuorodos? Gi juodu ant balto parašyta:

                                "Pasak „LTG Link“ vadovo Lino Baužio, ieškinys gali būti motyvuotas noru konkurse dalyvauti pasiūlant „Škodos“ jau gaminamus traukinius, kurie neatitinka lūkesčių."

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą

                                  70-ųjų Lada. Juos apskritai reiktų nurašyti pirmuosius, nes net ir modernizuoti jie labai nekomfortiški ir turi sovietmečio vaibą.
                                  Tai kad ER9 tik 1 likęs. Ir tas akivaizdžiai pakeliui į metalo laužą. Kažkurį kartą dar pavyko pravažiuoti juo į Trakus.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    IMHO, čia yra demagogija.
                                    Eurolines ar LUX Express nevažinėja su ЛАЗ, ПАЗ ar Ikarus. Net Šalčininkų autobusų parkas nevažinėja su ПАЗ.

                                    Viskas, ką girdim paskutinius 30 metų iš LG - duokit babkių arba pjaunam maršrutus.
                                    Ko LG nepadarė - neišsireikalavo kad geležinkelių infrastruktūra būtų finansuojama iš Kelių fondo ir kuro akcizų.
                                    Ne tai, kad grupė neuždirbtų iš krovinių vežimo, dalį ko galėtų naudoti keleivių vežimo kros-subsidijavimui.

                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Tai kad ER9 tik 1 likęs. Ir tas akivaizdžiai pakeliui į metalo laužą. Kažkurį kartą dar pavyko pravažiuoti juo į Trakus.
                                    Šaunu tada. Galvojau, kad tiesiog neužtaikau. Berods su juo prieš porą metų teko kratytis į visaginą. Turėjo kieto plastiko sėdynes beveik be jokio paminkštinimo.
                                    Paskutinis taisė index; 2021.07.21, 14:07.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Nėra ji normali. Nebent viską vertini pagal pokario Sovietinius standartus. Teko važiuoti duaguma šiais laikais Europoje naudojamų priemiestinių traukinių modelių ir EJ575 aiškiai išsiskiria ypač dideliu triukšmo lygiu salone.
                                      Apie kokią garso izoliaciją kalbate? Iš lauko nieko nesigirdi, nes nėra ten kam miške girdėtis. Iš kito aukšto ar kito vagono irgi nelabai kas girdisi, nors gal man nepasitaikė su šūkaujančiais keleiviais važiuot.

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą

                                        Ne tai, kad grupė neuždirbtų iš krovinių vežimo, dalį ko galėtų naudoti keleivių vežimo kros-subsidijavimui.



                                        Šaunu tada. Galvojau, kad tiesiog neužtaikau. Berods su juo prieš porą metų teko kratytis į visaginą. Turėjo kieto plastiko sėdynes beveik be jokio paminkštinimo.
                                        Tu painioji ER9 (električka) su DR2 (dyzeliukas)
                                        DR2 "drakonai" toliau važinėja tiek į Turmantą/Visaginą/Ignaliną, tiek į Marcinkonis, tiek gal kitur. Važiavau ne per seniausia juo į Visaginą. Tai po to LG net telefonu skambino, kai įkaliau nelabai kokį atsiliepimą apie kelionę. Nu prastai su jais aišku. Komfortas klaikus, nėra oro kondicionavimo, triukšmas, kėdės tragiškos ir nugarą skauda jau po kokio pusvalandžio sėdėjimo. O jei dar daugiau žmonių (o šiltais savaitgaliais dažniausiai taip ir būna), tai išvis šikna. Juos irgi nurašys, bet matyt teks palaukti bent iki kol užpirks tų 30 naujų. Tada matyt DR2 keliaus laužan, o vietoj jų gal leis dyzelines Pesas, kurios dabar važiuoja Vilnius-Klaipėda. Tie traukiniai irgi ne kažką, nu bet vis geriau.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Tu painioji ER9 (električka) su DR2 (dyzeliukas)
                                          DR2 "drakonai" toliau važinėja tiek į Turmantą/Visaginą/Ignaliną, tiek į Marcinkonis, tiek gal kitur. Važiavau ne per seniausia juo į Visaginą. Tai po to LG net telefonu skambino, kai įkaliau nelabai kokį atsiliepimą apie kelionę. Nu prastai su jais aišku. Komfortas klaikus, nėra oro kondicionavimo, triukšmas, kėdės tragiškos ir nugarą skauda jau po kokio pusvalandžio sėdėjimo. O jei dar daugiau žmonių (o šiltais savaitgaliais dažniausiai taip ir būna), tai išvis šikna. Juos irgi nurašys, bet matyt teks palaukti bent iki kol užpirks tų 30 naujų. Tada matyt DR2 keliaus laužan, o vietoj jų gal leis dyzelines Pesas, kurios dabar važiuoja Vilnius-Klaipėda. Tie traukiniai irgi ne kažką, nu bet vis geriau.
                                          Pritariu, aš po patirties važiuojant į Marcinkonis prieš 5 metus daugiau niekada nevažiavau LG apskritai, jausmas kaip grįžus atgal kokius 50 metų. Liūdniausia, kad matau, jog tie traukiniai ir dabar vis dar naudojami... Gal reiktų grąžinti Dailydką vadovauti LG, nes po jo išėjimo visas keleivinių traukinių atnaujinimas sustojo.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2021.07.21, 14:25.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X